Ha Dames, vandaag weer controle bij vk, alles okay. Bloeddruk 120/60, meiske ligt in een hoepeltje, helemaal krom/rond. Ze kon haar koppie niet vinden, maar bleek dat het zover was ingedaald, dat verder indalen eruit betekent. Mmm, lijkt een goed teken voor een spoedige bevalling, maar daar wilde ze geen uitspraak over doen, jammer... hoe is het met iedereen hier? @Jewel, voor jou zijn het nu ook echt de laatste loodjes hè? Nog steeds verkouden? @Confidence, en beweegt het daarbinnen nog een beetje? Groetjes, Stitchie
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 04-01-10: Deesjuhh:meisje 19-01-10: Stitchie:meisje 04-02-10: Jewel: wil het niet weten 19-02-10: Melek: Jongen 20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... 25-03-10: Linda: meisje en jongen 27-03-10: Kleintje: Jongen 28-03-10: Zoe: Jongen 04-06-10: Confidence: 1 kindje verrassing!!! 11-06-10: Majo: één mini-mensje aan boord 12-06-10: Calani: jongen/meisje en jongen/meisje 14-06-10: Bright: wil het niet weten 16-06-10: Pat: hubbie wil het niet weten 15-08-10: Dolfijntje74 kan het nog niet weten en willen het niet weten! 01-09-10: Regi: kan het nog niet weten Afspraken bij gyn of vk 19-01-10: Jewel controle vk 20-01-10: Confidence 20 weken echo 21-01-10: Majo 20 wkn echo 21-01-10: Confidence controle gyn 21-01-10: Stitchie controle vk 25-01-10: Regi 2e echo 28-01-10: Pat 20 weken echo 28-01-10: Kleintje voorlichting bevallen in het ziekenhuis 28-01-10: Bright 20 wkn echo 29-01-10: Linda echo en Gyn 29-01-10: Kleintje controle vk en weer een echo! 30-01-10: Bright 3d echo 10-02-10: Pat controle vk Bevallen 05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn) 15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn) 25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn) 27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber Sophie (39.3 wkn) 06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.4 wkn) 11-11-09: Enise bevallen van een meisje (40.2 wkn) 04-12-09: Pekske bevallen van een meisje Louisa (37.4 wkn) 07-12-09: Caruli bevallen van een jongen Mitchell (38.2 wkn) 15-12-09: Sooner bevallen van een meisje Kris Marthe Janneke (39.5 wkn) 29-12-09: Esser bevallen van een jongen Joep (40.1 wkn)
Hey Meiden, Even kort hoor, voel me nog beroerder dan eerst. Mijn hele kop zit vol en ben alles behalve fit. Bah....ziek zijn is niet leuk, maar ziek zijn en zwanger is allesbehalve leuk Sorry voor mijn geklaag, maar moest even Stitchie, bij jou dus ook al helemaal ingedaald! Ben benieuwd wanneer het bij jou begint! Ik hoop voor je niet te lang of kun je nog wel 2 weken door? Nou ik moet weer even liggen hoor, ik wordt helemaal duizelig als ik te lang zit.
Hey Jewel, ik was ook ziek tussen kerst en oud&nieuw, zelfde klachten, voelde me echt een dooie kip. Na een paar rotdagen krabbelde het langzaam weer op, en nu heb ik alleen nog maar een beetje verkoudheid over. Sterkte! Voor de baby kan het geen kwaad, dat weet je hè! Ik hou het nog wel even vol, maar heb m'n meiske vanmorgen wel toegesproken dat ze echt heel welkom is en 15 januari ook een hele mooie geboortedatum is..
