Nightelf, Ik zit morgen aan mijn laptop gekluisterd hoor Pffff, wat moet dat spannend voor je zijn. Dus jij denkt dat het een jongetje is...we zullen het morgen weten haha Enne..Pekske, wat een top uitslag!!! Gefeliciteerd!!!! Echt een opluchting he Suus, volgens mij wordt alles roze bij jou haha Ik vind het ook zo leuk om al die spullen te bekijken en te bestellen. Bij Babypark heb ik goede ervaring. Ze leveren heel snel!!! Ciara, you go girl!!!! Kom maar op met die hippe kleren Op dit moment heb ik genoeg kleren...maare...shoppen blijft zooo leuk hihi8) Ik ben nog steeds helemaal in de wolken van mijn meisje. Ze is zo knap
hey meiden, Hoe is het hier? Nightelf, oeh....jij hebt morgen een spannende dag! Ben zoooooo benieuwd! Laat je het morgen snel weten? Veel plezier meid! Pekske, yes! Wat een mooie uitslag, super! Wij krijgen a.s. woensdagmiddag telefonisch uitslag van de combinatietest. Suus, oh...mooi zulke autostoeltjes. Helemaal meisjesachtig! Ciara, leuk nieuwe kleren! Dat shoppen is en blijft zo leuk om te doen. Zwanger zijn is ECHT slecht voor de portomonee...hihihi Ik ben fan van het merk Mamalicious, leuke mode en aardig geprijst vind ik. Woensdag kan ik mijn zwangerschapsverklaring ophalen en diezelfde middag krijgen we telefonisch de uitslag van de combi test......ben benieuwd. Oh; ben vandaag 12 weken, joehoe! liefs
Hey meiden, Pekske, super uitslag meid!! Echt geweldig Esser, die van jou ook!! Leuk man, alleen maar positief nieuws En gefeliciteerd met je 12 weken.. Meiden, ik ben vandaag eigenlijk helemaal kapot. Gister gingen we met z'n vieren naar mijn nieuwe huis om het huis schoon te maken. Ik heb alleen de keuken gedaan en de rest van de dames ramen en deuren. En kunnen jullie nagaan, ik was helemaal kapot, kon niet meer lopen en helaas vroeg op voor werk Voel me echt belabberd.. wat is me lichaam toch kwetsbaar zeg.. als die dames er niet waren, wat had ik dan moeten doen??
Heey meiden lang niet geweest. de 20 weken echo was helemaal goed zover ze konden zien, nu ben ik stront verkouden erg vervelend maar niks aan te doen. de babykamer is ook zo goed als klaar alleen nog de plinten,meubels en ass leukkkk ik zal als ik wat fitter ben even wat fotos maken.
Enise, wat naar dat je je zo moe voelt. Had ik ook heel veel last van!!!! Was net een oma haha Eigenlijk sinds een week heb ik meer energie en voel ik me meer mezelf Nog even volhouden! Danjo, leuk om te horen van je echo! Die van mij was ook perfect! Ben nog steeds helemaal in de wolken.. Dus de kamer is bijna af. Jeetje die van mij moet nog beginnen. Heb alleen een commode en een ledikant nodig. Inbouwkast is er al. Ze slaapt bij ons vandaar.. Moet zo naar de verloskunde. Wat een regen, bah! Heb helemaal geen zin om te fietsen met dit weer grrrr
Hee meiden, Allereerst Nightelf, heb je een beetje kunnen slapen ondanks de zenuwen voor strax? Zal vast goedkomen/goed zijn en ben erg benieuwd of jullie gevoel klopt qua geslacht. Enise, heb het al eerder gezegd: rustig aan he!!! Echt aan jezelf en de kleine meid denken; jullie zijn nu het belangrijkst. Danjo, leuk om weer van je te horen. Ben benieuwd naar de babykamer! Zijn van die leuke dingen om te doen he... Waterlelie,in de regen op de fiets naar de vk klinkt niet echt prettig. Wel weer leuk dat je zo weer het hartje zal horen kloppen. Zag je trouwens voorbij komen bij de walvisjes. Je gaat toch ook daar maar mee kletsen? Ik ben nog in dubio wanneer ik 'overga' na de walvisjes. Lees wel altijd mee maar de meesten daar zijn echt al een stuk verder dan ik... Ik zit inmiddels helaas weer op mn werk. Vooralsnog lijkt het rustig, of het is nu stilte voor de storm. Had vorige week van alles geregeld voor een patiente van mn vader (moest met medicatie stoppen en andere medicatie krijgen voor de behandeling. Receptje nog zelf in haar brievenbus gedaan, betere service kan je niet krijgen) en vanmorgen zou ze komen... is ze er verdorie niet!! Dat vind ik dan toch zo asociaal! Bel op zn minst eventjes... Nu dus nix te doen tot iets voro 10-en. Verder lijkt de dag vrij rustig vandaag maar ja, je weet nooit wat er nog komen gaat! Heb vanmiddag wel een man waarvan zn zoon en diens vrouw ook in de mmm zitten. Die hebben al 6 IUI's gehad, 2 IVF's met cryo's, allemaal mislukt waarbij nog zelfs een miskraam toen die vrouw al redelijk ver was (dacht rond 20 wkn ofzo)... Had hem vorige keer moeten afbellen omdat ik die dag mn punctie had. Nu zie ik hem vandaag weer (op de dag van tp was hij er nl ook) dus nu zal hij zien dat het bij ons in 1x gelukt is. Hij zal vast blij voor me/ons zijn maar ja, het zal voor hem ook wel lastig zijn denk ik. Nou ja, sommige mensen hebben gewoon mazzel en anderen absoluut niet... Ik ben iig blij dat ik tot de 1e groep behoor. Ik ga maar ns wat administratie doen. Tot ltr ladies! Liefs Suus
Susan, heb het een beetje onderschat, dacht met zoveel hulp erbij zal ik me niet veel belasten. Maar alleen al dat staan de hele avond heeft mij verrot gemaakt..
