Goedemorgen... Regi@ Welkom hier, weer vers bloed, hebben we ook nodig!!! Super dat het gelukt is, een cryo tp toch?? Wat is het toch fijn dat het allemaal bestaat. Geniet er lekker van!! Wat een mooie foto's komen er voorbij. Ligt het aan mij of zijn de mmm baby's gewoon allemaal beauty's!! Wat een kanjers zeg...Kan niet wachten als ik het zo allemaal zie. Wie is er nu eigenlijk aan de beurt? Ben het ff kwijt... Hier gaat het goed. Gister naar de VK geweest. Ze heeft me goed uitgelegd wat er met de waardes werd bedoeld van de 20 weken echo. Gewoon een groot kindje, ze schatte het op 8 pond. Over 2 weken heb ik weer een echo, als het kindje nog steeds groot is dan waarschijnlijk met 36 weken nog een echo en als het dan nog steeds groot is gaan ze het misschien eerder halen. Ik was helemaal verbaasd. Ik ben er zelf eigenlijk al die tijd vanuit gegaan dat ik later zou bevallen, dan valt het niet zo tegen. En sinds gister heb ik ineens het idee dat ik ook gewoon eerder zou kunnen bevallen... Mijn buik was ook te groot, had een buik voor iemand van 31 weken ipv 28. Ik vond m zelf ook al heel erg groot maar iedereen om heen gilde dan gelijk van "wacht maar..." Maar ik vond die buik al zo in de weg zitten. Nou ja gewoon maar afwachten, maar ik schrok wel een beetje. Wel een hele geruststelling dat ze me niet te lang laten doorlopen mocht het een groot kindje zijn... Ga weer aan het werk (pfff dat ben ik ook zo zat...nog 32 dagen werken....) X
hey zoe dankjewel, ja dat klopt een tp van 2 cryo`s. 8 pond is geen kleintje nee, wel fijn dat ze het nu goed in de gaten houden dan, en als het in de weg zit lijkt me dat niet prettig nee, naja dan kun je nu bijna beginnen met aftellen hihi
Zoe, Jeetje 8 pond. Ik neem aan dat dat het geboorte gewicht gaat zijn. Want nu al 8 pond.... dan wens ik je succes . Maar kan me voorstellen dat je er last van hebt. Mijn buikje is nog niet zo extreem groot (gewoon normaal) en ik begin het al lastig te vinden. Mijn vriendinnetje is gelukkig weer uit het ziekenhuis. Ze heeft wel pillen gekregen voor de bloeddruk en moet een weekje thuis blijven. Vind het alleen zo vervelend voor haar. Ze wou zo graag thuis bevallen maar dat mag nu niet meer omdat ze bij de gyneacoloog loopt. En ik zit nu zelfs te twijfelen of ik misschien toch thuis wil proberen. Zal je straks zien... zij in het ziekenhuis en ik thuis terwijl we het andersom bedacht hadden. Vrijdag weer naar de verloskundige dus dan ga ik dat thuis bevalllen maar eens aan kaarten. En heb de laatste tijd ook veel last van harde buiken. Tenminste... het voelt net alsof ik een steen in mijn buik heb en na een tijdje is het weer gewoon zacht. En begin ook weer super moe te worden. Hoop dat ik die 6 weekjes werken vol houd.
Hey meiden, Net bij de VK vandaan en het zag er weer goed uit. Echo was ook weer leuk om te zien. Verwend worden we met de echo's!! 28 januari de 20 weken echo en 30 januari een 3d gratis in verband met een open dag. Heb er helemaal zin in!!!! @Zoe Das inderdaad wel fors, kan me voorstellen dat je daar even van moest slikken @Kleintje, Fijn dat je vriendin weer uit het ziekenhuis is meid Liefs
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 04-01-10: Deesjuhh:meisje 19-01-10: Stitchie:meisje 04-02-10: Jewel: wil het niet weten 19-02-10: Melek: Jongen 20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... 25-03-10: Linda: meisje en jongen 27-03-10: Kleintje: Jongen 28-03-10: Zoe: Jongen 04-06-10: Confidence: 1 kindje verrassing!!! 11-06-10: Majo: één mini-mensje aan boord 12-06-10: Calani: jongen/meisje en jongen/meisje 14-06-10: Bright: wil het niet weten 16-06-10: Pat: hubbie wil het niet weten 15-08-10: Dolfijntje74 kan het nog niet weten en willen het niet weten! Afspraken bij gyn of vk 06-01-10: Dolfijntje74 intake vk 07-01-10: Stitchie controle vk 08-01-10: Kleintje controle vk 11-01-10: Majo controle vk 13-01-10: Dolfijntje74 2e echo 13-01-10: Pat controle vk 20-01-10: Confidence 20 weken echo 21-01-10: Majo 20 wkn echo 21-01-10: Confidence controle gyn 28-01-10: Pat 20 weken echo 28-01-10: Kleintje voorlichting bevallen in het ziekenhuis 28-01-10: Bright 20 wkn echo 29-01-10: Linda echo en Gyn 30-01-10: Bright 3d echo Bevallen 05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn) 15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn) 25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn) 27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber Sophie (39.3 wkn) 06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.4 wkn) 11-11-09: Enise bevallen van een meisje (40.2 wkn) 04-12-09: Pekske bevallen van een meisje Louisa (37.4 wkn) 07-12-09: Caruli bevallen van een jongen Mitchell (38.2 wkn) 15-12-09: Sooner bevallen van een meisje Kris Marthe Janneke (39.5 wkn) 29-12-09: Esser bevallen van een jongen Joep (40.1 wkn) Even weer ge-update. Liefs
Regi gefeliciteerd en gezellig dat je erbij bent! Zoe, zeker prettig dat ze je niet zo lang laten rondlopen succes met de echo's! Oh Bright lekker zo'n gratis 3D echo! Dat wil iedereen wel hihihi Is er nog nieuws van Deesjuh!?
