Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    @caruli, heerlijk als je dan straks al die containers mee kunt geven he!

@lelie, ben benieuwd hoe het was!

@melek, ik duim voor je voor de test morgen en dat je dan lekker bij ons hier kunt blijven kletsen! Laat je het hoe dan ook even weten aan ons?

@jewel, goed van je. en ik heb ook het boek. is leuk. maar het fotolijstje is ook wel gaaf vind ik!

@susan; lagere school? Tsss, het moet niet gekker worden, haha. straks moeten we over een jaar al de universiteit gaan uitzoeken. ik had het nog niet gehoord, maar zal 'ns rondvragen

@nightelf, ja hogeschool drenthe inderdaad. ik heb daar echt zo'n gave tijd gehad. 4 avonden per week uit, geweldig studentenhuis met altijd wel een feestje of gewoon lekker op de bank hangen met z'n allen, het was echt de beste tijd die ik heb gehad. best een leuke plaats emmen. niet voor mensen uit het westen denk ik, maar ach ik bin ook moar 'n drent.

2. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Lelie: hoe was het?

Jewel: goed dat je meedoet, wij hebben ook het boek gekozen.

Melek: hier alvast een voorzichtige felicitatie.

Sooner: grappig, nog een drent, hier. En ik denk idd dat Emmen voor een westerling niet bijster interessant is, maar vind het zelf wel een leuke stad, vooral om te winkelen, bijna alle winkels zijn er wel. Geniet nog ff van je daagjes weg!

3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hai girls,

het is nog steeds een meisje haha
    Toch wel fijn als het weer bevestigd wordt:)

Echo opzich was voor ons best saai maar voor de artsen een leuk werkje. We kregen haar niet in èèn beeld te zien, helaas. Alleen maar in laagjes. Dus steeds laagje voor laagje van haar buik en ook van het hoofd. Alles is dan ook uitvergroot. Het is totaal geen pretecho maar strikt een medische hihi
    Het allerbelangrijkst is dat ze gezond is:D
    Geen waterhoofd, hartproblemen etc.
    Ach...over 4 weken ga ik weer naar dokter P. voor een dvd film en dan kunnen we ons uitleven.
    Qua foto heb ik er maar 1 meegekregen...wat een schoften! Heb 'm in mn album + van mn buik= 20 weken.
    Nu klink ik misschien heel nega maar ik had zo gehoopt dat ik haar even goed kon zien:)

Morgen lekker voor paar daagjes naar Vlieland!!!Gelukkig wordt het wat beter weer:p

Hoe is het met de rest?

Suus, jij hebt morgen een geslachtsbepaling!!!!! Hoe laat heb je 'm? Ik heb dan geen i-net dus probeer ik het wel op de i phone van mijn vriend. Ik wil het zo graag weten hihi

Liefs xxx

4. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    :( foto's uploaden lukt niet. Probeer het later...

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, idd heerlijk zo'n geslachtsbevestiging. Geeft mij ook weer hoop voor morgen dat de uitslag redelijk vast zal liggen :)
    Jammer dat je je meisje niet in 1 deel hebt kunnen zien (ik snap het wel hoor dat je daar toch teleurgesteld over bent) MAAR

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    (he, wat deed ik nou... staat ineens mn bericht er al... Hier dan het vervolg:)

MAAR ze is kerngezond! Dat is natuurlijk het allerbelangrijkst :)
    Bij dr. P dus over 4 weekjes weer een echo en die is dan echt speciaal voor jullie, en niet voor zijn plezier/interesse.
    Ik zal thuis eens kijken of je foto's gelukt zijn...

Morgen moet ik er naartoe om 13.50 uur. Hopen dat hij niet uitloopt want ik baal nu eigenlijk al dat de afspraak niet al staat om 08.00 uur 's ochtends, hahahaha. Mocht het kindje goed liggen, dan zouden we binnen 10 min buiten moeten staan en kan ik op zn vroegst om 14.30 uur op internet om het jullie te vertellen. Ben je er dan nog? (misschien dat naar je sms-en, oftewel nr's uitwisselen, net iets te ver gaat ;) Zoniet, moet je ff pb-en)

Oh ja Jewel, dat elke 2 uur eten wil nog niet lukken. Sultana's zijn echt veel te droog dus over 1 reep doe ik wel 30min en ik heb er als ik werk gewoon echt geen tijd voor! Neem dus af en toe tussendoor een hapje (droge :() koek.

