Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Melek, toch prettig idee dat je je misselijk voelde? Nu iets geruster? Ik had vaak 's avonds tijdens/na het tanden poetsen een vlaag van misselijkheid.

Sabrien ook misselijk!! Goed nieuws!! ;) (hoe blij je met zoiets kan zijn he)

Meiden, lief dat je allemaal zo meeleven met mn katje (die heet trouwens Jari, jaja, naar de voetballer). Vooralsnog nog niet gebeld maar dat had ikook nog niet verwacht. Ze gaan nu ong de foto maken dus misschien bellen ze vanmiddag ergens. (of ik bel hun in mn pauze ff)

Nightelf, ga strax kijken naar je echofoto's want ben wel erg benieuwd!!

Lelie, ook enorm benieuwd naar jouw buikfoto!!

2. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Bedankt allemaal! Vandaag idd mijn 20 weken echo.. ben echt zenuwachtig.. Hoop dat alles goed is :)

Nightelf, je foto's zijn echt geweldig!
    Esser, echt een super uitslag meid ;)
    Susan, vreselijk meid wat er met je katje is gebeurd, hoop dat het snel beter gaat.

3. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Ja mischien is dat hem wel :( maar ben toch zooo bang... wil misselijk zijn wil allerlei dingen gaan voelen :(

Maar mischien is het te vroeg?? dames zolang ik geen bloed zie of bruine afscheiding is het toch goed?? dan hoef ik me geen zorgen te maken?? of wel??

4. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Klopt, Melek, zolang je geen bloed ziet is er niets aan de hand. Je kunt weinig anders doen dan rustig afwachten (klinkt amkkelijker gezegd als gedaan, ik weet het).

Hier nog steeds aan het wachten...

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Enise heel veel plezier en genieten he meid.

Heel veel sterkte voor jari ,de kat, ik duim voor je hoor, en logisch dat je slecht hebt geslapen

nightself mooie fotos hoor super.

hier even een foto van mijn 20 weken echo:D

6. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Je hebt ook al zo'n lieve duimzuiger, super hoor!!

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    melek maak je nou niet te druk misselijk zijn etc zegt allemaal niks.
    ik heb voor deze zwangerschap 3 mks gehad en al die zwangerschappen ben ik ook ziek geweest. deze zwangerschap ook ziek geweest en zelfs bloedverlies gehad maar ons meisje doet het super.
    Heb vertrouwen in je lichaam alle klachten of geen klachten zeggen niks

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik was zelf ook altijd een duimerd haha tot mn 4e jaar en mannetje heeft ook lang geduimd en elke keer vanaf 12 weken als e een echo hebben ligt ze duim te zuigen zo lief. alleen is dees gewoon heel mooi genomen

9. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Gelukkig! heb tot nu toe echt niks gezien! :( hoop dat ik het ook niet ga zien!

Ja het is best moeilijk hoor! nog 17 dagen voor mijn echo :(

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik weet als geen ander hoe moeilijk het is om te wachten ik heb de laatste keer in doodangsten gezeten na 3 mks.
    Voor je het weet is het zover ga leuke dingen doen

11. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Suus, wat erg van jullie kat zeg! Ik hoop dat ze vinden wat er nou precies aan de hand is. Kan mij voorstellen dat je slecht geslapen hebt.

Nightelf, wat een mooie foto's zeg! Echt al een mooie buik!

Esser, super uitslag zeg! Geweldig!

Enise, spannend straks je 20 weken echo! Jullie willen ook weten wat het wordt?

Melek, misselijkheid is een goed teken! :) Soms wat vervelend, maar het hoort er nou eenmaal bij! Ga je niet te veel druk maken hè? Dat is ook weer niet goed.

