Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Daag meiden,

@Lena: Wat gezellig dat je hier ook mee komt kletsen. Fijn dat je je nu weer iets beter voelt.

@Deesjuh: Van harte!! Spannend dat je binnenkort je eerste echo hebt :D

@Danjo: wat super een meisje!!! :D En nu lekker gaan winkelen he!

@Suus: ha, ik ben het helemaal met je eens. Mijn vent had ook geen last van een klein beetje schuldgevoel en op momenten dat hij weinig emphatie of interesse had stak me dat extra en kon ik het ook niet laten er iets over te zeggen :oops: Gelukkig is hij nu dubbel zo lief!

@Sooner: Wat goed dat je het verteld hebt! Wel jammer dat je manager nog niet met een concreet voorstel kwam. Misschien kan je zelf aangeven wat je wel en niet trekt en dat je voorlopig even op 50% basis gaat werken?
    Wij hebben een vruchtwaterpunctie en/of vlokkentest laten afhangen van de uitslag van de combinatietest, deze was zo positief (1:3400) dat we besloten hebben het hierbij te laten. Voor mij had zelfs dit niet gehoeven maar mijn lief vond het erg belangrijk, gelukkig is hij nu helemaal gerust gesteld. En uiteindelijk kan je nooit alles uistluiten. Verder vind ik dit een hele overzichtelijke site met info: http://www.prenatalescreening.nl

Ik ga morgen naar de huisarts, even praten wat ik nou wel en niet mag slikken. Ik word namelijk helemaal gek van de hoofdpijn.

Fijne avond allemaal!!

X Ciara

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ciara, wij doen dus hetzelfde als jullie en uiteraard de 20 wkn echo afwachten.......
    Wij krijgen trouwens de uitslag per post dus woensdag dan wel de echo maar de officiele uitslag pas een week ltr denk ik?

Volgens de huisarts (waar ik vorige wk ivm mn enkel) mag je als zwangere paracetamol innemen (geen ibu dus!)... Andere pijnstillers weet ik eigenlijk niet.

3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hier nog steeds kuch kuch en hatsjoe :(

Ik lees jullie verhalen wel maar ik ben voor vandaag even te lui om te reageren.
    Morgen huis kijken op ijburg :confused:

Tot morgen!

4. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    danjo gefeliciteerd jullie ook een meid...leuk!!

ciara, ticotolin(kan je bij de indische winkel kopen) op je voor hoofd smeren brengt ook verlichting....en inderdaad alleen paracetamol mag en neusspray alleen de zout oplossing...
    dus das best erg als je echt ziek bent want je mag bijna niks hebben...

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Tis echt meiden maanden geloof ik

waterlelie rustig aan doen meid

6. lenalijstje

lenalijstje Actief lid

12 dec 2008
    271
    0
    0
    groepsleider behandelgroep
    @sooner: Hoi, tja ik was op het oude forum idd naar de gewone walvisclub gegaan, omdat dit er nog niet was (en ik er niet over gedacht had om zoiets zelf op te starten :p). Toen met omzetten naar nieuwe stijl forum ben ik eerlijk gezegd een beetje afgehaakt, omdat ik het allemaal nogal een gezoek vond (tja, ben altijd erg blij met oude vertrouwde dingen, kan niet zo geod wennen aan nieuwe dingetjes :)). Ik kan de namelijk de helft nooit meer terugvinden op deze site; hihi. Maar dat zal wel persoonlijk zijn hoor, want de site op zich ziet er prachtig uit.
    Wij hebben trouwens met 12 weken een combitest gedaan. Ons wat daarbij is uitgelegd is dat het inderdaad een kansberekening is, waarbij het enige nadeel is dat je alleen zekerheid hebt bij de uiterste uitslagen. Goed gevoel bij 1:800 of hoger of negatief bij 1:200 of lager; tja en die tussenliggende score waarbij ze 200 als ondergrens aanhouden dat is dus het moment waarop je moet/kunt gaan nadenken over verdere testen zoals vruchtwaterpuncties en vlokkentesten enzo. Heel erg persoonlijke keuze.
    Onze score was gelukkig erg goed, dus tja dan geeft het je wel een stukje rust voor de rest van het verloop van de zwngerschap. Mijn partner en ik hebben namelijk alletwee met meervoudig complex gehandicapte kinderen gewerkt, dus weten ook vanaf de zijlijn wat de impact kan zijn op een gezin met een kindje met een zware beperking.
    Maar dan nog, is het een persoonlijke keuze. Een zwangerschap moeten afbreken om wat voor reden dan ook blijft volgens mij mega zwaar (ook al weet je dat je er misschien diep in je hart 'goed' aan doet).

