Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Yessss!!!!! Toppie:p

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Idd, helemaal gelukt!!! :)

3. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Hoe is het met jullie allemaal? Met mij gaat het prima, heb lekker weekend gehad. Geen bijzondere dingen dus :D

4. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi enise, gefeliciteerd met je 18 weken!!!!

Ik dus overmorgen alweer 21 weken:p

Donderdag heb ik de 20 weken echo, ben zo benieuwd. Ik wil haar gezichtje weer ns zien;)

Verder hier ook alles okee. Het is prachtig weer maar ik moet zo helaas weer aan het werk.

Liefs,
    Lelie

5. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    hoe gaat het met sooner??????? ik heb helemaal niks meer van der gelezen????

6. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hey Meiden,

Wat is het weer even wennen zeg het nieuwe forum. Ben gister bijna wel een uur bezig geweest om een banner te plaatsen! Volgens mij is het gelukt :)

Suus, wat voor rugrekje is dat dan? Heb ik nog nooit van gehoord....En ik denk dat door volleyballen en hockeyen je rug niet beter wordt, dan kun je beter gaan zwemmen. Lijkt mij ook heel erg leuk om met een ploegje zwangeren te gaan zwemmen. Helaas lukt dat niet met jullie, is een beetje te ver weg :D

Deesjuh, wat leuk zeg dat jullie alledrie zwanger zijn! Kunnen de kindjes mooi met elkaar spelen! :)
    Mijn ene schoonzusje is in juli uitgerekent en mijn andere in oktober. En als alles goed blijft gaan met mij dan ben ik uitgerekend in februari, dus daar zit dan ook niet zoveel tijd tussen. Het wordt dan een gezellige drukte met verjaardagen :)

Waterlelie, ze heeft het eerst toch nog niet door wat voor kamer ze heeft, als ze maar kan slapen en eten ;) Maar ik snap je wel hoor, je wilt natuurlijk een hele mooie kamer voor haar maken! Éen voordeel, je mag dan later nog een keer meubeltjes uitzoeken! :D

Donderdag komt Moeders voor Moeders langs. Ben erg benieuwd. Hebben jullie daar ook allemaal aan meegewerkt?

7. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Waterlelie, bedankt meid!! Jaa jij bent al over de helft meid.. tijd gaat echt snel he :D

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jewel, ik doe ook mee aan MvM maar geloof me, 10 wkn lang in een kan plassen is op een gegeven moment echt niet meer prettig... Donderdag worden de laatste kannen opgehaald dus dan kan ik eindelijk naar hartelust het gekletter in de wc-pot horen. :)

9. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hahaha Suus! Ja nu er over nadenk is het best wel lang ja! Maar het is voor een goed doel hè :) Ik heb zelf een dosis Pregnyl verspild dus ik moet van mezelf meedoen ;)

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ja ik vond ook dat ik verplicht mee moest doen, begon ook heel actief en keek er erg naar uit om ermee te beginnen...maar echt na een aantal wkn ben je het echt ZAT! De periode duurt gewoon te lang.

11. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Ja 10 weken is best lang ja, nou ja ik zie het wel. Die vrouw zei ook, als je thuis bent probeer dan zoveel mogelijk op te vangen maar als je weg bent of op het werk hoef je niet persé. Dat scheelt ook weer natuurlijk. Het moet wel leuk blijven nou :D

12. Deesjuhh

Deesjuhh Actief lid

24 nov 2008
    205
    0
    0
    hey dames,

jeetje wat ben ik gister ziek geweest zeg.
    alleen maar op de bank hangen en proberen te eten en drinken en na een paar uur kwam alles er weer uit.
    vandaag gaat het gelukkig weer beter heb weer gegeten.
    (sorry voor het ego bericht)

doegie

13. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Hopelijk kunnen we dit forum blijven gebruiken, vind het lastig dat eht allemaal steeds veranderd!

Deesjuh: gelukkig voel je je weer wat beter.

Jewel: hier ook iemand die 10 weken op een kannetje geplast heeft, was er na die periode echt zat van.

Heeft iemand al weer iest van Sooner gehoord. Hoop zo dat ze zich weer wat beter voelt...

14. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Daag meiden,

@Sooner: Waar ben je??? Moeten we ons zorgen maken? Hoop dat je je niet te ziek voelt en anders heel erg veel beterschap!!!

@Deesjuh: Fijn dat je weer een beetje bent opgeknapt.

@Jewel: Ik plas nog steeds in het kannetje :)! Mijn MvM periode is al 2 weken afgelopen maar we hebben op de bovenverdieping geen WC en aangezien ik er 's nachts 3 x uit moet en geen zin heb in die steile trap plas ik in het kannetje, zo komt het toch nog heel goed van pas! Ik hoop dat je niet misselijk wordt van de geur uuit de bussen.

@Suus: Idd op zoek naar inspiratie voor babykamer, kleertjes en alles wat er maar mee te maken heeft :). Wat vervelend dat je zo'n last hebt van je rug, zwemmen helpt maar is zoooo koud :$. Ik heb er een verschrikkelijke hekel aan tenzij ik op vakantie ben en het 30 graden is 8). Hahahaha, veel plezier donderdag met plassen!!

@Lelie: Fijn he van Federer!!! Ik kom ook uit Basel dus ik ben pro Federer!! Ik herken je gevoel van de babykamer. Ik heb 2 superlieve stiefkindjes die om het weekend bij ons logeren. We hebben nu maar 1 extra slaapkamer maar die 9 m2 moet dus strx gedeeld worden met z'n drietjes dus ik kan ook niet helemaal los gaan met een eigen kamertje. Vriendje raakt per 1 augustus z'n baan kwijt (ja ja de bankwereld) dus een nieuw huis staat ook even op de tocht.
    In ieder geval heel veel plezier & succes donderdag!!!

@Enise: Fijn dat je je zo goed voelt!

Esser, Caruli, Nightelf en alle andere dames die ik nu vergeten ben (sorry hiervoor), gaat het goed??

Ik voelde gisteren ons meisje voor het eerst (kan dat al?) een soort blubjes het gevoel van vlinders in je buik. Ik lag op mn rug en verscheen ineens een punt op mn buik die heel hard was als ik er op drukte even later was het weer weg en het buikje weer zacht. Gek he, was net of ze daar even met haar hoofdje lag. Misschien beeld ik me het wel allemaal in maar ik vond het iig heel leuk!

Getver, deze week weer een volle werkweek na alle vrije dagen...:$

Fijne avond voor strx!!!

Liefs,
    Ciara

15. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    hej meisjes, daar ben ik weer ff. Wat lief dat jullie naar me vroegen. Het gaat ietsje beter. Ik eet en drink zelfstandig. En lig niet meer de hele dag op bed. Met een rolstoel kan mijn lief me af en toe even ergens mee heen nemen.

Wel een teleurstelling toen ik hier weer kwam en al onze berichtjes zijn weg van de afgelopen twee weken. Ik heb dus al jullie belevenissen helemaal niet kunnen lezen. Erg verdrietig vind ik dat. Niemand heeft ze denk ik uitgeprint ofzo he? Hadden jullie nog wel gelezen dat mijn poesie overreden was de dag dat ik uit het zkh kwam? Gelukkig had ik haar nog net even vast kunnen houden voordat ze naar buiten rende.

10 Weken geleden toen ik voor het eerst ontdekte dat ik zwanger was, waren ook al die berichtjes en felicitaties toen ineens weg bij de vorige update.

Ik hoop dat het allemaal goed met jullie gaat? Het schiet nu wel op he?
    Oh ja, ik had ook de uitslag van de combinatietest. De kans is kleiner dan 1 op 5000. Dus voor mij geen verdere testen gelukkig.

Ik zal proberen de komende dagen wat vaker te kijken, zodat ik weer even weet hoe het met jullie gaat.

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Fijn dat het weer wat beter gaat Sooner! Blijf het vreselijk vinden van je katje, je kunt je zo aan zo'n diertje hechten, de onze is een beetje een surrogaatkindje van ons.

