oww nee maakt me verder niet uit...ik zeg meestal toch al dat ik onderhand een kijkdoos heb hahahahhah heb noual zo vaak met mijn beentjes wijd gemoeten voor die artsen... ik was er gewoon benieuwd naar... maar dat bij sooner al echt een kindje te zien is enz met armpjes en beentjes dat klinkt kei leuk, dus dan kan ik dat ook wel een beetje verwachten....
Pekske, ik weet ook niet wat je gaat krijgen. Ik kreeg iig bij 11 wkn en 2 dgn een inwendige en bij de nekplooimeting (12 wkn en 1 dag) een uitwendige... Ga maar uit van een inwendige! Ik was zelf nl ook helemaal verbaasd dat voor de nekplooimeting een uitwendige werd gedaan...wilde al bijna mn kleren uittrekken! hahaha
Ik heb tot 10 weken inwendig gehad daarna uitwendig. Esser en Deesjuhh super meiden geweldig hier zo lekker na vrienden bbqen mannetje is daar druk aan het klussen en ik heb thuis weer ff de boel op orde gebracht
ik had een uitwendige, was ook al van plan kleding uit te doen. Maar hoefde dus niet. Ze zei wel direct dat het best kon dat het alsnog een inwendige moest worden als ze niets zag. Maar dat was helemaal niet nodig. Direct een heel druk bewegend mini-mensje. Hee pekske, het is altijd even afwachten hoe hij/zij ligt en hoe je baarmoeder is enzo. Maar je hebt best kans dat als alles meezit, je helemaal een kindje ziet. Het was echt gaaf. Ik had het ook niet verwacht. Mijn lief zei echt stomverbaasd "Hij beweegt". Maar het is echt al een kindje met armpjes en beentjes en ze zag zelfs al de aanleg van het neusje. Ook de navelstreng en de vliezen enzo kon ze allemaal laten zien. Dus heel veel plezier alvast. @nightelf jij kreeg dus ook rare meldingen? Ik werd er gek van, al mijn berichtjes weg. Stomvervelend.
esser: super meid dat alles goed is met jullie hummeltje enise: mooie buik hoor pekske: bij ons in het zh krijgen we meestal tot 12 weken inwendig en daarna uitwendig deesjuh: gefeliciteerd meid en nu proberen te genieten
He meiden, Hoe is het met jullie? Ik mis allemaal berichten en het profiel is ook weer volledig verwijderd hmpfhh . Hoop dat het alles goed met jullie gaat, morgen terug met een uitgebreider verhaal. X ciara
Jee, wat een zoektocht zeg.....! Heb het nu weer een beetje op orde, maar de profielfoto wil maar niet lukken. Hoor wel dat meer dames daar last van hebben. Hopelijk kunnen we nu aan deze lay out echt gaan wennen Hier vandaag met mijn ouders gaan snuffelen in een grote babyzaak......zooo leuk! Daar kan ik echt geen genoeg van krijgen. Jullie nog verder een fijn weekend meiden! (helaas moeten we 't zonnetje missen....)
Esser, ja balen...weer alles opnieuw instellen!! Maar goed, hopelijk voor de laatste keer Snuffelen in babyzaken is idd ontzettend leuk! Sowieso het kijken alleen al, kun je nagaan als je echt gaat kopen Voorlopig kopen wij echt nog niets en wachten we rustig de 20 wkn echo af en wrs dan ook nog de 26 wkn... Hier vandaag richting Alkmaar voor ringtraining met mn hondje. Over 2 wkn lopen we nl een show (niet voor kunstjes enzo hoor maar gewoon de raskenmerken van een labrador) en zowel Joep (mn trouwe labrador) en ik hebben het nodige te leren voor die dag Moet nu alleen wel gaan opschieten. Moet nog douchen, tandjes poetsen en eten klaarmaken binnen 15/20 min!! Tot ltr meiden. Hoop dat iedereen elkaar weer kan vinden. Liefs Suus PS. Onderschrift etc. doe ik later vanmiddag wel, nu geen tijd voor helaas...
Hee meiden, @Esser: Leuk he om rond te snuffelen! zijn jullie er al een beetje uit wat jullie willen? Ik spendeer dagelijks een uur op internet op zoek naar inspiratie @Suus: Wat ben jij vroeg op de zondag!!!! Veel plezier met hondje vandaag! Hoe is het met alle andere meiden? Ik was nog niet volledig bijgelezen na mijn 2 weken buitenland. @Sooner: Hoe is het nu met je? Ben je al wat aan de beterende hand? Als iedereen dit nieuwe forum nou eens gebruikt om zijn fotoalbum te updaten. Ik ben nieuwsgierig naar alle mooie buikjes en echo! Fijne zondag iedereen! Liefs, Ciara
hey dames, we hebben mekaar weer gevonden. heb toch zo leuk nieuws gehad van het weekend. wist al van me beste vriendin dat ze zwanger was en dat heeft ze vrijdag ook aan de andere bekendgemaakt en nou blijkt dus dat haar zusje ook zwanger is!!! dus ik ben bijna 10 en me beste vriendin 9 en haar zusje 8. is echt zo grappig... woensdag weer even naar het ziekenhuis voor de 10 weken echo en dan hoef ik niet meer terug te komen. ben op 4 januari uitgerekend wil je dat in het lijstje zetten? hoe is het me tsooner en de rest natuurlijk?