Stitchie, de 15 januari is inderdaad niet verkeerd. Voel je al iets rommellen of nog niks aan de hand? Jewel, vervelend dat je ziek bent... Hopelijk wordt je snel weer beter. En niet te druk maken want het is ook niet zo dat je heel veel moet doen nu he . Mijn vriendin belde me gisteren weer en ze ligt weer in het ziekenhuis. Ze had een bloeddruk van 110/160. En ze is nu 31 weken. Maak me toch wel een beetje zorgen om haar. En voel me dan ook weer schuldig dat ik zonder kwalen zwanger ben. (behalve dan die eerste 15 weken overgeven )
kleintjevoorons, wat vervelend dat je vriendin nu alweer in het ziekenhuis ligt...ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om haar. stitchie ik vind 15 januari ook een hele mooie datum...ik hou mijn telefoon bij de hand Jewel wat vervelend dat je je zo beroerd voelt, doe maar lekker rustig aan en wij luisteren wel naar je geklaag hoor!! Lekker in je bedje kruipen en laat je maar even heerlijk verwennen!! Hier geen bijzonderheden, heerlijk aan het genieten van mijn beginnende buikje.
Ff update, mijn echo was helemaal goed! hartje weer gezien en deze keer wel een afdruk gekregen. Vooraf gevraagd en toen ze dat ding eruit haalde ook nog ff gecheckt of ze wel een afdruk had gemaakt hihihi dat gebeurt me dus geen 2 keer. Zo trots als een pauw, mijn mannetje ook. Ik zet em wel in mijn album. Ik zit te kijken, nog niet helemaal terug gelezen, maar hoe is het met Deesjuh!? Stitchie, sterkte de komende dagen, hoop dat jullie kleine meid snel in jullie armen ligt.
Hey meiden, tis stil hier. Stitchie, bij jou ook nog alles stil? En ja ik denk toch echt steeds meer beweging te volen, heeeeerlijk Ik kwam gewoon even een berichtje sturen, omdat ik gister 20 weken was............whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa geweldig he? Nog 4 dagen tot de 20 weken echo Fijn weekend allemaal
Dolfijntje wat fijn dat je echo weer helemaal goed was!! Confidence wat fijn zeg 20 weken alweer, gaat snel he? Op naar de echo deze week, ben je er zenuwachtig voor of kijk je er naar uit? Hier ook al aan het aftellen naar de 20 weken echo, maar moet nog een weekje langer wachten. Stitchie nog niets?? Het is hier idd wel stilletjes, maar dat komt natuurlijk ook omdat een groot deel van ons al met kindje lief in de armen naar de -Bevallen dames van de wachtbank- is gegaan denk ik..
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 04-01-10: Deesjuhh:meisje 19-01-10: Stitchie:meisje 04-02-10: Jewel: wil het niet weten 19-02-10: Melek: Jongen 20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... 25-03-10: Linda: meisje en jongen 27-03-10: Kleintje: Jongen 28-03-10: Zoe: Jongen 04-06-10: Confidence: 1 kindje verrassing!!! 11-06-10: Majo: één mini-mensje aan boord 12-06-10: Calani: jongen/meisje en jongen/meisje 14-06-10: Bright: wil het niet weten 16-06-10: Pat: hubbie wil het niet weten 15-08-10: Dolfijntje74 kan het nog niet weten en willen het niet weten! 01-09-10: Regi: kan het nog niet weten Afspraken bij gyn of vk 19-01-10: Jewel controle vk 20-01-10: Confidence 20 weken echo 21-01-10: Majo 20 wkn echo 21-01-10: Confidence controle gyn 21-01-10: Stitchie controle vk 25-01-10: Regi 2e echo 28-01-10: Pat 20 weken echo 28-01-10: Kleintje voorlichting bevallen in het ziekenhuis 28-01-10: Bright 20 wkn echo 29-01-10: Linda echo en Gyn 29-01-10: Kleintje controle vk en weer een echo! 30-01-10: Bright 3d echo 08-02-10: Majo Controle vk 10-02-10: Pat controle vk Bevallen 05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn) 15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn) 25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn) 27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber Sophie (39.3 wkn) 06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.4 wkn) 11-11-09: Enise bevallen van een meisje (40.2 wkn) 04-12-09: Pekske bevallen van een meisje Louisa (37.4 wkn) 07-12-09: Caruli bevallen van een jongen Mitchell (38.2 wkn) 15-12-09: Sooner bevallen van een meisje Kris Marthe Janneke (39.5 wkn) 29-12-09: Esser bevallen van een jongen Joep (40.1 wkn)
