Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Regi, Hopelijk blijft jullie kleintje lekker zitten! En toch alvast welkom hier!!

2. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    dankjewel

3. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Esser: wat een heerlijk, vlotte bevalling (kan er over meepraten ;)).
    Zie je aan de 'andere' kant.

Jewel: wat een prachtige buik!!

4. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hey Regi!!

Je hebt ons al gevonden zie ik! Heb je geen bloedverlies meer gehad? Ik hoop dat je hier mag blijven! :)

Kleintje, hihi dus jij ook een puntbuikje :D En ik denk ook dat ik een jongen krijg, ik weet ook niet waar dat gevoel vandaan komt. Al hou ik er nog wel rekening mee dat het ook een meisje kan worden hoor ;)

5. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jewel: wij dachten ook allebei dat we een jongetje zouden krijgen.....maar op de echo bleek het een meisje te zijn! Ik had trouwens ook een puntbuik...

6. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    ik had ook een punt buik , maar was toch echt een meiske...
    esser...snelle bevalling hoor!!fijn he!!

alle nieuwelingen welkom en een hele fijne zwangerschap toegewenst...

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    nieuwe zwangeren: gefeliciteerd

esser: fijn hoor zo'n vlotte bevalling.

pekske: wat een mooie meissie zeg :D

buik: ik droeg rond en was echt zwanger van een jongen ;)
    en bij casey droeg ik ook rond
    dus het wil niet altijd wat zeggen.

8. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jewel, Ik had vanaf het begin het idee dat we een jongen zouden krijgen. Maar blijft toch gokken. Maar nog een paar weekjes en je weet het!

9. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    hey jewel,
    ja ik hoop ook dat ik mag blijven, geen bloed meer gezien, wel net iets van een propje verloren dat was bruin, misschien dat dat er 1 van de 2 is ik heb geen idee, net nog wel een test gedaan en die is knalpositief, dat zegt ook niks denk ik aangezien de hcg nog wel even in je urine zit, we wachten het maar af.
    gr regi

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    regi: jee spannend meid
    ik hoop voor je dat het goed blijft gaan
    heel veel succes en sterkte!

11. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey Regi,

Jij mag hier de komende 8 maanden lekker blijven hoor!!!!!

Liefs

12. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    laten we het hopen bright

13. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    tuurlijk wel regi...ik heb het ook gehad in het begin...en het vreemde is dat ik het zo vaak hoor onder de ivf/icsi meiden...zijn er best veel met bloed verlies of bruin verlies in hetbegin..

14. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ik mag zo bloed laten prikken, en dan hoor ik voor 13.30 de uitslag.

pfff killing

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel veel succes met wachten op de uitslag meid
    ik duim mee voor je ;)

pekske: idd dat komt vaak voor he

hoe gaat het met jou en je meissie?
    vind jij de tijd nu niet veel sneller gaan?

16. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    hey meiden, ik ben gewoon nog hardstikke zwanger whahahah heb vrijdag 1e echo pff wat een spanning

17. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Regi wat mooi, Van harte gefeliciteerd!!
    Spannend vrijdag je eerste echo...

@ Meiden ik heb even een vraagje, hoe voelde bij jullie de rekpijn en de bandenpijn?

Ik heb heel veel pijnen in mijn buik en kan soms wel janken zo zeer...de pijn zit voornamelijk ter hoogte van mijn schaambot ongeveer...
    Is dit het rekken van de baarmoeder of de banden?

18. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Regi, gefeliciteerd!!!!!! En nu geen zorgen meer maken.

Pat, Zou goed kunnen dat het je banden zijn. Ik had daar in het begin ook veel last van. En bij twijfel...... gewoon je verloskundige bellen.

19. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @All: Allemaal nog de beste wensen voor 2010!! Maar volgens mij kan die voor niemand meer stuk met de babies die er al zijn en zich anders dit jaar aankondigen hier!!

@Regi: Gelukkig dat die bloeding dus niets was!! Welkom hier meid!! Op naar de ech a.s. vrijdag!! Spannend!!

@Meiden die babyfoto hadden geplaatst: Wat een schatjes zeg!! Stuk voor stuk!! En 2 al met zo'n flinke dot haar!!

@Jewel: Jee....je hebt idd een hoge buik zeg!! Héérlijk om te zien. Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten op jullie zoon/dochter....tsja....wat zal het nu worden met die puntbuik?!

@Caruli: Ik heb gestemt op Mitchel hoor!! Zal wel leuk zijn als ie baby v/d mnd wordt!!

@Pat: Zit de pijn boven je schaambot bij je buik of echt ter hoogte van je schaambot? Kan anders namelijk ook nog met je bekken te maken hebben.

@Kleintje: En...hoe was het vandaag weer op je werk na je vakantie? Alvast lekker beginnenmet aftellen naar 14 februari!! Hopelijk gaat het met je vriendin gauw beter!! Logisch dat je je zorgen maakt!

@Confidence: Vervelend zeg, dat je zo'n last hebt van lage weerstand. En ook nog van hartkloppingen... bah!! Hopelijk voel je je snel weer beter. Zou leuk zijn als het geborrel idd je kindje is, dan voel je het straks dagelijks en hoef je je ook minder zorgen te maken.

Hier alles z'n gangetje. Afgelopen zaterdag maar eens voorzichtig met manlief gewinkeld, op zoek naar positiekleding. Kan m'n eigen kleren nog steeds wel aan, maar aangezien de uitverkoop nu ook begonnen is....En moet zeggen...het zit wel net wat confortabeler allemaal. Hier afgelopen dagen weer ineens een terugval van misselijkheid en hele vieze (na)smaak in mond bij alles wat ik at/dronk. Dacht echt...oh nee...daar gaan we wéér...maar gelukkig verdween dit gisteren na 5 dgn ineens weer. Zijn toen maar 'uit eten' gegaan in hotel om de hoek. Wat een verademing dat het weer gewoon smaakte allemaal.
    A.s. woensdag begin ik met speciale rug/bekken training voor zwangeren bij de fysio, hopelijk maakt dat alles weer wat steviger zodat ik gauw weer aan het werk kan. Vriendin van mij is over 2 weken uitgerekend.....spannend....ben zo benieuwd.... En hoop zo dat als het een meisje is, ze niet dezelfde naam (met één lettergreep) hebben als wij, aangezien zij ook één lettergreep hebben....

Toedels!! Lfs Majo

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    majo: thanks meid ;)

Deel Deze Pagina