@danjo; wat super leuk om jou hier ook te zien (en ook Pekske en Lelie en Ciara en Susan). Alle oude vertrouwde meiden van het IVF/ICSI clubje. Er zijn nog een aantal meiden die ik mis, en ik kan het topic ook niet meer terugvinden om ze te zoeken. Weten jullie hoe het met een aantal andere meiden is? Ik gun het hen namelijjk ook zo enorm erg.

Nou, ik ga lekker genieten van het heerlijk weertje buiten. Ga straks met m'n zusje naar de bloemendagen in Limmen (ja, lekker suf he? :p).

CIAO liefs Lena

7. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    @Danjo: wat leuk, een meisje!

8. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Gister ging alles goed bij de VK. Ze had binnen 1 sec het hartje gevonden, terwijl ik een week lang moest zoeken haha.. Ze ging namelijk eerst voelen waar mijn baarmoeder lag en hoppa, het hartje was luid en duidelijk te horen. Echt super!

Ze had het over bloeduitslagen enzo, zei vanne als je niks hebt gehoord zal het wel goed zitten. Toen zei ik tegen haar, sorry, maar ik heb helemaal geen bloed afgegeven :oops: :oops: Was het helemaal vergeten. Dus vandaag bloed afgegeven voor suiker, zegt die vrouw, je moet nog een blaadje hebben. Haha, ben ik dus vergeten, helemaal niet gezien tussen al die papieren. Moet dus donderdag weer terug..

@Susan, wat moet jij vroeg op zeg! Ik zou dat echt niet kunnen, half 8 is voor mij al vroeg :)

@Sooner, wij hebben ervoor gekozen om geen uitgebreide onderzoeken te laten verrichten. We wachten gewoon op de 20 wkn echo.

@pekske, oh meid, wat erg dat je dat hebt meegemaakt.. is het kindje overleden? Hoop dat het dit keer gezond is..

@Deesjuhh, welkom meid, gefeliciteerd! Ik kon ook heel moeilijk naar de wc, laxo hielp bij mij niet, ben daarom naar de huisarts geweest en heb lactulose gekregen. En dat heb ik zo'n 2 weken gebruikt, heb wel een herhaalrecept gehad, maar niet meer opgehaald. Momenteel gaat het iets beter..

@Danjo, echt leuk dat het een meisje gaat worden hihi :)

9. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    @iedereen, wat is het hier een drukte, gezellig hoor. Goed om te horen wat iedereen met die onderzoeken doet. Wel best verschillend he. Het is nogal wat, dus we willen het goed afwegen. Maar we hebben dus een gesprek erover met een arts, dus dan weten we ook meer.
    En ik ga even op die site kijken, volgens mij gaf jij die door he Ciara? Ik ga in ieder geval even kijken.

@danjo, wat leuk dat je een meisje krijgt, inderdaad alweer een meisje. Joepie

@Enise, wat leuk dat je het hartje hoorde. Moet je zelf volgende keer ook maar even goed bepalen hoe de baarmoeder ligt, hahaha. Veel succes ;). Enne zwangerschapsdementie ;)

@pekske, pfff dat is nogal wat inderdaad. Gelukkig gaat het dit keer beter. Ik bedoel als we het dan toch over kansberekening hebben, dan gebeurt dat dit keer natuurlijk niet.

