Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Zwaai, zwaai meiden!
    Iedereen de 1e kerstdag overleefd? ;)
    Kom ook nu weer eventjes kort langs, en nee; nog steeds geen beeb........ Hij wil met de kerst gewoon nog bij zijn mama blijven, hi hi hi. :)
    Hou jullie op de hoogte en geniet van de 2e kerstdag!
    liefs

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Esser, je maakt het wel spannend voor ons hoor!

Hier goed nieuws op eerste kerstdag!!! Mijn schoonzusje is weer zwanger van de tweede! Ben helemaal blij. En metteen weer de eerste keer. Ben zo blij voor hun dat ze niet die ellende hebben die wij hebben gehad. Alleen kunnen we nu de box en de maxicosi niet meer lenen :S. Maar had al zo'n voorgevoel :p

3. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey meiden,

Lekkere kerst tot nu toe??

Wij zijn vandaag wezen shoppen voor babykamer e.d. Hebben alles besteld wat we leuk vonden. Eerste week van april wordt het allemaal geleverd!!!! Ben helemaal blij, totdat ik de prijs zag, haha.

Nou ja, het wordt wel precies zoals we het wilden. Heb foto's van het ledikantje en commode in mijn album staan.

Liefs

4. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    esser nog niks??? jeetje je moet wel wachten zeg.....je doet niet mee aan de eerder geboren babies...
    nou ja....zal nu niet lang meer duren..

iedereen fijne dagen nog, was niet eerder online...
    hier een echtte nachtbrakertje, dus wij zijn hele nachten wakker...hoop dat ze snel haar ritme weer omdraait..

5. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    mooi poppeke ook sooner.....dan weet je gelijk weer waarvoor je het allemaal hebt moeten doorstaan he.....wat een geluk he..

6. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland

hihi...die was bijzonder...

Ik heb al een paar weken last van buikpijn en had het idee dat het erger werd, dus ik werd gelijk doorgestuurd naar de gyn.:$
    Doordat op beide eerdere echo's mijn eileider vergroot was dacht de verloskundige op een onsteking of iets dergelijks..
    Eenmaal bij de gyn bleek er niets aan de hand, beide eileiders zagen er goed uit en de kleine zwaaide vrolijk naar ons..

waarschijnlijk is het nu een blaasontsteking...ik heb een plasje weggebracht en dit word op de kweek gezet. Donderdag krijg ik hiervan de uitslag en tot die tijd moet ik gewoon heel erg veel drinken.

Het was wel even schrikken, maar toen we de kleine zo mooi zagen bewegen en ook nog eens druk aan het zwaaien was naar ons waren we heel erg blij. Toch stiekem wel fijn om even een echo te hebben gehad ;)

7. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hey meiden,

Zo...de kerst weer voorbij, net als de sneeuw....
    En vandaag weer zo'n hangdag, vanmiddag toch maar even ergens heen heb nu wel lang genoeg gehangen en gegeten ;)
    Al was het wel weer gezellig!!
    Jullie ook allemaal een fijne kerst gehad?

Esser, vandaag ook nog geen teken van dat het gaat beginnen?? :) Vind je het niet ongeloofelijk spannend?

Bright, leuke spullen zeg!! Jullie hebben 2e kerstdag goed besteed dus :) En gewoon niet naar de prijzen kijken, doe ik ook niet meer ;) hihi

Pekske, dus een nachtbrakertje...hopelijk heeft ze snel door dat het zo natuurlijk niet werkt ;) en dat ze 's nachts slapen moet :)

Pat, dat was idd even schrikken, maar wat je zelf ook zegt; je hebt weer even kunnen spieken :) Hopelijk valt het mee met de blaasontsteking. Veel drinken idd en goed uitplassen!

Kleintje, gefeliciteerd met je schoonzusje! Is nu wel heel leuk dat julie tegelijk zwanger zijn, jammer dan weer van de maxicosi en de box :p hihi

Hier de laatste dagen wat een zeurderig/menstruatie achtig gevoel gehad onder in de buik. Misschien was het het indalen van het kindje, al heb ik niet het idee dat het nou lager ligt...
    Vanmorgen wel even geschrokken. Ik had het kindje de hele ochtend nog niet gevoeld en na wat duwen en prikken kwam er nog niet veel actie... Gelukkig na een tijdje begon de kleine weer te schoppen, maar we waren wel even geschrokken...
    En nu krijg ik ook weer een kick in mijn ribben, dus hij/zij is weer wakker :D

8. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Kom me weer even melden voor de meldplicht vandaag ;)
    Houd het wederom kort, zijn al weer even in de weer geweest met z'n 2en en over een uurtje komen vrienden van ons met hun 2 jarig zoontje op visite. Gezellig :)
    Voor de rest houden we het rustig..........
    Kom morgen meer bijbuurten hier zo na die feestdagen!
    liefs

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    goedemorgen meiden

esser: jee het is vandaag je due date ;)
    ben benieuwd hoelang het nog duurd voordat je gaat bevallen
    heel veel toi toi toi alvast meid

hoe is het met de rest?

10. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Ha Caruli, went het al met de zorg voor twee kids? Best druk zeker? Maar ja je kleine meid kan natuurlijk ook al wel het een en ander zelf?! Gaat het goed met je? Ook in de bovenkamer? Je zal ook wel veel aan Tygo denken zo deze dagen?
    Ik hoop dat je ook echt lekker hebt genoten van de Kerstdagen!

Hee Jewel, naar he? Maar je beeb was dus gewoon aan het slapen. Wat fijn dat er dan ineens weer gewoon beweging is! Niets aan het handje gelukkig!

Heey Esser, zoooo spannend dat het vandaag DE DAG is. Maar goed zoals voorspeld kan het nog ff duren. Hoewel ik vandaag wel een heel mooie dag vind. Precies zo tussen kerst en oudjaar. Is eigenlijk wel heel handig toch? Of anders morgen?
    Je zult er wel aan toe zijn denk ik???? DUIM DUIM DUIM!
    Ik denk aan je en ik lig/zit/sta naast de mobiel hoor!!!
    HEEL VEEL SUCCES ALS JE GAAT STARTEN. PUF PUF PUF.

11. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Hey Esser, ik zie dat je hier bent! Alleen ff lezen? Je hoeft niet perse te typen hoor. Haha, als je tussen de weeen doorzit is typen best moeilijk ;)

Ik ga nog wel wat vertellen over Kris en over de kraamtijd enzo hoor, maar het is hier nog steeds zo hectisch dat ik er gewoon de tijd niet voor heb. Dus komt allemaal nog.
    Vooralsnog gaat het goed, wel moeilijk als ze 's nachts zo vreselijk verdrietig is. Dan weten we niet goed wat te doen.
    Maar ze groeit goed en is een heel lief meisje.
    Maar het is zoooooooooooo druk!

12. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Zo, ben d'r vandaag weer......... ;)
    Precies 40 weken!
    De ooievaar van mijn banner is er al vandoor maar de kleine man zit nog steeds in mijn buikkie hoor! Zucht...............moeheid neemt steeds meer toe en was vanochtend mega chaggie; wil ons beebje in mijn armen hebben!! Morgen weer op controle bij de vk, ben benieuwd. Krijg een extra praatje over extra controles bij de vk en de gyn.

Hoe is het met de meiden hier? Fijne kerstdagen gehad?

Kleintje, nog gefeli met je schoonzusje! Leuk zeg!!

Jewel, jullie kleine beeb zich nog goed laten voelen? En die zeurderige pijn herken ik wel. VK gaf aan dat dat met het indalen te maken heeft. Had het rond dezelfde periode als jij nu. Maar af en toe bleef het komen en gaan met dat gevoel hoor.

Wat zijn jullie plannen met oud & nieuw?
    Hier komen beide ouders bij ons op visite, hapje en een drankje erbij en buurten maar ;) Verders rustig aan dus........
    Ga zo maar eens de stofzuiger door het huis halen, weet anders ook niet goed meer wat ik 'kan' doen dan wachten.....:p
    liefs!

13. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Zwaai Sooner! Fijn om van je te lezen!
    Zit me maar een beetje te vervelen........zucht ;)
    Heb net een berichtje getypt. Wel heerlijk om te lezen dat Kris het zo goed doet. Alleen dat huilen; och.........dat lijkt me ook zo moeilijk. Zo'n kleine frummel!
    Hoop wel dat je nog steeds heerlijk aan het genieten bent :) :)
    veel liefs

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    esser: snap heel goed dat je nu je beebje wil
    ik hoop echt dat je snel gaat bevallen
    ben zo benieuwd naar jou ventje en zijn naam ;)

sooner: ja hier gaat het redelijk
    mitchell lijkt op tygo
    en aan de ene kant is dat heel confronterend en aan de andere kant heel mooi... weet niet zo goed.
    verder lichamelijk gaat het ook beter, nog wel last van mijn litteken maar de hechtingen zijn nog niet opgelost
    dus dat zal ook wel goed komen als ze weg zijn.
    mitchell gaat het ook wat beter, poepen gaat redelijk nu met de medicatie alleen de pijn die hij ervan heeft en snachts...
    hoop echt dat het snel beter gaat en hij in een dag en nacht ritme kan gaan komen..

hoe gaat het met jou meissie?
    ben je ook al lekker aan het genieten van je gezinnetje
    jaren op moeten wachten en nu is het eindelijk zover he ;)

15. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Esser: vandaag is DE dag! Hopelijk laat de kleine man niet al te lang meer op zich wachten.....

16. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    hey esser,,,vandaag de dag, maar helaas nog niks aan de hand zo te lezen...
    wachten duurt lang dan he..

sooner en caruli..jullie ook nacht kindjes zo te lezen..en ook veel krampies??
    hier hetzelfde..vanmorgen was het half 7 eer ze sliep vanaf 2 uur vanacht..zo zielig.. ze heeft last van reflux en krijgt de borstvoeding snachts afgekolft en ingedikt omdat ze anders te veel spuugt..
    maar die krampies die blijven...zo zielig..ik weet af en toe ook niet wat ik er mee aan moet..morgen komt inieder geval de huisarts even langs...misschien kan die wat doen..
    ik ga wel naar een osteoapaat ook met haar in januari omdat ze een overstrekkertje is...

17. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Het verlengde wachtbankje

Uitgerekende datum
    28-12-09: Esser: Jongen
    04-01-10: Deesjuhh:meisje
    19-01-10: Stitchie:meisje
    04-02-10: Jewel: wil het niet weten
    19-02-10: Melek: Jongen
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda: meisje en jongen
    27-03-10: Kleintje: Jongen
    28-03-10: Zoe: Jongen
    04-06-10: Confidence: 1 kindje verrassing!!!
    11-06-10: Majo: één mini-mensje aan boord
    12-06-10: Calani: jongen/meisje en jongen/meisje
    14-06-10: Bright: kan het nog niet weten ;)
    16-06-10: Pat: hubbie wil het niet weten
    15-08-10: Dolfijntje74 kan het nog niet weten en willen het niet weten!

Afspraken bij gyn of vk
    29-12-09: Stitchie controle vk
    29-12-09: Esser controle vk
    31-12-09: Jewel bevalpraatje
    05-01-10: Linda echo en Gyn
    05-01-10: Bright controle vk
    08-01-10: Kleintje controle vk
    11-01-10: Majo controle vk
    20-01-10: Confidence 20 weken echo
    21-01-10: Majo 20 wkn echo
    21-01-10: Confidence controle gyn
    28-01-10: Kleintje voorlichting bevallen in het ziekenhuis
    28-01-10: Bright 20 wkn echo
    29-01-10: Linda echo en Gyn

Bevallen
    05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn)
    15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn)
    25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn)
    27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber Sophie (39.3 wkn)
    06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.4 wkn)
    11-11-09: Enise bevallen van een meisje :):):) (40.2 wkn)
    04-12-09: Pekske bevallen van een meisje Louisa (37.4 wkn)
    07-12-09: Caruli bevallen van een jongen Mitchell
    (38.4 wkn)
    15-12-09: Sooner bevallen van een meisje Kris Marthe Janneke (39.5 wkn)

Zo, even ons lijstje weer naar voren gehaald. :)

18. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hallo ladies,
    Iedereen de kerst overleefd?? Hier één groot familie gebeuren, erg gezellig, maar ook dodelijk vermoeiend...Mocht vandaag weer uitrusten op mijn werk;)

Esser, vandaag de uitgerekende dag, hoe spannend is dat!! Ik hoop dat jullie kleine man jullie niet lang in spanning laat. We hebben mannen nodig in de lijst met bijna alleen maar vrouwtjes...

Verder weinig puf om te reageren...Hadden jullie het ook toen jullie zolang zwanger waren dat die kleine ineens alle hoeken van de baarmoeder aan het onderzoeken is?? Volgens mij heb ik echt een klein adriaantje in mijn buik, klein acrobaatje...Wel super gaaf om hem zo goed te voelen en mijn buik alle kanten op zien te bewegen...Is gewoon ons kindje, echt gaaf!!!!

Nog voor de liefhebbers...Ik had in mijn kraampakket een boxzak, die erg leuk is maar niet bij ons in huis past. Wie m wil mag m hebben voor niets, alleen de bezorgkosten zijn voor de nieuwe eigenaar...In mijn fotoalbum kan je een fotootje zien...Hoor het wel!!!

XXX

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Esser baby wil je eens heel gauw na buiten komen want jou mama en papa zijn het nu wel zat hoor en heeeeeeeeeel nieuwsgierig na jou.

Meiden vervelend dat jullie kindjes snachts wakker zijn , hier heb ik dat nooit gehad Naomi kwam de eerse paar weken 1x en sliep dan gelijk weer na een 2,5 week sliep ze al heerlijk door. ( ik vond de zwangerschap veel zwaarder haha)

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Danjo, dat is echt een uitzondering hoor! De meeste kindjes worden 's nachts een paar keer wakker of rommelen door darmkrampjes enzo... Volgens deze site slapen de meeste baby's pas door na ongeveer 3 maanden: Online Consultatiebureau
    Dus meiden met kindjes die 's nachts aan het spoken zijn, er komen betere tijden aan ;) en voor de zwangeren onder ons, misschien al een handige site voor jullie???

Deel Deze Pagina