Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Soooooooonnerrrrrr, wat spannend!!!!
    Ik had al zo'n voorgevoel dat ik dit topic weer eens moest checken.
    You go girl!!! Hoop dat je een droombevalling hebt.

Heeeel veel sterkte!

XX Ciara

2. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Sooner: en en en en en? Zijn er weer voortekenen?

Dolfijntje: welkom hier! Supergefeliciteerd!

Jewel: ben erg benieuwd naar je wieg. Wleke box gaan jullie kopne bij de Babydump? Die van ons komt er nl ook vandaan (een blank houten met een lade, volgens mij heet ie Bas).
    Het schiet bij jou nu ook al echt op. Nog een paar weekjes en dan mag het officieel al komen. Spannend! Ik hou dan ook al trouw de wacht bij de telefoon!

3. Dolfijntje74

Dolfijntje74 Actief lid

26 mrt 2009
    216
    0
    0
    Bedankt voor de felicitaties en de bemoedigende woorden. Zwanger worden/zijn is iets waar ik al ong. 20jr van "droom" nu is het eindelijk zover en dan overvalt je die vervelende angst dat het mis kan gaan! Maar ik probeer van iedere minuut te genieten.

Sooner, ik duim voor een droombevalling en snel goed nieuws te lezen hier!

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Dolfijntje, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! En erg gezellig dat je hier mee komt kletsen. En niet bang zijn. Ook al is het heel normaal dat je angst hebt. Maar daar kan je hier denk ik goed over praten omdat we dat allemaal mee gemaakt hebben/ maken.

Bright, leuk man dat je proefkonijn mag zijn. Hebben wij ook gehad bij de echo tijdens de intake bij de verloskundige. Toen hadden ze net een nieuw echo apparaat. En wij vonden het niet erg dat ze de 3d optie even testte. Verder alles goed met je?

Jewel, wel fijn dat jullie nu weer van alles in huis gehaald hebben. En succes met de kerstboom neer zetten.

Sooner, hoe gaat ie meid???? Ben zo benieuwd wat er nu allemaal gaande is bij jou.

Esser, al iets gehoord van Sooner?

Hier een erg leuk weekend gehad. Mijn zwangere vriendinnetje was het weekend hier. Dus lekker samen baby shoppen en kletsen over babies. Heb ook een leuk blousje gekocht voor de diploma uitreiking. Wil nog wel een vestje er over heen en misschien een mooie zwarte broek. Kreeg namelijk net een mail van de student administratie dat gepaste kleding gewenst is :S. Als of er iets netjes te vinden is voor zwangeren......
    Ook nog wat slabbertjes gekocht en mandjes voor de baby kamer.

Straks gaan we gezellig de kerstboom optuigen en nog wat dingen ophangen op de baby kamer.

5. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Het verlengde wachtbankje

Uitgerekende datum
    17-12-09: Sooner: meisje
    28-12-09: Esser: Jongen
    04-01-10: Deesjuhh:meisje
    19-01-10: Stitchie:meisje
    04-02-10: Jewel: wil het niet weten
    19-02-10: Melek: Jongen
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda: meisje en jongen
    27-03-10: Kleintje: Jongen
    28-03-10: Zoe: Jongen
    04-06-10: Confidence: 1 kindje
    11-06-10: Majo: één mini-mensje aan boord
    12-06-10: Calani: jongen/meisje en jongen/meisje
    14-06-10: Bright: kan het nog niet weten ;)
    16-06-10: Pat: hubbie wil het niet weten
    15-08-10: Dolfijntje74 kan het nog niet weten en willen het niet weten!

Afspraken bij gyn of vk
    15-12-09: Jewel controle vk
    15-12-09: Esser controle vk
    21-12-09: Dolfijntje74 1e controle echo
    22-12-09: Confidence extra echo bij echobureau
    22-12-09: Stitchie controle vk
    23-12-09: Pat controle vk
    24-12-09: Confidence controle gyn
    31-12-09: Jewel bevalpraatje
    05-01-10: Linda echo en Gyn
    05-01-10: Bright controle vk
    08-01-10: Kleintje controle vk
    11-01-10: Majo controle vk
    21-01-10: Majo 20 wkn echo
    28-01-10: Kleintje voorlichting bevallen in het ziekenhuis
    29-01-10: Linda echo en Gyn

Bevallen
    05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn)
    15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn)
    25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn)
    27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber Sophie (39.3 wkn)
    06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.4 wkn)
    11-11-09: Enise bevallen van een meisje :):):) (40.2 wkn)
    04-12-09: Pekske bevallen van een meisje Louisa (37.4 wkn)
    07-12-09: Caruli bevallen van een jongen ............ (38.4 wkn)

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Kwam even hallo zeggen, SOONER SPANNEND!!!