@Lenalijstje, heb je lekker de bloemetjes buiten gezet. Haha wat een humor he :)
    Hee onderaan kun je een abonnement nemen op dit topic en dan krijg je telkens een mail en hoef je niet meer zelf te zoeken op de site, dan klik je gewoon die mail aan. Dat weet je misschien best al, maar goed, ik denk ik zeg het toch maar even.

@deesjuhh, leuk dat je ons gevonden hebt, ik zag dat ik een pb heb, misschien wel van jou, ik ga zo kijken.

@nightelf en susan, hoe gaat het nu met jullie?

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben ;)

10. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    @ciara, drink je wel voldoende? Waarschijnlijk een domme vraag, maar daar kun je ook heel veel hoofdpijn van krijgen.

@susan, al iets wijzer geworden van die uitkeringtoestand trouwens? Dat vroeg ik me nog af. Op zo'n moment is in loondienst zijn wel wat makkelijker inderdaad. Maar ik vind het wel stoer dat je je eigen bedrijf hebt (met je vader toch?).

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    @Sooner: hier gaat het wat beter hoor. Het doet nog wel veel pijn, maar heb ook niet de illusie dat het zomaar ineens over is. Morgen ook maar weer 'gewoon' aan het werk, maar ff kijken hoe het gaat.

@Enise: gelukkig dat alles goed was bij de vk.

Ben ik trouwens de enige die bij de gyn onder controle moet blijven?

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    @Sooner, hier gaat alles wel zn gangetje hoor. Vanmorgen tussendoor stukjes kaas gegeten en toen was het goed vol te houden. Blijf het zwaar vinden als ik werk; non-stop (zonder pauzes) van 8 tot 12...en soms loopt het ook nog iets uit! :( Nu wel weer lekker 2 daagjes vrij dus dat wordt bankhangen :)
    Enne Enise, voor mij is half 7 ook wel heeeeeeeeeeeeeel erg vroeg! Was al kapot vanwege mn eigen slechte nachtrust (van zo op ma) en toen ging manlief vannacht nog spoken vanwege een verstopte neus en me daarna nog wakker maken met zn gesnurk! Heb m dus even goed gepord en toen hield ie eindelijk zn snavel. :) Al met al, weer een nacht die ik niet heb kunnen doorslapen........
    Met die uitkering weet ik het pas echt als ik de aanvraag eenmaal heb ingediend, en dan nog 8 weken! Moet eerst een verklaring hebben van een vk of gyn dat ik zwanger ben en wanneer ik uitgerekend ben. Ga ik morgen even informeren in de VU, anders bel ik de vk wel even voor zo'n verklaring. Maar wel een gedoe zeg!! Je kan dan idd beter in loondienst zijn ja.
    Zit idd met mn vader in een tandartsenpraktijk vlakbij onze hoofdstad. Als we het zouden willen, zouden we van 's ochtends 7 tot 's avonds 9 vol zitten maar goed, ik denk nu toch echt eerst aan mn beebje (en dan aan mezelf, hahahaha). Spoedjes moeten kort tussendoor en anders wachten ze maar. Het is even niet anders. De patienten die al een tijdje komen, vinden het helemaal geweldig en wachten wrs allemaal met komen totdat ik weer terugben. Lief toch?!

@Nightelf, ik hoef idd niet (meer) naar de gyn omdat ik medisch verder gezond ben dus ik 'mag' naar de vk. Was persoonlijk liever bij de gyn gebleven maar dan moet je alles zelf bekostigen :( Hoezo mag jij bij de gyn blijven?
    Ik wil trouwens wel per se in het zkh (en dan in de VU) bevallen. Hoe zit dat bij jullie?? Heb het ook al aangegeven bij de vk dat het me eigenlijk niet eens uitmaakt wie me dan begeleidt (al is het iemand die ik nog nooit gezien heb) als het maar in de VU is. :) Volgens mij vonden ze mn stelligheid nogal irritant, hahahahaha!

