Daag meiden, @Sabrien: Wat een goed nieuws!!! Van harte gefeliciteerd!! Ga er van genieten meid! En je mag al je vragen en onzekerheden op ons afvuren. @Suus: Neeee ik hoop zo dat je geen bekken instabiliteit hebt. Wel goed naar je lichaam en de VK luisteren hoor. Geld is ook niet alles, een gezond lichaam is belangrijker. Pas goed op jezelf! Wat lief om te horen dat jij ook zo verknocht aan je diertjes bent. @caruli: Gefeliciteerd met je mooie combitest!! Wat een opluchting is dat weer he! @Esser: Wat een mooie buikfoto!! Geniet van je TV avond! @lelie: Ik wil ook een appelflappie !! Moeten zeker een terrasje pakken als verdorie die zon eens gaat schijnen wat een K** voorjaar hebben we! Anders doen we warme choco bij Fonteyn. Zo....ik ga me ook lekker nestelen met vriendje & poes op de bank met een grote beker Ben & Jerry's (banana & chocolate fudge) en dan strx lekker Herman de Blijker op. Heb overiegns vandaag te horen gekregen dat mijn beste vriendinnetje waarmee ik bijna ben opgegroeid in de box ook zwanger is, dus dat is heel erg gezellig!!! Fijne avond allemaal! Liefs, Ciara
Ik ben hysterisch Ik heb net 3 keer ons kindje voelen schoppen!!! En de 3e keer mijn vriend ook!!! Ik schok er zo van, het was ook zo plotseling. Ik zat gewoon gt/st te kijken.. Het voelde als een hele zware blub tegen mijn buikwand aan.. Whahahahaa dit maakt mijn ellendige dag weer goed Voor de meiden die een appelflap willen: Alsjeblieft
@lelie, wat een heerlijke appelflap (ik eet wel niets, maar ach). Maar jij bent natuurlijk helemaal hyper nu. Lekker doortrappen maar beebje. @sabrien. GEFELICITEERD!! Leuk dat je bij ons komt! @ciara, oh wat lief, ik zag het helemaal voor me hoe ouzo dan tegen je aan ligt. wat een schatje. ik mis mijn poesie heel erg, maar ik probeer er maar niet te veel aan te denken. De andere poes knuffel ik veel, maar zij houdt er niet altijd heel erg van. maar toch fijn dat ik er nog eentje heb. geef je ouzo een extra knuf van mij? @susan, ik hoop dat je goed nieuws krijgt en dat het even een tijdelijke pijn is. houd ons op de hoogte. @esser, caruli en de rest gezellig dat ik jullie allemaal weer even 'spreek'. ik heb het echt gemist en hoop dat ik nu weer wat vaker kan meelezen. Ik heb vandaag voor het eerst mijn eten binnengehouden!
oh ja nightelf en jewel, jullie hadden het nog over MvoorM. ik heb het ook gedaan, maar was er wel stikzat van. dus ben blij dat het niet meer hoeft. maar een evt volgende keer doe ik het wel weer. ik heb er ook genoeg van opgemaakt haha. ik las ergens in een tijdschrift dat een moeder het haar dochters het nu afraadde omdat zij had gelezen dat er ook mensen mee afslankten. ik werd daar echt een beetje boos om. moeten mensen zoals wij dan maar boeten, omdat een heel klein gedeelte van het spul via omwegen bij afslankinstituten terecht komt. wilde bijna een ingezonden brief sturen. nou is iedereen wat mij betreft vrij om niet mee te doen hoor. maar zo'n reden vind ik kul. (haha, zo nu hoef ik die ingezonden brief niet meer te doen, want hiermee is mijn frustratie weggeschreven haha). dus jewel zet 'm op en maak de kannetjes maar goed vol
@Lelie: YIHAAA!!! Wat leuk!!! Je hebt een klein boksertje in je buik!!! And thnx voor het flapje @Sooner: Wat goed, je hebt je eten binnen vandaag! En nu volhouden! Laat dit het begin zijn van een zorgenvrije zwangerschap. Je krijgt een dikke knuffel van Ouzo. @Suus: Wat naar dat je zo'n pijn hebt. Hoop dat het snel overgaat. Zwemmen is helaas niets voor mij, tenzij op vakantie met 30 graden in zee maar baantjes trekken brrrrr Ik moet me idd ook eens gaan verdiepen in zwangerschapsgym of yoga @Lelie: heb jij je al opgegeven? En weet je al wat waar je gaat doen? Nog ff over internet struinen en dan lekker bedje in. Doeiiii
