Jeuj Pekske!!! Dikke proficiat meid...........wat een geweldig nieuws! Een mooi meisje Louisa!!!!!!!! Hopelijk is het allemaal goed verlopen en ben je nu helemaal "in luv"! Geniet er van............ liefs
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 17-12-09: Sooner: meisje 17-12-09: Caruli: Jongen 28-12-09: Esser: Jongen 04-01-10: Deesjuhh:meisje 19-01-10: Stitchie:meisje 04-02-10: Jewel: wil het niet weten 19-02-10: Melek: Jongen 20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... 25-03-10: Linda: meisje en jongen 27-03-10: Kleintje: Jongen 28-03-10: Zoe: Jongen 04-06-10: Confidence: 1 kindje 11-06-10: Majo: één Mini-Mensje 'aan boord' 12-06-10: Calani: jongen/meisje en jongen/meisje 14-06-10: Bright: kan het nog niet weten 16-06-10: Pat: hubbie wil het niet weten Afspraken bij gyn of vk 04-12-09: Sooner diabetesverpleegkundige 07-12-09: Sooner internist diabetes 07-12-09: Esser controle vk 08-12-09: Stitchie controle vk 09-12-09: Pat hartje luisteren vk 10-12-09: Majo hartje luisteren vk 10-12-09: Sooner gyn zkh groeiecho enz 11-12-09: Bright 13 weken (en 4 dagen) echo VK 11-12-09: Kleintje controle vk 11-12-09: Linda echo en Gyn (Hb en Bloedsuiker prikken) 15-12-09: Jewel controle vk 22-11-09: Confidence extra echo bij echobureau 24-12-09: Confidence controle gyn 05-01-10: Linda echo en Gyn 29-01-10: Linda echo en Gyn 31-12-09: Jewel bevalpraatje Bevallen 05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn) 15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn) 25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn) 27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber Sophie (39.3 wkn) 06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.4 wkn) 11-11-09: Enise bevallen van een meisje (40.2 wkn) 04-12-09: Pekske bevallen van een meisje Louisa (37.4 wkn) Heb even de naam van Amber volledig gemaakt
Nou, ik ben even een middagje weg.........en meteen een meisje erbij hier op ons topic!!! Pekske, gefeliciteerd met jullie dochter Louisa!! Mooie naam joh! Ben erg benieuwd naar je eigen verhaal over de bevalling en ga lekker genieten met je mannetje van jullie kleine meid.
wow ik denk ga nog even kijken voordat ik afsluit en er staat gewoon al een berichtje dat de kleine meid geboren is Super zeg!! Peg Van harte gefeliciteerd (en mannetje natuurlijk ook) met jullie dochter Louisa!!
Gefeliciteerd Pekske met de geboorte van jullie dochter!!! Lekker gaan genieten met zijn allen nu!! Liefs
Wauw alweer ene meisje erbij Kleurt helemaal rose hier Pekske en man gefeliciteerd met Louise Geniet ervan
Pekske! gefeliciteerd met jullie dochter!!! en wat een mooie naam! Vanavond gaan we aan onze familie vertellen dat we een jongen krijgen! En mijn collegas zijn gelukkig een stuk aardiger. Het is zelfs gezellig. Nu nog verder wennen aan het werk zelf en dan komt het helemaal goed. Zeker nu het afstuderen voorbij is voel ik me een stuk rustiger. Maar nu snel aan de poets want over 3 uurtjes worden we al opgehaald en moet nog zooooooooo veel doen. Dus reageer morgen wat uitgebreider op jullie allemaal.
Pekske, GEFELICITEERD met jullie dochter Louise! Hopelijk is alles wat voorspoedig gegaan. Maar nu eerst lekker genieten van haar! Kleintje, leuk dat jullie het vanavond gaan vertellen! Lijkt mij toch ook wel heel erg moeilijk om het voor je te houden. Ik heb het gevoel dat we ook een jongen krijgen, maar het is even afwachten nog Al ben ik wel erg nieuwsgierig. Hier in het dorp zijn nu de laatste tijd alleen maar meisjes geboren eigenlijk net zoals hier op dit topic. We zullen zien! Vanavond gaan we bij ons sinterklaasvieren met schoonfamilie. Maar eerst vanmiddag weer kantinedienst bah helemaal geen zin in. Ben altijd kapot na zo'n dienst. We sluiten de deuren maar wat eerder als normaal Oh ja ik was vergeten om nog meer foto's van de babykamer in mijn album te zetten. Er moet nog een plankje boven de commode en het aankleedkussen ligt er nog niet op, maar voor de rest is het klaar. Fijn sinterklaasweekend allemaal!!
Het is echt mooi geworden, Jewel! Handig dat overal wieltjes onder zitten, kun je wat makkelijker schoonmaken. Succes met je kantinedienst en veel plezier vanavond. Kleintje: jij ook veel plezier met het vertellen vanavond. Fijn dat je collega's nu leuker doen. Het is natuurlijk ook altijd van beide kanten wennen. Iedereen een heel fijn sinterklaasweekend!