@Sooner, hoe voel jij je nou eigenlijk?? Klachtjes??

@Esser, houd jij het nog een beetje vol? Hoe staat het ervoor met jouw klachten?

@Enise, laat jij eigenlijk nog een aparte geslachtsbepaling doen of wacht je gewoon de 20 wkn echo af? Of willen jullie het helemaal niet weten???? Het zou al kunnen vanaf de 15e wk nl he, en daar ben je al bijna!!! ;)

@Lena, hoe was het in Limmen? Idd moet je gewoon een abo nemen op een topic... Krijg je meldingen als er berichtjes zijn. Moet wel zeggen dat ik niet ALTIJD een melding krijg hoor als er na mijn laatste bezoek toch berichtjes zijn geschreven... Werkt dus toch nog niet helemaal optimaal.

@Deesjuh, ben ik helemaal aan jou voorbij gegaan!! Stom he!! Maar gefeliciteerd dat je je lekker bij ons hebt kunnen voegen! Helemaal geweldig he! Besef je het al of moet manlief je nog steeds af en toe in je arm knijpen? ;)

@Ciara, Lelie en Danjo, hoe staat het leven ervoor bij jullie??

(volgens mij heb ik nu iedereen gehad... :))

Wij gaan zo lekker schnitzels, spinazie en frietjes eten, JAMMIE!!!! Kijk er al sinds gisteren naar uit :)

Liefs Suus

13. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    @Susan: ik moet bij de gyn blijven, omdat mn zusje en moeder beide 2 keer HELLP-syndroom hebben gehad. Mn bloeddruk is al een beetje aan de hoge kant, vandaar dat ze me onder controle wilden houden. Vind het ook niet erg hoor, geeft wel een veilig gevoel. Geniet van je eten, klinkt idd lekker.

14. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Daaag meiden,

Vandaag nog een dagje bankhangen en morgen weer aan het werk. Ben vandaag bij de dokter geweest en mag gelukkig paracetamol.Het schijnt dat mijn bloeddruk sinds vorige week erg is gedaald en daar krijg je hoofdpijn van, verder zijn mijn holtes verstopt en geirriteerd. Verder moet ik idd opletten dat ik genoeg drink.

@Suus: Waarom wil je perse in het ZH bevallen en waarom niet lekker thuis? Ik wil graag (als het ons gegund is uiteraard) thuis bevallen.

@Enise: Wat fijn dat alles weer goed was bij de VK!!! Hahaha...en dat je vergeten was bloed af te geven, typisch gevalletje van zwangerschapsdementie.

@Nightelf: Ik ben met 10 weken ontslagen bij de gyn en loop sindsdien bij de VK. Ik was ook erg gehecht aan mijn gyn en het hele ferti team en wilde liever daar blijven :) maar kan me voorstellen dat het voor de andere dames die volop in behandeling zijn niet zo leuk is om vrolijk zwangeren te zien.

@Sooner: ben je er al een beetje uit wat je gaat doen?

@alle andere meiden: Een hele fijne avond!!! Gaat het goed met iedereen?

Mijn fiets heeft het dit weekend begeven en zit te twijfelen wat voor een fiets (via fietsenplan) ik zal kopen. Ga ik voor een truttige moederfiets (Batavus Mambo) of de stoere Sparta pick up. (7 versn), iemand tips en/of ervaring?

Ik heb pas met 18 weken weer een afspraak bij de VK en nog helemaal geen afspraak voor de 20 weken echo. Gaat dat via het ZH? Moet je daar zelf achteraan?

Liefs,
    Ciara

15. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    @suus, bah klinkt helemaal niet lekker. Haha. Ik kan nog steeds geen warm eten door mijn keel krijgen. Alleen vissticks zondag, die waren echt lekker.
    Maar ik hoop natuurlijk dat het jou heel goed heeft gesmaakt!!!

