Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    @Ciara: gefeliciteerd met jullie superuitslag, kan niet beter!
    Alles is verder goed hiero! Op de rug- en bekkenklachten na dan. Lekker druk weekend voor de boeg, morgen lekker shoppen in Groningen met mn jongste zusje en 's avonds lekker naar een musical. Heerlijk!!

Een heel fijn weekend iedereen,

X, Nightelf

2. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja echt super. Heb me wel een paar keer voor de gek gehouden, dacht dat ik het had gevonden, bleek het mijn hartje te zijn. En een paar dagen kon ik verder niks vinden, is wel onzekere gedoe hoor. En vandaag voor het eerst echt gehoord. Als je er tegen kan, dan moet je het kopen en anders niet :)

En wat super van je uitslag! Nu kan je er helemaal lekker van genieten :D :D

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    He verdorie, had een heel verhaal getikt, druk op 1 verkeerde toets, alles weg!! Grrrrr. Poging 2:

Ciara, wat een topuitslag! Echt beter kan gewoon niet! Gefeliciteerd meid! Neem aan dat jullie nu verder geen onderzoeken meer laten doen? ;) Nog wel geslachtsbepaling of wacht je gewoon op de 20 wkn echo?
    Kom anders ook gezellig naar Dr. P*p*, als je nou je afspraak maakt op vrijdag 12 juni om 14.05uur, dan zijn we na elkaar. Gezellig! ;)

Enise, wat heerlijk dat je nu met de Angelsound het hartje het gehoord! Ik heb hem gisteren ook besteld (die van Euro 40,- --> je hebt ook duurdere maar deze leek me prima) dus ben benieuwd. Ik ga niet zo panieken als ik m niet hoor want heb m luid en duidelijk gehoord bij de gyn gisteren en als ik kijk naar mn klachtjes, dan zit het wel snor :)

Vandaag wel de dag doorgekomen, hetzij het ene moment lastiger dan het andere moment, maar goed, wel weer wat verdiend vandaag dus dat is natuurlijk ook fijn! Woensdag nl gebeld met mijn arbeidsongeschiktheidsverzekering en ik krijg maar 5 wkn uitbetaald, verder niets dus! Daarna gebeld met het UWV want op de website stond dat als je zelf al iets geregeld had, dat je dan niet in aanmerking komt voor de zelfstandige-zwangerschapsuitkering! Lekker dan........... Wel handig om nu dus goed door te werken, dan kan ik daar eind dit jaar op teren zeg maar. Ga ook maar 1 wk zomervakantie nemen zodat ik ook dan kan blijven werken zonder daar veel van te merken. Wel irritant eigenlijk als je niet in loondienst bent, maar zelfstandig ondernemer.............

Meiden, ik ga hier opruimen dan kan ik snel naar huis. Vanavond nog bezoek van mn vriendinnetje (komt bij me eten) want gisteren heeft haar 'vriendje' het uitgemaakt. Erg sneu, helemaal huilend aan de tel. Ze was nl net verliefd geworden op hem (en dat terwijl hij ruim 9 jr jonger is, zij 34 en hij 25 jr oud). Zo zie je maar dat leeftijd niet uitmaakt qua gevoelens...

Liefs Suus

4. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Susan, ik heb ook die goedkope, heb 'm besteld voor 32.50 + verzendkosten, kreeg er ook gratis gel bij, jij ook? Wat vervelend dat uitkering gedoe, is wel belangrijk om alles goed uit te zoeken :)

5. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Ciara, wauw meid! Wat een uitslag.......helemaal goed zeg!
    Geniet er van!

Suus, gaat het nu weer wat beter? Oh, zou me dood schrikken........super vervelend dat dit je zo is overkomen! Hopelijk gaat dit zich niet meer zo herhalen.
    Zorg goed voor jezelf!

Enise, heerlijk om zo het hartje te horen. Super!

Super bedankt voor al jullie lieve berichtjes! Zijn helemaal dolgelukkig en hebben zoveel meer rust over ons heen gekregen. Erg fijn......
    Heb de echo in mijn album geplaatst, kan er naar blijven kijken ;)
    Nu nog even relaxen en vanavond naar verjaardag van een vriend van ons.
    doeg meiden

6. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Hee ciara, wat fijn zeg. Betekent dit nu dat je het ook het lichaam van een 15-jarige hebt? Haha. Maar echt super dat je zo'n mooie uitslag hebt gekregen. En goed van je dat je er lekker van hebt genoten.

@suus, voel je je vandaag beter? Goed uitrusten he?

