Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    He Suus,

Je hebt precies dezelfde plannen als ik, lekker CI kijken in bedje.
    Ik heb 1 juli mn 20-weken echo in het OLVG, ik wilde eigenlijk naar het echocentrum maar toen ik de afspraak 3 weken geleden maakte zaten ze al vol!! Dus niet te lang wachten met een afspraak.

Maak je nou geen zorgen om je pols en luister naar dr C ;), een ganglion ziet er een beetje naar uit maar is geheel onschuldig. Ik heb het uiteindelijk na 15 jaar weg laten opereren omdat ik chronische peesontsteking kreeg omdat het maar terug bleef komen en nu heb ik nergens meer last van, maar dat is al vrij extreem. Van een stuk uitstekend bot had je toch echt veel meer last gehad.

Welterusten voor strx!

Ciara

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ciara, ik ben dus lekker in slaap gevallen tijdens CI... Had m ook al gezien. :)
    Verder heel slecht geslapen: nerveus voor huisarts en natuurlijk echo vanmiddag!!
    Ga nu maar ns in ons bubbelbad een beetje tv kijken en relaxen...

Esser, veel kijkplezier strax!!

3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Esser & Suus, heel veel plezier bij de echo!!!!!!!!!!!!!!

Suus,

jij bent al inmiddels bij de huisarts geweest. Ik hoop dat het allemaal meevalt.
    Enne...je hebt mijn nummer he:) ik ben oh sooo nieuwsgierig.

Nu ga ik ECHT weg hoor...

Heb dr zin an:D

4. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Suus, hoop dat het meeviel bij de dokter! En straks eindelijk de geslachtsbepaling, spannend!! Gevoelsmatig denk ik ook een jongen :) Er zijn nu al zoveel meisjes op dit topic ;)

Esser, hoe was de combinatie test? Ik snap wel dat je het elke keer weer spannend vind. Je hebt er ook zolang op gewacht!

Lelie, Wel jammer dat jullie je meisje niet helemaal in beeld hebben gezien, maar in gedeelten is ook wel weer bijzonder toch?
    Heel veel plezier op Vlieland! Het wordt wat beter weer dan de laatste dagen, dus dat treffen jullie weer! Ik heb al jaren een meisjes naam in gedachten en hier in de buurt heet bijna niemand zo, en nu is mijn nicht net bevallen....en die heeft dezelfde naam....wel als tweede naam, dus het kan eventueel nog wel ;) Voor een jongetje hebben we nog geen idee, maar we hebben ook nog wel even...

Ciara, ik woon in Friesland, dus Groningen niet bekend mee, ja alleen het UMCG :D En dat is tot nu toe goed bevallen ;)

Ik dacht gisteravond even dat het gebeurd was. Ik was ook kraamvisite bij een kennis en ik kreeg ineens krampen! Oh echt zo'n menstruatie kramp. Pfff ik naar de wc, maar gelukkig niets. Daarna heb ik de hele tijd buikpijn gehad. Bah was niks aan. Ik heb wel vaker wat krampen maar nog nooit zo erg. Ik hoop het ook niet weer mee te maken...Ik hoop dat de tijd voorbij vliegt!

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden, even kort voordat we naar dr P. gaan. Ben inmiddels idd bij de huisarts geweest. Ciara, idd een ganglion :) Alleen.......leegzuigen heeft geen zin volgens hem want heb nu ganglion, wrs door vochtophoping van de zwangerschap. Achterliggende oorzaak is irritatie van gewricht. Daar kan dus nu nix aan gedaan worden want mag geen medcijnen... Moet nu rust houden met pols (handig als tandarts...) en moet hele dag rondlopen met een polsbrace. Vind mezelf best zielig...zo ziet het er nl ook uit. Meteen bij arbeidsongeschiktheidsverzekering gemeld en nu gaat er wellicht ook een arbeidsdeskundige naar kijken... Mooie is wel dat mijn 13wkn eigen risico al ingaat wat weer goed nieuws is voor het verlof strax.
    Huisarts zei wel dat als het na de bevalling niet weg is, ik naar een handchirurg moet :( Ben ik mooi klaar mee!