Lelie, wat super!!! Kan me voorstellen dat je helemaal hysterisch bent! Leuk ook trouwens dat het beebje het 3x deed en dat manlief het de laatste keer ook heeft kunnen voelen. Sooner, voor jou ook goed nieuws; voor het eerst je eten binnengehouden! Geweldig meid! Laten we hopen dat dit de start is naar betere tijden Ciara, wat leuk dat je beste vriendinnetje ook zwanger is! Neem aan dat jij een stukje verder bent maar wel weer een leuk speelkameraadje voor je kleine meid Hier gaat het met de rug stukken beter gelukkig. Rust helpt dus echt Wel weer wat anders vreemds... Leunde met mijn linker hand op de bank om wat te pakken, voelde een pijnscheutje in mn linkerpols (wat ik vaker heb hoor) en ik kijk... lijkt alsof er een stukje bot uitsteekt als ik mn hand 90graden buig naar beneden! Rechterkant heeft het helemaal niet! Typisch toch? Ziet er niet uit maar ja, misschien heb ik het altijd wel zo, alleen nooit op gelet. Heb er maar ijs opgehouden (moest van manlief, die zei dat het vocht was, maar ik heb nog nooit hard vocht meegemaakt) en kijk morgen wel hoe het ermee is. Kan er verder alles mee doen dus zal wel meevallen, maar ja, typisch vond ik het wel weer... Zie, ik ben echt 80 jr oud........................... De aftakeling is begonnen. Meiden, ik ga ff het hondje uitlaten en dan snel naar bed. Morgen zou mn rustigere rooster ingaan (werken van 9 tot 4) maar ja, door pijnklachten moet ik werken van 8 tot 16.15uur dus dat houdt in dat ik pas weg ben/kan rond half 6 op zn vroegst... Slaap lekker allemaal!! Liefs Suus
Ciara, zoek maar alvast iets leuks uit...yoga lijkt mij niet zo spetterend. Ik hou meer van puffen HAHA
@Suus: Ik denk dat je een ganglion hebt, dat heb ik ook heel vaak en is vrij onschuldig. De dokter kan hem zo leeg zuigen. (is vrijwel pijnloos). @lelie: Ik zal ff op zoek gaan....hou je op de hoogte!
Hmmm, een ganglion... Ik zal ns bellen met de huisarts voor a.s. vrijdag. Heb het net even opgezocht op internet (vooral de afbeeldingen) en er was een plaatje van precies zo'n pols als ik nu heb! Ciara, wel handig zo'n prive-huisarts hier op ZP Mag vrijdag komen naar de huisarts (kon vandaag al maar ja, kan hier ook niet zomaar weg natuurlijk). Had vanmorgen zoiets joh hier op werk! Er kwam een al bestaande patient van mij hier met zijn vriendin (die laatste kwam voor het eerst). Moest haar inschrijven dus ID-bewijs mee, verzekeringspas (ze is Thaise)... Legt hij aan mij nog even uit waarom er 'man' staat op haar pasjes: ze is namelijk transseksueel!!! Ik zat natuurlijk eigenlijk bordevol vragen maar heb me professioneel opgesteld en nix gezegd of laten blijken maar inwendig vroeg ik me natuurlijk wel af: is ze al helemaal omgebouwd, werkt het allemaal, valt hij nou op vrouwen of toch gedeeltelijk op mannen........... Nou, ik vond het iig een geweldig verhaal om met jullie te delen Hoest met de rest trouwens??
Hallo, Sabrien, hier ook nog even: GEFELICITEERD!!! Heerlijk gevoel hè! Nog een paar weekjes en dan de echo!! Esser, wat een mooi buikje zeg!! Spannend, vrijdag de combitest! Kun je mooi je beebje weer bewonderen! Is toch wel een voordeel de mmm, anders had je nu misschien nog maar 1 echo gehad! Suus, wat erg dat je nu al zo veel last van je rug hebt. Een afspraak bij de fysio zou ik wel overwegen hoor! Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn. Mijn schoonzusje is ook vrij vroeg in haar zwangerschap naar de fysio gegaan, omdat zei de vorige zw.schap er ook last van had. En ze heeft er nu echt baat bij! Als het heel erg hebt, kun je zelf de laatste weken in een rolstoel terecht komen, en dat lijkt mij ook niet prettig. Ik zou je steeds nog feliciteren met je hondje en de prijs bij de ringtraining! Super zeg! Gaan jullie nou ook meerdere shows met hem doen? Lelie, dus even snel een pakje gepakt...keken ze je niet raar aan? Als het benauwd weer is heb ik ook last van zweten en misselijkheid. Gister had ik het ook, had de hond uitgelaten en kwam thuis, heel erg zweten en voor het eerst wat misselijk. Gelukkig niet heel erg. En met dat hele mooie weer mis ik soms ook wel een wijntje, of een lekker koud biertje Caruli, fijn dat jullie hummeltje goed op schema ligt! En allemaal weer foto's mee! Lijkt mij ook heerlijk, maar moet nog even wachten... Ik begin nu soms ook wat last van mijn rug te krijgen, vooral als ik heel veel heb gedaan. Zo'n zeurende pijn in de onderrug. Hoop niet dat het ook een beginnende BI is. Daar is het nu vast veel te vroeg voor Zal mij daar nu nog maar niet druk om maken
Hey meiden, Sabrien, gefeliciteerd meid! Gezellig dat je ook hier komt meekletsen.. Lelie, ohhh ik wil mijn kleine ook voelen hihi Ben echt benieuwd wanneer dat gaat gebeuren. Misschien gebeurd het al, maar heb ik het niet in de gaten.. ga er maar niet op focussen Esser, mooie buikfoto's meid!! Jewel, ik heb ook sinds een paar dagen last van lichte rugpijn. Helemaal onderin. Hoop dat het tijdelijk is.. of het komt omdat ik verkeerd zit, weet het niet. Blijft afwachten Sooner, super dat alles binnen zit!!!
