Heb nog ff een nieuwe buikfoto in mn album geplaatst. De echoplaatjes volgen, mn man heeft ze meegenomen naar zn werk.
Nieuwbouw: idd heerlijk, wij hebben 2 jaar geleden een huis laten bouwen en het is zo lekker dat alles precies naar je eigen zin is en lekker neiuw. Maar de prijzzen daar in Amsterdam eo liggen megaveel hoger dan hier.
Nightelf, wat een supermooie buik!! Oh, nog 3 wkn wachten en dan ziet mijn buik er dus ook zo ongeveer uit (heb even gecheckt met jouw buik van 17wkn en dat ben ik nu ook ong) Melek, wat fijn dat je geen hartkloppingen hebt. Last van je maag is goed te doen en absoluut niet iets om je druk over te maken. Sooner, weer 2 uurtjes buiten dus! Fijn joh, zeker met dit enigszins fraaie weer buiten. Wel ontzettend balen dat je zo bent tijdens de zwangerschap. Het zou toch, zeker voor de mmm-meiden, allemaal pracht en praal moeten zijn!! Wat betreft de reuk, even afkloppen, maar ik heb nergens last van! Kan nog gewoon koken, AH in, langs of in een slagerij etc. etc. Lijkt me wel heel vervelend en lastig als je dat hebt... Manlief moest vandaag weer voor de brandweer zijn medische (sport)keuring ondergaan. Dat gebeurt eens in de 4 jr en hij is wederom geslaagd! Ik ben zo enorm verbaasd want zijn conditie is echt dramatisch! Ik lag wel compleet in een deuk want waar zijn vetpercentage 4jr geleden nog 13% was, is hij nu 21% Da's dus bijna 1.5x zoveel!!! En, gezien zijn leeftijd zeker 4% te hoog! En dan gaf hij mij er altijd de schuld van dat hij dikker werd (terwijl hij gewoon echt heel veel eet; vaak wel 2 of 3 porties en nu ik zwanger ben soms wel 3 stukken vlees!!) Wij zijn trouwens ook vorig jr groter gaan wonen. Had me nog ingeschreven voor een nieuwbouwproject maar dat waren uiteindelijk toch te kleine huisjes vond ik. Ik wilde minstens 140 m2 en de meeste huisje zijn 130m2 ofzo. Nu dus in bestaande bouw met een huis van 150 m2 maar wel begane grond en 1e verdieping helemaal verbouwd. Alleen zolder moet nog maar dan moet de 2e kleine op komst zijn dus daar hebben we nog wel even de tijd voor. Wat wel fijn is aan nieuwbouw, is dat alles natuurlijk nieuw is!! Maar ja, vaak ook wel wat bouwfoutjes, tuinen die volledig gedaan moeten worden etc. etc. Uiteindelijk moet je gewoon naast elkaar neer leggen wat je wil qua grootte, ligging, geld, verbouwen etc. Meiden, ik ga snel opruimen hier, boodschapjes halen, manlief laten koken en dan op naar het hockeyveld!! Heb er echt zin in (volgens mij gaat het de komende uren nog niet regenen). Liefs Suus
Oh Susan, klinkt als een heel mooi huis. Ja vind ook dat zeker wij een grote roze (of blauwe maar die zijn niet te vinden geloof ik ) wolk hebben verdiend. Maar ik zie 'm nog steeds niet. Ben nogal depressed, om eerlijk te zijn.
Oh bah, Sooner, vind het zo naar dat je je nog steeds zo beroerd voelt. Kan me voorstellen dat je er behoorlijk depressed van wordt. Ik stuur een hele grote wolk je kant op, weet alleen niet welke kleur (roze of blauw) je wilt.
