dank jullie wel allemaal voor de felicitaties... ik heb een super bevalling gehad waarbij ik slechts 9 minuten pijnlijke weeen heb gehad en daarna was ze er al...heb wel een ruggenprik gekregen omdat ik een hele nacht had opgezeten...het hele verhaal vertel ik nog wel een keer...maar ik ging voor een eventuele hoge bloeddruk en bleek toen al 2 cm ontsluiting te hebben... is allemaal kei snel gegaan en het gaat nu eigenlijk vrij goed... mijn bekken is nog niet zoals het moet , maar ik hoop dat dat snel beter gaat.. louisa is echt een knappe meid en doet het heel goed....ze krijgt bv en dat gaat allemaal ok... caruli gefeliciteerd met je zoontje!!! sooner nu jij he....zet uhm op en geloof me zodra je de kleine in je handen hebt ben je alle ellende vergeten hoor!!! ik weet niet hoe ik hier een foto neer moet zetten dus zal proberen dat in mijn album te doen..
Pekske, wat fijn om een berichtje van je te lezen! Super ook om te horen dat het allemaal wel erg snel is verlopen zeg, jeetje mina! En dan doet ze het ook nog eens goed met de bv. Geniet van elkaar! liefs edit: heb de foto's bekeken en ook even een krabbel geplaatst Een plaatje hoor!
Wat een lieffie en wat een hoop haartjes Geweldig dat je een vlotte bevalling hebt gehad en helemaal top dat de bv goed gaat. Ga zo door!!!!! Geniet van elkaar!!!!!
Wat een mooi meisje! Super dat je zo'n voorspoedige bevalling hebt gehad en dat de bv zo goed loopt. Geniet er lekker van.
*Stamp-stamp-spring-spring-draai-in-het-rond* (Nightelf en Amber doen een weeën-begin-dans voor Sooner )
Pekske, wat een popke zeg! Zo lief! En fijn dat alles zo goed gaat met de bv!! En zo te lezen is het idd snel gegaan zeg! Hopelijk gaat het straks snel beter met je bekken, maar nu eerst maar lekker genieten!! Stitchie, dus de kleine al ingedaald, en hopelijk blijft het ook zo Aan de ene kant vervelend dat je een lage bloeddruk hebt, maar het is misschien wel beter dan een te hoge... Sooner, nog niks bij jou?? Het is nu toch echt jouw beurt hoor!! Hoe gaat het met het prikken e.d.? Hopelijk ben je straks overal van af! Oh ja, ik ben ondertussen ook al met de weeën-begin-dans begonnen voor jou Al gaat het niet zo soepel meer hihi Esser, ja, jij bent nu 2e op de lijst......rommelt het nog steeds? Confidence, ik zou mij ook niet te veel druk maken om die centimeters. Bij mij klopte het op een gegeven ook niet met wat de gyn zei en wat er in een boekje stond. Het groeit en daar gaat het om!! Maar wel heel erg fijn dat je meteen mocht komen en ook nog een echo kreeg! Zoveel zijn er niet die dat doen! Die onzekerheid is vervelend, maar ook wel normaal, dus geef je er aan over en probeer ondertussen ook nog te genieten Straks als je de kleine voelt heb je elke dag een bevestiging! Majo, meid...pffff....vervelend dat je nou zo last van je rug hebt. Ik moest wel een beetje lachen om je plasverhaal...sorry...maar ik zag je al helemaal handen en voeten plassen in de MvM kan.... Gemeen is het eigenlijk dat je dit nou ook weer hebt. Zoveel moeite gedaan om zwanger te raken en dan dit erbij....Hopelijk wordt het weer snel wat beter en kun je gewoon genieten zoals het hoort! Melek, zwaai, zwaai terug! Alles goed meid? Schiet ook al op hè Hè hè, vandaag eindelijk de puf om hier weer wat te schrijven. Ben de laatste dagen zo moe geweest! Gelukkig vandaag vrij, oppaskindje is ziek, en dat komt eigenlijk wel goed uit. Lekker uitgeslapen en vandaag lekker rustig aan doen...heerlijk! Ik ga volgende week toch even vragen of ik eventueel ook ijzerpilletjes mag slikken (ijzergehalte zat op het randje) want zo vermoeid wil ik de laatste weken eigenijks niet ingaan. Ik heb totaal geen energie meer, nu is dat ook wel logisch, maar na alleen maar stofzuigen en de hond uitlaten al zo bekaf zijn vind ik eigenlijk niet normaal
Jewel: waarom bel je de vk vandaag niet om naar die ijzertabletten te vragen? Die extreme vermoeidheid komt vast van je lage Hb in je bloed en dan kun je er maar beter op tijd mee beginnen, voordat ie nog meer daalt en je meer klachten krijgt (duizeligheid enzo).