Heb hem ook even naar mn rug laten kijken. Duwde op een hele pijnlijke plek. Heb nu verwijzing voor mensendieck gekregen ivm houdingscorrectie enzo. Wat een gedoe allemaal! Helemaal geen zin in!!

Esser, hoe was de nekplooimeting??

Meiden, ga nu snel hondje uitlaten en dan op naar dr. P!!!

Liefs Suus

6. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Susan, jeetje meid echt vervelend, hoop niet dat het zover komt dat je naar een handchirurg moet.. Ik draai idd afwisselende diensten, opzich ben ik het gewend, maar nu met de zwangerschap kan ik sneller klachten krijgen. Probeer zeker voorzichtig te doen..

Jewel, hoop ook dat je niet van die erge klachten krijgt. Kan me voorstellen dat je daar van schrikt. Ik zelf heb heel lang buikpijn gehad, maar kwam er pas later achter dat het m'n darmen waren.. probeer zeker tot de 12 weken voorzichtig te zijn.. vooral met tillen/bukken/huishouden enzo.

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden, daar ben ik dan met het nieuws...........
    Ook wij krijgen een meisje!!!! Precies wat we ook wilden!! Echt geweldig toch! Ik wacht nog even de 20wkn echo af en dan ga ik wrs echt los aan meisjes-spulletjes. Vind mezelf ook een echte meisjes-mama. We zijn zoooooooo blij!! Hebben ook een dvd gekregen met foto's; die ga ik nu even bekijken. Moest even eerst dit aan jullie vertellen :)
    Ga ook de foto's uploaden in mn fotoalbum dan. Tot ltr!

Esser, waar blijf jij met jouw nieuws????

Liefs Suus

8. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    waaaaaah Susan, een meisje. Wat vreselijk leuk voor je! Gefeliciteerd!!!! Hahahaha, weer een meisje. Ga jij maar lekker met je dvd in de weer. Wat een leuke dag wordt het dan toch nog.
    Probeer maar even niet aan de andere sores te denken. Koe bij de horens vatten en proberen dat je z.s.m. van de rugpijn af bent en braaf je brace omhouden. Ga nu maar eerst lekker genieten van je dubbel roze wolk.

Jewel, maak je niet te druk he! Als je je niet lekker blijft voelen, wel ff je verloskundige of gynaecoloog bellen. Al is het alleen maar voor je gemoedsrust. Maar vaak zijn het inderdaad je darmen, die krijgen het nl zwaar te verduren en liggen overal door je onderlichaam. En een beetje menstruatiekramp is ook iets wat vaak nog wel gebeurt de eerste weken. Maar zodra je ook maar een beetje denkt dat het niet goed is, gewoon aan de bel trekken. Kun je beter een paar keer te veel doen, dan niet. Dat zou ook te braaf zijn :)

Esser, ben benieuwd hoe het ging.

Waterlelie heel veel plezier!

Hee dr C, geef jij ouzo nog ff weer een knuffel van mij?

Hier is het redelijk. Ik eet weer een beetje, 's avonds ook warm eten. Maar heb nog steeds zo'n maagpijn. Gisteren ook weer gespuugd, maar dat is nu terug naar 1x in de 2 a 3 dagen. Dus daar doe ik het voor. Maar ben zoooooo moe. Ik doe de hele dag niets en slaap een hele nacht en 's middags nog 1,5 a 2 uur. Vind het zo zielig voor mijn lief. Zijn hele vakantie hangt hij thuis rond, slooft voor mij en verveelt zich rot. Gelukkig beklaagt hij zich niet. Daarom vind ik het nog veel zieliger. Niet dat ik er wat aan kan doen. Hij vind het voor mij nog veel sneuer.
    Maar toch, ik zou het voor hem ook zo graag anders zien.

9. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Susan, wat leukkkkkkkkk jij ook al een meisje.. Wat veel meisjes zeg haha :D

Sooner, doe lekker rustig aan meid. Echt lief van je vriend, begrijp best dat je het niet leuk vindt voor hem.. maar jij kan er ook niks aan doen he? :)

10. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Hahaha, Enise ze gaan aan jouw 'nationale meisjesweken' mee doen he? Ik wil ook graag een meisje, kun jij dat voor me regelen?

