Sooner, fijn dat het weer wat beter met je gaat!! En laat je idd maar lekker vertroetelen Esser, wat een fijn gevoel dat je de 12 weken bijna nadert!! Pff dan moet ik nog even wachten.... Ciara, wat vervelend dat je man ontslagen is. Hopenlijk heeft hij snel weer een baan! Met een goede CV scheelt het natuurlijk wel. En leuk dat je je meisje hebt gevoeld!! Je hoort wel van meer dat het net vlinders in de buik zijn Wat een goede tip zeg van je van die flessen. Wij hebben nl ook geen wc boven, tot nu toe 's nachts er nog niet af, maar zal vast wel een keer gebeuren Nightelf, fijn dat halve dagen werken beter gaat. Een goede nachtrust is wel heel belangrijk! Ben ook wel benieuwd naar jullie babykamer. Ben nu stiekem ook wel aan het nadenken voor leuke ideetjes... Deesjuh, fijn dat je je weer wat beter voelt! Heb je er lang last van gehad? Ik ga weer even bankhangen... Iedereen nog een fijne avond! Liefs
Hey meiden, Vandaag spannende dag, ze zijn namelijk onze nieuwe keuken aan het monteren, ben echt benieuwd hoe het gaat worden. De vloeren zien er al super uit, we hopen volgende week te kunnen verhuizen. Ben dan echt blij, kunnen we eens eindelijk de babykamer inrichten, dat moet namelijk ook optijd gebeuren @Ciara, echt geweldig dat je de kleine hebt gevoeld. Ik helaas nog niet, maar mijn placenta blijkt aan de voorkant te liggen. Dus het kan nog langer duren voordat ik haar mag voelen. @Deesjuh, veel beterschap meid! @Sooner, fijn dat het beter gaat en een super uitslag meid.. weer een zorg minder he? @Esser, nog evennnnnn he? Hihi, als je die 12 weken voorbij bent, zeg wat is dat een opluchting. Wist zelf ook niet dat ik daar op zat te wachten, toch gebeurd het he? @Waterlelie, schrijven er al dames van hier daar? Ik weet niet, hier is het ook gezellig. Lekker knus groepje..
Niet dat ik weet...2 dacht ik. Het is meer omdat het misschien confronterend kan zijn voor de dames die nog niet zwanger zijn.. Enne, de magische grens zijn we nu ook over. Nouja...ik vind het hier ook gezellig hoor
Oja...wie kan het lijstje van de controles naar voren halen? Of is die ook al weg gegaan tijdens de verhuizing? Zo kunnen we weer goed op de hoogte blijven van iedereen. Liefs
Hey meiden, Ik zit nog volledig in spanning, maar wil even reageren op Waterlelie, omdat je vroeg of jullie niet naar een ander topic moesten, omdat jullie nu zwanger zijn. Als ik voor mezelf spreek moet ik zeggen dat ik het heerlijk vind om jullie verhalen te lezen! Het is niet zo dat jullie zonder slag of stoot zwanger geworden zijn, dan zou het wat anders zijn. Maar juist door deze verhalen krijg ik weer hoop, IUI, IVF, ICSI, wat het ook mag zijn, jullie zijn allemaal zwanger geworden! En ik hoop echt dat ik en iedereen die in deze slopende MM zit, zich ooit bij jullie aan mogen sluiten. Geniet van die heerlijke frummeltjes in jullie buik, want het zijn echt wondertjes! Liefs Loesie
He Loes, Wat leuk om te horen!! Ik vond het ten tijde van de medische molen ook heerlijk om te lezen dat er een hoop happy endings zijn en dat we het niet allemaal voor niets doen. Jij heel erg veel succes! Hou de kleintjes goed warm en ik duim met je mee dat je strx positief mag testen. @Lelie: ik vind het hier een veel te gezellig overzichtelijk clubje om naar de andere kant te moeten verhuizen. Of vind je ons niet leuk meer? Veel liefs! Ciara
He Loesie, bedankt voor je reactie! Het is ook voor ons helemaal niet makkelijk geweest. De MMM sloopt je! Al dat wachten, hormomen spuiten, echo's etc. Ik lees in je onderschrift dat jij over een paar daagjes mag testen Spannend zeg! Eens komen dromen uit.... Liefs, Lelie
haha, dat bekkie van lelie voor ciara. Hahaha ik = lachen. Ik vind het hier ook zo gezellig. dan moeten we nog maar even blijven, he Loesie! Leuk dat je je even meldde! Wat beleven jullie allemaal veel. @ciara, ff geduld en dan kan je misschien je zoektocht in de herfst weer starten. Kun je met je dikke buik toch niets anders meer doen haha. ik had je verhaaltje over mijn poesie niet meer gelezen jammer genoeg. Maar ik weet dat jullie heel erg meegeleefd hebben. ik weet even niet meer wie het schreef, maar inderdaad voor ons was ons poesie ook een surrogaatkindje. Ik vind het echt heel gemeen dat ik haar juist nu moet verliezen. En ze was nog maar 1,5 jaar oud. wat leuk dat jullie allemaal al bezig zijn met jullie kinderkamertjes. hee en Esser; aftellen maar. @deesjuh, hoop dat het snel lekkerder gaat.
