Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stitchie

stitchie Actief lid

10 apr 2009
    171
    0
    0
    @alle dames: hoe is het met jullie? Lekker aan het shoppen, zwemmen, uitrusten enz?

@Esser; succes bij de vk én met de (aller)laatste loodjes natuurlijk.

@Jewel: zo, voor jou schiet het nu ook snel op hè, al 33 weken. Spannend hoor.

@Sass: poeh, dat is niet niks, zo vlak voor het einde van het jaar! Sterkte en hopelijk brengt 2010 veel goeds.

Hier alles okay en nog rustig, Controle vanmorgen prima, bloeddruk nog steeds 60 (voelt al veel beter dan 50!), de kleine is volledig ingedaald en ligt mooi met 't koppie naar beneden.

We zijn bezig met de laatste kerstinkopen. Mijn schoonouders kwamen gisterenavond aan op Schiphol nadat ze het weekend op de luchthaven in Milaan waren gestrand. Mijn schoonmoeder is minder valide, en nu gebroken, dus wij nemen alle voorbereidingen voor het familiediner op kerstavond over. 1e kerstdag komt mijn familie eten, en tweede kerstdag zijn we dan rustig met ons eigen gezinnetje.

Over twee weken dan trouwen, daar is alles gelukkig al voor geregeld. Ik hoop dat de kleine meid nog eventjes lekker blijft zitten waar ze zit, 7 januari mag ze komen ;).

'k Ga lekker een middagdutje doen, kan nu, nu ik verlof heb, héérlijk!

Iedereen hele fijne dagen,

liefs,

Stitchie

2. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    stichie, hopen dat ze blijft zitten dan als je nog moet gaan trouwen...ik had het niet gered.....heheheh..

esser nogsteeds niks?? kan zomaar veranderen hoor...spannend...wie weet word het een kerstkindje..

linda wat een enorme buik al voor 26 weken, ik hoop datje er straks niet al te veel last van gaat krijgen...

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Me 2 :):):)

4. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Jaaah, daar ben ik dan eindelijk. Ik heb jullie wel wat te lang laten wachten, maar het was hier megahectisch. We hebben veel te veel visite gehad. Maar ik vond het zoooooooo gezellig.
    Ik ben zooooooooooooooooooo gelukkig!!! :):):):)

In een notedop de bevalling:
    Ik ben maandagmiddag nog klossen wezen halen en naar de Lidl geweest voor boodschappen. Ik had het gevoel dat ik met tien zakken aardappelen onderweg was. Kon haast niet meer lopen. :(

Lekker om 10 uur naar bed gegaan. Vriendlief kwam om 12 uur naar bed en precies toen kreeg ik weer die harde buiken.

Direct om de 10 minuten. Na 1,5 uur liet ik vriendlief het zkh bellen.
    Ze waren nog te ver uitelkaar, maar hij heeft gewoon gelogen :p:p.

Snel onder de douche tussen de weeën door, laatste spullen pakken en de auto in.
    Ritje van 8 minuten met 3 weeën.
    Heel raar in de auto.

Kwart over twee in zkh. Gelijk naar een heel mooie verloskamer.

Het resultaat van de voorweeën en die 1,5 uur thuis: 3 cm!
    Joehoe, ik mocht blijven :) (dacht nog beetje dat het wel zou ophouden, haha).

Na 1 uur 5 cm, toen na 1,5 uur 7 cm en toen stopte het.

Twee cocktails in been gehad. Erge rugweeën (zorg dat je die niet hebt, ze zijn niet aardig) :(:(.

Maar mocht na 2 uur met persweeën proberen die 7 cm op te rekken (had al 1,5 uur persdrang haha).
    En dat was na zo'n 5 persweeën al gelukt :D. Waarom kwamen ze daar niet eerder op, had wel lekkerder geweest. Wist niet eens dat dat kon.

Toen gingen ze me aanmoedigen alsof ik de marathon liep, dus toen ben ik helemaal losgegaan.
    Wat is persweeën dan leuk zeg! Nou ja leuk is natuurlijk een verkeerd woord, maar eindelijk mag je wat doen en kun je heel je hebben en houwen erin gooien. 8)8)
    Ik vond het een verademing. Zelfs het staan van het hoofdje deerde me niet. Ik had echt zoiets van KOM MAAR OP, IK KAN DIT! 8)

Duurde dus ook maar een half uur en toen was ze er al!

Ik had het nog niet door, dus had mijn ogen dicht en ineens lag ze als een vreselijk lekker warm zacht kleverig hoopje op mijn buik. En maar kijken naar mama met die grote kijkers van haar.
    Mijn vriend heeft 5 minuten lang gehuild! Zo lief.
    En dan ben je dus ineens een mama :):):):)

Mama zijn. Ik vind het echt heerlijk.
    Ze is de mooiste baby van de wereld (ja sorry meiden, het is gewoon zo ;) ).