Goedemorgen dames, Hoe is het hier allemaal? Weer een dag voorbij, wil dat de dagen snel voorbij gaan Ik ben vandaag een beetje misselijk!
Enise, ja snap het ook wel... We zijn nu natuurlijk in de periode dat je je wat beter gaat voelen, zoals Lelie al zei, wat meer jezelf... Maar ja, je staat daar toch met zn 2-en Ik ga morgenavond ook proberen te hockeyen hoor en donderdagavond volleybaltraining. Ik merk dat mn conditie helemaal weg is (ging heel snel trouwens) Vanaf volgende week wil ik dan samen met manlief 2x in de week gaan zwemmen. Deze week heeft hij reservedienst (werkt bij Brandweer Amsterdam als officier) dus dan is hij oproepbaar. Niet makkelijk als we dan samen in een zwembad liggen
Melek, no worries: de dgn gaat echt snel hoor!! Esser is bijv ook al voorbij de 12 wkn!! Oh ja Esser, heb je je het bijkomende voordeel al bedacht? Je staat verzekeringstechnisch weer op 0 IVF/ICSI-behandelingen Blijft fijn om te weten toch?
Hey Meiden! Nightelf, spannend, vandaag de echo!! Ben ook heel erg benieuwd! Esser, Yes 12 weken!! Morgen de uitslag van de combinatie test... Pekske, geweldige uitslag!! Super! Gister nog lekker gepoetst? Susan, dus al druk aan het shoppen? Leuk man!! Stom dat die vrouw vanmorgen niet afgebeld heeft! Maar ja, had jij even lekker rust Oh ja, de blijde doos had ik ook nog nooit van gehoord, maar ik zag de link op de site. Ik heb hem al aangevraagd ach duurt toch heel lang voordat ik hem krijg... Enise, doe je rustig aan meid? Gelukkig had je wel hulp, kun je zien dat er heel wat gebeurt in je lichaam. Eén voordeel, de volgende keer heb je een goed excuus dat je niet meer hoeft schoon te maken Ciara, klinkt idd leuk die kleren! Ik heb ze nog niet nodig, maar mijn buik is wel opgezet, komt door mijn darmen denk ik. Geen enkele broek zit meer lekker Melek, de tijd mag van mij ook wel sneller gaan, maar hoe meer je eraan denkt hoelanger het duurt...Probeer er lekker van te genieten! Hier is het redelijk. Ben de laatste tijd ongeloofelijk moe! En begin 's ochtends last van misselijkheid te krijgen...bah, was vergeten hoe je beroerd je je kunt voelen. Ik hoef ook geen koffie meer, terwijl ik het eerst nog wel lekker vond...Het hoort er allemaal bij, en eigenlijk vind ik het ook niet zo hele erg Maar soms.... Fijne dag nog allemaal!
Goeiemorgen allemaal!!! Jewel, jij dus ook al misselijk!!! Ja daar kun je je flink beroerd van voelen! Volg. week donderdag de eerste echo toch? Schiet al op he? Het is ook zo spannend allemaal.................... Gebruik jij eigenlijk nog de Utrogestan bolletjes? Ik moet ze nog steeds blijven doorgebruiken! Ik heb bij MvM trouwens gekozen voor het boek en jij? Melek, hoe gaat het vandaag met je? Wel genieten he?!?!?! Tuurlijk duimen we allemaal voor elkaar dat alles goed loopt !!!!!!!!!!!!!! Nightelf, spannend de echo vanmiddag! Ik ben nu ook wat rustiger en probeer ook echt te genieten , het is echt een wonder na 2,5 jaar een positieve test in handen te hebben. Het is eigenlijk gewoon niet te geloven................. We kregen gisteren een kaartje van mijn schoonouders met de tekst: nog 35 weken! Hahahaha, hun zijn ook echt stikgelukkig!!! Ik heb zelfs van mijn ouders en mijn broer en schoonzus al kleertjes gekregen, zo lief allemaal dat kleine spul!!! Over +/- 2,5 week hebben wij de eerste echo, zooooo spannend!! Fijne dag nog!!!!!!!
hoi meiden hier ben ik weer even wat is er weer veel geschreven zeg.. esser: 12 weken meid gefeliciteerd en hopelijk krijg je morgen goed bericht. pekske: mooie uitslag hoor! Nightelf: heel veel succes met de echo vanmiddag. sabrien: het is en blijft spannend he, op naar een mooie echo meid en wij slepen je wel door die tijd heen. hier krijgen we de uitslag met de post als het goed is en is het niet goed dan zouden ze vandaag bellen... dus hopelijk blijft de foon stil de rest die ik vergeten ben ... sorrie fijne dag meiden
Sabrien, ja volgende week de echo. Kan mij niet snel genoeg gaan hoor! hihi. Mijn vriend zei al, dan wordt het 'echt' heeft hij ook wel een beetje gelijk in. Vooral voor hem, Hij voelt helemaal niks! Nee, die bolletjes gebruik ik niet meer, een dag na de bloedtest waren ze op. Hoelang moet jij ze nog gebruiken dan? Ik heb het boek ook gekozen! En ik heb hem ook al uit Vond hem heel erg leuk, en zal hem vast nog wel eens doorlezen. Voor mij is het soms ook nog heel onwerkelijk hoor! Maar ik probeer nu echt te genieten, tenminste zover dat lukt met de misselijkheid. Ik heb nog wel vaak buikpijn, maar een vriendin van mij had dat 6 maand lang, dus het is wel normaal. Ik zie het maar als een teken dat alles daar beneden bezig is om te groeien! Caruli, ik hoop ook niet dat je vandaag gebeld wordt! Dat wordt dus elke schrikken als de foon gaat of niet?
oh in het begin schiet het niet op he jewel, sabrien en melek? Je weet dat het echt is, maar je hebt het nog niet gezien. Af en toe worden jullie zeker nog wakker 's ochtends en dan dringt het ineens tot je door?! Ik was het gewoon soms even 5 seconden vergeten en dan dacht ik oh ja, ik ben zwanger en dan werd het echt warm van binnen. Misschien ben ik wel gewoon zo'n emotioneel geval hoor Hee Enise, weer een beetje bijgekomen dan nu? Pekske en Esser, ik vind het zo leuk dat we ineens alledrie zo opgeschoten zijn. Het gaat nu echt echt beginnen he?! Ik heb net ook even op babypark gekeken. Wat gaaf zeg. Dat mis ik wel heel erg dat ik nergens naar kan shoppen, omdat ik het huis niet uit kan. We hebben ook nog helemaal niets aan de babykamer gedaan. Niet eens over na kunnen denken. Nou hebben we ook nog wel even tijd hoor. Hee wat ik wilde vragen; mijn vriend en ik hadden het gisteren over kinderwagens. Moet je altijd zo'n echte wieg hebben in het begin? Of kun je ook gelijk zo'n bakje gebruiken die op een autozitje lijkt? Ja, je merkt wel ik heb er echt totaal geen verstand van.
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 17-10-09: Danjo 21-10-09: Waterlelie 31-10-09: Nightelf 09-11-09: Enise 19-11-09: Ciara 24-11-09: Susan 17-12-09: Sooner 18-12-09: Caruli 21-12-09: Pekske 28-12-09: Esser Afspraken bij gyn of vk 16-06-09: Nightelf 20 weken echo 17-06-09: Ciara vk 18-06-09: Enise 20 weken echo 22-06-09: Sooner vk hartje luisteren 05-08-09: Sooner 20 weken echo Hoi meisjes, weet niet of jullie het leuk vinden, maar heb lijstje weer opgezocht. Is natuurlijk nu hopeloos verouderd, maar we kunnen 'm weer gaan aanpassen. Het mooie gedichtje (volgens mij van jou Danjo?) staat er ineens niet meer in. Weet niet waarom.
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 17-10-09: Danjo 21-10-09: Waterlelie 31-10-09: Nightelf 09-11-09: Enise 19-11-09: Ciara 24-11-09: Susan 17-12-09: Sooner 18-12-09: Caruli 21-12-09: Pekske 28-12-09: Esser Afspraken bij gyn of vk 16-06-09: Nightelf 20 weken echo 17-06-09: Ciara vk 18-06-09: Enise 20 weken echo 22-06-09: Sooner vk hartje luisteren 23-06-09: Caruli controle gyn 18-07-09: Caruli pretecho 28-07-09: Caruli GUO 05-08-09: Sooner 20 weken echo heb mezelf ook weer op de lijst gezet
Jewel, ik heb een heel nieuw recept gekregen en kreeg volgens mij nog 3 of 4 doosjes mee dus volgens mij is dat nog wel voor een paar weken of zo!!! Ik moet dat eens navragen als ik voor de echo ga!!! Fijn dat het boek zo leuk is, ik krijg het pas over 2 a 3 weken grrrrrrr (HIHIHIHI). Ik ben zelf ook met vlagen misselijk (voorals als ik niets eet), heb ook totaal geen eetlust zelfs geen zin in snoep of zo! (Zal nog wel over gaan denk ik hahahahah).