Zó!! Hier was ik weer....sorry dat ik afgelopen week nog niet wat had laten horen na controle vk. Alles was goed, voor eerst hartje horen kloppen. Buik groeit ook al aardig, kan me niet snel genoeg groeien, haha. Vandaag ook maar weer eens buikfoto's genomen. Leuk dat een aantal van jullie de kleine al af en te voelen. Volgens mij voel ik nog helemaal niks..ik wacht het maar rustig af...komt wel. Enne...hier nog steeds niks vernomen van Deesjuhh begrijp ik? Ben toch wel erg nieuwsgierig. Hopelijk is alles goed. @Kleintje: Wat vervelend zeg dat je vriendin alweer in het zkh ligt. En behoorlijk hoge bloeddruk.... hopelijk zakt deze gauw weer wat!! Jullie schelen trouwens ook niet veel. Een weekje maar ofzo? En jij zit alweer op de 30 weken!! Tjee...wat gaat dat snel zeg... @Jewel: Nog 2,5 week te gaan voor jou....ben je het al 'zat' of hou je het nog wel even uit?! En al wel helemaal ingedaald dus. Wel balen dat je je nu zo beroerd voelt zeg!! Doe maar rustig aan en goed uitzieken voor de bevalling strakjes!! @Stitchie: Gefeliciteerd!! Getrouwd!! 5 januari toch?! En....mooie sneeuwfoto's kunnen maken? En nu dus helemaal klaar voor de komst van de kleine meid!? Nog 3 dgn en dan de 40 wkn grens. Hou jij het nog een beetje vol? Misschien ben je nu wel bezig, haha... @Pat: Vervelend dat je weer opnieuw moet spugen. Hier ook opnieuw last van zulke kwaaltjes gehad. 2 wkn geleden 5 dgn weer énorm vieze metaalsmaak in mond bij alles wat ik at, na 5 dgn weer spontaan over en vorige week weer meer misselijk, incl. braken. Dacht echt daar gaan we weer.....maar gelukkig nu weer over. Bij jou hopelijk ook gauw weer over!! @Confidence: Jij de 20 wkn alweer voorbij!! Vindt jij het ook zo snel gaan? Ik wel namelijk...en jij dan woensdag de 20 wkn echo...ik een dag later... ook weer spannend. Scheelt bij jou misschien iets rust dat je de pretecho laatst al hebt gehad?! @Dolfijntje: Fijn dat je echo goed was!! En dit keer ook een afdruk gekregen!! Wat een stomme 'fout' dat je die de vorige keer niet meekreeg...maar goed...nu heb je 'm tenminste wel!! Zit nog niet in je album, of wel....kon 'm tenminste niet vinden.... Hier nog steeds thuis met bekkenklachten. Trekt nu ook soms naar m'n liezen en schaambeen.....beetje minder dus....maar ja....'t is niet anders. Afgelopen week 's morgens een paar uurtjes therapeutisch gewerkt. Zou 3 uurtjes gaan, werd 4,5 uur....kon niet wegkomen....en daarna....tsja....plat op de bank. Komende week 2 x 2 uurtjes naar werk en ga me hier ook echt aan (proberen) te houden!! Nu sinds 2 wkn iedere woe avond zwanger & fit training olv fysio. In de hoop dat het in elk geval niet erger wordt. Daarnaast nog 1x p/w fysio. Nu thuis ook zo'n mooie fitnesbal waar ik (bekken)oefeningen op doe en op zit als ik langer wil zitten. Allemaal nog een prettig wknd verder!! Lfs Majo
Goedenavond dames, Hier nog niet echt iets hoor. Soms lijkt het of ik regelmatige krampen voel, maar dat kan ik me ook verbeelden. Vandaag twee verjaardagen afgesjouwd, was te doen, maar iedereen gaat nu goede raad geven en voorspellen hoe kort/lang het nog gaat duren. Da's niet zo mijn ding, dus ben ik me lekker met het nieuwe babyhondje van mijn neef gaan bemoeien... Fijn weekend iedereen, enne 'I keep you all posted' (heb nu een buddy, hè Pat!)
