Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Het verlengde wachtbankje

Uitgerekende datum
    17-12-09: Sooner: meisje
    28-12-09: Esser: Jongen
    04-01-10: Deesjuhh:meisje
    19-01-10: Stitchie:meisje
    04-02-10: Jewel: wil het niet weten
    19-02-10: Melek: Jongen
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda: meisje en jongen
    27-03-10: Kleintje: Jongen
    28-03-10: Zoe: Jongen
    04-06-10: Confidence: 1 kindje
    11-06-10: Majo: één Mini-Mensje 'aan boord'
    12-06-10: Calani: jongen/meisje en jongen/meisje
    14-06-10: Bright: kan het nog niet weten ;)
    16-06-10: Pat: hubbie wil het niet weten

Afspraken bij gyn of vk
    07-12-09: Sooner internist diabetes
    08-12-09: Stitchie controle vk
    09-12-09: Pat hartje luisteren vk
    10-12-09: Majo hartje luisteren vk
    10-12-09: Sooner gyn zkh groeiecho enz
    11-12-09: Bright 13 weken (en 4 dagen) echo VK
    11-12-09: Kleintje controle vk
    11-12-09: Linda echo en Gyn (Hb en Bloedsuiker prikken)
    15-12-09: Jewel controle vk
    15-12-09: Esser controle vk
    22-11-09: Confidence extra echo bij echobureau
    24-12-09: Confidence controle gyn
    05-01-10: Linda echo en Gyn
    29-01-10: Linda echo en Gyn
    31-12-09: Jewel bevalpraatje

Bevallen
    05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn)
    15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn)
    25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn)
    27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber Sophie (39.3 wkn)
    06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.4 wkn)
    11-11-09: Enise bevallen van een meisje :):):) (40.2 wkn)
    04-12-09: Pekske bevallen van een meisje Louisa (37.4 wkn)
    07-12-09: Caruli bevallen van een jongen ............ (38.4 wkn)

Even weer aangepast.....

2. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Nou meiden, het is erg rustig hier verder vandaag gebleven.
    Maar wel spetterend met de geboorte van Caruli haar zoontje! :)

Sooner, heb jou vandaag ook nog niet gezien.......?? Kan dat kloppen? Of gewoon een drukke planning? Of...........? Hi hi hi.

Zo, ook de lijst weer aangepast en zie dat ik nu als 2e op de lijst sta..........ieks! Gaat wel erg snel nu ;)
    De vk was weer tevreden met me en kleine man. Een mooie krachtige hartslag en bloeddruk ook okay. Over een weekje er weer heen. Geeft wel een relaxed gevoel, want kleine man mag nu in principe gewoon komen.
    Fijne avond nog en liefs.

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Pekse en wat zie ik caruli ook bevallen gefeliciteerd meiden

4. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Wahoe

5. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Okee, dat ging even fout, dat was een erg enthousiast maar kort berichtje, haha.

Ik bedoelde WAHOE, gefeliciteerd Caruli en Caruli-man!! Wat fijn dat jullie mannetje geboren is en het goed maakt. Nu nog nieuwsgierig naar de naam!! Heel heel heel veel geluk!

Stitchie, gaaf dat je nog gaat trouwen! Gefeliciteerd.

Enise, wij zijn jou ook niet vergeten hoor, ga jij maar lekker genieten en af en toe horen we dan wel wat van je! Blij dat het goed gaat.

Esser, Jewel, wat gaat de tijd hard he! Esser, ben benieuwd hoe het met jou gaat, want het klinkt als voorwerk. Bel je wel de vk af en toe als je je raar voelt? Gewoon doen hoor.

Nou hier dus nog geen nieuws, vandaag weer bij de internist geweest. Is tevreden, geen vervolgafspraak voorlopig, pas later na de bevalling.
    Er moet er wel eentje (een internist) gealarmeerd worden zodra ik het zkh betreed voor de bevalling. Die moet standby zijn, weet niet zo goed waarom, maar ga het natuurlijk wel regelen.
    Insuline wel weer iets omhoog, maar ach.

Gaat goed dus hoor dames, ik ga Caruli snel proberen te volgen!!

Kus van Sooner

6. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hey meiden, het is nog lekker rustig hier ;)

Hier vannacht best een goede nacht gehad, gelukkig. Vanochtend om 09.00u. er uit en echt nog even rond gelummelt...... Nu zo maar eens aan de gang, heb vanmiddag met mijn team van het werk een lunch. Gezellig maar ook best gek om iedereen zo weer even te zien. Ben benieuwd........