Niets had me op dit gevoel kunnen voorbereiden. Die geluidjes, die piepjes, kreuntjes. De niesjes met dat kleine neusje van d'r. De hik en dat ze je dan met die grote oogjes aankijkt, terwijl haar lichaampje met elk hikje omhoog komt :).

Het gretige bijna nijdige zoeken naar de borst met dat ronde open mondje. Het uitrekken met die kleine armpjes in de wieg :).

Als een koningin heb ik de afgelopen week op mijn kraambed doorgebracht.
    Het is in de slaapkamer helemaal versierd en overal staan cadeautjes.
    Mijn kraamhulp was een topper, een hele leuke meid van 26, het voelde alsof ik een vriendin in huis had:).
    De hele tijd lachen en we voelden ons helemaal thuis met haar.

Dat ziek-zijn heeft er voor gezorgd dat we vrachtwagens kaarten hebben gekregen, bloemen, zoveel cadeau's dat ik niet meer weet wat en waar ik het neer moet zetten:D:D:D:D:D:D.
    Zoveel telefoontjes en mailtjes en bezoekjes.

Ik ben vreselijk verliefd op dat kleine bundeltje dat we Kris hebben genoemd.
    Ik kan nooit meer zonder haar.

Bedankt voor al jullie felicitaties!
    Ik was er helemaal beduusd en emotioneel van.
    Bedankt voor de kaartjes die ik heb gekregen, superlief.
    Vooral ook bedankt voor al jullie steun in de afgelopen maanden tijdens al dat ziek-zijn.
    Zonder jullie had ik me vreselijk eenzaam gevoeld op die dagen dat ik alleen op de bank door moest brengen.
    Jullie waren elke dag mijn vooruitzicht op gezellig kletsen, lieve woorden en vooral heel veel positieve energie.
    Een dag niet op ZP maakte dat ik gelijk heimwee had.
    Jullie zijn allemaal stuk voor stuk toppers en ik vergeet jullie NOOIT MEER!!

P.s.
    esser kom maar op met je jochie, ik zit er helemaal klaar voor! Mobiel ligt naast me dag en nacht.

Jewel, dikke knuf! Kom je de deur nog uit, met al die sneeuw ervoor? Haha.

Kleintje, bright, linda, majo, calani, deesjuhh, zoe, dolfijntje: dikke knuf

confidence, ben heel benieuwd

stitchie het schiet lekker op he!

pat welkom

sass jammer dat je er niet bij kunt komen

Suus, ciara, nightelf, lelie, danjo, caruli, pekske, enise: see you on the other side!!

5. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Het verlengde wachtbankje

Uitgerekende datum
    28-12-09: Esser: Jongen
    04-01-10: Deesjuhh:meisje
    19-01-10: Stitchie:meisje
    04-02-10: Jewel: wil het niet weten
    19-02-10: Melek: Jongen
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda: meisje en jongen
    27-03-10: Kleintje: Jongen
    28-03-10: Zoe: Jongen
    04-06-10: Confidence: 1 kindje
    11-06-10: Majo: één mini-mensje aan boord
    12-06-10: Calani: jongen/meisje en jongen/meisje
    14-06-10: Bright: kan het nog niet weten ;)
    16-06-10: Pat: hubbie wil het niet weten
    15-08-10: Dolfijntje74 kan het nog niet weten en willen het niet weten!

Afspraken bij gyn of vk
    23-12-09: Pat controle vk
    24-12-09: Confidence controle gyn
    29-12-09: Stitchie controle vk
    29-12-09: Esser controle vk
    31-12-09: Jewel bevalpraatje
    05-01-10: Linda echo en Gyn
    05-01-10: Bright controle vk
    08-01-10: Kleintje controle vk
    11-01-10: Majo controle vk
    21-01-10: Majo 20 wkn echo
    28-01-10: Kleintje voorlichting bevallen in het ziekenhuis
    29-01-10: Linda echo en Gyn

Bevallen
    05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn)
    15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn)
    25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn)
    27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber Sophie (39.3 wkn)
    06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.4 wkn)
    11-11-09: Enise bevallen van een meisje :):):) (40.2 wkn)
    04-12-09: Pekske bevallen van een meisje Louisa (37.4 wkn)
    07-12-09: Caruli bevallen van een jongen Mitchell
    (38.4 wkn)
    15-12-09: Sooner bevallen van een meisje Kris Marthe Janneke (39.5 wkn)

