Sooner, wat verschrikkelijk lijkt dat me zeg, hoe jij je voelt! Ik kan me voorstellen dat je nu echt niet kan genieten. Wel fijn dat de medicijnen en acu helpen, ook al ben je nog niet topfit. Ik vind het wel heel verstandig van je dat je het vriendenuitje van a.s. donderdag hebt afgezegd. Erg jammer maar het is even niet anders. Nu even goed aan jezelf en de kleine denken, en dan komt al het leuke hopelijk snel. Blijf volhouden! Enise, mooie buikfoto joh! Idd mooi tenger figuurtje met een mooi opbollend buikje heb je zeg. Waterlelie, hoe laag was jouw bloeddruk dan? Heb het zelf nl ook en voel me ook echt voortdurend moe. Ook wel ns een flauwte opkomen enzo... Jij mag dus ook (veel) zoete drop eten? Hier vandaag (en gisteren) werkelijk de meest rottige dag gehad op het werk. Lig nu met enorme koppijn op de bank, ook al wat geslapen, maar hoofdpijn blijft. Weiger paracetamol in te nemen (wat wel mag nu) want neem liever nix in; is nl nog beter voor de kleine. Ben op het werk geweest van 7.45uur tot 18.30 uur... Heb in 2 dgn tijd wel 50 telefoontjes gehad, alleen maar gezeur en gezanik aan mn hoofd, stinkende mensen gehad in de stoel, in de pauzes snel eten en met hondje lopen want administratie moet ook worden gedaan etc. etc. Daarnaast hebben we al 3 wkn computerproblemen dus dat helpt ook niet mee. Mn hoofd is echt een verschrikking en dat terwijl ik normaal nooit hoofdpijn heb! Er zijn mensen die denken dat tandartsen maar voor altijd en iedereen klaar moeten staan omdat we een bepaalde 'zorgplicht' hebben maar zoals mn hoofd nu voelt, kan iedereen optieven met die zorgplicht. En dan moet ik eigenlijk ook nog eerst aan mezelf en die kleine denken! Sorry voor mn geklaag meiden, maar moest het even ergens kwijt. Heb af en toe een leuk beroep hoor maar deze week vind ik er geen flikker aan. Gelukkig lag thuis de brief van het zkh op me te wachten met de uitslag van de combitest. De kans is 1:2800 dus dat is hartstikke mooi. We gaan dus ook verder nix meer laten onderzoeken. Meteen mn ouders en zus gebeld; die waren ook helemaal blij voor ons. Volgens mij moesten we duimen voor Zora van ......(?? weet niet meer van wie) maar hoe is het daar nu mee dan? Ik ga even zoeken op ZP. Zal vast in haar eigen topic staan denk ik... Liefs Suus
Hey meiden, hier even dikke stress en verdriet. Moest bij thuiskomst, na het werk, naar het toilet. Niks bijzonders, maar bij het afvegen zat er wat bruin bij........... Wat voelde ik me direct kl*te Ook manlief voelde zich rot en wist niet wat hij er van moest denken. Kon gelukkig de verloskundige nog bellen. Hoefde niks te zijn gaf ze aan. Maar ja, gevoel zegt wat anders natuurlijk. Plus sinds 2 dagen zijn mijn (.)(.) weer helemaal terug zoals ze waren. Ook stress in mijn hoofd dus.... Nu wordt ik morgen gebeld door de praktijk dat we waars. even langs kunnen komen voor een echo. Ook het ZH bellen we morgenochtend even, want ja, we zijn daar nog niet helemaal weg... Nu hopen dat ik wat slaap..... liefs een bange en verdrietige Esser.......
Oh...Esser meid...Ik lees hier altijd mee, want ben altijd op zoek naar goede verhalen maar wat moet je je kl*ten voelen!!! Hoor heel vaak dat bruinverlies niks betekent (collegaatje vorige week nog, 13 weekjes, maar hartje klopte gewoon) maar wat zul je je zorgen maken en ik kan het me heel goed voorstellen! Ik hoop echt dat je morgen even langs kan komen en dat je gerustgesteld gaat worden! Ik denk aan je! Liefs Loesie *breekt weer uit*
Esser, ik begrijp je ongerustheid volkomen! Bloedverlies komt regelmatig voor doordat de doorbloeding veel en veel beter is nu. Er zou een adertje gesprongen kunnen zijn bijvoorbeeld. Hoop dat je morgen mag komen voor een echo, waar dan ook, en hopelijk krijg je dan goed nieuws. Ik duim iig enorm hard voor je! Hier ging het toch niet zo goed met de hoofdpijn. Heb liggen janken op de bank van de koppijn en de werkellende van de afgelopen 2 dgn (en werkstress van de afgelopen weken). Maar even met mn moeder gebeld en die zei dat ik gerust 1 paracetamolletje in mocht nemen. Wel uiteraard even flink uitgehuild aan de telefoon en ze was zo lief voor me! Zei tegen me dat als ik het echt niet meer trek, mn ouders het van me over zullen nemen in de praktijk. Dat ik echt naar mn lijf moet luisteren want ze zijn beiden zo trots op me dat we zwanger zijn geworden, dat het werk ook gewoon door blijft gaan en dat ze door ons (voor het eerst) opa en oma worden. Nou dat hielp niet echt tegen mn jankbui want kreeg alleen maar meer tranen in mn ogen. Moet zeggen dat de paracetamol wel echt helpt dus dat is heel fijn!! Ik neem zo nog een 2e kop warme melk en kruip dan lekker onder de wol. Gelukkig nu 2 dgn vrij dus even bijkomen. Meiden, ik moet verplicht naar bed van mn mannetje omdat computeren niet goed is voor mn hoofd zegt ie... (wel lief van m dat ie zo bezorgd is) dus ik zeg tot morgen en hoop op goed nieuws van Esser! Liefs Suus
Hey meiden, Bedankt voor de complimenten! Normaal trek ik wat wijdere tuniekjes/truitjes aan, dus zo duidelijk zien mensen mijn buik niet Moet dus nog geduld hebben voordat het echt zichtbaar is.. Esser, meid probeer je geen zorgen te maken. Ik heb zelf een week lang rood bloedverlies gehad en het is goed gegaan. Zolang het bruinverlies is, is het echt niet erg! Maar ik begrijp dat je onrustig bent, dat kunnen wij niet weghalen.. Hoop dat je snel een echo mag krijgen en dat alles goed is! Susan, hoofdpijn is zo vreselijk! Je mag idd een paracetemol innemen als het niet meer gaat. En wat super van je uitslag.. ben echt blij voor jullie dat hij goed is Als die mama's er niet zijn he?