Hier vrijdag weer een echo gehad en alles was super, het blijft zo bijzonder elke keer weer met goed nieuws het zkh uitstappen!

7. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Linda, mooi dat jullie vrijdag weer goed nieuws hadden!
    dat blijft inderdaad genieten en dan zeker ook met 2 van die hummeltjes in je buik.

Dolfijntje, Van harte proficiat! Wat super!
    En ja, die angsten blijf je nog wel eventjes houden. Beetje bij beetje zullen die echt naar de achtergrond verdwijnen en kun je zoooo gaan genieten! Er zijn genoeg meiden (zoals hier) je voor gegaan ;)

Bright, proefkonijn zijn met dit soort dingen is nooit erg! :D
    Laat maar komen zou ik zeggen!

Jewel, jee wat gaat de tijd voor jou ook hard zeg. Ongeloofelijk......
    Ook dus weer in de weer geweest met spullen voor de beeb. Blijft leuk en nooit vervelend vind ik. Hoe voel je je verder? Ging je nu nog oppassen?

Kleintje, klinkt gezellig zo de kerstboom optuigen en wat dingetjes voor de baby kamer. Have fun!

Nope, nog geen berichten ontvangen van Sooner.....:)
    Spannend...............!

Sooner meid, waar hang je uit?? Wij zijn nieuwsgierig, hi hi hi!

Hier verder geen bijzonderheden. Het blijft per dag wisselend, maar wel rommelen. Ene keer goed te hebben en het andere moment dat ik het echt moet 'wegzuchten/puffen'. Ik houd het er maar op dat het allemaal bij het voorwerk hoort. Wel ook sneller moe maar hoort er zeker bij ;) A.s. dindsdag weer op controle bij de vk.
    Ga zo maar eens lekker het vers gemaakte soepie van manlief proberen.
    Tot later!

8. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Sooner: wat hou je ons in spanning!!!!!! Ik coach je op afstand en puf met je mee: Deze wee komt nooit meer terug, deze wee komt nooit meer terug (mantra = x 20)

Zet m op!

9. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Spannend nieuws weer!

Sooner hoop dat je een makkelijke bevalling hebt! Veel succes en hoop snel wat van je te horen.

Esser, jeej voor jou komt het ook steeds dichterbij!

Hier gaat alles goed. Merk dat ik de laatste tijd weer last heb van mijn stuit waarschijnlijk mijn bekken. Zo kan ik straks niet werken weet niet wat ik moet doen ben bang dat het erger gaat worden. Huisarts bellen?

Mijn mooie meid zit helemaal onder de baby puisten echt zielig. Hoop dat het snel overgaat.

De rest een dikke knuffel!

10. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Hay meisjes, nou helemaal nog niets hoor ;). Vannacht heb ik zelfs voor het eerst bijna de hele nacht doorgeslapen. Van een uur of elf tot een uur of half elf vanochtend.
    Alleen het woelratje zelf bewoog een beetje. Maar verder geen enkele harde buik. Raar he? Ik dacht nu zal het wel elke nacht raak zijn. Ook vandaag helemaal niets.
    Zit er echt een beetje op te wachten, haha.
    Maar helemaal niets. Zoooo bizar.

Oh kan niet wachten tot ik jullie kan verrassen met het goede nieuws. Eerst via mijn 3 buddies (Suus, Jewel en Esser) en dan zelf natuurlijk. Nog ff geduld.

Esser, bij jou rommelt het echt al veel meer he?! Je kunt me nog maar zo te snel af zijn. Dat zou ook wat zijn, wordt ik aan alle kanten ingehaald, haha. Door pekske, caruli en dan ook nog door jou. Maar als je er aan toe bent, mag je van mij hoor!
    Of gezellig samen? Bijvoorbeeld a.s. dinsdag? Dat wilde ik ook met Caruli, maar ja die kon weer niet wachten ;)

Bright en Kleintje, wel tof dat jullie allebei een keer met proefkonijn-echo's verwend werden. Altijd leuk natuurlijk.

Nightelf, heeft je man al weer meer nieuws over sollí's?

Enise, wat zielig voor je lieve meisje, die puistjes, hoop dat ze geen jeuk heeft ervan. Maar gaat vanzelf weer snel weg toch?!
    Enne voor jezelf ook niet zo best, die stuit-bekkenpijn. Ik zou als ik jou was direct een fysio ofzo bellen, je huisarts heb je daarvoor niet meer nodig toch? Kost je alleen maar weer geld.
    En dan oefeningen zo snel mogelijk gaan doen, zodat je nog erger voorkomt.