Zo, weer eventjes aangepast ;)

6. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Whaaa Sooner, daar ben je dan meid! :D
    Wat super om van je te horen/lezen --> meid, je klinkt in-, en inzielsgelukkig met jullie meisje Kris!
    Hoe fantastisch en met kippenvel om te lezen.......heerlijk!
    Ik wil oooook! ;)

Enne foto van jullie mooie meisje???????
    Kan ook via de hyves hoor, hi hi hi!
    Meid, het is je zo gegunt en ben enorm blij om te lezen dat je aan het genieten bent en dat je je zo goed voelt. Je bent ook een 'moordwijffie' geweest met de bevaling zo te lezen. Dat geeft mij dan weer enorme moed!

dikke knuffel jou kant op en hopelijk tot weer snel!
    liefs

7. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Nog even toegevoegd; de controle bij de vk was weer in orde.
    VK was erg tevreden en we hebben weer een afspraak voor volgende week, ben dan 40 weken + 1 dag.
    VK gaf aan dat ik echt wel rekening moet houden met het overtijd gaan met de kleine man. Had er al zo'n idee van..... ;)
    Volgende week bespreekt ze dan ook met ons door over de extra controles bij de vk en bij de gyn. in het ziekenhuis die er dan (standaard) bij komen. Ach ja, als ze alles maar goed in de gaten blijven houden dan vind ik het wel prima.
    liefs

8. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Oh Esser, ik wil ook gewoon dat je vannacht nog bevalt.
    Ik gun je zo dat gevoel van dat warme natte mannetje op je buik. En dat die kraaloogjes je dan zo aankijken.
    En dat je grote man je zo trots aankijkt omdat je het zo goed hebt gedaan.
    En dan die eerste kleertjes aan en dat mutsje op.
    En dan hopelijk lekker aan de borst. Of in ieder geval er lekker tegenaan.
    Je gaat dat zo geweldig vinden!!!!!!!!!!
    Ga maar gewoon lekker straks beginnen met het echte werk.
    Afgesproken?!
    Ik zal je instralen hier vandaan!! Dat kan ik vast!!

9. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Oh Sooner, kon het toch niet laten gauw je verhaal te lezen..........TRANEN hier!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet, geniet, geniet!!!!! XXX

10. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Sooner, ik hoop ooit aan jouw kant te komen staan!
    Wat een supermooi verhaal, de tranen biggelen me over de wangen...dit is toch waar je al die jaren voor hebt gevochten!

Geniet ervan meid, ik ken je niet echt (lees al wel heel lang mee, dus heb wel een beetje het gevoel dat ik je ken, hihi), maar het is je zooooooo gegund na die jarenlange strijd!

Nu op naar Esser...ik blijf elke dag spieken!

Liefs Loesie

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Sooner geweldig verhaal meid

Loessie mijn duimpjes draaien voor jou hoor

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    esser spannend meid en idd een beetje ervan uit gaan dat je overtijd gaat is nooit verkeerd

13. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Esser, ik duim ook heel hard voor je mee!!!!
    Kom gauw gezellig kletsen aan de andere kant.

Heeel veel liefs,

XXX

14. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    #4514 regi, 22 dec 2009
    Laatst bewerkt: 22 dec 2009
    verkeerde forum sorry

15. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    even snel een update van mij kant
    We hebben ene geweldige pretecho gehad
    Het was zo leuk!!!
    Ze hebben ons alles laten zien, en alles zat er op en eraan.
    Ze heeft zelfs de grootste medische dingen nagekeken.
    Geen open ruggetje, mooi gesloten lipjes, hartje functioneerde goed, blaas en maag waren gevuld, niertjes gezien.
    Kortom op het eerste oog alles goed.
    Ik ben weer een heel stuk geruster nu en probeer weer volop te genieten.
    Overmorgen nog naar de gyn voor controle, maar da is nu een stuk minder eng...haha

Ik laat het hier even bij, het was een enerverende dag.

16. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Sooner, ik moet er ook helemaal van huilen :)

Wat mooi om te lezen,

Geniet van je kleine wonder :)

17. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Pffff hier kom ik dan een keer om de hoek sjouwen...ben heeeel lang niet geweest, wel meegelezen, geen puf om te reageren...

Sooner@ van harte met jullie meisje, heel leuke naam...En wat een super verhaal heb je weer neergezet, zo wil ik het ook!!!!
    Geniet ervan, maar uit je verhaal maak ik op dat je dat echt aan het doen bent, heeeeeerlijk!!

Pekske@ Jullie ook gefeliciteerd met Louisa, ook prachtige naam...Heerlijk dat je er vanaf bent, hoop dat je lichaam snel opknapt...Jullie ook, geniet ervan!!