Mooie ronde buik hoor nightelf! Ben inderdaad benieuwd naar je echo pics Ik doe morgen een nieuwe poging foto plaatsen... Mijn buik is echt big! Kan zowat mijn benen niet meer insmeren
He meiden, Hou het voor vandaag even kort maar....... telefonisch uitslag binnen gekregen van het ziekenhuis en alles ziet er super uit! Bloeduitslagen waren allemaal goed en de uitslag van de nekplooi was 1 op de 2200. Manlief en ik zijn blij! liefs en zorg goed voor jullie zelf
Lelie, jouw buik klinkt idd wel erg groot als ik het zo hoor! ben benieuwd naar je buikfoto. Nightelf, morgen jouw echofoto's in je album?? Hier een beetje vreemde avond gehad. Zou gaan hockeyen dus manlief en ik net klaar met eten... Komt de kat binnengestormd, springt over de hondenbakken heen, klimt op een stoel, compleet in de stress! Ik kijken. Ligt hij in shock-toestand, met bekkie open, hijgend op de stoel, grote pupillen, alle nagels (van alle pootjes) gebroken/gespleten. Meteen dierenarts gebeld, mocht komen want spoedgeval. Hebben daar vervolgens 1.5 uur gezeten en wrs is onze kat aangereden (of heeft op een andere manier een knal gehad). Geen organen verschoven, blaas intact, ribben intact, wervelkolom ok, alleen misschien een klaplong. Nu moeten we hem in de gaten houden (vannacht dus wekker zetten om hem te checken) en morgen om 8uur weer bij de dierenarts zitten voor controle. Als hij verslechtert vannacht, dan direct weer spoed bellen! Zij vond m niet mank lopen, ik wel, dus morgen nog maar even melden. Word nog wat trouwens. 1e patient van mij is om 09.00 uur dus moet om 08.20 uur wegrijden om dat te halen. Desnoods dus kat meenemen naar werk (met hond, jaja) of kat achterlaten bij dierenarts. Wat een ellende allemaal. Maar aan de andere kant, Sooner's verhaal zit nog vers in mn geheugen en ik moet allang blij zijn dat hij het hopelijk mee schijnt te vallen. Wel sneu trouwens want deze kat is zooooo ontzettend bang dat we eindelijk blij waren dat hij naar buiten durfde. Zal nu wel niet meer gebeuren vrees ik..........
Daag meiden, Vanmiddag bij de Vlos geweest en alles was helemaal prima. Hartje weer gehoord, klonk als een sneltrein . Ik schijn alleen bij 30 weken antistoffen te moeten slikken ivm mn bloedgroep. @Nightelf: wat een prachtig buikje heb je!!! Wat leuk om het verloop van je zwangerschap te zien. @Sooner: He meisje toch, ik zend al mijn positieve energie jouw kant op. Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je het helemaal gehad hebt. Nog ff volhouden, er komen betere tijden. Je krijgt een knuffel van Ouzo (heb een fotootje geplaatst in mn album van Poes) @Esser:Wat een geweldige uitslag!!! Van harte gefeliciteerd!!! @Suus: Wat een vervelend verhaal!!! Ik ga heel hard voor jullie poesje duimen dat ie met de schrik vrij komt. Extra knuffel van mij! @Lelie: Ben heel erg benieuwd naar je buik, gauw foto plaatsen!! Heb jij de Bugaboo al besteld? Zit een beetje te dubben over de kleur grijs/wit of grijs/zand of toch een kleurtje. Ben jij er al helemaal uit? @Deesjuh:Lang niets gehoord, gaat alles goed met je? Alle andere meiden van dit topic: Hoop dat alles goed met jullie gaat! Ik ben ook van de nieuwbouw. Zou natuurlijk het allerliefste in een grachtenpand of herenhuis wonen maar hahaha dan moet ik eerst ff de staatsloterij winnen. Het allerbelangrijkste vind ik eigenlijk veel licht en een buitenruimte. Ik heb ook wat fotootjes geupload! Fijne avond allemaal!!! x Ciara
Mooie foto's Ciara en heerlijk he, om dat hartje te horen kloppen! Ouzo is een mooie poes hoor!! Heb zelf weinig foto's meer van mijn katjes sinds de crash van mn vorige pc. Mn katertje ligt trouwens heel zielig op de bank, wil niet eten (en dat is een unicum!!) en schrikt van elk geluid. Ah gossie, je hart breekt gewoon...
He wat zielig nou...kan ik helemaal niet goed tegen. Als zwangere miep krijg ik direct tranen in mn ogen van zielige kattenverhalen. Veel sterkte! Ciara
Esser, gefeliciteerd met de uitslag! Ga daar maar lekker over dromen straks Suus, wat vreselijk! Echt zielig. Jammer dat jullie niet weten wat er exact gebeurd is.. Hij is nu iig veilig bij jullie in huis. Dikke knuffel Ciara, het moet niet gekker gaan worden he. Ik zit ook nog in dubio over welke kleur het gaat worden: grijs/wit of grijs/zand HAHA Ik neig toch eerder naar de zand...wordt ook minder snel smerig enzo. Over ongeveer 2 weken ga ik 'm bestellen. Ik laat je ook even weten hoe het is gegaan met de makelaar etc. Slaap lekker voor iedereen! xxx
Ciara en Lelie, jullie hebben idd dezelfde ideeen!! Best ongelooflijk toch? Nou, wij zijn er hier vrij duidelijk over, wat betreft de kat: geen klaplong maar iets met zn achterpoten (vermoedelijk rechts). Lijkt alsof hij er doorheen zakt. Loopt ook max 3 mtr en gaat dan weer liggen. Eet nog steeds niet. Net op de kattenbak gezet, ging erin liggen... Zielig!! Nu boven naast ons bed, ligt in de hondenmand (dus mega groot ) met bakje voer en water. Zullen beiden wel niet aangeroerd worden vannacht vrees ik. Hopelijk morgen meer (en beter) nieuws maar ben bang dat het mis is met die pootjes achter. Wij gaan nu slapen, na deze bizarre avond................