Ciara: het kan best dat je je meisje al gevoeld hebt hoor, ik voelde het ook rond de 15e week voor het eerst en vind het zo gezellig, af en toe dat geploep in je buik:)

Gisteren de laatste dingetjes in de babykamer op orde gemaakt, laat de meubeltjes maar komen! Als alles klaar is, plaats ik wel ff foto's in mn album.

Het halve dagen werken bevalt gelukkig wel, merk dat mn rug en bekken wat meer rust krijgen, waardoor ik 's nachts iig redelijk fatsoenlijk kan slapen.

Fijne avond verder, als mn mannetje thuis is en het eten aan kant is, gaan we heerlijk zwemmen vanavond.

17. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    @Sooner: Jeetje wat heftig dat je je nu echt in een rolstoel moet voortbewegen. Bah....ik hoop dat dit heel erg snel over is!
    Maar wel van harte gefeliciteerd me je prachtige combi uitslag!!! Wat fijn dat je nou geen verdere testen meer hoeft te doen :).

Ik had je al uitgebreid gemaild over je poesie hoop dat je dat nog hebt gelezen maar nogmaals heel veel sterkte!!

Liefs,
    Ciara

18. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    hey meiden,

Ciara, je hebt jullie kindje gevoeld. Dat kan nu volgens mij al wel hoor. Verschilt per vrouw zeggen ze ook wel. Moet zeker geweldig zijn dat gevoel! :D

Sooner, gelukkig om te lezen dat het toch weer wat beter met je gaat. Moet je nu nog wat extra voor controles naar het ZH? Of gaat dat anders? En een mooie uitslag van de combitest, super.

Nightelf, goed dat het beter gaat met halve dagen werken. En je moet zeker een foto hier achterlaten als het kamertje meer 'compleet' is. Veels te leuk om te bekijken! ;)

Deesjuh, erg balen meid dat je gister zo'n last hebt gehad. Hopelijk heb je dat niet lang zo.....

Suus, hard gewerkt vandaag? Geen gekke patienten?
    Wel super trouwens dat jullie hond het zo goed gepresteerd had. Knappe hond!

Hier ook begonnen met MvM op z'n 5,5 week. En nu nog steeds.
    Moet zo nog 5 weken en dan heb ik het er ook op zitten. Is echt het minste wat ik terug kon doen na de twee ICSI behandelingen!

Vandaag met een goede vriendin gaan shoppen bij 2 babyzaken.
    Heb van haar een tummytub met een mooie standaard ervoor gekregen. Zo mooi! Ben in 'love'..... Verders lekker geluncht en bij gekletst, altijd gezellig.
    liefs

ps; ga vandaag mijn 'laatste' week in......nog even en dan ook 12 weken ;)

19. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Sooner,
    Goed om te lezen dat je je beter voelt! Goed eten en drinken en laat je lekker vertroetelen;)

Nightelf,
    Je maakt het spannend voor ons! Ik ben heel erg benieuwd naar jullie babykamer. Wanneer krijg je de meubels dan?

Ciara,
    jeetje, wat erg dat je vriend is ontslagen! Wat nu? Gaat het huis nu niet meer door?
    Wij worden deze week gebeld over hoe nu verder met blok 55.
    Ik heb het me trouwens bij neergelegd dat ik voorlopig geen kinderkamer heb....wij hebben een 2 kamer verdieping:(
    Gelukkig mag ik bij mijn moeder er wel eentje maken:)

Esser,
    spannend weekje voor jou ook. Nog even volhouden...komt helemaal goed:p

Eff wat anders...moeten wij niet over naar het andere topic?????

Liefs

20. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    @Esser: Je gaat morgen je 12e week in! gefeliciteerd!!

@Lelie: Er is nog geen concrete info over Blok 55, ze worden er zelf (KRK) ook gek van. Ik ga er vanuit dat vriendje gauw weer werk heeft, heeft tenslotte een goed CV, maar het is momenteel niet de tijd om ons op huizen te orienteren, komt wel weer. Blok 55 zou overigens pas over circa 1,5 a 2 jaar bewoonbaar zijn. Dus wie weet :)

@Nightelf: Leuk!!! Ben benieuwd naar je babykamer, plaats gauw een foto! Zwem ze vanavond!

Liefs,
    Ciara

Deel Deze Pagina