Waarschijnlijk nog tot later meiden.
    liefs

7. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Ja, inderdaad erg rustig. Maar te veel topic meiden werken natuurlijk ook nog gewoon overdag.
    Ik heb net de kerstboom opgezet. We hebben een nepperd. De lichtjes heb ik er om heen gegooid, maar die moet ik nog echt vastmaken.
    En dan straks (of morgen) de ballen.
    Ben erg moe, voelt alsof mijn ogen op mijn knieen hangen.
    Heb toch al met al zo'n 11 uur geslapen vannacht.
    Misschien komt het ook wel doordat ik zo heb gehuild vanochtend om de film I am Legend. Die hond, och och.
    (in de film gaan duidenden mensen dood, maar die hond daar moest ik natuurlijk vreselijk om huilen, oeps).

Groetjes van Sooner

8. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0

Uitgerekende datum

Afspraken bij gyn of vk
    08-12-09: Stitchie controle vk
    10-12-09: Sooner gyn zkh groeiecho
    22-11-09: Confidence extra echo bij echobureau

Bevallen

9. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Caruli!!! gefeliciteerd met jullie ZOON!!!!!
    ben erg benieuwd naar de naam :)

10. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Ik vind het hier eenzaam :(

11. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Niet eenzaam zijn
    ik ben er ook nog
    maar soms is het idd gewoon even snel bijlezen en niet reageren
    Het kost zoveel tijd om op iedereen te reageren
    En idd wij werken nog dames....haha
    Nog zeker 20 weken voor mij...pffff

Even dan kort ene update van mij
    Gister weer in paniek, uit het niets
    Ass van de gyn aan de lijn en wilde niet echt meewerken\Tot ik mijn zegje had gedaan en toen mocht ik langskomen op de verloskamers om het hartje te horen van onze kleine
    Gelukkig was alles goed
    Daarna kwam een vervangende gyn nog even en vroeg of ik nog even een echo wilde ter geruststellng
    Dat wilden we wel
    Alleen meiden, en ik schaam me diep, daarna was ik wer onrustig toen ik thuis was
    De gyn had namelijk even snel onze kleine gemeten
    Hij lag wel behoorlijk in elkaar getrokken
    Maar ze zei: ow hij is nu mooi 7 CM

maar later schakelde ik pas
    Overal lees ik dat hij toch nu zeker 9 CM moet zijn
    Zou ze gewoon snel gemeten hebben?
    Hij zal wel erg in een bocht hebben gelegen en zich niet echt uitgestrekt hebben
    Ik probeer het naast em neer te leggen, maar heeft iemand dat ook wel eens gehad op een echo, dat hij kleiner was dan hij volgens de boekjes moet zijn?

Ik denk, dat als het niet goed zou zijn, de gyn het wel zou zeggen, toch?
    het was wel een ass. gyn, maakt dat wat uit.

Pff hadden ze maar het gewoon alleen bij dat hartje luisteren gelaten, dan was ik wel gerust geweest

Jullie zullen wel gek van me worden he?
    Ik ook van mezelf

maar goed, ik leg het naast me neer en wacht mooi 14 dagen op de "pret echo".

12. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    HOERA!!! Een weekje niet geweest hier en gewoon 2x babynieuws!!

Pekske en pekske-man: Van harte gefeliciteerd met ullie dochter: LOUISA!! Hopelijk is het allemaal voorspoedig verlopen met de bevalling en zijn jullie nu lekker aan het genieten!!

Caruli en Caruli-man en Caruli-dochter: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon én broertje:.........ben nieuwsgierig naar zijn naam....... Hopelijk is de ks goed verlopen en ben je gauw genoeg hersteld zodat je gauw naar huis toe kan. Geniet van elkaar!!

Liefs Majo

13. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Nu nog even op de rest reageren...had na een week wel weer véééél bij te lezen zeg!!

@Sooner: Nu ben jij echt aan de beurt he?! En ze is al ingadaald...dus dat komt vást goed!! Jammer dat je je blds nog niet echt onder controle hebt.

@Esser: Jij ook nog maar 3 weekjes, wat gaat iedereen snel hier voor m'n gevoel...

@Jewel: Jij bent nog druk druk druk zeg, met alles!! Wanneer ga jij nou eens rustiger aan doen? (wel herkenbaar hoor, maar tegen een ander is dat makkelijker zeggen, hahaha). Enne...ook nog maar 8 wkn!! Gaat snel joh!!