Meiden, ga ff verder hier en alles afronden. Met een beetje goede wil kan ik wellicht al weg om 17.00 uur!!! Dat is voor mijn doen echt heel vroeg! Trouwens, vandaag voor het eerst het begin van de rustigere werkperiode (starten om 9uur ipv 8uur). Voelde echt als uitslapen :)

7. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Suus,

het kan zeker uitlopen bij dokter P.!
    Wij moesten ook een half uur wachten.
    Foto's lukken niet hier op zp maar wel op mijn babysite:p
    Kan je het iig zien.
    Voor de meiden die het ook eventueel willen bekijken moet je me maar eff pb'n.

JA, sms'n dan maar want ik vertrek al om half 12 vanuit Amsterdam.
    Ik stuur je wel mijn nummer op;)

Heb je trouwens geen assistente? Je schrijft altijd dat jij zelf op moet ruimen;)

8. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ow Suus, nog even dit: je moet echt goed eten hoor!!!!

Ik heb ook begrepen dat je veel melk en/of melkproducten moet nemen:)

Mijn kindje had iig genoeg te eten volgens de dokter.

Echt doen hoor!!!!

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, melk is geen probleem hoor!!! Heeeeeeeeeeeerlijk! Eet ook elke dag kaas dus ik heb zeker geen gebrek aan calcium/zuivel. :) Wat betreft eten, doe ik echt mn best; meer dan dat kan je ook niet doen... ;) Was vanmorgen wel 3 ons aangekomen! Was best wel blij... (in tegenstelling tot 'normaal', hahaha)

Lelie, ga ff je pb lezen.

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh trouwens, werk idd zonder assistente dus idd, moet alles alleen doen, waaronder opruimen, administratie, schoonmaken, doorzuigen, telefoon aannemen, emails beantwoorden etc. etc.
    Alleen voor KB-werk heb ik er echt 1 nodig en dan helpt mn moeder me altijd. Die is nu met vakantie dus tot juli geen KB-werk voor mij...

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Lelie: super dat het met de kleine meid allemaal goed is, maar jammer dat je niet zoveel leuke plaatjes hebt gekregen. Wij mogen dinsdag....

Susan: werkze nog ff en ook alvast heel veel plezier morgen!

12. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Spannend voor jou ook nightelf:)

Het blijft hoe dan ook altijd bijzonder!!!! Ook al zie je doorsnede / plakjes van het lijfje ;)

Ik kom net bij de kapper vandaan, ik voel me weer als herboren:D

Heb mijn nieuwe oorbellen in die ik vandaag na de echo van mijn moeder heb gekregen...echt super lief.

Liefs

13. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    heej waterlelie, leuk hoor. jammer dat het steeds plakjes waren en geen prachtige 'portretfoto'., maar je meisje is gezond. Heel fijn.

14. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Meiden, jullie schrijven te veel hoor! ;)
    Kan 't niet bijhouden......

Voor waterlelie in ieder geval het belangrijkste; jullie meisje is gezond! Helemaal top!

En voor Suus, op naar de geslachtsbepaling voor morgen!
    Spannend meid! En mag ik een gokje wagen? Denk dat het een jongetje wordt...... puur gevoelsmatig. ;)

Hier morgen om 11.25u. de combinatietest. Hopelijk alles in orde met ons kindje. Merk toch dat ik het weer wat spannend vind.
    Is dat gek? En, wordt dat gevoel minder naarmate de zwangerschap vordert? Of zou je daar de hele tijd wat "last" van houden?

Ik ga even uitbuiken, net pannekoeken gegeten die manlief vers had gebakken. Jummie.......

liefs aan jullie allemaal!

15. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Heeee meiden,

Ik was de hele dag in Utrecht bij de Nederlandse Games Dagen dus niet online en ik loop weer hopelijk achter.
    @Lelie: Wat superfijn dat je meissie helemaal gezond is!!!! Hahaha dat je alweer naar dr P gaat, leuke vent is het he! Ik vind dat ie echt de tijd voor je neemt dus dan kan je weer genieten van je meisje in topvorm. Zijn jullie eigenlijk al uit de naam?

@Suus: AAAAHH spannend, jij mag morgen!!! Ben benieuws of je aanhaakt in de rij van meisjes maar een jongetje zou ook heel erg leuk zijn. Ik zal morgenmiddag direct checken. Maar reken idd op uitloop bij dr P. Ga alvast genieten van je weekend!

@Esser: Jij heel erg veel suc6 bij de combinatietest. Ik vond het met 12 weken zooooo leuk dat je voor het eerst echt een beebje ziet met alles er op en er aan. Geniet er van! en spannend blijft het altijd.