Hey meiden, hier weer even een teken van leven van mijn kant. We hebben een paar leuke maar drukke dagen achter de rug. Regi welkom, de 2e hier die met PGD zwanger is geraakt. Echt geeldig meid. Dolfijn, ik had je toch al welkom geheten he? sorry weet het niet meer. Bright, dat jij zoveel echo`s krijgt, echt leuk hoor en dan ook nog een GRATIS 3D echo, wauw. Mayo leuk hoor die positiekleding kopen, heb ik ook al gedaan. Het beweegt toch net wat gemakkelijker allemaal he? Zoe, dat ze nu al weten / zien hoe groot je kindje ongeveer wordt. Maar wel fijn dat ze het in de gaten houden, toch? Kleintje voor ons, doe maar voorzichtig met je harde buiken. En als werken niet meer gaat, dan niet, jij en je kindje gaat voor. Hoe is het met de moeders......? nog steeds helemaal happy? Ik laat het even hierbij, heb alleen de laatste pagina terug gelezen. Hier gaat het weer stukken beter. Hartkloppingen nu alleen bij inspanning, niet meer in rust, gelukkig. Ik was in het weekend weer ongerust en dus ben ik overstag gegaan door de angelsound bij een vriendin te gaan halen. Het was een risico, als ik niks zou horen, zou ik waarschijnlijk helemaal in paniek zijn, maar als ik het wel zou horen, dan zou het helemaal geweldig zijn. En weet je..... het was geweldig!!! we hebben onze kleine gehoord. Gister weer ene dagje, dat ik hem denk te voelen, maar ben nog steeds niet overtuigd. En mijn buik.... die is opeens explosief gegroeid Ik zal proberen een foto in mijn album te zetten. Ik ben weer even helemaal in de wolken en geniet ervan. Ben zo blij met jullie en de steun en het begrip hier. dank daarvoor meiden.
thanks confidence, ja pgd blijft toch eenverhaal apart en een echt wonder. dat lijkt me toch wel geweldig hoor zo`n angelsound, geniet er maar van.
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 04-01-10: Deesjuhh:meisje 19-01-10: Stitchie:meisje 04-02-10: Jewel: wil het niet weten 19-02-10: Melek: Jongen 20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... 25-03-10: Linda: meisje en jongen 27-03-10: Kleintje: Jongen 28-03-10: Zoe: Jongen 04-06-10: Confidence: 1 kindje verrassing!!! 11-06-10: Majo: één mini-mensje aan boord 12-06-10: Calani: jongen/meisje en jongen/meisje 14-06-10: Bright: wil het niet weten 16-06-10: Pat: hubbie wil het niet weten 15-08-10: Dolfijntje74 kan het nog niet weten en willen het niet weten! Afspraken bij gyn of vk 06-01-10: Dolfijntje74 intake vk 07-01-10: Stitchie controle vk 08-01-10: Kleintje controle vk 11-01-10: Majo controle vk 12-01-10: Jewel controle vk 13-01-10: Dolfijntje74 2e echo 13-01-10: Pat controle vk 20-01-10: Confidence 20 weken echo 21-01-10: Majo 20 wkn echo 21-01-10: Confidence controle gyn 28-01-10: Pat 20 weken echo 28-01-10: Kleintje voorlichting bevallen in het ziekenhuis 28-01-10: Bright 20 wkn echo 29-01-10: Linda echo en Gyn 30-01-10: Bright 3d echo Bevallen 05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn) 15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn) 25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn) 27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber Sophie (39.3 wkn) 06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.4 wkn) 11-11-09: Enise bevallen van een meisje (40.2 wkn) 04-12-09: Pekske bevallen van een meisje Louisa (37.4 wkn) 07-12-09: Caruli bevallen van een jongen Mitchell (38.2 wkn) 15-12-09: Sooner bevallen van een meisje Kris Marthe Janneke (39.5 wkn) 29-12-09: Esser bevallen van een jongen Joep (40.1 wkn)