Deesjuhh, wat ontzettend leuk ja! Het zou zo kunnen gebeuren dat jullie met zn 3-en naats elkaar in het zkh (of iig op dezelfde dag) gaan bevallen! Dat zou toch helemaal grappig zijn!! Ciara, naar wat voor inspiratie zoek je dan? Kinderkamers enzo of ook boxen, stoeltjes etc. etc.? Ik was idd vroeg wakker maar dat moest dus omdat we op tijd weg moesten naar die ringtraining. En wat denken jullie...?? Mijn schatje en ik zijn 1e geworden! Het was eigenlijk een training maar na afloop een kleine show waarin de best geshowde reu en teef een prijs wonnen (voer en een beker). Ik was zo stomverbaasd dat wij de 1e prijs en dus de beker in de wacht hadden gesleept!!! De beker pronkt nu op ons wandmeubel want ik heb zo het idee dat het onze enige trofee ooit zal zijn met ons kleine viervoeter... Over 2 weken dus de ECHTE show (in Bennekom) dus ik ben erg benieuwd hoe die dan gaan zal. Dan gaat het niet om de best geshowde hond maar om de mooiste en ja, ik vind die van mij natuurlijk het mooist maar vinden zij dat daar ook?! Heb wel vanmiddag zeker een uur geslapen op de bank omdat ik zo gigantisch moe was! Trouwens, kan je vaker rugpijn hebben als je zwanger bent? Ik had de hele week last na het werken en gisteravond ook toen we bij vrienden op bezoek waren. Verging echt van de pijn dus heb nu mn rugrekje weer om mn rug goed op te rekken. Misschien deze week maar hockeyen en volleyballen om mn rug/spieren soepel te krijgen. Binnenkort dan overgaan op zwemmen. Willen de Amsterdam-meiden dat ook? Zou gezellig zijn om samen te zwemmen Ik ga even mn banner opnieuw instellen. Hoop niet dat alle foto's er ook weer op moeten. Wat een werk allemaal weer! Liefs Suus
Zo, alles staat er weer in, helaas niet zoveel regels beschikbaar voor tickers en onderschriften volgens mij (of iemand moet het mij even uitleggen). Ook de foto's staan er weer op! Hopelijk hoeven we voorlopig niets meer te wijzigen...
Jeetje zeg!!!! Wat een gedoe om weer in te loggen.. Wachtwoord kende die niet en alles liep in de soep pffffff Maargoed, het is me uiteindelijk gelukt! Wat een verandering weer he. Ik moet echt wennen hihi Hoe gaat het met iedereen? Leuk weekend gehad? Ik ben gisteren naar Keet in huis in Amsterdam geweest voor een commode. We hebben een optie gedaan maar na lang wikken en wegen doen we het toch niet. Het is net te groot. Onze slaapkamer wordt echt een zooitje op deze manier. Echt heel jammer. Ik zou ook zo graag een aparte kamer willen hebben voor de kleine Ik moet zeggen dat ik een beetje beteuterd ben door dit alles... Dus nu wordt het een goedkope Ikea ladekast en ledikant grrrrrr Zodra we in het nieuwe huis zitten krijgt zij het allermooiste prinsessenkamer van de hele wereld Vandaag niks gedaan. Alleen tennis gekeken. Ben heel erg blij dat Federer heeft gewonnen!! Suus, dat over zwemmen lijkt me wel wat! Was ik namelijk al van plan maar nog geen idee waar Ik ben er niet goed in hoor...maar baantjes zwemmen is wel degelijk goed voor mijn rug. Trouwens ik voel de kleine al. Om de paar minuten voel ik een knappende bel haha... Ik hou ook een babysite bij over onze baby Als jullie een kijkje willen nemen op de site, stuur dan eff een pb'tje. Liefs, Lelie
Waterlelie, bij mij om de hoek zit een prima en groot zwembad, weet alleen niet of dat te doen is voor jou (en Ciara bijv). Het is De Meerkamp, vlak naast All Sports (Amstelveen)... Wat leuk dat je het kleintje al voelt!! Nu die banners er nog niet zijn, weet ik dus alleen niet meer hoe ver je bent. Dacht iets van 18 wkn ofzo? Enne, die prinsessenkamer komt wel hoor, voorlopig snapt ze er toch niet zoveel van Ik stuur je ook ff een pb'tje want wil je babysite wel zien!! Liefs Suus
Je moet gaan naar gebruikerspaneel en dan naar handtekening toevoegen of wijzigen of zoiets. Je hebt alleen maar 3 regels (en dat is dan inclusief je banner volgens mij)... Kan misschien ook aan mij liggen hoor maar ik was het geklooi op een gegeven moment een beetje zat.
Ik weet geen zwembaden in Amsterdam. Ja, het Miranda-zwembad maar daar werden vroeger altijd meisjes aangerand door groepen jongeren. Is ook bij wat verder weg dus dan ga je toch minder snel he...