enise je hebt een mooi buikje hoor.. esser, ik hoop dat je even langs mag komen voor een echo..ik had zoals je misschien wel gelezen hebt ook bruin verlies en alles is nog steeds goed... hier mag je dan naar de afdeling triage komen en dan maken ze een echo... ik ga voor je duimen meid..
Esser: ben je bij de gyn geweest? Ik duim voor je... Enise: mooi buikje! Sooner: hoe gaat 'ie vandaag? Beginnen de medicijnen een beetje te werken? Vanochtend bij de gyn geweest. Ben al 6 kg gegroeid, maar was volgens hem niks mis mee. Ik mag nog hele dagen werken, maar dat is meer omdat ik het zelf graag wil. Verder gewoon heel rustig aan doen (moeilijk), maar met de beed is alles goed. Groeit goed, heeft een mooi zwembad en de placenta ligt ook gunstig. Groetjes!
@Esser, ben echt benieuwd hoe het met je gaat.. @Nightelf79, wat goed dat alles goed gaat met de kleine! Doe maar lekker rustig aan
Hier ben ik! We hebben uitgebreid kunnen kijken en lang mogen zwaaien naar ons kindje! Wauw! Het is gewoon al een kindje.......hebben de voetjes en armpjes gezien, een mooi ruggegraatje........zo bijzonder! Hartje klopte heel erg mooi en ook mijn baarmoeder zelf zag er perfect uit qua vorm en conditie etc. Wat een opluchting....... Mocht trouwens bij de verloskundige komen, die belde vanochtend en hadden ons er mooi tussen gepland. Zo fijn. Met het ZH heb ik telefonisch overleg gehad en deze gaven aan dat ik me echt geen zorgen hoefde te maken, verder niets. Gelukkig een super Vlos dus! Thanks meiden voor jullie berichtjes! liefs
Esser wat ontzettend fijn dat alles goed is!!! Wat een opluchting zal dat zijn zeg... Nu kan je hopelijk nog meer genieten Nightelf, ook van jou natuurlijk heerlijk nieuws! Meiden, we gaan goed zo!!!!
hoi hoi, nou dames goed nieuws!!! het hartje klopt!!! tranen liepen over me wangen.. mag me nu aanmelden voor de VK hier in omgeving. het groeide goed. jeetje wat een opluchting...
Thanks meiden..... En deesjuh; super meid! Geweldig gewoon! Nou meiden, het gaat hier idd erg goed --> we gaan gewoon door! liefs
waaahh, wij ook weer onverwachts een echo gehad, de beentjes en armpjes zwaaiden door de lucht. Heel druk was zij/hij. Geweldig om te zien. We gaan als een tierelier inderdaad met z'n allen!! (p.s. ik had net een heel lang bericht gestuurd, met voor iedereen bijna wel een opmerking, maar ik krijg steeds foutmeldingen al 2 dagen, dus alles was weg.... hoop dat het nu lukt)
Esser en Deesjuh: geweldig nieuws! Sooner: super dat je ook weer een echo hebt gehad en dat alles goed is. Ik heb de laatste dagen idd ook al een paar keer een rare melding gehad en de site reageert ongelooflijk traag, irritant!
owwwww wat leuk al die goede echo meldingen....ik wil ook......... maandag magik ook....ik ben dan 10.1 weken zwanger, krijg ik dan inwendig nog of al uitwendig?? wie weet dat..
Pekske, ik lees daar veel wisselende berichten over. Verschilt ook per gyn./vlos blijkbaar. Onder de 12 weken geven de meesten nog wel de voorkeur aan een inwendige echo. Kunnen ze 't kindje en je baarmoeder e.d. veel beter in beeld krijgen. Vindt je dat lastig een inwendige echo? Of maakt het niet veel uit? Mijn controle echo van vandaag was ook weer inwendig. Het maakt mij allemaal niet veel meer uit. Door de twee ICSI pogingen zijn er al zoveel inwendige echo's geweest....niet te tellen meer