Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stitchie

stitchie Actief lid

10 apr 2009
    171
    0
    0
    @Majo: ja, dat heb ik ook gelezen, maar mijn probleem is dat ik een vrouw heb, en het schijnt toch echt om de werking van het sperma te gaan, pech voor mij...;)

Ik heb wel sap van ananashart gemaakt vanmiddag, alhoewel ik niet écht geloof dat het helpt, je weet toch maar nooit.

Ach, ze komt wanneer zij wil..:)

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Stitchie, Ghihi dat hadden we nog niet in de gaten dat jij een vrouw hebt ipv een man. Grappig dat we we dat nog niet eerder door hadden :p:p. Maar dat gaat dan inderdaad een beetje moeilijk. Geloof dat wonderolie (vermengt met water) ook helpt. Moet je opdrinken en dan zit je eventjes op de wc en zijn je darmen leeg. Dat prikkeld het weer om weeen te krijgen. Of gewoon wachten :p:p:p

Conficence, veel plezier met de 20 weken echo!

3. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Stitchie, heb geen tips voor je. Hoop wel dat het snel mag komen ;)

Confidence, veel plezier bij je echo morgen meid!!

Majo, balen van je bekkenklachten. Helpt de fysio wel een beetje?

@allen,
    Heb al sinds gisteren zo'n buikspierpijn, vraag me af wat dat is en of het kwaad kan. Heb de hele dag het gevoel alsof mijn buikspieren op spanning staan en ik spierpijn heb, pffff.

Verder alles goed. Voel ons frummeltje nog niet vaak, soms wel duidelijk. Kan niet wachten totdat er echt schopjes komen enzo.

Liefs

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Bright, dat zal wel bandenpijn zijn! Komt doordat je baarmoeder nu heel hard aan het groeien is en dan worden de banden opgerekt. Enne, je buikspieren worden door de zwangerschap uit elkaar getrokken dus dat je buikspierpijn kan voelen, is eigenlijk wel logisch dus!!
    Iig geen zorgen over maken want het hoort er allemaal bij! Ik ben er zelfs een paar keer 's nachts wakker door geworden, kun je nagaan!

5. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Hoi allemaal,

Vanmiddag een heel verhaal getypt en nu is ie weg...:( balen.
    Nu weet ik het allemaal niet meer...;) zal wel zwangerschapsdementie zijn ;)

Meiden hoe is het met jullie 20 weken-echo, horen jullie dan ook wat het geslacht wordt/is?
    Mijn man is nu overstag, hij wil wel weten wat het wordt/is...dus nog 9 daagjes en dan weten we het...ik ben echt heel benieuwd.(heb absoluut geen voorkeur trouwens)
    Ik vind het trouwens wel spannend om naar de 20 weken echo te gaan maar zie er niet tegenop, ondanks de verhoogde kans op een afwijking.
    Hoe zit dat bij jullie??

6. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Hey Meiden,

even kort.
    Morgen idd mijn 20 weken echo.
    Ik maak me eigenlijk geen zorgen omdat laatst bij de pretecho al heel veel uitgesloten is.
    Of ben ik nu te voorbarig en moet ik me wel zorgen maken?
    We kunnen iig niet wachten om onze kleine te zien.

En pat, wij willen het niet weten, dus het blijft een verrassing.
    Ik kom morgenavond verslag uit brengen.
    Ik moet pas na 16:00.
    Daarna nog andere afspraken, dus ben er pas laat.
    Geen zorgen.....ik kom wel.

7. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Heel veel plezier en succes dan Confidence!!

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    confidence: heel veel succes meid ;)

9. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Stitchie: Hahaha...dan wordt het idd een stuk lastiger!! Tsja...dan weet ik het even ook niet meer....dan toch maar wachten totdat ze vanzelf besluit te komen ;)

@Bright: Zal idd wel bandenpijn zijn. Heb er af en toe ook 'last' van dat het wat 'trekt', gelukkig niet zo heel vaak. Leuk dat jij het af en toe al voelt. Volgens mij voel ik het nog steeds niet. Alleen zondag op maandag nacht dat ik het eventjes, maar kan het me ook wel verbeeld hebben.

@Pat: Tsja....zwangerschapsdementie....hier ook wel eens last van;). Hier hetzelfde als jou....aan de ene kant wel zin in de 20 weken echo, aan de andere kant ook wel weer heel spannend. Wij hebben 'm morgenochtend om 8.30 uur al. Ben benieuwd...

@Suus: Tjee zeg....Sopie ook alweer 2,5 mnd. Wat gaat dat snel zeg. Moet je ook alweer bijna aan het werk?

Hier vannacht iets 'raars'.... werd om 4 uur ineens wakker door hevige kuitkramp in linkerbeen. Kreeg het er zelf niet 'uit'. Zóó....dat voel je wél zeg!! Manlief wakker gemaakt en tegendruk laten geven. Trok toen weg. Tijdje heen en weer gelopen en warme kruik gemaakt. Voelt nu nog niet helemaal goed, alsof het er ieder moment weer 'in kan schieten'. Schijnt vaker voor te komen in 2e trimester van zwangerschap?! Iemand anders hier er ook 'last' van (gehad)? Heb al wel even gegoogled voor tips ter voorkoming, maar dat wist ik eigenlijk al wel. Vanavond de fysio maar eens even vragen...