Sooner, Zolang de baby er nog niet is, is mijn katertje Ouzo mijn kind. Hij slaapt 's nacht met z'n kopje op mn kussen en z'n pootjes om mn nek. Verder gedraagt hij zich als een klein dictatortje in huis dus een wijze les dat ik mijn kindje strx wat strakker moet opvoeden (zo ben ik vannacht om 04:00 opgestaan om Ouz buiten te laten en om 06:00 weer om m binnen te laten want het regende zo hard , jaja ik ben een totale softie) M.a.w. heb ik dus verschrikkelijk met je meegeleefd, ik zou devistated zijn als er iets met Ouz zou gebeuren. Nogmaals een dikke digitale knuf voor jou! Liefs, Ciara
Zo, ik heb net voor as. donderdag na mijn echo een afspraak gemaakt bij de kapper. Ik ben het helemaal zat haha Het is nu te lang en te zwaar voor me hihi (heb veel haar!) Ik moest zonet weer bij de Appie Hein bijna overgeven, iig zeer misselijk en zweten!! Ik wordt echt een oude oma Ik had snel uit de koeling een vers sapje gepakt en opgedronken. Alweer zo'n gênant moment Nog meer mensen die daar last van hebben? Straks doe ik een poging appelflappen maken. Wie wil ook? He ciara, we moeten maar ns een keer afspreken! Keertje onze voeten laten masseren op de Nieuwmarkt en daarna een alcoholvrij drankje op het terras Ik moet eerlijk bekennen dat ik een wijntje nu wel mis HAHA Liefs, Lelie
Hallo!!! Graag wil ik me ook bij jullie aanmelden!! Gisteren hebben we een positieve test gehad na de 3e ICSI en we zijn helemaal overgelukkig!!!!!!! Ik weet dat het nog allemaal pril, spannend en onzeker is en het lijkt me daarom erg leuk om hier met jullie te komen meekletsen de komende periode. Wij hebben 2 juli de eerste echo op de IVF afdeling!!!!! Gr. Sabrien
He meis, wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd Gezellig dat je mee komt kletsen hier. De 3e ICSI, wat slopend moet dat voor jou geweest zijn. Hopelijk verloopt alles prima. Liefs, lelie
Hee meiden, Sabrien, had het van jou idd al gelezen op een ander topic. Super joh! Wat een (eerste) last valt er van je schouders he... en nu wachten tot de 1e 12 wkn voorbij zijn; dan voel je je ook weer wat geruster. Neem maar van mij aan, tijd gaat sneller dan je denkt! Sooner, hier ook iemand met zelfs 3 surrogaat kindjes (2 katten en 1 hond). Katten mogen niet naar buiten als ik slaap (lees: moeten voor het donker binnen zijn) en hond ligt altijd op schoot op de bank bij manlief, als een baby. Ook hier eentje, net als Ciara, die het echte kleintje wat sternger op zal moeten voeden. Manlief is er nu al bang voor dat ik te lief zal zijn... hahahaha. Lelie, zozo, meteen een pak sap gepakt en opgedronken in de appie? Wel netjes een leeg pak afgerekend? hahaha. Het klinkt best erg maar ja, als je zo misselijk bent dan moet je toch wat!! Enne, naar de kapper gaan is altijd heerlijk! Dat gefrunnik aan je haar, super toch?! Hier een iets mindere dag. Op werk valt het gelukkig mee, weinig pijnklachten (ten aanzien van vorige week deze week nog maar 3 of 4), alleen die rug is wel echt heel erg. Heb de VK maar gebeld en uitgelegd wat het probleem is en moet nu hete baden nemen etc. Wellicht is dit al een voorbode van bekkeninstabiliteit... Ben ik mooi klaar mee met dit beroep!! Moet desnoods afspraak maken bij de fysio voor massages en tips en trucs voor mn rug. Het is zo irritant...vanmiddag schoot het erin, vlak boven mn stuitje. Moest me vastpakken aan de tafel en voelde me echt 80 jr oud Nou ik ga maar ns opruimen hier. Des te eerder kan ik richting huis! Tot ltr! Liefs Suus