Heb ik ook aan gedacht Nightelf, maar ik wil het eerst liever zonder pilletjes doen. En zo laag was mijn hb niet. Heb nu ook geen last van duizeligheid o.i.d. alleen erg moe. Ik probeer het nu eerst met roosvicee Ferro en Floradix en als het dan niet beter wordt dan vraag ik het haar volgende week wel. Ik wil het eerst zo proberen, anders krijg ik dat verwijt misschien van haar
Hopelijk helpt de Ferro en de Floradix dan iig. Steeds zo enorm vermoeid zijn is natuurlijk ook geen pretje. Knuf!
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 17-12-09: Sooner: meisje 28-12-09: Esser: Jongen 04-01-10: Deesjuhh:meisje 19-01-10: Stitchie:meisje 04-02-10: Jewel: wil het niet weten 19-02-10: Melek: Jongen 20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... 25-03-10: Linda: meisje en jongen 27-03-10: Kleintje: Jongen 28-03-10: Zoe: Jongen 04-06-10: Confidence: 1 kindje 11-06-10: Majo: één Mini-Mensje 'aan boord' 12-06-10: Calani: jongen/meisje en jongen/meisje 14-06-10: Bright: kan het nog niet weten 16-06-10: Pat: hubbie wil het niet weten Afspraken bij gyn of vk 10-12-09: Majo hartje luisteren vk 10-12-09: Sooner gyn zkh groeiecho 11-12-09: Bright 13 weken (en 4 dagen) echo VK 11-12-09: Kleintje controle vk 11-12-09: Linda echo en Gyn (Hb en Bloedsuiker prikken) 15-12-09: Jewel controle vk 15-12-09: Esser controle vk 22-12-09: Confidence extra echo bij echobureau 22-12-09: Stitchie controle vk 23-12-09: Pat controle vk 24-12-09: Confidence controle gyn 31-12-09: Jewel bevalpraatje 05-01-10: Linda echo en Gyn 29-01-10: Linda echo en Gyn Bevallen 05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn) 15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn) 25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn) 27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber Sophie (39.3 wkn) 06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.4 wkn) 11-11-09: Enise bevallen van een meisje (40.2 wkn) 04-12-09: Pekske bevallen van een meisje Louisa (37.4 wkn) 07-12-09: Caruli bevallen van een jongen ............ (38.4 wkn)
@Pekske: Super om te lezen dat je een goede bevalling hebt gehad. Er zijn al zoveel andere minder mooie bevallingen geweest hier. En wat fijn dat het met de bv ook meteen zo goed gaat. Helemaal super zeg!! @Kleintje: Ik zit idd op het moment volledig in de ziektewet. Gisteren van de fysio gehoord dat ik dat ook in elk geval tot 28 dec. zit. (Flink balen...met de feestdagen enzo. Normaal zou ik kerst werken...) En vanaf dan zteeds i.o.m. haar kijken wanneer weer langzaam starten met werken. Mag zo in mogelijk lang zitten, moet veel liggen of lopen als dat lukt en als ik zit, na ieder uur een kwartier liggen.....niks voor mij, maar zal wel moeten....'t is voor het goede doel. Fijn dat jouw werk ook langzaamaan wat leuker begint te worden. En tegen de tijd dat je er helemaal in zit, heb je straks je verlof @Stitchie: Dus...de kleine is ingedaald. Super zeg!! En nu maar hopen dat er niet meer gedraaid wordt..... @Jewel: Doe jij ook maar mooi rustig aan daar in Friesland als je zo moe bent!! Luisteren naar je lichaam!! (goeie tip van iemand die daar ook heel slecht in is ). Vanmorgen bij vk geweest saampies, geen hartje gehoord, zat w.s. verstopt achter schaambeen. Dus moest er (heel vervelend...maar niet heus) maar een echo gemaakt worden Kindje zien bewegen é hartje zien kloppen. Was helaas een oud echo apparaat dus slechte foto, maar wij zijn blij!! Wel helaas weer afgevallen, maar bloeddruk, HB en suiker waren goed. Nu dus ook meteen kraamzorg aangevraagd en zo alvast maar eens even kinderopvang aanvragen. (hopen dat degen 5 deuren verderop plek heeft tegen die tijd...) Greetz een blije Majo.