Enise, jij hebt ook al binnenkort je 20 wkn echo!! Volgende week al! Lekker joh, kunnen jullie heerlijk weer een hele tijd kijken naar jullie beebje Behalve de rug, gaat het verder goed?
Hey Susan, Jaa ik heb er echt weer zin in. Ben ook benieuwd of zij ook een meisje gaat zien. Ga bewust niks zeggen hihi, sneaky he? Verder gaat het heel goed met mij. Geen klachten ofzo Druk met werk en verbouwing in onze nieuwe woning. We hopen eind volgende week te kunnen verhuizen. Heb er echt zin in! Lekker alles nieuw Ook wil ik zsm de babykamer inrichten, want we hebben nog niks gedaan behalve de muren laten schilderen. En wat ik daarnaast heb gemerkt he, op werk dan. Ik werk in een best groot bedrijf, heb ook met iedereen een babbeltje. Natuurlijk zijn er collega's met wie je een beter band hebt. Toen zij hoorden van mijn zwangerschap, gingen ze mij gelijk feliciteren en waren heel erg blij. Maar van velen heb ik niks gehoord, dacht eerder dat zij het nog niet wisten. Maar nu kom ik er deze week achter, dat waarschijnlijk iedereen het weet. Maar niemand even de moeite neemt om te feliciteren. Is toch vreemd?
Hahahaha Suus, ik lach me suf Wij hebben in ons praktijk 3 transsexuelen!!!! 1 van vrouw naar man en 2 van man naar vrouw. Over het laatste zie ik het meteen, vooral aan de handen haha...ik vind ze zooo lelijk Bij de man die nu vrouw is vind ik best goed gelukt. Is ook gewoon getrouwd enzo...echt grappig. Morgen heb ik mijn 20 weken echo!!!!!!!! Kon er vannacht ook moeilijk van slapen (zenuwen)...ben doodop
Sabrien: welkom hier, gezellig! Lelie: wat veel transsexuelen in jullie praktijk! Ik woon in een duf, Drents dorp, waar je dat soort dingen echt niet tegen zult komen. (Althans het zal nooit bekend worden), bij ons is het zelfs zo er g, dat er in het hele dorp maar een gezin woont die niet van Nederlandse komaf is, raar eigenlijk. Susan: zo snel mogelijk naar de fysio gaan, die kan veel leed voorkomen (spreekt een ervaringsdeskundige), met massages en oefeningen wordt het bij mij iig niet erger. Enneh, zwemmen is ook erg lekker! Enise: ook volgende week de 20-weekse echo, leuk! Ben benieuwd of zij hetzelfde geslacht zullen vinden bij jullie kleintje. Wij hebben de 16e onze echo.
Lelie, hihi ah ja.. dan denk ik weleens, als jullie ooit vader/moeder zullen worden dan zal je wel anders omgaan met dat soort situaties. De meesten hebben hier namelijk geen kinderen.. Enne, spannend meid je echo voor morgen.. Wens je alvast heel veel succes Nightelf, wat leuk hey, jij hebt 'm 2 dagen eerder Ben benieuwd wat jij gaat krijgen Ohh meiden, ik heb vandaag zo'n lief truitje gekocht voor mijn kleine meisje hihi.. had mijn man een smsje gestuurd dat ik het eerst truitje heb gekocht voor onze dochter, antwoord hij met 'Wat als het een jongen is?' hahahaha.. Nou dan heeft hij een probleem, want de babykamer is helemaal in rose geschilderd
Gewledig dat de babykamer al helemaal in het roze is. Die van ons is wit met groen en bruin, aangezien we nu nog niet weten wat het geslacht is.
Oh dat is ook een mooie kleurcombinatie.. Wij hebben gekozen voor de kleur fuschia, ziet er echt gewaagd uit haha