Kan me voorstellen dat dat vervelend is Stitchie....ik 'durf' juist m'n vriendin steeds niet te bellen.....bang dat ze bezig is en wil dan niet storen...misschien trekken ze de stekker er dan ook wel uit hoor!! Zij is maandag uitgerekend. Hier wordt ik af en toe helemaal dol van alle kaartjes en smsjes, die heel goed bedoelt zijn hoor, maar met telkens het zinnetje erachter....'probeer er wel van te genieten he....'. Het is idd vervelend die bekkenklachten nu al en dat thuis zitten, maar dat wil niet zeggen dat ik niet geniet van het zwanger zijn!!
Hallo iedereen! Stitchie, nog steeds niks?? Kun je je nog wat vermaken of zit je er echt op te wachten? Daar zie ik wat tegenop. Ik heb nu nog genoeg dingen te doen, maar als alles klaar is en dan? haha zul je ook nog zien dat ik 2 weken overtijd ga... En dat van die opmerkingen herken ik wel. 'Ik krijg zeker een meisje en over 2 weken is het zover' kreeg ik van de week te horen. De dag erna zij iemand precies het tegenovergestelde....tja ze bedoelen het goed, maar het komt wanneer het komt Confidence, jeetje alweer 20 weken zeg!! Ik kan je eerste post hier mij nog heel goed herinneren en nu alweer 20 weken! En vanaf nu gaat het nog sneller! hahah....voel je je nog wat goed? Dolfijntje, fijn dat de echo weer goed was! En nu wel een afdruk mee voor in het plakboek Ik heb nog een echofoto van 8 weken in een lijstje in de kamer staan. Het blijft zo mooi!! Majo, tjee jij ook alweer bijna 20 weken!! Wel vervelend van die bekkenklachten. Ik krijg er nu ook meer last van, en dan vooral bij mij schaambeen, het is net of ik daar ongeloofelijke spierpijn heb. Ik heb er alleen last van met het lopen, dus de hond wordt door mij nu alleen met de fiets uitgelaten Mooi dat alles weer goed was bij de vk! Blijft zo mooi om het hartje te horen! Ik voel mij gelukkig ook alweer een stuk beter! Ben 2 dagen ziek geweest en zaterdag voelde ik mij gelukkig alweer een stuk beter. Ik zit nog wel vol, maar daar heb ik verder geen last van. Ik heb zaterdag alle kleertjes, lakentjes e.d. gewassen! De hele dag heeft de wasmachine aangestaan! Alle droogrekjes hingen vol...en het stond zo geweldig al die babykleertjes aan het rekje! En nu moet het nog gestreken worden, en je gelooft het niet, maar ik heb er zelfs zin in!! Hahaha ik strijk anders nooit! Maar nu is het toch wat anders...al zal dit wrs de laatste keer zijn dat ik alles strijk Heb ik straks geen tijd meer voor! hihi Nou ik zal maar eens beginnen....
Ha iedereen, hier alles nog steeds rustig. Gisterenmorgen een onwijze huilbui gehad; de komende week is een hele drukke week, mijn partner twee dagen op managementtraining de 19e en de 20e, mijn schoonmoeder de 20e geopereerd, mijn moeder is ziek en slikt antibiotica én prednison en de school van de twee andere kids heeft een studiedag de 19e dus zijn ze vrij... En dan ben ik 'tussendoor' ook nog uitgerekend de 19e, tenminste zo voelde het eventjes... voelde me erg zielig! Maar ja, ze komt wanneer ze komt en dan zal het uiteindelijk allemaal wel goed komen (mijn moeder of mijn schoonouders zouden dan de kids opvangen, en die managementtraining is wat verder weg in het land). 't Is niet anders. @Jewel: ik zorg nu iedere dag voor een lijstje 'klusjes of regeldingetjes'. Is wel grappig, loopt van nieuwe filters voor de afzuigkap bestellen tot bandjes kinderwagen oppompen tot wegwerken administratie van 5 maanden, ach ja, het wordt steeds opgeruimder hier! Verder ga ik na de ochtenddrukte thuis altijd even terug naar bed door de week, en dan nog heerlijk slapen. Tot nu toe lukt het aardig, maar ik voel me wel een beetje een rusteloze kip. Jij hebt lekker gewassen? Hebben wij ook gedaan, en alles is nu (op maat!) in de kast verdwenen; kleertjes voor meer dan een jaar voelt het wel. Mijn partner heeft 3 avonden lang staan strijken (heb ik écht een hekel aan). Lukt het allemaal nog bij jou? Nog klachten of ongemakken? ik las dat je nu wel meer last hebt van je bekken, vervelend voor je. Dan wil je vast helemaal niet over de 40 weken heen... Spannend hoor! En hoe is het met de anderen? Er zijn er nu toch al weer een hoop tegen of over de 20 weken grens heen. Hou jij het vol, Majo, met je bekkenklachten? Ik hoop dat het een beetje blijft lukken voor je! Liefs Stitchie.
