Melek, ik weet het ook niet hoor! Maar wat Nightelf idd ook zegt, jouw gemoedsrust is beter voor de kleine... Nightelf, wij hebben ook de Diaperchamp gekocht en dan de middelgrote dus 72cm hoog. Daarnaast ook al een molton en dekzeiltje voor in bed en zo'n aankleedkussen. Daar past mn mooie (al bestelde) roze Lief-aankleedkussenhoes mooi omheen We gaan alles in fases kopen/doen, dan lijkt het allemaal wel mee te vallen, met wat je allemaal in huis moet halen...
Sooner, zeker fijn dat we met z'n 3en ineens zo zijn opgeschoten! Op naar de 20 weken echo! Toch? Nightelf; ook een Meisje!!! Jeetje toch...... hoe bizar. Nou, Pekske, sooner en ik moeten aan de jongetjes populatie gaan werken, of niet? Melek en jewel; hup, jullie beebjes mooi laten groeien hoor! Met z'n allen elkaar op de voet volgen... Zal zo eens de lijst ook bijwerken. Ga nu lekker voor de buis hangen.....heerlijk na zo'n zware werkdag. liefs
Susan: wij hebben idd ook in fases gekocht, dan valt het idd goed te doen. Heb net al ff zitten snuffelen op de webshop van LIEF, zag zoveel mooie en vooral roze dingen......
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 17-10-09: Danjo 21-10-09: Waterlelie 31-10-09: Nightelf: meisje 09-11-09: Enise 19-11-09: Ciara 24-11-09: Susan 17-12-09: Sooner: ?? 18-12-09: Caruli 21-12-09: Pekske 28-12-09: Esser: ?? Afspraken bij gyn of vk 17-06-09: Ciara vk 18-06-09: Enise 20 weken echo 19-06-09: Nightelf gyn 22-06-09: Sooner vk hartje luisteren 09-07-09: Waterlelie pretecho 4D 09-07-09: Esser controle vk 14-07-09: Waterlelie controle VK 05-08-09: Sooner 20 weken echo
Ciara, morgen mag je weer naar je kleintje luisteren! Doe je de dames de groeten van me. Ik was er vandaag nog hihi ( heb bijna iedereen gehad haha) Melek, ik snap heel goed dat je je onzeker voelt. Ik was ook erg krampachtig na elk steekje enzo. De steek in je borstkas kan zijn dat je je te druk maakt. Heb je ook last van hartkloppingen? Probeer meer te ontspannen meis...
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 17-10-09: Danjo 21-10-09: Waterlelie 31-10-09: Nightelf: meisje 09-11-09: Enise 19-11-09: Ciara 24-11-09: Susan: meisje 17-12-09: Sooner: ?? 18-12-09: Caruli 21-12-09: Pekske 28-12-09: Esser: ?? Afspraken bij gyn of vk 17-06-09: Ciara vk 18-06-09: Enise 20 weken echo 19-06-09: Nightelf gyn 22-06-09: Sooner vk hartje luisteren 02-07-09: Suus controle vk 09-07-09: Waterlelie pretecho 4D 09-07-09: Esser controle vk 10-07-09: Suus 20 wkn echo 14-07-09: Waterlelie controle VK 05-08-09: Sooner 20 weken echo 05-08-09: Suus pretecho 3D/4D echo
Ik heb het lijstje ook even aangevuld Nightelf, ik ben dus vergeten om de pyjama te bestellen... Best balen want vond een oranje wel leuk, weer ns wat anders dan roze Maar de webshop is echt super he!!!
Oh Suus, vergat ik het bijna; je hebt helemaal gelijk wat dat voordeel betreft. Het aantal IVF/ICSI behandelingen is nu weer helemaal volledig. Zeker een mooie bijkomstigheid! Wil er liever nu alleen geen gebruik van maken hoor.....
Esser, je gaat er ook geen gebruik van maken. Tenminste, niet het komende jaar Evt voor een 2e dan he. (Ik heb zelf nog ergens de ijdele hoop dat we zwanger worden van de 2e door 1 van onze 2 cryo's die nog in de vriezer op ons liggen te wachten. Zou toch fantastisch zijn?! Geen punctie meer, en beide kindjes op dezelfde dag verwekt maar wel met wat jaartjes verschil er tussen!! Best grappig eigenlijk, als dat zou lukken.
Klopt, dat zou helemaal mooi zijn! Wij hebben van de 2e ICSI behandeling nu ook nog 1 cryo in de vriezer. Toch fijn.........
weer een meid hahahah wat leuk.... ennuh esser..ik denk dat ik dat ook ga overslaan hoor...sssssstttt 8 juli weten we het zeker
Waterlelie, kan dat het ook zijn? Ja dat heb ik af en toe ook! Is dit slecht?? Ik weet echt niet hoe ik dat moet doen?? hebben jullie tips? IK heb het gevoel dat ik echt zeur, maar kan het met niemand over hebben...