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Susan: ook een meisje, geweldig!!! Volgens mij zijn de jongetjes op of zo....
    Misschien brengen wij volgende week het eerste jongetjesnieuws.

Ben zo blij, mn mna heeft een andere baan!! Morgen om het te vieren lekker met zn tweetjes, eigenlijk drietjes, uit eten, jammie!

12. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ooo gefeliciteerd Nightelf, wat super!!! :)

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    nigtelf: gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man
    veel plezier!

ik ben ook wel benieuwd of wij een jongen of een meid gaan krijgen...
    pff ben nu al nieuwsgierig :D

esser: ben je al geweest?

14. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    esser waar blijf je?????

ik wil het ook allemaal zo graag vertellen he , maar ja als er een bekende meeleest dan ben ik de lul....niemand hier weet het nog..
    ookal is het natuurlijk nog niet 100% zeker het is wel een vermoedde.........

ik ben verhuist naar de walvissen zee, das wel net zo overzichtelijk......groetjesss en komen jullie allemaal mee, daar hoor je thuis he na 12 weken....

15. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    maarreh pekske, ik verhuis alleen als de rest hier met me mee gaat (en met de rest bedoel ik dan natuurlijk alle 12-plussers).

16. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    waar is eh iedereen? Stappen?

17. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    geen bericht van esser????? hoe kan da nou...
    ik moet nog zo wennen aan deze site he...heb ik iets over het hoofd gezien?? iemand iets gehoord???

18. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hey meiden, hier ben ik ;)
    Laat thuis van 't werk, hapje eten en samen met manlief meteen weer op pad naar mijn ouders e.d. We zijn net pas weer thuis.....!

Suus, ook een MEID!! Geweldig!
    Idd, lijkt haast wel of de jongetjes 'op' zijn..... ;)

Nightelf, wat een opluchting; je man een nieuwe baan. Helemaal geweldig! En dat nog in deze (crisis)periode. Super!

Nou, de echo was geweldig! Er werd ruim de tijd genomen, dat was zo fijn. De nekplooimeting kwam uit op 1,2 mm. Helemaal netjes dus.
    Ons kindje lag te pitten en wat te wiebelen, maar de arts wilde meer actie zien dus was ze ons kindje aan het porren, hahaha.
    En bewegen we 't doen deed, jee!
    Alles was helemaal in orde; maagje al gevuld, navelstreng bestond uit 3 aders, kindje had een mooi neusbot, ruggengraat en ribben. Wat een plaatje. Alles was zo mooi en helder om te zien.
    Manlief en ik weer onder de indruk, en trots op ons kindje ;)
    Nu ongeveer 4 weken wachten tot de volgende echo....
    Groetjes van een Esser 'in luv'

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Esser, wow wat een mooie meting/uitslag! Kan me zo goed voorstellen dat jullie enorm trots zijn...en TERECHT!!!

Pekske, ik blijf nog even hier als je het niet erg vindt... :) Van de walrusjes ken ik eigenlijk (nog) niemand en ik vind dit wel een leuk en gezellig clubje. Ook fantastisch al die nieuwe zwangeren die erbij komen :)

Hier hebben we nog even de klerenkast in elkaar gezet van onze kleine meid, alleen nog iets aan de muur ophangen (voor flesjes om de billetjes e.d. schoon te maken) en dan zijn de grote dingen af. :) Ook heeft de moeder van mn mannetje voor ons huwelijk een schilderij gemaakt (zelf geverfd ja) van ons en die gaan we dan hangen boven het ledikantje. Morgen ook even de kastjes schoonmaken van binnen zodat we wat spullen die we hebben gekregen al in kunnen ruimen. Misschien morgen toch even naar de Bijenkorf om al iets leuks te kopen van Lief. Zo schattig is dat!!! :) Over de naam zijn we trouwens al uit. We hadden er al 2 voor een meisje en nu hebben we ook gekozen wat de 1e en 2e zal gaan worden. Dat houden we trouwens nog voor onszelf... :)

Esser, ga jij ook trouwens een geslachtsbepaling laten doen??

Ik zal nu echt even wat foto's uploaden. We hebben er 14 meegekregen maar zal de leukste erop zetten.

Liefs Suus

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ik heb er 5 foto's opgezet!!

Deel Deze Pagina