Nou Caruli, ik ben blij dat ze zo goed op je letten. Ik weet niet of je het er over wilt hebben, maar was tygo deel van een tweeling met casey? Prachtige namen trouwens. We gaan als alles goed gaat, ongeveer tegelijk bevallen. Maar duurt nog wel lang he?!
Caruli ik duim voor je meid Sooner vervelend meid , ben ook erg misselijk geweest etc maar had er gelukkig wel dagen bij zitten dat alles goed ging. Waterlelie leuk adam ik heb er ook gewoond bij mn mams ( die woont er nog steeds)
sooner: vind het niet erg hoor dat je het vraagt tygo was wel van een 2ling maar niet met casey casey is in 2003 geboren toen niet meer zwanger geraakt in 2007 ivf gehad en ben zwanger geraakt van een 2ling 1 van de 2 is een mk geworden met 7 weken en toen is tygo nog blijven zitten maar het is en blijft nu wel spannend hoop echt dat het deze keer allemaal goed blijft gaan en we minimaal november gaan halen dan vind ik het al goed
hey Danjo, Lijstje met gedichtje is helemaal leuk zeg. ah, werd helemaal emo van het gedichtje. Hihi. @ Caruli; wat super de puper om jou hier eindelijk ook te zien. Haha, hebben jij en je hub de medische wetenschap even mooi gefopt zeg. Zo zie je maar dat er voor jullie ook een mooi beebje is. Het is je gegund. Dikke knuffel Lena
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 17-10-09: Danjo 21-10-09: Waterlelie 31-10-09: Nightelf 09-11-09: Enise 19-11-09: Ciara 24-11-09: Susan 18-12-09: Sooner 18-12-09 Caruli 21-12-09: Pekske 28-12-09: Esser Afspraken bij gyn of vk 15-05-09: Caruli echo 19-05-09: Waterlelie vk 20-05-09: Deesjuhh vk 7 weken echo 20-05-09: Sooner gesprek over prenatale screening 20-05-09: Nightelf gyn 25-05-09: Pekske echo 27-05-09: Enise vk 02-06-09: Sooner 12 weken echo 02-06-09: Caruli echo 03-06-09: Esser 2e echo & nekplooimeting 04-06-09: Esser intake VK 05-06-09: Danjo 20 weken echo 05-06-09: Susan controle vk 09-06-09: Pekske nekplooimeting 09-06-09: Caruli Combitest 11-06-09: Waterlelie 20 weken echo 12-06-09: Susan geslachtsbepaling 16-06-09: Nightelf 20 weken echo 17-06-09: Ciara vk 18-06-09: Enise 20 weken echo 22-06-09: Sooner vk hartje luisteren
hoi meiden eindelijk terug alles was goed over 2 weken terug komen en dan zullen we verder het beleid gaan bespreken omdat de gyn wil wachten tot de mk periode voorbij is ben wel wat vooruit gezet maar dat vind ik niet erg nu maar hopen dat het dan goed blijft gaan en we 2 juni weer een goede echo hebben. en dan zullen we de verdere plannen te horen krijgen nu heb ik wel wat gedragsregels gekregen maar goed die had ik van te voren kunnen bedenken
hey Caruli, wat een prachtige foto zeg, en je ziet al echt een mini mensje hoor. Leuk om te zien he? En aan iedereen die nog misselijk is, ik had het ook tot precies 14 weken. Met 13 weken en 5 dagen nog 1 topdag gehad met 5x overgeven op 1 dag (is voor mij erg veel hoor, daarvoor af en toe 1 x per dag ietsjes overgegeven, veel veel oprispingen en misselijk), daarna helemaal over. Echt bizar. Maar wel lekker hoor, hihi, nu kan het echte genieten gaan beginnen. Buikje gaat ook steeds meer zichtbaar worden en is af en toe best gevoelig. Wie heeft dit nog meer? Vooral als ik nodig moet plassen, dan heb ik daarna echt een gevoelige onderbuik. Heb ook het idee dat mijn baarmoeder enorm aan het groeien is, heb elke dag een soort ongi gevoel in mijn onderbuik, en dan vooral mijn bolletje. Ik slaap gewoon al een aantal nachten met een kruik op mijn buik (niet te heet hoor ). Nou meiden, lekker slapen voor straks. ik drink m'n karnemelkje op en ga dan ook lekker naar bed, heb een heavy dag gehad (crematie van de moeder van mijn vriendin; was erg heftig. Pfoe). Liefs Lena
Gecondoleerd lenalijsje Fijn dat alle klachten afnemen , ik had dat ook alleen begint de moeheid de laatste weken weer de kop op te steken
hoi hoi, hadden jullie dat ook 'smorgen als je naar de wc moest om te plassen dat je het zowat er uit moest persen omdat het maar mondjes maat er uit kwam? en daarna ook je baarmoeder voelt trekken?