Ciaar, krijgen we nog een keertje weer spam van Laartje? Een mooie slaapfoto ofzo, aangezien ze dat zo braaf doet bij jullie?!

Dolfijntje, vandaag alweer 5 weken!

11. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    jammer sooner dat het weer rustig is....maar je weet nooit wat die van afgelopen nacht al gedaan hebben die harde buiken..kijk mar naar mij..

ik heb tot 5 cm alleen maar harde buiken gehad die niet eens pijn deden..voor hetzelfde geld was ik gewoon thuis gebleven en was het ineens erg rap gegaan...hehehhehe..

ik hoop dat je een hele fijne makkelijke bevalling krijgt net als ik...na alle ellende mag dat wel he...

toi toi toi

12. stitchie

stitchie Actief lid

10 apr 2009
    171
    0
    0
    Goedemorgen Dames,

wat is het hier stil!!

@sooner: en, al weer iets beweging? duimduimduim...

Ik zit lekker in m'n laatste werkweek :):):). Hoop dat ie snel gaat!

Vanavond komt de kraamzorg langs, ben benieuwd.
    Hoeveel uren hebben jullie toebedeeld gekregen?

Liefs, Stitchie

13. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Ach Sooner, dat het weer stil is gebleven........... Allemaal wel druk met het 'echte' voorwerk bezig. Dat kan toch niet anders?
    Wel een fijn en verder rustig weekend gehad?

Pekske, klinkt niet verkeerd, hi hi hi.............harde buiken tot aan de 5 cm. Hoe doe je dat? ;)

Stichtie, je laatste werkweek! Jahoe!
    Nu echt nog maar heeeeel eventjes..........heerlijk zeg.

Jewel, verder fijn weekend gehad? Nog plannen voor deze week?

Hier vanochtend weer flink gerommel in de buik. Wat er toch allemaal gebeurd.....? Vind het iedere keer wel weer spannend. Zit nu toch wel een beetje om de dag dat het rommelt. Als dat nou eens doorzet? Mag best van mij en manlief :) :) Hier een thuis-rommel dagje vandaag, het is toch te koud buiten.
    liefs

14. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    En Sooner, vanacht nog harde buiken gehad? Het moet nu wel even doorzetten hoor! ;)
    Ik heb gister de hele dag mijn mobiel in de gaten gehouden (we waren bij mijn ouders) maar op een gegeven moment was de batterij leeg....thuis meteen de oplader erin, maar nog geen nieuws van jou helaas ;)

Nightelf, wij kopen de box brent van Bobita, de kleur provence. Dat is wat een taupe/donkergrijze kleur. Wij hebben een muur in de kamer ook in die kleur dus staat straks wel heel leuk (hoop ik ;)) Ik heb hem in de prenatal gezien in Zwolle, maar in Leeuwarden hebben ze hem niet staan en op de site van prenatal lijkt de kleur weer heel anders.....dus daarom gaan we naar de babydump. Hopelijk heeft die hem wel in de goede kleur ;)
    En het gaat idd snel bij mij, maar de kleine moet nog maar even wachten hoor! :) hihii dus je hoeft je mobiel niet constant in de gaten te houden ;)

Esser, ja, het blijft leuk om spulletjes te kopen :) Maar ben straks ook wel blij als ik alles heb hoor! Ik zit nu nog wel eens te piekeren over dat we dat nog moeten en dat nog......
    En in huis moet er ook nog van alles gebeuren...dus ik ben blij dat het straks allemaal 'klaar' is en ik kan genieten van de laatste weken met z'n tweeën! Ik moet van de week nog oppassen en dan heb ik 'verlof' ! Ben er ook wel een beetje aan toe, niet dat het oppassen zwaar is, maar geen 'verplichting' meer. Niet meer 3 dagen om 6.30 opstaan maar lekker blijven liggen en eruit gaan wanneer ik wil :D
    Dus nog steeds aan het rommelen bij jou....hopelijk schiet het bij jou nu ook op en kunnen jullie je kleine man in de armen sluiten. Misschien wel met kerst! :)

Enise, wat zielig dat jullie kleine meid puistjes heeft....heeft ze er ook last van?
    Wel vervelend dat je nog wat last van je stuitje hebt. Ik zou zeker de huisarts even bellen! Waarschijnlijk stuurt hij je dan door naar de fysio. Ik zou niet te lang wachten hoor, anders kun je er heel lang last van hebben.