hoi meiden wat schrijven jullie veel heb niet alles onthouden wat er voorbij kwam... MvM: ik doe ook al mee vanaf het begin nog 2 weken en dan ben ik klaar. tis voor een goed doel he, ik heb zelf ook heel veel pregnyl gekregen met al die behandelingen sabrien: eindelijk jij ook hier meid hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap! esser: op naar de 12 weken en een mooie combinatie test uitslag he hier gaat het goed ben nog wel heel erg moe.... maar goed ik klaag niet. vandaag combinatietest gehad en ons hummeltje lag mooi op schema was flink aan het bewegen dus metingen gingen wat moeilijker maar kwam uiteindelijk na tig keer op 1.45mm dus dat is super gelijk ook een berg foto's mee gekregen dus we zijn weer helemaal happy
Nou dames, ik wil hier zeker voorlopig nog met dit clubje doorschrijven hoor.....Is veel te gezellig! Waterlelie; jummie! Kom maar hier met die appelflappen, heeeerlijk! Met z'n allen genieten met een pot thee erbij? Wel balen meid dat je je vandaag weer even minder hebt gevoeld. Ook hier Sabrien; dikke proficiat meid! Lekker mee beppen hier hoor! Suus, oh oh.......hopelijk is het toch geen voorbode op bekkeninstabiliteit.... Dat is voor jezelf en jou werk echt niet fijn! Wellicht helpen voortijdig extra oefeningen doen? En nee meid, je bent nog geen 80 jaar oud..... Caruli; goed bericht weer meid! Gaat helemaal de goede kant op met je! Goede combitest en een 'rits' foto's is helemaal fijn om mee te krijgen. Ben benieuwd hoe dat bij ons is a.s. vrijdag in het ZH. Voel je je verder okay? Vanavond lekker de boel hier voor mij alleen. Manlief is met een vriend van hem samen naar de golfclub. Kan ik mooi me nestelen op de bank met mijn eigen 'luier' programma's op t.v. Nog meer meiden ook zo met een kopje thee erbij? liefs
Esser, wat een schitterende buik heb je nu al. Wel fijn he zo in je joggingbroek...ik doe dat ook altijd als ik thuis ben Mijn appelflappen zijn zeer goed gelukt! Ik ga vanavond ook voor de tv hangen met thee Caruli, fijn om te lezen dat het met jou goed gaat! Is ook geweldig om foto's mee te krijgen. Ik kon er wel uren naar kijken. Ik hoop dat ik er een aantal meekrijg as. donderdag
Suus, wat verschrikkelijk dat je nu al flinke last hebt van je bekken en rug!!!! Niet zo fijn als tandarts als beroep pffff Zelfs de tandarts voor wie ik werk moet vaak rekken en strekken tussen de patiënten door. We gaan maar gauw zwemmen, wellicht help het Op welke dagen kan jij dan? En hoe vaak in de week?
Lelie, ja het is echt heel vervelend. Had net zelfs al last toen ik wat borden van de bankleuning afplukte En op de bank liggen was ook niet echt heel prettig maar ja, ik zie het wel. Morgen maar eens een fysio bellen. Ergens hoop ik dat het officieel bij me geconstateerd wordt, dan kan ik dat doorgeven aan mn arbeidsongeschiktheidsverzekering en dan krijg ik wellicht over 3 mnd vanaf nu (dat is mijn eigen risico termijn) wel alles vergoed... Ik kan volgens mij elke avond wel eigenlijk! Erg he eigenlijk... Heb echt geen sociaal leven. Ga proberen om morgen te hockeyen, denk toch dat sporten ook wel goed is voor me (is rustig aan hoor, op de woensdagavonden)... en zwemmen zal helemaal wonderen doen verwacht ik! Welke avonden kan jij allemaal? Ik ga vanaf augustus ergens naar zwangerschapsgym (jaja, heb me daar al voor opgeven toen ik 10 wkn was ofzo... hahaha) Esser, mooi buikje hoor! Gaat snel he! Is wel fijn om ook zo de bevestiging te zien... Vrijdag de combitest, spannend! Kan je weer lekker kijken en je krijgt vast weer foto's mee! Zet je die dan ook op het forum? Ben ook wel benieuwd! Vind alle foto's leuk, van iedereen!!! Meiden, ik ga weer even op de bank liggen en tv kijken. Net gelezen op internet dat pijn onderin bij je stuitje idd bekkeninstabiliteit zou kunnen betekenen... Nou, eerst maar ns morgen een afspraak met een fysio regelen. Wie weet komt het gewoon door mijn werk en de zwangerschap en niet zozeer door de bekkeninstabiliteit. Tot ltr! Liefs Suus PS. Ciara, wil jij nou ook mee zwemmen??