@deesjuhh, geen blaasontsteking? Ik herken het in ieder geval niet. Maar goed alles is bij iedereen anders natuurlijk @caruli, nu zitten we op dezelfde dag he? Fijn dat het goed ging @lenalijstje, dat zou dus betekenen dat ik nog 4 of 5 weken op bed moet liggen, levend op een klein beetje fruit en een paar slokken water..... Daar wordt ik niet echt vrolijk van. Gisteren heeft de acupuncturist een naaldje door mijn oor geprikt (door het kraakbeen tegen mijn hoofd aan), dat moet er 4 dagen in blijven. En ik heb van de huisarts zetpillen gekregen. Vooralsnog voel ik me vandaag nog steeds beroerd, misselijk en heel erg slap. Ben nog niet van de bank afgeweest, alleen om te plassen. Ik val erg in de prijzen.
ahhhhh sooner dat is echt erg he... misschien toch proberen om af en toe een rondje buiten te gaan lopen voor een frisse neus.. ik merk dat dat bij mij erg goed doet.. vanmorgen bijna niet misselijk geweest en nu begint het weer iets of wat.. hopen dat het langzaam een beetje weg gaat..mijn borsten worden nu ook wat minder pijnlijk, maar blijven nog wel groot.. en alsik wat gedaan heb dan ben ik bek af dat wel...maar ja alles voor een goed doelzullen we maar zeggen.. nog een weekje en dan weer een echo en dan kan ik hopelijk eindelijk opgelucht adem halen.... fijn weekend allemaal
hoi hoi, @sooner, het doet geen zeer met plassen het brandt niet. het voelt heel raar. maar goed zal wel aan mij liggen. vandaag ben ik bek af. heb nergens zin in zowat. ben lekker sjaggo hahahah arm mannetje. maar hij begrijpt het.
Mooie echo, Caruli! Sooner: hopelijk trekt bij jou de misselijkheid ook snel weg. Voor iedereen een heel fijn weekend.
@pekske, ik zal mijn best doen. Maarreh ben een beetje paniekerig met naar buiten gaan. Verticaal doe ik het ook niet zo best. @deesjuhh, heb er geen verstand van, maar vk vertelde mij maandag dat blaasontsteking bij een zwangerschap vaak niet pijn lijk bij plassen is (zoals normaal), maar vooral een branderige blaas, drukkend onderin. Vandaar dat ik er aan dacht. Maar laat je door mij niet gek maken hoor. Vk zei tegen mij dat het nooit kwaad kan om bij twijfel even ochtendurine naar de huisarts te brengen. Dus als je enige twijfel hebt, een autoritje kan geen kwaad. Maar nu ik nog even je berichtje teruglees, komt het gewoon door de groeiende baarmoeder en wat er allemaal in je lichaam gebeurt. Als de rest van de dag geen probleem is, zal het wel gewoon normaal zijn hoor. @nightelf en de rest, ook een goed weekend, alhoewel ik hier wel regelmatig ga kijken denki. Toch niets te doen.