Meiden uit t hoge Noorden, daar liggen ook mijn roots dus niets saais aan! Er gaat niets boven Groningen! :) Mijn ouders wonen er nog steed s+ veel vrienden dus ik reis ook regelmatig die kant op. En jullie hebben de allermooiste dierentuin in de buurt, leuk met de kleintjes strx.

Mijn weekend begint nu ook. Ga gauw lekker koken en dan strx filmpje pakken.

Fijne avond allemaal!

x Ciara

16. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey ladiessss :D

@Nightelf, we hebben nog geen kamertje uitgekozen. Moet allemaal nog gebeuren.. Zal als het helemaal af is wel foto's maken :)

@Sooner, rugpijn kan idd van al die drukte komen. Vandaag weer heen en weer gegaan naar m'n nieuwe huis, heb nu weer erg last van lage rugpijn. Ook begin ik druk te voelen in mijn liezen. Hoop dat het snel overgaat, maar wel blij dat het niet constant is :)

@Susan, spannend meid morgen, wens je alvast heeeeel veel succes :D

@Waterlelie, echt super dat het goed gaat met je meisje. Dat is echt het belangrijkste. Maar wel vervelend dat je niet zo veel foto's hebt gekregen. Das toch niet normaal?

@Esser, veel succes morgen!!

@Ciara, en jij nog veel kijkplezier..

Ik ga maar 's door met werken. Heb late dienst vandaag hihi :)

17. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    @esser, ja haha, je moet er echt bij blijven he ;)
    heel veel plezier morgen bij het zwaaien. enne inderdaad, dat houd je de hele periode vrees ik. want ik had vorige week de combinatietest en de uitslag drie dagen later.
    Toen dacht ik; daar kan ik lekker even mee vooruit en nu denk ik alweer. Hoe zou het daarbinnen gaan? Zou hij/zij zich nog een beetje vermaken?

18. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hier weer bijgekomen van mijn dagje.

Kan het nog steeds niet geloven dat ik maar 1 foto heb meegekregen haha

Esser,

jij ontzettend veel succes morgen! Is echt heel erg leuk. Je kindje is dan helemaal compleet:) Hij/zij zal jullie vast en zeker begroeten hihi

ciara,

wat betreft naam voor ons kindje zijn wij er nog niet helemaal uit. Niet qua meningsverschil maar gewoon omdat wij er een aantal mooi vinden:D

Is toch voor haar hele leven dus nog eventjes uitpluizen maar...

Enne meiden...niet te veel schrijven he... ben een paar dagen weg:p

Liefs

19. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    He Lelie,

Wij moeten ook nog kiezen uit een stuk of 5 :D kunnen niet kiezen, misschien maar gewoon wachten tot de bevalling en zien welke naam het beste past.

Heel veel plezier op Vlie! Doe je de groetjes aan mijn schoonouders en aan Sjoerd, de sing-a-songwriter van het eiland :).

Have fun daar!

Liefs,
    Ciara

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden,

Kon ff geen berichtjes bekijken want mn internet explorer deed heel typisch na de automatische windows vista-update. Heb nu dus maar systeemherstel gedaan naar voor de updates en hij draait weer als vanouds :)

Esser, nekplooi blijft spannend en ja, ook ik kan beamen dat het (spannende/angstige) gevoel blijft of het wel of niet goed gaat... Ook voorbij de zgn. kritieke 12 wkn grens...er kan nog van alles misgaan helaas.

Lelie, kan me voorstellen dat je baalt van je ene foto. Hopelijk krijgt Nightelf er dinsdag meer :)

Enise, doe je rustig aan? Klinkt allemaal best heftig: verbouwen, (zo te horen) wisseldiensten..........

Sooner, hoe houd jij je vandaag?

Ciara, ga jij nog een keer naar dr. P? En heb jij je 20 wkn echo al geboekt?

Meiden, ik ga ff mn hondje uitlaten en dan in bed Criminal Intent kijken. Ben eigenlijk best zenuwachtig voor de huisarts morgen. ben toch bang dat hij slecht nieuws voor mn pols heeft. Vanavond vonden die hockeymeiden ook al dat het leek op een uit-stekend stuk bot :(
    Zal zo zsm laten weten hoe en wat morgen! Eigenlijk is een jongetje ook leuk natuurlijk... Uiteindelijk gaat het erom dat het gezond je lijf uitkomt en ook gezond blijft natuurlijk :)

Liefs Suus

Deel Deze Pagina