Linda, fijn dat alles weer goed was met jullie kleintjes! Het blijft mooi hè. Gaat het verder goed met je?

Kleintje, leuk dat je vriendin ook zwanger is, kunnen jullie lekker kletsen :D hihi
    Bij Wehkamp hebben ze wel nette positiekleding volgens mij.

Stitchie, heerlijk je laatste werkweek!! Wij krijgen het maximale aantal uren van de kraamzorg; 49 uren. Volgens mij is dat vrij standaard, al zijn er organisaties die minder uren geven. Bij welke kraamzorgorganisatie zit je?

We zijn het weekend bij mijn ouders geweest, en helemaal niks gedaan :D Heerlijk!! Ben echt even uitgerust.
    En nu is het ook nog van dit heerlijke weer! Ik word er helemaal blij van! Lekker fris!
    Ik heb net de hond even geknipt, en die ziet er nu ook weer netjes uit :D

15. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Nog steeds rustig hier............. heb al weer het een en ander in huis gedaan op mijn gemak. Zo nog even stofzuigen en dan vind ik het wel weer genoeg voor vandaag. ;) Heb nog een mooie film liggen en manlief is pas rond 19.00u. thuis dus kan goed zijn dat ik die nog lekker even ga kijken strakjes.

Kom later nog eens blieken hier.............
    Greetzzz

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hier de dagen aftellen en moe zijn op het werk. Werk nog 6 uur per dag ipv 8 en tussen kerst en oud&nieuw heb ik vakantie welke daarna overgata in 100% ziektewet, de Gyn adviseerde rond de 28 wkn te stoppen met werken ivm tweeling. Je ziet vaak dat ze terug gana lopen in groei vanaf een week of 30. Dat advies ga ik dus opvolgen, heb er alles voor over en daarnaast, ppppppffffffff het werken is echt zwaar dus ben er ook echt wel aan toe. Mijn buik heeft de omvang van zeker rond de 30 weken inmiddels en het gaat steeds harder.

Verder klaag ik niet maar probeer ik het zeker straks lekker rustig ana te doen!

17. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey lieve meiden,

Ga straks naar de huisarts voor mijn kleine meid. De puisten zien er nu uit als rode vlekken en staan helemaal in brand, echt zielig :( Ze drinkt ook niet meer goed, was ook een reden dat we gelijk mochten komen van de huisarts.. zal gelijk ook mijn bekken probleem aangeven..

Sooner, zooo wij allemaal in spanning haha, nou afwachten dan maar ;)

Peskse, het zou vanzelf weg moeten trekken, het komen door de hormonen tijdens de zwangerschap, die zitten nog in het bloed..

Ga me even klaar maken..

18. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Heb ook 49 uur gekregen, maar moet denk ik inleveren wat ik in het zkh lig na de bevalling.

Esser, wat voel jij als je zegt dat het rommelt?
    Vanochtend vroeg heb ik volgens mij echte weeen gehad, het waren weer harde buiken die van onderuit (vanaf het schaambeen) naar boven trekken en dan weer wegtrekken. Nu deed het echt zeer, heb echt al moeten wegademen met de buikademhaling.
    Oh en mijn achterwerk (vind ik nog het meest prettige woord ;) ) deed vreselijk zeer.
    Mijn vriend is tegen half acht naar zijn werk gegaan toen het weer wat was weggeebd. Oh wat voel ik mij raar..

19. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    He Sooner, tja dat klinkt toch wel als weeen bij jou. Bij mij trekt het samen vanuit heel de buik maar eindigt sterk bovenaan mijn buik. Erg zwaar drukkend gevoel en sinds een aantal dagen ook echt gemeen pijnlijk. Als het zo hoog eindigt, dan moet ik veel met mijn ademhaling werken, maar zelfs dat is lastig merk ik omdat het zo hoog zit en pijn doet. Heb dit vooral nu 's nachts maar ook vroeg in de ochtenden gehad. Overdag nagenoeg weinig tot niets........ Oh en ja, dat drukkende/duwende gevoel naar "beneden" zeg maar en soms erg uitstralend naar je onderste ja. Soms met steken erbij. Niet fijn............ :(
    Dat is bij mij 'rommelen' wat ik noem. ;)
    Maar meid, bij jou klinkt het al veel sterker en duidelijker aanwezig als bij mij. Als 't bij jou nu eens doorzet.....!
    Denk aan je...............
    liefs

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wat spannend hier ik duim!

Deel Deze Pagina