Dag allemaal, Ik moet me voorlopig nog ff inhouden wat shoppen betreft, hopen dat vriendje gauw weer een baan heeft want voorlopig moeten we het ff van mijn centjes doen.....maar t komt wel goed. ben inmiddels alleen al een godsvermogen kwijt aan lekker zittende zwangerschapskleding . @Lelie: We lopen gelijk op met de kilo's . Met 18 weken was jij dus ook 5 kilo zwaarder. Ik hanteer nu gewoon jou als weegschaal. Ik zal de dames de groetjes doen morgen! Hahahaha, had ik trouweens al verteld dat ik zaterdag gezellig met dr P zat te babbelen? Ik vertelde dat iedereen die bij hem is geweest een meisje verwacht. Toen maakte hij het grapje dat hij vlg week bij RADAR moet verschijnen om uit te leggen waarom iedereen dezelfde foto's meekrijgt en iedreen een meisje verwacht Fijne avond allemaal!! X Ciara
Melek, jouw kleintje heeft alle energie nodig en dan helpen hartkloppingen omdat jij je druk maakt, niet mee! Kan je niet iets bedenken waar jij rustiger van wordt? Yoga ofzo? Probeer wat afleiding te zoeken, ga op tijd naar bed (gaan de dagen ook sneller) etc. etc. Ik zou het anders ook niet weten. Uiteindelijk zit het toch allemaal in je koppie maar je moet je bedenken; als het misgaat, kan jij er nix aan doen, dan is er iets in de aanleg van het kindje niet goed. Hoe druk jij je ook maakt, daar kan je nix aan veranderen... Enne, je zeurt niet hoor! We hebben ons allemaal zo gevoeld en soms ben ik ook nog wel ns onzeker. Je voelt je pas echt opgelucht als je een gezonde baby in je handen houdt waar alles op en aan zit. Helaas duurt dat alleen nog even.
Ciaraaaaaa, wat een giller!!!! Da's een goede grap zeg!!! Trouwens ik weet nu waarom ik zoveel weeg...ik hou veel vocht vast! Mijn voeten/enkels lijken wel olifantenpoten GGGGRRRRRR Help, ik hou niet van een zoutarm dieet...snik Oja...enne nog iets: we gaan as. donderdag kijken voor een ander nieuwbouwproject Elzenhagen in Noord Wel ontzettend mooie en grote huizen voor 350.000!!!! Ik moet het eff zien..want soms hoor je ook niet van die positieve verhalen over noord. Je moet maar op de site kijken - Elzenhagennoord Melek, hartkloppingen krijg je als je je te druk maakt (soort van paniekaanvallen) Gewoon lekker van genieten en goed slapen. Ik ben tijdens de kwetsbare periode vaak op pad geweest: terrasje pakken, afspreken met vrienden, massage, werken of verwen jezelf met een zelfgemaakt appeltaartje jummie Echt meis...het gaat sneller dan je denkt
dames bedankt allemaal... Ik ga proberen me niet druk te maken... En dan heb ik nog eeen vraagje, het is mij echt opgevallen dat ik vaak moet niezen? ik weet niet waarom? maar echt 5 a 6 keer per dag! en af en toe ook hoesten. Maar dan ben ik bang dat er wat gaat gebeuren, dat het babytje zich los gaat laten en dat het dan over is voor miJ! Oww wat is dit erg zeg! Ik ben zooo blij als het 6 juli is, dan weet ik namelijk meer... Ik hoop dat iedereen zijn lieve kleine baby gezond kan krijgen!
@Lelieeeee: Wij hebben ons vorig jaar (toen ik zwanger was van de twins) al ingeschreven voor Elzenhagen. Toen we er echter in de omgeving gingen kijken werden we helemaal depri, het ziet er op het plaatje veeeeel mooier uit. Maar als jullie er ook gaan wonen wordt het misschien toch nog gezellig! Wat idioot eng hoe parralel onze levens lopen ben jij stiekum mij niet @Suus: dr P heeft aan ons een goeie fanclub!!!! Hij is getrouwd met de dame die de winkel runt Ga jij nog een x? @Melek: Dat niezen kan komen omdat je slijmvliezen extra gevoelig zijn bij zwangerschap maar maak je geen zorgen hoor....je kleintje zit heel erg goed vast. Zo ga nu naar bedje toe...begin al een beetje slecht te slapen door de dikke buik & het plassen dus ben doodmoe. Trusten! Ciara
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 17-10-09: Danjo 21-10-09: Waterlelie 31-10-09: Nightelf: meisje 09-11-09: Enise 19-11-09: Ciara 24-11-09: Susan: meisje 17-12-09: Sooner: ?? 18-12-09: Caruli 21-12-09: Pekske 28-12-09: Esser: ?? Afspraken bij gyn of vk 17-06-09: Ciara vk 18-06-09: Enise 20 weken echo 19-06-09: Nightelf gyn 22-06-09: Sooner vk hartje luisteren 23-06-09: Caruli controle gyn 02-07-09: Suus controle vk 09-07-09: Waterlelie pretecho 4D 09-07-09: Esser controle vk 10-07-09: Suus 20 wkn echo 14-07-09: Waterlelie controle VK 18-07-09: Caruli pretecho 28-07-09: Caruli GUO 05-08-09: Sooner 20 weken echo 05-08-09: Suus pretecho 3D/4D echo hoi meiden heb me weer op de lijst gezet was er vanaf gegaan ik ben benieuwd, misschien krijgen we hier echt een meidenclub