Caruli@ De eerste jongen van dit topic, met een super stoere naam. De volgende jongen is in aantocht, en daarna volgen er meer...Mag best na al die meiden...

Kleintje@ Jij nog van harte met je afstuderen, wat heerlijk dat je ervan af bent, en dat je het zo goed gedaan hebt!!
    Ja ik weet, ik ben echt heel lang niet online geweest... Verder alles goed met de kleine en grote man, wat gaat het ineens hard he!!!

Esser@ Je houdt de spanning er lekker in, hoop voor je dat het spoedig mag gebeuren en jullie heerlijk van jullie kleintje kunnen genieten!!

Majo@ Hoe is het met jou, nog altijd aan het tobben?? Last van je rug las, ik helaas ook vanaf 12 weken al last, en helaas elke week weer even wat erger. Maar hier nog steeds redelijk mobiel...Hoop dat het allemaal meevalt....

Andere nieuwe meiden, er is geloof ik ook nog iemand die pas is aangemeld welkom hier... Hoe gaat het met jullie allemaal?? Confidence, jij alweer 14 weken, heerlijk voor je dat je wat geruster bent. Met de rest ook allemaal goed?? Sorry dat ik jullie even niet bij naam noem, geen desinteresse, alleen maar last van dementie...

Hoe is het met alle mama's?? Gaat alles goed met jullie meiden???

Zo ik hoop dat ik iedereen een beetje aandacht heb kunnen geven...
    Hier gaat alles verder goed, zijn volop bezig met het kamertje, leuk leuk leuk...maar ook moeilijk. Wat heb je allemaal nodig en wat dus niet, heel moeilijk om af en toe keuzes te maken. Al die spulletjes zijn zo mooi ik zou alles wel willen hebben...
    Rug laat me helaas steeds meer in de steek. Morgen nog 1 dagje werken en dan lekker een paar dagen niets doen, heerlijk...
    Buik begint al aardig in de weg te zitten, kleine zit al richting mijn maag, af en toe best lastig...Maar het hoort erbij...
    In mijn album wat foto's van mijn buik tot nu toe, vraag me echt af waar dit gaat eindigen....

Brei er een eind aan, ga lekker mijn mandje in, is al ver voorbij mijn bedtijd...

Dikke kussen voor jullie allemaal!!!

XXX

18. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Zoe, leuke foto's van je buik zeg! En vooral die schoentjes, geweldig!!! Wacht nog maar een paar weken, dan zit je buik echt in de weg ;)

Sooner, ik moest lachen en huilen tegelijk bij je verhaal! Heerlijk dat je zo geniet van jullie meisje. Fijn dat de bevalling ook goed ging! (misschien heb je ons een beetje gespaard ;)) Krijg er nu toch ook wel heel erg veel zin in om ons kleintje te bewonderen!
    Hoe gaat het met je suiker? En kun je alles weer eten? :) Nog een paar weken en ik kom jullie vergezellen op het bevallen bankje!

Esser, dus wrs overtijd....ik hoop voor je dat je niet al te lang blijft lopen. Wou je thuisbevallen of in het zkh?

Confidence, fijn dat de pretecho zo mooi was!!! En dat alles goed lijkt met het kindje! Willen jullie ook weten wat het wordt?

Majo, hoe is het met jou meid? Gaat het weer wat met je rug?

Stitchie, ik vind het nog steeds knap dat je straks nog gaat trouwen!! Ik zou er geen puf meer voor hebben ;)

Nou gister dus bij de babydump geweest, en de box besteld. Alleen komt hij pas in week 6! Dan ben ik misschien al bevallen...maakt eigenlijk ook niets uit, de eerste weken liggen ze toch nog niet in de box. Al bel ik de prenatal vandaag nog wel even; hoe lang de levertijd bij hun is. Anders bestel ik hem daar wel :) Voor de rest nog wat mandjes gekocht en nog 2 aankleedkussen hoezen.

19. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Net de prenatal gebeld, en daar is de levertijd veel korter! Wrs binnen een week! Dus de bestelling bij babydump geannuleerd (man aan de tel geloofde me niet dat ik hem ergens anders sneller kon krijgen) en bij de prenatal besteld, hahaha.
    Ik vind het toch leuker om hem eerder te krijgen :)

20. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Tuurlijk is dat leuker...En waarschijnlijk dat je het kindje er wel inlegd hoor als ze net geboren zijn.
    Gek he de een of de andere leverancier.
    Mag jij eigenlijk al bijna met verlof? Jij was toch nog aan het werk??

Deel Deze Pagina