Ik wil ook in het zkh bevallen. Dat heb ik ook direct aangegeven. Dan heb je wel een eigen risico van een paar honderd euro (of je moet een uitgebreide aanvullende verzekering hebben). Maar lijkt me toch een stuk meer relaxed.Alles is daar aanwezig.

@nightelf, ik ook niet meer bij de gynaecoloog. Gewoon bij de vk. Dat is inderdaad denk ik goedkoper voor de zorg en je bent ook weer 'normaal' natuurlijk.

16. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    @ciara, ja ik vergeet eigenlijk het belangrijkste, ik heb vandaag gewerkt!
    Ik ben gewoon gegaan om half negen. En toen hebben we daar ter plekke afgesproken dat mijn werk overgenomen wordt de komende drie weken (daarna heb ik drie weken vakantie). En ik kan komen en gaan wanneer ik wil. En dan doe ik klusjes.
    Fijn he.
    Ik voel me toch wel opgelucht en ik heb ook weer een wat vrijer gevoel.
    Als ik nu me even een uurtje wat beter voel, kan ik ook gewoon ff door het dorp lopen. Hoef ik me niet meer volledig op te sluiten. Tenminste, toch?

17. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    He Sooner!! Wat fijn & goed opgelost!! Dat moet idd een opluchting zijn en natuurlijk kan je zo nu en dan het dorp in gaan. Geniet er van!

Even over bevallen in het ZH, ik heb er namelijk juist veel negatieve verhalen over gehoord wat mij heeft doen besluiten om in alle rust (hahaha) thuis te bevallen. Namelijk dat je nr 4 bent die moet bevallen en dat de gyn nog geen tijd voor je heeft dus dat je dan maar uit zit te stellen tot je aan de beurt bent. Daarnaast lig je veelal met andere op een kamer en vind ik de intimiteit met je eigen familie belangrijk. Maar veilig is het natuurlijk wel!

18. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    @Suus: he, jij hebt je eetlust dus ook niet echt verloren zo te lezen. Klinkt ook wel goed wat je vanavond gegeten hebt ;) Lastig wel dat ook de ochtenden je zo zwaar vallen met het werk. ja, dan echt een nadeel van eigen baas zijn? Of zie ik dat te nega zo?

@Enise: mooi, alles weer tip top bij de VK! Goed zeg! Moet zalig zijn om toch iedere keer weer die posi berichten te krijgen. Heerlijk...... Waar wil jij bevallen?

@Nightelf: ja, dan is het wel logisch dat je onder controle blijft bij de gyn. Zou mij ook wel een veilig gevoel geven hoor.

@Sooner: jee dat is super fijn om te horen van je werk! Erg prettig dat het zo opgelost kan worden! Voelt als een opluchting denk ik?

@Ciara: voor de praktische invulling lijkt de 'mama' fiets mij wel heeeel erg handig. Lekker met je kindje straks fietsen en alle ruimte daarvoor ;)
    Oh, jullie willen ook wel gaan voor een thuisbevalling. Manlief en ik namelijk ook. Lijkt ons het meest prettige. Alles zelf om handen, eigen spulletjes, eigen sfeer etc etc.

Hier vandaag contact gehad met de verloskundige. De fert.arts gaf aan zo al wat rond te gaan kijken en informeren, zodat we op 3 juni de gegevens van de praktijk kunnen doorgeven aan het ZH. ZH draagt mijn dossier over aan hen. Ook wordt mijn huisarts door het ZH ingelicht. Prettig allemaal!
    Nu hebben we dus op 4 juni een eerste afspraak staan met de Vlos. Ben benieuwd!
    Verder begint hier de moeheid steeds meer de kop op te steken. Poeh!
    Ook lijken mijn (.)(.) steeds meer door te groeien, niet normaal! Smeer ze dus flink in want dat geeft wel verlichting merk ik. Ook neem ik meteen mijn buik mee want die begint al wat bol te staan...... Verder (nog steeds) geen andere klachten, echt bizar.....
    Maar ja, vriendin van mij had haast ook geen klachten dus wie weet blijft dat bij mij ook zo?
    liefs

