ik hoop voor jullie dat die misselijkheid zo blijft...sooner en ik zijn echt mega ziek geweest en af en toe nog steeds.. ik heb het idee dat het wat minder word maar ik durf het bijna niet hardop te zeggen hahahhahahha.. esser jij krijgt morgen de uitslag..spannend.. caruli ik hoop dat je tel stil blijft en dat je ook een mooie uitslag krijgt.. sooner, leuk he, nu gaat het echt beginnen, lekker dikke buik krijgen, kleertjes kijken , kamer kopen enz enz...vind het ook heel leuk allemaal.. ik heb maandag weer een controle en dan 8 juli een echo extra omdat ik een kindje heb gehad met open rug en schedeldakje..dan gaan ze kijken of de vrouw vorige week gelijk had over het geslacht...5 aug de 20 weken echo..dus ik krijg nog heel wat echo`s... voor de rest hoop ik dat iedereen het naar hun zin hebben en dat alles goed gaat...hopen dat het snel weer wat beter weer word .....dit iss ook niks
Nightelf..meissie, ik ben nieuwsgierig Zou echt lachen zijn als jij ook een meisje hebt hihi Dit topic wordt een en al roze haha Ik heb geprobeerd de lijst aan te passen maar het lukt niet...quoten lukt niet helemaal Kan iemand mij op de lijst zetten? 9 juli pretecho 4D 14 juli controle VK
Hey meiden, ben weer thuis!! Helemaal happy, de kleine is door de keuring gekomen, alles loopt mooi op schema, ik heb alleen zelf teveel vruchtwater (verklaart mn dikke buik en de kilo's, 8 inmiddels). Wordt nu goed in de gaten gehouden en wordt ws nog getest op zwangerschapsdiabetes, maar moet vrijdag naar de gyn, ben benieuwd. En dan nu het grote nieuws: wij verwachten een meisje!! Had mn eigen gevoel me toch compleet voor de gek gehouden. Zijn net direct langs de Prenatal geweest en hebben een mooi roze pakje gekocht, zo schattig. Heb het maar goed opgeborgen, zodat nog neit de hele wereld het weet. Nu ben ik toch ook echt benieuwd wie het eerste jongetje aan kan kondigen
Sooner: het is wel verstandig om eerst een kinderwagenbak te nemen. Een baby mag maar iets van 2 uur per dag in de maxi cosi liggen (is mij bij de baby dump verteld).
Nouja zeg.. Het wordt steeds gekker hier Gefeliciteerd meid!!! Een meisje!!! Tja..wat moet ik er meer op zeggen. Het is gewoon hartstikke leuk hihi Kunnen we de pagina's niet roze gaan maken HAHAHAHA
Nightelf: GEFELICITEERD!!!!! Wat een superzaad hebben onze mannetjes toch ! Of zou het de stand van de maan zijn geweest?????? Zo.....en nu lekker losgaan met shoppen. Wat houdt het in als je teveel vruchtwater hebt? Ik vind nl dat ik ook al echt een dikke toeter heb en ben 5 kilo aangekomen. (dat ik gisteren een liter Ben & Jerrys heb weg gewerkt helpt wellicht ook mee ) Het leuke vind ik dat nu je het geslacht weet het echt een klein mensje wordt wat je al een naampje kan geven. Ga er ontzettend van genieten!!! @Enise: Nou jij nog donderdag de echo, al zenuwachtig?? Liefs, Andrea Liefs, Ciara
Hahaha, wat geweldig... Alleen maar meisjes hier!!! Ik ben voor alleen maar roze-letters en begin er nu maar alvast mee Nightelf, jullie vermoeden klopte dus niet he, maar wel helemaal blij neem ik aan?? Ook dus meteen een leuk roze pakje gekocht Helemaal super!! We hebben nu al 4 meisjes hier en 0 jongens!! Het is wat he... En teveel vruchtwater?? Kan dat kwaad? Ciara, jij al 5 kilo aangekomen? Jij bent 5 dgn verder dan ik zie ik maar ik zit pas op 2kilo... Moet zeggen dat ik ook geen liter Ben en Jerry's eet hoor hahahaha Meiden, ik ga hier snel opruimen. Wil nog met manlief naar Prenatal en die gaat om 6uur dicht. Nog ff snel rennen dus Liefs Suus
Oops..als we toch over die kilootjes gaan hebben: Ik heb me net gewogen 7,5 kilo aangekomen Ik heb dat al zeker 3 weken niet gedaan...toen was het nog maar 5 Jeetje, ik schik daar toch wel van!!! Hmmm...ik wordt dus echt zwaar en ik moet nog 18 weken!!!!!!!!