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 17-12-09: Sooner: meisje 28-12-09: Esser: Jongen 04-01-10: Deesjuhh:meisje 19-01-10: Stitchie:meisje 04-02-10: Jewel: wil het niet weten 19-02-10: Melek: Jongen 20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... 25-03-10: Linda: meisje en jongen 27-03-10: Kleintje: Jongen 28-03-10: Zoe: Jongen 04-06-10: Confidence: 1 kindje 11-06-10: Majo: één mini-mensje aan boord 12-06-10: Calani: jongen/meisje en jongen/meisje 14-06-10: Bright: kan het nog niet weten 16-06-10: Pat: hubbie wil het niet weten Afspraken bij gyn of vk 10-12-09: Sooner gyn zkh groeiecho 11-12-09: Bright 13 weken (en 4 dagen) echo VK 11-12-09: Kleintje controle vk 11-12-09: Linda echo en Gyn (Hb en Bloedsuiker prikken) 15-12-09: Jewel controle vk 15-12-09: Esser controle vk 22-12-09: Confidence extra echo bij echobureau 22-12-09: Stitchie controle vk 23-12-09: Pat controle vk 24-12-09: Confidence controle gyn 31-12-09: Jewel bevalpraatje 05-01-10: Linda echo en Gyn 11-01-10: Majo controle vk 21-01-10: Majo 20 wkn echo 29-01-10: Linda echo en Gyn Bevallen 05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn) 15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn) 25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn) 27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber Sophie (39.3 wkn) 06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.4 wkn) 11-11-09: Enise bevallen van een meisje (40.2 wkn) 04-12-09: Pekske bevallen van een meisje Louisa (37.4 wkn) 07-12-09: Caruli bevallen van een jongen ............ (38.4 wkn)
Majo, Hopelijk kan je snel weer aan de slag. Lijkt mij niks om maar thuis te zitten en niks te kunnen. Hopelijk vermaak je je een beetje. Wij hadden ook een keer dat ze het hartje niet konden vinden. en dat vonden wij ook helemaal niet erg Want toen kregen we weer een echo. Tot nu toe heb ik bij elk verloskundege bezoek een echo gehad . Maar zal vanaf nu wel afgelopen zijn. Kinderopvang kan je niet vroeg genoeg aanvragen..... Wij hebben gisteren een telefoontje gehad met een aanbod voor 3 dagen, wat we dus ook nodig hebben. Alleen per 1 juni ....... terwijl ik net met mijn werk afgesproken heb dat ik per half augustus weer ga beginnen..... En het is ook niet de opvang waar onze eerste keuze naar uit gaat. Dus moet nog even kijken hoe en of we dat gaan doen. maar iig fijn dat we nu al bericht hebben. hadn niet verwacht dat het zo snel zou gaan.
Dag lievies, @Pekske, wat een bosje haar zeg. Wat ontzettend lief. Daar kun je de komende weken lekker in kroelen met je handen. En dan lekker alle kanten op modelleren als ze net uit het badje komt. Zo gefeliciteerd en ik neem graag het voorbeeld van je bevalling over. @Nightelf, kleine Amber en Jewel, bedankt voor jullie dansje. Ik hoop zo dat het werkt. Ik heb de hele middag gehuild en zoveel mogelijk geslapen. Ik ben echt uitgeput. Heb bezoek afgebeld. Vanochtend was alles helemaal goed bij de gyn, dus ik mag echt niet klagen. Ze wordt geschat op ongeveer 8 pond en haar hoofdje is niet groter dan haar buikje en beentjes enzo. Dat leek de vorige keer wel zo en daar was ik verdrietig over. Wel een grote baby, maar dus wel helemaal in verhouding en in principe moet het gewoon natuurlijk kunnen. Maar ik had zo gehoopt op iets van een einde, een datum ofzo. Maar gewoon een nieuwe afspraak volgende week woensdag. Ik heb echt gezegd dat ik hartstikke moe ben en toen hij mijn buik voelde, zag hij ook dat alles echt heel erg pijn doet. En de blauwe plekken van het insuline prikken. Ben nu al naar 3 x 10 eenheden gegaan, want nog steeds te wisselende waardes. Maar hij zei, dat hij uiteraard zou proberen om haar voor Kerst geboren te laten zijn. VOOR KERST..... dat is nog ruim twee weken.... Elke avond als ik ga slapen, dan hoop ik dat het begint. Elke dag is me nu echt te veel. Ik ben helemaal niet zo'n klager, maar ik heb geen zin en energie meer om me beter voor te doen dan ik ben.
Speciaal voor Sooner, voor jou meid: wil je zo graag heel veel dikke knuffels toezenden! Heb toch echt zo met je te doen, en denk echt iedere dag aan je. Teruggekeken naar je zwangerschap, je ups and downs en als laatste ook nog de zw.diabetes erbij.......... Ik had het je graag anders gegund meid!! (je snapt hopelijk hoe ik dit bedoel he? ) Ik heb ook trouw iedere dag mijn mobiel dicht bij de hand met hoop op super nieuws vanuit jou..... Nogmaals een dikke knuffel meid en weet dat ik aan je denk! Veel liefs!
Wat vreselijk lief van je Esser! Je bent een schat! Ik ga je hopelijk morgenochtend vroeg wakker sms-en... (maarreh ik voel nog helemaal niets, dus zal wel wishfull thinking zijn). We zetten saampjes gewoon hard door he!!!
Verder nog even kort; heb vandaag alleen maar even bijgelezen van iedereen en piep er zo weer van tussen. Heb vanavond de laatste zw.yoga les dus ben erg benieuwd. Als het goed is, morgen meer ruimte om te reageren! liefs Edit: Sooner, lees net nog even je berichtje. En zeker te weten, wij zetten zeker door! Maar jij in het speciaal net even meer Jij staat bovenaan de lijst meid