@Kleintje: De babykamer dus bijna klaar!! En natuurlijk ook op dit topic nogmaals gefeliciteerd met het behalen van je studie!!

@Confidence: Fijn dat je zomaar nog eens hartje kon komen luisteren én ook nog eens een extra echo hebt gekregen!! Zou me om de groei niet te druk maken hoor!! De één is ook wel eens sneller met groei dan een ander...denk niet dat elk kindje nu altijd precies dezelfde lengte/gewicht heeft op dezelfde dag. Toch maar proberen te gaan genieten meid, hoewel ik je onzekerheid ook zeer goed snap. Moe ook donderdag nog maar eens zien of er idd een hartje klop. Vind het ook best spannend. Laatste keer was met 9 wkn en 6 dgn. Denk dat iedereen je gevoel best wel herkent!!

@Linda: Jij nog 2 weekjes werken dus. Maar je bent dus echt al toe aan je verlof. Lijkt me ook niet niks hoor...2 kindjes te moeten dragen! Doe maar rustig aan!

@Pat: Leuk wkndje gehad in Duitsland? Geeft niks hoor, als je niet altijd veel te vertellen hebt.

@Nightelf: Súper zeg dat Amber nu uit de borst drinkt. Gefeliciteerd!!

@Stitchie: Nog 2 weekjes en dan verlof. Én over 4 wkn ook nog eens trouwen!! Jéétje!! Érg leuk hoor, maar lijkt me ook wel zwaar met zo'n dikke toeter!! Wel héél erg gefeliciteerd alvast!! Het wordt vást een prachtdag!!

@Suus: Fijn dat het met Sophie beter gaat wat betreft haar buikkrampjes. Johannesbroodpitmeel, hoor je idd goede dingen over!! En Sophie is ook alweer meer dan een mnd oud!! Wat gaat dat toch snel met al die kleine meiden hier!!

Hier rol ik helaas van het één in het ander. Ben echt héééél erg blij dat we zwanger zijn, maar genieten is soms wel moeilijk zo. Misselijkheid sinds 3 dgn beter, hoewel het nog steeds niet weg is...maar zit nu in de ziektewet. Van het wknd is het me echt goed in de rug 'geschoten'. Bij huisarts geweest en moet morgen naar de fysio ivm klachten van m'n s.i. gewricht (aanhechting rug-bekken). Kan soms m'n bed niet uitkomen. Gisteren en vandaag kruipend naar de douche gegaan omdat ik niet kon gaan staan. Gelukkig heb ik nog die kan van moeders voor moeders, dus ten tóch kunnen plassen op handen en knieen. Moest janken en lachen tegelijk. Janken van de pijn en lachen omdat het zo belachelijk is. Zak soms zo ineens door m'n rug, alles is zóó instabiel nu. En tot overmaat van ramp is het ook allemaal nog eens vergezelt van een keelontsteking wardoor ik m'n longen uit m'n lijf hoest, het als ik eindelijk een goede houding heb, daarna in m'n rug schiet en 9 van de 10 keer bij het hoesten baakneigingen heb. Bah bah bah!! Zat/zit er dus wel ff doorheen nu. Ben best een taaie en een doorzetter, maar gisteren toen ik me ziekmeldde op het werk begon ik spontaan te janken aan de telefoon (niets voor mij...). Die ROTHORMONEN dus ook allemaal!! Bij vlagen gaat het nu beter. Heb me er geprobeer enigszins bij neer te leggen dat ik voorlopig niet werk (maar ben totaal geen thuiszitter...pfff...). Had het me allemaal iets anders voorgesteld. Gewoon 'lekker' zwanger en lekker werken. Nou ja...het mag niet zo zijn. Collega's zijn superlief...zeggen...moet nu aan jezelf denken. Kreeg vandaag grote bos bloemen bezorgt en heb tientalle mailtjes gehad. Dat doet goed!! Verder ook leuke reacties van familie en vrienden op nieuws dat we zwanger zijn. Ben nu alleen erg benieuwd naar het hartje luisteren donderdag bij vk. Hopelijk is er wel wat te horen!!

Sorry voor het lange verhaal en sorry voor m'n geklaag. Wel lekker om even van me af te typen in elk geval!!

Liefs een hormonenhatende maar babyliefhebbende majo!!

14. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Majo, dankje voor de felicitaties. En wat vervelend dat het niet zo goed gaat met je gewrichten. Hopelijk gaat het snel beter. Zit je volledig in de ziektewet?