Susan: ik doe mee hoor met de kleur. Enneh tuurlijk zijn we er heel erg blij mee, het maakt ons niet uit of het een jongetje of een meisje is, het belangrijste is dat het gezond is. Klinkt wel erg cliche. Ons voorgevoel zei alleen dat het jongetje zou zijn, maar dat heeft ons goed voor de gek gehouden Volgens mij zijn het trouwens al 5 meisjes tot nu toe (Enise, Ciara, Lelie, jij en ik). Correct me if I'm wrong. Ciara: we proberen de kleine nu ook al zo veel mogelijk bij de naam te noemen, kunnen we er mooi aan wennen. Enise: voor jou wordt het nu ook spannend, nog 2 nachtjes slapen en dan kun je weer naar de kleine zwaaien. Dat teveel aan vruchtwater kan verschillende oorzaken hebben, domme pech, zwangerschapsdiabetes of nog veel meer andere rare dingen. Het schijnt dat je een groot kindje kunt krijgen en dat de kans groter is op een vroegere bevalling, omdat de druk op de vliezen groter is. Vrijdag moest ik toch al naar de gyn voor controle, dus ben benieuwd wat die er over te zeggen heeft. Ik hou het zelf maar op een gevalletje 'domme pech', daar ben ik nl wel goed in
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 17-10-09: Danjo 21-10-09: Waterlelie 31-10-09: Nightelf: meisje 09-11-09: Enise 19-11-09: Ciara 24-11-09: Susan 17-12-09: Sooner 18-12-09: Caruli 21-12-09: Pekske 28-12-09: Esser Afspraken bij gyn of vk 17-06-09: Ciara vk 18-06-09: Enise 20 weken echo 19-06-09: Nightelf gyn 22-06-09: Sooner vk hartje luisteren 05-08-09: Sooner 20 weken echo
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 17-10-09: Danjo 21-10-09: Waterlelie 31-10-09: Nightelf: meisje 09-11-09: Enise 19-11-09: Ciara 24-11-09: Susan 17-12-09: Sooner: ?? 18-12-09: Caruli 21-12-09: Pekske 28-12-09: Esser Afspraken bij gyn of vk 17-06-09: Ciara vk 18-06-09: Enise 20 weken echo 19-06-09: Nightelf gyn 22-06-09: Sooner vk hartje luisteren 09-07-09: Waterlelie pretecho 4D 14-07-09: Waterlelie controle VK 05-08-09: Sooner 20 weken echo
Jaah, pekske, ik hoop zo dat ik dat snel kan gaan doen. Kan ik me zo op verheugen. Ik heb al wel een beetje gekeken naar allerlei dingen op internet, maar dat is niet hetzelfde. Nu kunnen wij maar weinig nieuw kopen, het meeste wordt 2e hands, dat maakt het ook wat lastiger, maar ook wel een uitdaging. Bedankt voor de tip over die maximaal 2 uur. Ook wel logisch. Dus die mensen die de baby in de maxi cosi op de wagen hebben, doen dat alleen voor de korte tochtjes als ze ff met de auto weg zijn, denk ik dan.
6 meiden!!!!! Danjo krijgt ook een meisje Jeetje 6-0 haha Wie gaat 'm in balans maken? Sooner thanx voor het bijwerken van de lijst
Je zou bijna denken dat er ergens een foutje moet zijn gemaakt....... Trouwens bij Prenatal korting! Wij hebben de luieremmer gekocht en van de Euor 80,- ging er Euro 12,- af! Dat is ook een fijne verrassing
Dames, ik heb vandaag echt veel pijn gehad, en heb het ook nog steeds... Ik heb hele rare steekjes in mijn borstkas?? Is dit normaal?? Ook heel erg last van zere tepels maar dit hoort erbij, maar borstkas ook??
Geen idee, Melek, of dit erbij hoort. Ik zou 'gewoon' proberen niet op elk steekje of pijntje te letten (hoe moeilijk dat ook is) en proberen er vertrouwen in te hebben dat het allemaal goed blijft gaan. Ik weet dat dit makkelijker gezegd als gedaan is, maar een goede gemoedstoestand van jou is voor de kleine het beste. Probeer te genieten
Susan: welke luieremmer heb je gekocht? Wij hebben die van Diaperchamp, mn zusje heeft die ook en is er supertevreden over.