@nightelf, ik ben benieuwd hoe je je voelt na zo'n dagje groningen.

@enise, het is goed dat je er bij zegt dat je er wel tegen moet kunnen. Want ik snap ook wel het verhaal van de vk van ciara, dat er ook veel paniekaanvallen door ontstaan. Ik denk dat het voor mij wat minder geschikt is ;)

@esser, genieten he!!!! Ik snap helemaal wat je bedoelt.
    Ik ga je foto nu even bekijken
    En die van mij er eindelijk ook opzetten.

7. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Nou staat er op hoor. Ik ben er helemaal trots op.

@Esser, jij hebt ook zo'n mooi lief klein wurmpje. Lief he? Ook al zie je eigenlijk haast niets, maar wat mooi he! Ik had me helemaal niet gerealiseerd dat je rond oud en nieuw en Kerst gaat bevallen. Oeps. Haha.

8. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    mooie echo hoor sooner...

hoe is het met je misselijkheid???
    hier nog steeds hetzelfde al gaat het sàvonds wel iets beter...

9. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Hee pekske, dank je wel.
    ik ben nu al een trotse moeder, terwijl het er echt totaal niet herkenbaar uitziet als een beebje. Maar ja, je herkent het gevoel denk ik wel he?

Ik voel me nog steeds vreselijk, hoewel vandaag wel een betere dag is. Ik ben nu al 1,5 week het huis niet uit geweest (behalve dan voor de echo en de acupunctuur gisteren). Zo rond een uur of drie a vier wordt het het ergste en ik probeer pas om een uur of negen a tien naar bed te gaan, zodat ik beter doorslaap.
    Ik slaap op een aparte kamer, omdat ik anders gek wordt.

Hoe doe jij het? Werk je of ben je thuis. En wat voel je allemaal?

10. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    ik werk niet meer en daar ben ik nou niet echt rouwig om ook hahahahhah...

ik kom ook weinig uit huis op het moment..
    voel me heel slapjes enz...
    die misselijkheid is gewoon vervelend, ik heb die vieze smaak in mijn mond ook en daar word ik danweer misselijk van..
    dus ik probeer met zuurtjes en slokjes ranja dat voor te blijven..

ik eet savonds wel gewoon aan tafel , maar kan niet veel op hoor....
    overdag vertoef ik lekker op de bank of op mijn bed en probeer zo stil mogelijk te blijven liggen....dan hoef ik ook niet te braken...

ach ja, ik hoop dat het minder word over een paar weekjes...
    ik vind het vervelend, maar aan de andere kant stelt het me ook weer gerust dat het met de hormonen ook allemaal wel goed zit..

11. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Och gossie, dan heb jij het ook inderdaad wel erg te pakken.
    Ik lig ook alleen maar op de bank en op bed. En niet te veel bewegen inderdaad.

Volgens mij komt die misselijkheid bij mij ook inderdaad o.a. van die smaak. Mijn lief heeft tandpasta met kauwgumsmaak (heeeel zoet) gekocht en dat helpt mij heel erg.

Ik voel me wel heel vervelend over mijn werk. Ik heb nu een week gemist, maar volgende week zal ook wel zo gaan. Ik vind het ook wel raar dat ik niets van ze heb gehoord. Weet ook niet zo goed of het nou slim is om het op griep te houden of om open kaart te spelen.
    Gelukkig heb jij daar op dit moment inderdaad even niets mee te maken.
    Wat ik er het vervelendste van vind is dat ik op momenten dat ik me net iets beter voel, ik niet even een wandelingetje kan maken buiten of even naar de winkel.
    Omdat ik dan natuurlijk volgens mijn werk met griep op bed moet liggen.

Heej, je hebt wel gelijk over die symptomen. Gelukkig weten we dan wel dat het allemaal nog steeds groeit en in orde is daar binnen!!

12. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Daaag,

Hahaha, nee helaas niet het lichaam van een 15-jarige, anders had ik gisteren mijn grijze haren niet hoeven te verven ;) en gisteren stond de weegschaal ineens op 60 (hellup!), al 3 kilo er bij in 3 maanden. Hieruit blijkt dus wel dat ik niet zo heel misselijk ben :), ik word alleen misselijk met een lege maag, vandaar de hele dag door trek en vandaar wellicht de kilo's. :( (alhoewel ik heb gelezen dat 0,5-1,5 kilo p/m normaal is in de 1e 3 maanden)

@Sooner/Petske: Wat ellendig dat het nog steeds niet ophoudt die misselijkheid, ik hoop echt dat het na de 10e week weg trekt. (ik voelde me in de 10e week op me ellendigst).
    @Esser/Sooner: Prachtige echo beide!!! :) Fijn he!!
    @Sooner; Ik zou mn werk wel inlichten over je zwangerschap. Ziekte door zwangerschap wordt namelijk ook gewoon vergoed door de verzekering/arbodienst en mocht het nog langer duren dan kunnen ze evt. een vervanger voor je inhuren en hoef jij je ook niet zo bezwaard te voelen.

@Nightelf: Heb je goed geshopt in Grun? Mijn ouders wonen er en ik heb er gestudeerd. Ik ga nog steeds met veel plezier terug en vind dat je er beter kan winkelen dan in A'dam.

@Suus: Alweer een beetje opgeknapt?

Voor iedereen heel fijn weekend!!!

X Ciara
    (die zich ontpopt als keukenprinses....brownies op het aanrecht, appeltaart in de oven)

13. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Hee Ciara, ik ben al onderweg. Ik zie je zo. Kom natuurlijk ff langs voor de appeltaart.
    Enneh bewaar je ook een brownie voor me? Hahah.

Bedankt voor wat je zei over mijn werk, ik denk dat ik dat maa rmoet doen. Morgen nog even met mijn lief over praten en dan misschien maandag maar gaan bellen.

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Sooner en Pekske, meiden bah wat een vervelende bijwerkingen van de zwangerschap zeg!! Ik kan helaas weinig tips geven omdat het bij mij wel echt meevalt... Alleen nu dus die lage bloeddruk die pas sinds gisteren wat klachten geeft.
    Heeft jullie huisarts of gyn niet een middeltje ervoor?

Ciara, keukenprinses, goed bezig!!! En die kilo's tja, het is niet anders he ;)

Hier gaat alles wel prima hoor! Heb toch nog gesport vandaag, volleybalwedstrijd (moest anders zelf een invaller regelen en daar was ik te lui voor, hahaha)... Gewonnen! Ook zo'n enorm mooi compliment gekregen trouwens! Mijn coach (die 3 klassen hoger speelt dan ik) zei dat ik 1 van de mooiste technieken heb, als spelverdeler, binnen de hele vereniging!! Was natuurlijk helemaal vereerd!! :) Later zei mijn, inmiddels, man tegen me dat ze, toen ik speelde, de hele tijd zat te smachten als ik een bal speelde! Geweldig om te horen zo na je laatste wedstrijd in 2009. Ben 24 nov uitgerekend en wil eigenlijk in januari 2010 alweer beginnen. Hoop dat ik dat haal :)

IK ga nu ff finale X-factor kijken!!

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh trouwens, ik heb ook de Angelsound aangeschaft en vandaag binnengekregen. Meteen uitgetest, verwachtte nix, maar ja hoor, hartje gehoord! Moest wel goed luisteren maar daar hoorden we ineens onze snelle zuignap weer :)

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Esser super gefeliciteerd meid
    en de rest van de meiden ook super.
    Waterlelie je had wel eens even kunnen zeggen dat jullie hier kletsen hahaha

17. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Ik ga morgen voor de eerste keer naar de vk. Zo spannend.
    Allemaal dingen waarvan ik echt niet gedacht had, dat ik ze nu ineens allemaal mee zou maken.
    Af en toe moet ik mezelf even in mijn arm knijpen om zeker te weten dat het echt is.

Ik ben nog steeds ziek, ik hoop dat ze er iets op kunnen verzinnen om de benauwdheid en de zere slokdarm iets te verlichten. En af en toe de paniekerigheid daardoor.

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Sooner leuk en spannend zon eerste bezoek

vervelend dat je zo benauwd bent geef dat morgen wel even aan

19. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Hi Danjo, jij hebt morgen weer een echo zag ik. Veel kijkplezier he!!!

20. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Danjo; thanks meid! Hopelijk gaat met jou ook alles lekker z'n gangetje ;)

Sooner; veel plezier morgen bij de VK! Hopelijk heb je een fijne klik en kunnen je vragen beantwoord worden. Plus natuurlijk DE tip tegen je benauwdheid en slokdarm.

@andere meiden; het is rustig hier geweest het weekend. Iedereen druk in de weer?
    Nog leuke dingen gedaan met moeder (oma) dag? ;)

Hier alles z'n gangetje. Merk dat ik sneller moe ben en ook echt van die dipjes krijg en het liefst even weg zou kunnen kruipen in bed...... Veel vrij gehad de afgelopen periode en vanaf dinsdag begint de normale routine weer. Morgen dus nog even dubbel genieten van mijn vrije dag.
    liefs

Deel Deze Pagina