Confidence, ik zou me niet te veel aantrekken van die lengte. Ik lees ook overal iets anders. en mocht het niet goed geweest zijn hadden ze dat echt wel gezegt.

Straks weer lekker naar de zwangerschapsgym. Vriendlief fietst weer met me mee. Door een foutje van het cursus bureau kon ik alleen nog maar een dorp verderop terrecht. Maar moet dus 30 min fietsen omdat we geen auto hebben :S zucht.
    Begin ook steeds meer te realiseren dat ik echt afgestudeerd ben. En mijn baan begint ook steeds meer te wennen. Had vanmorgen toen ik op stond nog wel ff een inzinking. Weer allemaal huilen enzo. Maar misschien is het ook wel een ontlading van de afgelopen tijd. Is ook niet niks, ICSI, afstuderen, nieuwe baan........ Maar komt goed met mij. Ben nu al aan het aftellen tot mijn verlof :p:p

15. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hey meisjes,

Jee................wat is het rustig hier! Dat kan niet hoor! ;)
    Kom eventjes langszwaaien, hoop later vandaag meer te kunnen schrijven. Vandaag nl wat kerstshoppen met mijn moeder, dus ga over een klein uurtje de deur uit. Hier alles verder wel in orde, geen gekke dingen.
    Tot later en liefs!

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Kwam even hallo zeggen, ik herken het zo confidence!!! Mijn kindjes verschilden altijd tov van elkaar qua lengte, beide altijd net niet die cm van in het boekje en met de 20 weken echo beide erboven! De artsen zeggen mij steeds dat het zo nauwkeurig meten is, dan verschilt het ook zo weer een paar dagen. Maar ik zou net zo denken als jij hoor!

Hier wordt ik steeds dikker, iedereen denkt dat ik in januari ga bevallen hihi. De klachten worden ook meer maarja straks zit ik heerlijk thuis.

Morgen komt de kraamzorg al langs, ga vanavond even een lijstje met vragen maken. Vrijdag eindelijk weer naar de kindjes kijken, dit was de laatste keer dat er 4 weken tussen zat dus de volgende twee keer om de drie weken en daarna is nog niet gepland. Toch wel weer spannend maar ik maak me nu voor het eerst geen zorgen (jaja dat kan echt confidence) ik voel ze beide dagelijks veel trappen en de weegschaal en mijn buik zegt ook genoeg maar toch wel lekker als we vrijdag weer even een bevestiging mogen krijgen. Moet dan ook weer Hb en dit keer suiker prikken. Ben benieuwd naar m'n bloeddruk wantr die was de laatste keer wat aan de hoge kant.

17. stitchie

stitchie Actief lid

10 apr 2009
    171
    0
    0
    #4357 stitchie, 9 dec 2009
    Laatst bewerkt: 9 dec 2009

Uitgerekende datum

Afspraken bij gyn of vk
    10-12-09: Sooner gyn zkh groeiecho
    22-12-09: Confidence extra echo bij echobureau
    22-12-09: Stitchie controle vk

Bevallen

18. stitchie

stitchie Actief lid

10 apr 2009
    171
    0
    0
    Hey Majo,

ik herken je ongerustheid, maar volgens mij is er niet zoveel aan de hand, die lengtes zijn nog zo variabel in het begin.. Je moet toch morgen weer langs? Dan zou je het nog kunnen vragen. Ik weet wel dat ik tot over de 20 weken met zorgen heb gelopen, daarna werd het pas een beetje minder en meer genieten. Ook omdat bij mij de energie na 16 weken weer terug kwam en de dagen dus gewoon weer meer ontspannen en fijner werden daardoor. Succes, meid.

Gisteren controle, alles okay. De kleine ligt nu prachtig met 't koppie naar beneden, hopelijk blijft dat zo. Bloeddruk nog steeds aan de lage kant, dat merk ik ook, vooral bij overgangen van koud naar warm. Ik druk waarschijnlijk ook vrij snel bij zitten tegen een rugleuning mijn aderen dicht (draag erg naar achteren), en dat geeft waarschijnlijk dat onwel worden. Mmmm, lekker veel liggen/hangen op de bank dus!!:)

19. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    ff kort berichtje;
    hier nog geen enkele beweging. Groetjes en volgende keer hopelijk meer van mij.

20. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    dames ik kom ook effe zwaaien :)

Dames die bevallen zijn GEFELICITEERD!

slaap lekker allemaal..

Deel Deze Pagina