Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Gefeliciteerd en welkom Herma, het wordt nog gezellig druk hier!

Hoe is het Enise? Duimduimduim

Ben net beetje ziekjes van mn werk naar huis gegaan, supermisselijk en de hele tijd duizelig en zo moe, kon gelukkig de rest van de dag vrij krijgen en ga lekker relaxen vandaag.

2. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Nightelf, sinds een paar uur heb ik last van bruinige afscheiding. Net nog een keer geweest. Nog steeds bruin, maar veeeel minder als vanochtend. Heb het idee dat het doe goede kant op gaat. Blijft natuurlijk afwachten.. heb wel erg veel hoop :D

Jij veel beterschap, doe lekker rustig aan!

3. houda

houda Actief lid

17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    Hee meiden,

Enise dat is schrikken zeg! Succes met deze onzekere tijden! Ik leef erg met je mee, en duimen ook natuurlijk!

De 'nieuwe meiden' welkom hier! en nog gefeliciteerd!

Meiden ik zie dat jullie allemaal heel actief zijn en allerlei kwaaltjes hebben. Ik heb eigenlijk nog helemaal geen kwaaltjes alleen heel de dag een zeurderig gevoel in mijn buik, dat uitstraalt naar mijn onderrug en benen. Niet heel heftig maar wel steeds aanwezig.

En vannacht werd ik echt wakker van een menstruatiebuikpijn (best heftig). Als ik niet wist dat ik zwanger was dan wist ik heel zeker dat ik ongi zou worden.
    Toch maar even naar de wc, niks aan de hand gelukkig. Weer rustig gaan liggen op bed en na een tijdje trok het weer weg...

Maar verder heb ik wel de hele dag een zeurderig gevoel rond mijn buik.
    Ik word er heel onzeker van.... Denk steeds dat het misgaat en kan niet van mijn zwangerschap genieten....

Ik had wel last van mijn tepels maar dat heb ik nu ook niet meer, dus eigenlijk heb ik helemaal GEEN kwaaltjes behalve dan die buikpijn de hele dag...

Aan de ene kant weet ik ook wel dat het niks hoeft te betekenen want zelfs bij Enise die bloedverlies heeft gaat het nog goed... Enise, had jij ook last van de dingen die ik hierboven beschrijf?

Sorry voor mijn klagen maar zo voel ik het even op dit moment...

Liefs Houda

4. houda

houda Actief lid

17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    Oh ik lees net dat het beter gaat met je Enise... Gelukkig maar..

Nightelf79
    Lekker dat je naar huis kunt als je je niet goed voelt... Lekker uitrusten!

5. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Enise, ik had ook een tijdje een beetje bruine afscheiding en wat rood bloedverlies. Volgens de gyn waren dat bij mij bloedvaatjes van de baarmoedermond die geknapt waren, die is nl heel sterk doorbloed tijdens de zwangerschap. Bij contact of als je moeite met de ontlasting hebt, kan zo'n vaatje knappen en heb je dus wat bloedverlies. Ik hoefde alleen maar contact op te nemen als het hevig werd, als ik buikpijn erbij zou krijgen of als ik me echt zorgen maakte. Bij mij is het nu al een week 'rustig', om het zo te zeggen.

Lig nu heerlijk op de bank te relaxen met wat tijdschriften die ik van mn zusje (34 week zwanger van de 2e) heb geleend, heerlijk. En het is ook nog mooi weer!

Houda: kan niet altijd naar huis als ik me niet lekker voel, vandaag was er gelukkig personeel genoeg.

6. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Houda,

Ten eerste, wil je absoluut niet bang maken, dat ik bloedverlies heb, betekent niet dat jij dat ook moet hebben.

Ik had voor mij NOD al last van buikpijn, dacht daarom ook dat ik ongi zou worden. Maar toch positief getest. Tot nu toe heb ik dus altijd pijn in mijn buik gehad wat ook naar mijn rug en bovenbenen straalde. Heb toen naar het zh gebeld en zij gaven aan dat het heel normaal was en het erbij hoorde. Had naast deze klachten alleen pijnlijke tepels. Verder niks.. Dus eigenlijk dezelfde klachten als jij.. Nog steeds ben ik niet misselijk of iets dergelijks..

7. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Nightelf,

Nu je het zegt, ik heb idd sinds ik zwanger ben moeite met naar WC gaan. Ik moet dus iedere keer veel moeite doen. Misschien heeft dat er ook mee te maken..

8. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Enise: Roosvicee laxo doet wonderen en 's morgens een glas lauw water drinken helpt ook goed (bij mij tenminste). Succes!

9. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ga ik proberen, dank je! :D

10. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    He, ik had een heel bericht ingetypt maar alles was ineens weg. Nu geen tijd meer, klets later bij maar..........

@Herma: Van harte gefeliciteerd! Wat een goed nieuws! Ga er lekker van genieten meid!

@Houda: Volgens mij is een zeurende buik juist het meest aanwezige teken dat je zwanger bent. Er is namelijk van alles gaande in je baarmoeder. Probeer je nou maar zo min mogelijk zorgen te maken en er van genieten.

@Enise: dat komt helemaal goed vlgs mij!

@Belle: Een jongetje! wat gaaf!

@Suus: lekker weekend! have fun vanavond!

Alle andere meiden, tot later spreeks!

Liefs,
    Ciara

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Volgens mij heb ik ergens gemist dat Belle een jongetje krijgt... Gefeliciteerd in ieder geval!

12. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He Houda, ik heb ook tot en met afgelopen dinsdag constant zeurende ongi gevoel gehad...nu dus niet meer :(
    Raak een beetje lichtelijk in paniek nu dat ik niets meer voel.
    Pffff...moet nog tot 1 april wachten voor de volgende echo :confused:

Nog gezellige plannen voor dit weekend meiden? Het wordt lekker weer jihaaa

13. houda

houda Actief lid

17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    Hee meiden,

@Enise, Hoe gaat het nu? Hopelijk gaat het goed!

@Belle, Gefeliciteerd met een jongen! Leuk hoor!

@ Ciara, Leuk dat we op dezelfde dag een echo hebben... Spannend he?! Hoever ben jij dan precies?
    Wij zijn stiekum al aan het denken over namen.. Voor een meisje hebben we waarschijnlijk al maar we vinden een jongetje toch wel moeilijk... En dat terwijl ik het gevoel heb dat het een jongetje is..

En de rest van de meiden, hoe is het met jullie?

@all, hier gaat het wat beter dan vorige keer. Heb nog steeds buikpijn maar het lukt me beter om het los te laten dat ik denk dat het misgaat. Ik heb nu zoiets: als het zo is kan je er toch niks aan veranderen... Dat geeft me wel een beetje rust!

Nog een fijn weekend allemaal!

Liefs Houda

14. houda

houda Actief lid

17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    Oh en Waterlelie, vreselijk he al die kwaaltjes die komen en gaan haha... Bij alles denk je weer vanalles!

Zo heb je buikpijn maar je je daar zorgen over, maar als het weg is maak je je daar weer zorgen over... Volgens mij blijft dat een beetje de gehele zwangerschap, er is altijd wel iets om zorgen over te maken...
    Ik probeer het maar een beetje naast me neer te leggen..
    Succes met wachten op 1 april, is geen grapje toch?! ;)

Liefs houda

15. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Houda,

Met mij zelf gaat het wat beter, alleen is het bloedverlies nog steeds niet gestopt. Ga morgen opnieuw bellen naar het ziekenhuis.. :(

16. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Daag meiden,

Hebben jullie lekker weekend gehad?

@Enise: heb je al iets van het Ziekenhuis gehoord? Mag je weer langskomen?

Ik heb sinds gisteren ineens een beetje de stress alhoewel ik in mijn hoofd weet dat het onzin is en dat als het misgaat je dat toch niet kan voorkomen. :rolleyes:
    Ik had vorige keer de miskraam op vakantie met 8 weken, ik had het hartje toen nog niet zien kloppen, dus 9 april is mijn ijkpunt, ben dan precies 8 weken, dan probeer ik de meeste zorgen echt los te laten!

Ik had dit weekend een reunie met allemaal meiden van vroeger. Een Chinese massage stond ook op het programma. Alhoewel ik zei dat ik net zwanger was ging het er vrij hardhandig aan toe, verder heb ik 1 glaasje wijn genomen om te zorgen dat het niet zo opviel dat ik niet gezellig meeborrelde. Had zowel over de massage als het drankje een heel slecht gevoel achteraf. Iemand die op de normale manier zwanger wordt zou me nu waarschijnlijk vierkant uitlachen...maar als je er zoveel moeite voor gedaan hebt....
    Heb natuurlijk weer de hele zondagavond zitten googelen of dit echt kwaad kon....en hoeveel kans op een miskraam etc.
    Heb ook niet echt hele duidelijke kwalen behalve gespannen borsten en moe. Kan sinds 10 dagen Act.via zelfs weer beter naar de WC :oops:

Ik heb nog steeds een hoge temp maar gaat die eigenlijk omlaag bij een (dreigende) miskraam? Ook als je nog aan de utrogestan zit?

Nog 2,5 week afwachten, zucht!

Liefs,
    Ciara

17. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Ciara,

Heb vanochtend gebeld en mocht gelijk om 11:15 voor een echo komen. Alles was goed! Het hartje klopte echt heel duidelijk, was zo mooi om dat te zien :D

Probeer je niet te druk maken, ik heb dat gedaan en was nergens voor nodig.. kan alleen maar invloed hebben. Wel fijn dat je het leuk hebt gehad, hoop dat het geen kwaad kan en alles goed gaat. 30 maart mag ik weer komen voor een echo, dan ben ik ongeveer 7 weken en 3 dagen..

18. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    @Enise: gelukkig maar :D En nu gaan genieten he!

19. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    He Enise,

Wat een goed nieuws! En nu genieten he! :)
    Wat hebben ze eigenlijk het hartje al vroeg zien kloppen dat was al met 5 weken en 5 dagen toch?

Waarom moeten wij dan nog tot 8 weken wachten, aaaarghhh!

Liefs,
    Ciara

20. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga er zeker van genieten!

@Ciara, ja knap he? Die echocopiste zag het echt meteen. Ze had het zelfs voor ons groter gemaakt en je zag 1 dunne lijntjes bewegen. Heel langzaam, maar het was er wel. En vandaag zag je echt een puntje wat constant heen en weer ging :D

De echocopiste van vandaag zei dat we over 2 a 3 weken terug mochten komen voor een termijnecho. Toen zei ik dat we die al op 30 maart hadden gepland. Ze vond het te vroeg, maar toen zei ze ah, beter voor jullie nog een extra gerustelling :D We hebben denk ik geluk, anders moest ik ook met 8 a 9 weken terugkomen.

Deel Deze Pagina