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    @Ciara, een mamafiets klinkt al wel best handig. Ik heb verder totaal geen ervaring met fietsen; probeer het zo weinig mogelij te doen :) hahaha
    En, ik wil per se in het zkh omdat ik graag wil dat alles direct bij de hand is, als er iets misgaat en niet dat ik in allerijl naar het zkh moet worden gebracht en dat die belangrijke min wellicht te lang duren............ Bovendien moet het per se academisch zijn want dan staat er dag en nacht een ok-team en anaesthesist klaar (dat is in een regionaal zkh niet zo). Ook is ons beebje daar verwekt (leuke gedachte) en werkt mn zus daar op de verloskamers. Nou, voldoende redenen dacht ik zo ;) (de vk kon er ook nix tegenin brengen, vooral niet tegen het ok-team en anaesthesist)

@Sooner, goed geregeld met je werk! Kan me voorstellen dat dit je een stuk relaxter maakt!

@esser, heerlijk dat je weinig klachten hebt!!!! Denk dat velen hier jaloers zijn dus geniet er maar lekker van! :) Gaat nu toch stukken beter, na je 1e mooie echo?

Wat betreft de 20 wkn echo, volgens mij moet dat in het zkh ja. Heb ook nog nix geregeld maar miss met Danjo en Lelie ons daar antwoord op kunnen geven; die zijn tenslotte ietsjes verder dan de rest :)

Meiden, ik ga naar boven richting slaapkamer. Net mn mannetje afgesnauwd nadat hij een rotopmerking maakte over mn vader dus heb even geen zin om erbij te gaan zitten. Mn vader zei door de tel nl iets over een filmpje van de bruiloft (gemaakt door 1 van zijn familieleden) en omdat de achtergrond zonnig en licht was, is het hoofd van manlief dus heel donker en zie je dus nix :( Opname mislukt dus en toen zei mn vader tegen mij dat diegene die dat heeft gefilmd er nix van begrijpt. Ook niet aardig maar om vervolgens te antwoorden dat mijn vader is mislukt in het leven, ging me net even te ver. Weet exact wat zijn mankementen (en dat zijn er best veel hoor) maar hij is absoluut niet mislukt in het leven! Is 57 jr oud, woont in een vrijstaand huis (waar al jaren geen hypotheek meer op rust), met zijn zeilboot in de tuin, zn cabrio'tje in de garage (daarnaast nog 2 auto's) en pas geleden een gloednieuwe camper gekocht (duurste van het duurste, zonder lening te hoeven nemen)... Denk dat dit juist een voorbeeld zou moeten zijn van hoe je leven kan slagen als je goed en hard werkt (en ons beroep scheelt een hoop :)). Opmerking van manlief dus totaal verkeerd.............. (toch?)

Nou ik ga naar boven. Miss zeg ik nog wel iets tegen m want deze sfeer is ook niet leuk in huis.

Liefs Suus

20. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi hoi...eff gauw antwoord tussen door ;) Ik ben nu mijn tent is top aan het kijken haha

Over de 20 weken echo. Ik heb van de vlos een formulier een soort verwijsbrief meegekregen. Aangezien jij ook bij de VPOE zit, heb jij niets gekregen dan? Het is bij de de verloskunde centrum oost echopunt. Ik moest direct bellen omdat ze snel vol zitten. Nu heb ik pas een echo als ik 21 weken ben. Ik zou maar even bellen :D

Suus, heb jij morgen geen echo??? Succes!!! Komt helemaal goed. Het is geen uitgebreide echo maar toch even leuk om de kleine te zien. Nekplooi van mijn beeb was 1mm, dus kans 1 op 3000.

Ik ben vandaag weer wat beter. Morgen weer aan de slag...blehhhh
    Ook een huis gezien aan het water op ijburg. We gaan waarschijnlijk een bod doen ;)

Voor de andere meiden: Fijne avond!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina