Deesjuh ik zou toch maandag even je plas voor de zekerheid wegbrengen een blaasontsteking is zo anders bij een zwangerschap. meiden die misselijk zijn ik duim dat het gauw weg is Nou hier mn holtes ontstoken denk ik heel mn wang en kaak doen zeer zo erg dat ik aan 1 kant gewoon kiespijn heb aan alle kiezen. Ik hoop toch wel dat het morgen wat minder is pff
Hey meis, dat hoop ik ook voor je. Heb je vaker last van je holtes? Heb je pijn bij het kauwen??? Als dat het geval is en het langer aanhoudt zou ik eens langs gaan bij de tandarts. Vandaag ben je precies 18 weken!!!! gefeliciteerd Ikke pas woensdag maar voor mijn gevoel gaat de tijd nu erg snel vind je niet?
Ja, jullie gaan als een tierelier! Heerlijk zeg. Sterkte met je pijn Danjo. Hopelijk gaat het vanzelf weg. En anders inderdaad niet te lang laten doorklieren
Het heeft denk ik niks met mn tanden te maken. Het begon nl gisteren naast mn neus en onder mn ogen en vannochtend trok het zo na mn kiezen. Ja de tijd gaat echt heel hard
Hier gaat het gelukkig alweer wat beter jeetje zeg wat vervelend was dat gisteren Nu druk aan de poets maar wacht tot mannetje nu thuis is zodat hij het zware werk kan doen.
hoi hoi, @sooner, het is alleen 's morgens van de rest van de dag heb ik er geen moeite mee. woensdag moet ik toch naar het ziekenhuis dan zal ik het eens vragen wat het kan zijn. gaat er gewoon van uit dat he tme baarmoeder is die aan de groei is. voor de rest alles goed behalve je misselijkheid dan?
goedemorgen... hier ook al weer een 9 joepieeeeeee... ik zal zo blij zijn als ik die 12 weken voorbij ben.. gister ochtend niet zo misselijk geweest, maar ik had te vroeg gejuigt... de hele middag weer plat gelegen en tot diep in de nacht weer groen en geel gezien van misselijkheid....pffffffffffffffff..en een maag krampen auwww.. dus ik ga morgen ook maar even wat halen bij de huisarts...ik en aan mijn maag geopereerd dus is al een zwakke plek...... fijn weekend allemaal
Hoi meisjes, ik heb emefaseme gekregen. Ga please niet mailen dat het allemaal slecht is, want ik voel me zo kotsberoerd, datik het ook niet meer weet. Gelukkig vandaag een betere dag. Lekker he pekske, dat we de 10e week zijn ingegaan. hee deessjuhh dan zal het wel goedkomen, vraag maar even woensdag inderdaad, dat is wel slim. Ik merk nu wel dat ik weer graag even zou willen zwaaien (zo noem ik de echo), ik vind het wel een naar idee dat ik niet weet hoe het daar binnen gaat. Ik wordt weer een beetje onzeker, herkent iemand dat? Fijn weekend
Hee meiden, heb even niet zo veel geschreven maar ben alleen maar in de weer geweest dit weekend en ben nu dus kapot (terwijl vandaag weer een werkdag is). Heb vandaag dan ook besloten om niet meer te beginnen om 8uur maar gewoon 1 uurtje later. Ga dus vanaf 10 juni werken van 9 tot 4; dat is gewoon beter te doen, zeker met die lage bloeddruk waar ik vooral 's ochtends heel vroeg last van heb. Sooner, hoop dat je medicijnen werken en dat je je snel iets beter voelt want het klinkt idd verschrikkelijk, hoe jij je voelt... Ik ken dat onzekere gevoel enigszins; zou het liefst elke week een echo willen! Helaas doen ze dat dus niet en moeten we wachten, wachten, wachten......... Bekijk het zo, je hebt nog steeds klachten dus dat is een goed teken! Pekske, hoe gaat het bij jou deze ochtend? Deesjuhh, je baarmoeder groeit nog niet zo heel veel nu volgens mij. Het komt enkel en alleen door de hormonen (correct me if im wrong). Gooi idd woensdag even een balletje op en wie weet wat ze zeggen... Ik ga even door hier. Over 5 min alweer de volgende op de stoep... Hoop zo dat deze dag snel voorbij gaat!! Liefs Suus
hoi hoi, dat zal ik zeker doen woensdag. ben benieuwd wat er uit komt. alhoewel ik nu wel zenuwachtig voor bent. we denken wel dat het goed zit voel van alles in me buik.
Pekske en sooner; jullie zitten beide op weg naar de 10 weken, super meiden! Sooner, geeft de emefaseme al wat verlichting? Of duurt dat enkele dagen? En die onzekerheid die je schrijft herken ik wel hoor. Bijvoorbeeld vandaag; zie ik bij het omkleden na het avondeten ineens dat mijn (.)(.) minder gezwollen en groter zijn zeg maar. Dan schiet ik direct in de stress; zie je wel denk ik dan. Terwijl het helemaal niets hoeft te betekenen plus nu zo op de bank worden ze weer wat gevoeliger. Ppffff.....moe word ik soms wel van mezelf. Maar dat hoort er wel bij zeggen ze, vooral meiden die de MMM hebben meegemaakt. Suus, goed van je! Echt mooi dat je van 9 tot 4 gaat werken. Goed op jezelf en je beeb letten hoor! Hopelijk ga je dat dadelijk ook echt merken dat je minder werkt. Pekske; hoe is het verders met je? Deesjuh; is spannend joh zo die 1e echo! Wanneer heb je 'm nu precies? Ciara; hoe is ie met jou? Hier gaat het best z'n gangetje. Nog steeds snel moe en nu bijna iedere dag zo'n weeig en misselijk gevoel rond 15.30u. Eet en drink ik wat, dan zakt het weg. Verder zo'n wisseling in mijn borsten van gevoelig naar minder gevoelig en dan weer wat pijnlijk en zo weer niet... Lastig. Ook krijg ik weer sterk de behoefte naar de 2e echo. Zucht...nog 2 weken wachten Volgens mij lig ik dan weer te brullen bij de gyn. alles het er weer goed uit ziet. liefs
Hello girls, het weekend is al achter de rug en de eerste werkdag zit er weer op,pfffffffffff MaaR morgenochtend voor de 2e keer naar de verloskundige Ik heb al een lijst met vragen. Dus dat wordt een lange consult hihi Ik heb trouwens zaterdag een kinderzitje besteld bij Babypark! Een witte Fresco Bloom!!!!! Wordt pas over 6 weken geleverd. Nou..ik ga weer tv kijken. Doeggg
Hoi meiden, wat is het rustig hier Gaat het allemaal wel goed aan de andere kant? Vanochtend bij de verlos geweest. Alles was gelukkig in orde. Mijn baarmoeder heeft nu een mooie bolling en ze zei dat ik naar voren dragend ben hihi Nou ik merk daar niks van: heb zo last van mijn darmen dat je alleen maar opgezette toestand ziet.. Verder is mijn bloeddruk aan de lage kant. Dat verklaard mijn moeheid en duizeligheid. Ik moet het dus rustig aan doen. Al met al ben ik zeer tevreden! Weer het hartje gehoord en ons meisje is lekker druk met bewegen. Ik ga gauw weer verder met huis schoonmaken pffff Doegg
fijn dat alles goed was lellie... ik heb die onzekerheid ook nog wel eens hoor esser.... al moet ik zeggen dat ik er steeds meer vertrouwen in ga krijgen dat het allemaal wel goed zit.. de misselijkheid is een stuk minder gelukkig, ik heb er nog wel last van, maar dan neem ik en paar slokken hele zoete ranja en dan zakt het weer.. dat duizelig zijn ken ik ook wel, ik heb ook altijd een erg lage bloed druk, daarom pas ik nu een beetje op met douchen, dat ik niet te warm douche anders ga ik ook bijna nok... nog een paar dagen en dan de echo...eindelijk...en die dagen gaan snel want iedereen is thuis dan...lekker....nou het weer nog.....ik wil namelijk wel lekker bbqen onderhand...
hoi meisjes, ik ben nog steeds erg misselijk en naar. Dus voor mij geen bbq. Met hemelvaart heb ik een jaarlijks uitje met een grote groep vrienden. Dat heb ik helaas gisteravond afgezegd. Ik ben verdrietig. Ik geniet totaal niet van de zwangerschap, sterker nog, ik heb niet eens het idee dat ik zwanger ben. Ik lig alleen maar op de bank en in bed aan eten te denken, en aan leuke dingen doen, aan in de tuin zitten en werken, aan shoppen, aan gezellig kletsen met vrienden. Het is morgen al drie weken en dat is echt lang als je het zo door moet brengen. Geloof mij. Emefasene (of hoe het ook maar precies heet) helpt mij goed. En ook de acupunctuur. Ik voel me sinds vrijdag op de schaal van 0 tot 10 ongeveer een 5 en dat was daarvoor echt een schamele 2. Morgen een gesprek over vlokkentest of vruchtwaterpunctie. Heel spannend. Want het enige wat ik eigenlijk wil is een echo. Maar ik denk niet dat dat onderdeel is van morgen. @esser, wat lief dat je even aan me dacht @waterlelie, fijn dat alles weer goed was. en dat je weer even bonk bonk bonk hebt gehoord of tok tok tok (geen idee hoe het klinkt) @susan, goed van je! @pekske, we schieten inderdaad op he!!
Hey Sooner, Wat vervelend zeg. Jij kan er niets aan doen, het is gewoon de schuld van de hormonen. Nog ff geduld tot de 12 weken, wie weet dat het daarna wat minder zal worden. Zelf wilde ik ook alleen maar slapen in de eerste 3 maanden. Overdag geen probleem, maar 's avonds ging ik om half 10 al slapen en kon wel tot 11 uur uitslapen. Dat is nu ook veel minder geworden.. probeer er alsnog van te genieten meid!! Dikke knuff! Dames heb trouwens nog een buikfoto in m'n album.. voor degene die geinteresseerd zijn
Hoi Enise, doet me heel goed jouw berichtje. Bedankt voor de positiviteit!! Het helpt nu al. Wat een figuurtje heb jij zeg. En dan zo'n mooi buikje erop. Wow. Je krijgt zeker al veel reacties? En wat is je echo ook mooi. Je ziet echt armpjes en beentjes. Hoe lief.