Hallo meiden! Rustig hier zeg! Zoe, het blijft een schatting hè. Maar wel een fijn idee dat ze je goed in de gaten houden. En een bevalling is niet persé zwaarder als het een 8 ponder is hoor. En nog maar 32 dagen werken tot je verlof! Ach de tijd vliegt voorbij hoor! Kleintje, gelukkig is je vriendin weer thuis. En ik hoop dat je er uit komt wat je wilt doen; thuis of in het zkh bevallen. Het lijkt mij wel een gedoe om een andere vk te zoeken. Dan moet je die weer leren kennen en andersom....maar je moet het natuurlijk zelf weten En het kan idd een harde buik zijn wat je voelt, maar het kan ook bandenpijn zijn. Even wat rustiger aandoen en dan merk je dat het wel afneemt. Het schiet voor jou ook al op zeg! Bright, fijn dat alles weer goed was bij de vk! En een gratis echo is altijd leuk! Wel dan de foto's hier showen hè? Confidence, het is altijd even spannend als je de angelsound voor het eerst gebruikt. Maar gelukkig konden jullie het hartje vinden!! Nu elke dag aan het luisteren? Hahah zou ik ook doen hoor! Ennuh..mooi buikje hoor! Dolfijntje, hoe gaat het met jou meid? Weet de omgeving bij jullie het al, of wacht je af tot de 12 weken? Hier gaat alles z'n gangetje. Het is wel heerlijk hoor nu ik verlof heb. Ik kan nu lekker mijn eigen gangetje gaan en mijn eigen ritme bepalen. Ik heb van de week het kraambed besteld en de laatste dingen geregeld, dus wij zijn er (bijna) klaar voor! Morgen gaan we naar de Ikea om nog wat meubels te kopen, want we hebben de woonkamer opnieuw ingericht zodat we wat meer ruimte hebben en dan moet er ook nieuw spul komen In het weekend komt mijn moeder langs en dan gaan we het huis van boven naar beneden even goed schoonmaken. En dan vanaf volgende week donderdag (dan ben ik 37 weken) mag de kleine komen
Hey Jewel, het is vast een jongetje net als bij Esser. Dat gevoel heb ik gewoon! Oeh wat spannend. Regi welkom hier en lekker lang blijven he? Bijvoorbeeld zo'n 8 maanden? Lijkt me een goed plan. Oh joh, ik had nooit verwacht dat het zo druk zou zijn zo'n kindje. Ik moet zo alweeeeeeerrr voeden. Maar het is ook zoo leuk!! Groetjes van Sooner
Jewel, Ik ben ook blij dat ze weer thuis is. En wat de verloskundige betreft.... Ik heb al elke keer een andere dus het is niet echt dat ik aan een persoon "gehecht" ben. Maar ga morgen eens vragen wat nou precies de mogelijkheden zijn en hoe het in het ziekenhuis er aan toe gaat. Ben nu namelijk veilig bevallen van beatrijs smulders aan het lezen. En daar wordt me toch wel duidelijk dat het belangrijk is om thuis in alle rust te ontsluiten. en mocht ik me thuis zo op mijn gemak voelen dan weet ik niet of ik nog naar het ziekenhuis wil stressen. Ook komt de verloskundige niet bij ons thuis, we hebben geen auto. Dus wil ook niet hebben dat we straks voor niks bij het ziekenhuis komen en dat ik weer naar huis mag. Denk dat mij dat teveel stress geeft en dat is ook weer niet bevordelijk. Maar ga morgen met vriendlief samen naar de verloskundige en dan haar eens uithoren hoe het nou allemaal precies gaat. Want misschien zit ik me weer zorgen te maken om niks. Sooner, en doet Kris het goed? Regi, Voel je je een beetje goed? Begin je al last te krijgen van kwaaltjes. Lekker genieten he! Krijg je nou morgen ook te horen of het er een of twee zijn? Das wel spannend! zo ik ga weer aan het werk.... Na vandaag nog maar 20 dagen werken.
hey kleintje, nee ik voel eigenlijk niks, alleen een beetje weeig gevoel in me maag, ja als het goed krijgen we dat ook te horen morgen ja pfff kan de dag wel omkijken hihi
regi: ik weet niet of ik morgen nog online kom dus ik wil je alvast heel veel succes wensen met de echo morgen hopelijk een mooi kloppend hartje of 2 sooner: hey meid hoe is het met jou en hoe gaat het met je meissie? hoe voelt dat nu eindelijk mama zijn? de tijd vliegt voorbij vind ik Mitchell is alweer 1 maand oud zeg over 2 dagen word casey 7 jaar de jaren zijn echt voorbij gevlogen
ik mag er om 11.20 zijn, maar we hebben daarna nog gesprek met de geneticus geen idee waarom maar zal er wel bij horen.