heey meiden wat een geklets hier zeg. Ik ben sinds maandag een beetje ziekjes, gisteren belde het werk en zei ik ik kom morgen wel weer en nu heb ik er dus een buikgriep overheen gekregen bah bah dus zo maar weer bellen dat ik niet kom. Tis echt een meiden topic hier zeg jeetje maar wel leuk. Hartkloppingen: had ik met 6 weken ook heel erg mn gyn zei dat dit lag aan het extra bloed wat je lichaam aan het aanmaken was ( dus je hart heeft het zwaarder). Babykamer doordat ik zo ziek ben nog geen fotos gemaakt maar zodra ik me beter voel komen ze gauw. de rest ben ik alweer vergeten sorry. ( moet vaker komen haha)
He bah Danjo, wat vervelend nou! Hoop dat je snel opknapt Hier een verschrikkelijke nacht gehad. Slecht geslapen, droomde natuurlijk alleen over mn kat, 6x wakker geworden ofzo omdat ik me zorgen maakte, pfffffffffff. Mn kat uiteindelijk dus naast ons bed in de hondenmand met eten en drinken, word ik 1.5 uur later wakker, ligt hij op bed! Denk dat hij een veiliger plekje wilde ofzo. Geen benauwdheid verder dus dat scheelt. Misschien dus een lichte klaplong. Hij kan alleen echt niet lopen (2 a 3 mtr hooguit) en zakt door zn achterpoten heen. Vanmorgen dus weer naar de dierenarts en ik moest hem daar achterlaten ter observatie. Ze gaan nog een bekkenfoto maken want wellicht een bekkenfractuur??? Ah het is zo zielig! Word vandaag gebeld over het hoe en wat dus de dag kan mij niet snel genoeg voorbij gaan zodat ik wat hoor over mn katje. Enise, jij vandaag de 20 wkn echo toch (als ik het me goed herinner)? Heel veel plezier ermee!! Hopelijk is alles goed maar daar gaan we maar wel van uit! Ik ga maar ns al wat dingen voorbereiden zodat ik snel weg kan naar mn katje vanmiddag. Liefs Suus
Susan, ik zit hier ook met tranen in mijn ogen............... Ik heb ook 2 katjes en die betekenen alles voor me......... bah verschrikkelijk!! Ik hoop dat alles meevalt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geef hem maar een dikke knuffel van me! Met mij alles goed, vanmorgen echt de eerste keer heeeeeeel erg misselijk geweest. De hele tijd kokhalsneigingen en na mijn crackertje de hele tijd opboeren. MAAR IK BEN ZWANGER dus wat kan mij het schelen!! Ik ben zo ontzettend blij!!!!!!!!!!! Precies over 2 weken hebben we de eerste echo, zoooooo spannend!!!! Fijne dag!!!!!!!
Ow Suus, vind het zo naar voor je!!! Ik hoop werkelijk dat ze iets kunnen vinden waarom hij niet goed loopt. Wens je veel sterkte op je werk!! Hou moed!! Enise, Big day for you!!! Succes!!!! Voor de anderen: een hele goede morgen!!! Ik heb er zin an Ik ga genieten van mijn vrije dag
Gatsie Susan, hopelijk komt het goed met je kat. Ciara/Waterlelie: wij vonden de Bugaboo ook erg mooi, maar was voor ons te laag, we zijn nl allebei vrij lang, vandaar dat het bij ons de Maxi Cosi Mura is geworden. Esser: superuitslag, gefeliciteerd. Enise: succes straks met de echo. Melek: hoe voel je je vandaag? Hoe gaat het met de rest van de meiden? Heb net even wat echoplaatjes van ons meisje geplaatst en zit nu te wachten totdat ze van de Babydump komen met alle bestelde spulletjes (ergens tussen 7:00 en 18:00).
Dames, Goedemorgen allemaal... Nightelf79, ik was gisterenavond heel erg misselijk, ik lag in bed en moest bijna kotsen! En vandaag voel me tot nu toe wel goed, voel nog steeds niet veel... alleen weer last van zere tepels en heb het echt benauwd!