Tjee Stitchie... kan me voorstellen dat je er even doorheen zat. Ook wel een érg drukke week voor de boeg!! Maar ja...het komt als het komt idd en daar kun je niks aan veranderen. Morgen dus dé dag....ben benieuwd, als je net als mijn vriendin doet.... We kregen gisteravond een smsje dat het begonnen was en vannacht om 2 uur een telefoontje van haarzelf dat zij en haar man een prachtige zoon hebben gekregen. En ook og eens op de uitgerekende dag zeg!! Helemaal toppie. Wel grappig dat ze zelf de hele zwangerschap het idee heeft gehad dat ze een meisje zouden krijgen!! Jij dus zaterdag wasdag gehad Jewel....heerlijk he...dat opruimen voor die tijd. Ik merk dat ik daar ook al veel mee bezig ben...het huis 'op orde' krijgen. Heb toch zeeeeeeeeen van tijd nu ik thuis zit. Lange waslijst gemaakt met idd zoals jij schreef Stitchie ook de meest uiteenlopende dingen. Vorige week buurman gecharterd voor het maken van extra kast met plankjes in de keuken, manlief aan het schilderen ervan gezet en heb zelf eindelijk de jaloezieen die wij ongeveer een jaar geleden voor in de keuken hadden gekocht maar eens op maat geknipt en opgehangen. Heerlijk om zo alles 'weg te werken' wat eigenlijk al heel lang op de planning stond. Net weer even 2 uurtjes naar werk geweest, ook weer even lekker om daar bezig te zijn. Vanmiddag weer naar de fysio. Bekkenklachen laatste dagen weer erger helaas. Trekt nu ook regelmatig naar liezen en schaambeen. Beetje jammer....maar ja....niets aan te doen he!! Het is alleen zo verrekte moeilijk om rustig aan te doen...
Hallo allemaal, ff was ik druk met de beeb, maar kom nu weer even langs om te lezen hoe het met jullie is. Och Jewel, ik kan niet wachten tot je bevalt en ik te weten kom of het een mooi jochie of een schattig meisje is. Ik heb er zo'n zin in. Maar ik moet nog ff wachten. Voor mij een stuk makkelijker als voor jou. Wat leuk al die kleertjes he! Wat goed dat je daar lekker mee aan de slag bent geweest. Stitchie, hoe gaat ie vandaag? Ik ben heel benieuwd, het kan elk moment, dus ik houd je in de gaten. Goh conficence, al 20 weken. Ik vind het verschrikkelijk snel gaan ineens met jullie allemaal, maar dat komt omdat ik het zelf vreselijk druk heb. Kris is nu alweer een maand oud. Ze is heel erg gegroeid. Zo raar om dat zo snel te zien gebeuren! En ik ben nog steeds zo dolverliefd op haar. Ik ben een echte mama geworden, maar gelukkig durf ik nog wel alleen op pad en kleed ik me nog steeds leuk aan en verslons niet!! Heel belangrijk vind ik dat! Maar oh wat ben ik dol op ons meisje.
Zo, even het topic weer op de eerste pagina plaatsen. Hier nog altijd rustig(er dan ooit). Ben met de jongens aan het wiien, misschien helpt dat
@Jewel: Hoe was het bij de vk vandaag? @Confidence: Succes morgen bij jullie 20 wkn echo!! Weer een mijlpaal!!