Hey meiden, wat is het apart om eens sinterklaas te "vieren" en eens niet hevig het gemis van geen kindje voelen, want er zit er tenslotte eentje in mij Het is toch anders dan voorheengaande jaren Ik had gister mijn uitgetelde data van een eerdere zwangerschap ( miskraam) en komende week nog eentje, maar ook dat voelt nu echt anders Mijn onzekere dagen / uren wisselen met het uur en de dag Dan voelt het goed en dan ben ik weer bang Maar ik denk dat het mooi in evenwicht staat, het slaat niet echt naar 1 kant door of zo En...... ik heb vandaag 1 zwangerschapstruitje gekocht en een vest Niet dat ik al zo dik ben, maar ik draag altijd vrij korte truitjes ( geen naveltruitjes, daar ben ik te oud voor ) Maar dat zit nu niet lekker en ziet niet echt uit Aangezien we morgen een feestje hebben ( mam wordt 60) wilde ik toch leuk voor de dag komen Ik vind het echt helemaal leuk Ik had nog even in jou album gekeken Jewel, babykamer is mooi, ik houd wel van natuurkleuren Maar ik bekeek ook jou buikfoto`s en dat stelde me wel gerust Ik zag dat jij ook nog niet echt een dikke buik had met 16 weken Ik dacht al dat ik raar was Er zit wel wat, maar nog niet herkenbaar als zwangerschapsbuik Ik denk dat ik hetzelfde postuur heb als jij, dus dan kan ik een beetje vergelijken Sooner, ik heb niet echt veel verstand van zwangerschapssuiker, maar meer ouderdomsdiabetes Wat ik wel weet is de hoeveelheid van jou eenheden echt niet hoog is Daarbij is de insuline minder schadelijk dan foute suikerwaardes Niet alleen in het geval van zwangerschap maar ook gewoon En qua eten, je doet wat je kunt, ga je niet in alles ontzien Je moet ook geen honger gaan lijden Ik hoop nogmaals dat de kleine snel gaat komen, en dat je van deze ellende af bent Meiden, ik kom van de week weer eens op de rest terug Sorry, ik heb het gewoon nog even druk met van alles Oja, nog 1 vraagje we gaan morgen bowlen, is dat voor mij verantwoord? Of is dat te zwaar? Ik ga niet echt hele actief meedoen, maar wil toch af en toe een balletje gooien Fijn weekend allemaal en tot gauw
Hey meiden, Kom vandaag alleen even langszwaaien Hebben een wat drukkere planning (gister en vandaag) vanwege de Sinterklaas, maar wel o zo gezellig. Zo nog het een en ander oppikken en dan zijn we de rest van de dag en avond bij mijn ouders thuis, voor de Sint natuurlijk. Jullie ook allemaal een fijne Sint-avond voor diegene die het vieren! Bis morgen en liefs
Pekske, van harte gefeliciteerd!! Wow, je bent zomaar ineens bevallen. Die zag ik ff niet aankomen, haha. Wat fijn voor je meid, dat je lieve meisje er eindelijk is. Ik wens je zoveel geluk en plezier!!!
Iedereen heel veel plezier met sinterklaas vieren. En kleintje met 'het' vertellen. Confidence, je stelt me wel weer wat gerust over die insuline verhoging ten opzichte van de waardes. Vandaag zijn ze gelukkig weer 'ns goed en gisteren ook. Dus ik doe mijn best! Dank je wel he!! Bowlen zou ik ff niet doen voor je bekken en voor je rug en je banden. Niet dat het kwaad kan denk ik hoor, maar omdat je al wat onzeker bent, zou ik gewoon vooral kijken en af en toe een balletje gooien met rechte rug en beide handen ofzo...
Even weer wat omhoog gehaald! We stonden al op de 2e bladzijde! Hier een superverrassing, Amber heeft uit de borst gedronken Ben zo trots op mn meisje! Zoals bijna elke dag heb ik haar gisteren aangelegd en tot onze grote verbazing begint ze te drinken. Normaal gesproken legde ik haar aan voordat ze de fles kreeg, maar gisteravond heb ik het halverwege de fles gedaan. Vanmorgen nog een keer geprobeerd en ze heeft zowaar ruim 10 minuten aan 1 borst gedronken. Die was toen ook redelijk leeg gedronken door haar, heb het gecontroleerd door direct na de tijd te gaan kolven. Hopelijk zet ze nu ook door. We gaan het iig bij elke voeding proberen. Ik doe nu ook wat minder in de fles (100 cc ipv 120 cc) en dan kijken of ze ook 4 uur haalt tussen de voedingen. Ben zo blij!!
Nightelf, gefeliciteerd!!! Fijn dat jullie meisje nu ook lekker aan de borst drinkt. Zal wel een heerlijk gevoel geweest zijn.
Gefeliciteerd met Louisa, Pekske! En jij, Nightelf, met het drinken van je meisje. Fijn dat het na zo lang volhouden is gelukt!