@Confidence: Nogmaals veel succes en plezier vanmiddag!!

10. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Majo, ik heb er niet last van gehad, maar wel van anderen gehoord. Als ik mij nu uitrek in bed strek ik uit voorzorg mijn tenen al naar boven, anders schiet het er wel in. Maar dat is ook pas iets van de laatste weken. Veel water drinken schijnt ook te helpen.

Confidence, succes vanmiddag!!!! En je hoeft je geen zorgen te maken hoor. Ik vond het ook wel spannend, maar maakte mij geen zorgen. Je kunt er toch niks aan veranderen! Geniet vanmiddag van de beelden van jullie baby!!!

Pat, ze vragen je altijd als je het weten wil of niet. Wij wilden het niet weten, maar stiekem heb ik toch wel even extra goed opgelet bij het onderlijfje ;) hihi maar ik kon er niks van maken....

Stitchie, hahahaha, het wordt dan idd wat moeilijker. Maar....een hoogtepunt wil ook wel het extra zetje nog geven omdat dan de baarmoeder dan ook samentrekt, dus ik zou je vrouw maar even lief aankijken vanavond :D
    Maar misschien ben je ondertussen ook al bevallen.....??

Bright, dat kan idd bandenpijn zijn. Ik had ook rond die termijn er veel last van. Op tijd je rust nemen hielp bij mij goed. Ik heb toen ook echt een groeispurt gemaakt met mijn buik. Ik weet niet als je je buik opmeet, maar dan zie je echt het verschil!

Hier ook nog geen gerommel o.i.d. Gister weer controle gehad en alles was goed. Bloeddruk was netjes; 120/65 en het hartje klopte ook weer mooi! :)
    Volgende week weer, ben wel benieuwd wanneer de kleine komt. Bij elk pijntje denk ik 'zou het nu beginnen' hihi maar heb nog helemaal nergens last van. Vriendlief en ik genieten nu echt nog van onze tijd met z'n tweetjes. Vind het echt nog een gek idee dat er straks een kleine bij is....oh ik ben zo benieuwd!!!!

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Majo, ik had ook heel vaak kramp in mn kuiten, echt ontzettend irritant!! Alleen 's nachts last van, overdag niet... Bij mij hielp eigenlijk nix dus het was helaas niet anders.

Tijd gaat idd snel, voor iedereen trouwens! Jewel en Stitchie staan op het punt te bevallen, heel veel anderen al rond de 20 wkn (echo), en Sophie idd al 2.5 mnd oud! Majo, ik moet maandag beginnen met werken... Echt TOTAAL GEEN zin in. Zit zelfs al in mn hoofd af te tellen naar onze zomervakantie (eerste week juni). Erg he?!

12. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Hey Meiden,

daar ben ik dan.
    Toch maar even tussendoor jullie inlichten.
    De 20 weken echo was goed.
    Natuurlijk niet zo leuk als ene pretecho, maar wel nog eens de bevestiging dat alles goed is met ons kindje.
    En dat voelt goed.
    Het is wel echt een eigenwijsje.
    Wilde niet goed gaan liggen.
    Dus om het hartje nog eens goed te bekijken moet ik vrijdag terug.
    Vind ik heleeeeeeemaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet erg ;)
    Qua metingen lag de kleine iets voor op groei, nu 21 weken en 3 dagen.

Ik ben helemaal blij en in de wolken.
    Morgen nog controle gyn en dan vrijdag weer een echo.
    mij hoor je niet klagen ;):D

13. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Oh Confidence wat fijn!! Ik ben erg blij voor jullie. En dan vrijdag weer zwaaien, wat leuk. Leuk hoor zo'n eigenwijsje, daar ga je straks op het aankleedkussen veel lol van hebben.
    Kun je je zeker totaal nog niet voorstellen dat de baby straks voor je ligt op het aankleedkussen en dat je er dan een luiertje omheen moet wurmen. Leuk hoor!!

Wie had er nou nog meer vandaag zijn 20 weken echo?

Jewel! Al bijna 38 weken. Wat fijn wat fijn.
    Is de sneeuw een beetje weg bij jou in het noorden? Hier ligt niets meer. Loopt iets veiliger. De kindjes komen toch niet meer bij je inmiddels denk ik? lukt het lopen met de hond nog wel?

Stitchie, heb je je vrouw nog lief aangekeken? Haha, zeker helemaal geen behoefte aan op dit moment. Wel grappig dat we niets door hadden, ach ja je neemt altijd maar automatisch aan dat iedereen aan de man is. Maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Ik ben heel benieuwd wanneer je gaat beginnen. Misschien nu wel... haha.

Arme suus die weer aan het werk moet. Nightelf is ook weer deze week begonnen. Bah bah bah. Het gaat allemaal veel te snel.

14. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Confidence wat fijn dat alles goed is met jullie kleintje, en wat heerlijk dat ie zo eigenwijs is en je dus vrijdag terug mag komen :D:D

Majo jij morgenvroeg al om half 9 dus...heel veel successs!!
    Laat je ons snel iets weten hoe de kleine het doet?

15. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Mayo succes.

ik kom vanaaf uitgebreider op de rest terug

eerst (lekker) gaan werken.....

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007