Sabrien, dus ook al misselijk....ik vind het ook niet heel erg hoor, hihi maar nu valt het bij mij nog wel iets mee gelukkig ;)

Lelie &Ciara, de bugaboo vind ik ook geweldig en de kleuren grijs en wit ook! haha, maar ik vind hem wel duur. Dus is even afwachten of ik hem eventueel van ouders of schoonouders krijg :D

Sooner, meid wat erg dat je niet optimaal kunt genieten van je zwangerschap! Is er helemaal niets tegen te doen?
    Dikke knuffel van mij! En ik hoop dat je snel echt kunt genieten van je roze of blauwe wolk! :)

Ik werd vanacht toch wakker met buikpijn!! Echte krampen, meteen naar de wc (sorry mvm, maar de plas niet opgevangen) maar gelukkig niets. Na een tijdje ging het weer over, maar toen gedroomd dat ik een miskraam kreeg. Wat was ik blij dat ik weer wakker werd zeg! Misschien waren het mijn darmen ook wel hoor, maar de pijn zat veel lager. Zolang er geen bloed te zien is valt het gelukkig nog mee.

Fijne dag nog allemaal!
    Liefs Jewel

12. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Danjo, wat een mooie echo! En lief dat ze duimzuigt! hihi grappig dat ze dat elke keer met de echo doet :)

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    esser: gefeliciteerd met de mooie uitslag meid!

enise: heel veel succes en plezier met de 20 wk echo

suus: sterkte met je kat meid!

nightelf: mooie buik :D

jewel: kunnen ook je darmen zijn hoor meid, loop soms krom van de buikkrampen :(

ik zit hier nog steeds te wachten op de postbode
    het zh zei dat dinsdag de brief weggegaan is dus dan moet ie vandaag toch echt komen hoop ik
    jammer genoeg komt hier de post pas halverwege eind middag

fijne dag meiden :D

14. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Melek, positief blijven meid, is echt niet goed voor jou en de baby.. ik heb juist mijn hele zwangerschap bijna nergens last van gehad. Echt een paar keer een nare gevoel tussen mijn borsten en dat was het..

Jewel, we weten al wat het gaat worden. Een meisje :) We hebben een geslachtsbepaling gehad. Maar we gaan vandaag doen alsof we het niet weten om zeker te zijn of het een meisje is, hihi :) Je kan af en toe wat hevige krampen krijgen, kunnen zeker je darmen zijn. Ik heb namelijk in het begin veel last gehad van mijn darmen.. gelukkig heb je geen bloedverlies gehad.

Danjo, is idd een prachtige foto, die had ik nog niet gezien :)

15. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Morguh Dames,

@Danjo: Wat een prachtige lieve echofoto van je duimzuigertje! wat een groot meisje al!!

@Suus: Oooohh, ik hoop zooooo dat het goed komt met Jari. Wat lief dat ie vannacht op jullie bedje is gekropen. Ik duim met je mee!!!

@Enise: Heel erg veel succes vanmiddag!!! laat je ons snel weten?

@Jewel: He bah, wat een nare droom. Vanacht over vakantie, bloemetjes en zon gaan dromen hoor!! Tja die buikpijn is vervelend in het begin maar hoort er wel bij. Nog ff volhouden!

@Melek: Ook ik heb 2 miskramen gehad en had toen precies dezelfde kwalen als bij deze zwangerschap. Er is dus geen pijl op te trekken. En hoe pragmatisch het ook klinkt, als het niet goed zit kan je er helemaal niets aan doen. Je zult snel genoeg zien dat strx de 12 weken voorbij zijn en dat je dan kan gaan genieten. Probeer dat nou nu alvast maar te doen want zo vaak zul je niet zwanger zijn in je leven ;) (ik vond dat ook echt niet makkelijk hoor maar ik wou dat ik het wat eerder gedaan had)

@Sooner: Hoe is die vandaag? Alweer kunnen eten en iets blijer?

@lelie: Ik neig ook naar grijs/zand omdat het practischer is :D. Ik bestel m ook nog in de maand Juni omdat ik m dan goedkoper kan krijgen. Wat ga jij nou doen qua gym, yoga of cursus?
    En kom eens door met die buikfoto :), wil ff vergelijken...en kijken hoe ik er over 3 weekjes uitzie.

@Nightelf: Volgens mij kan je bij de nieuwe editie Bugaboo de stang verstellen, dus is hij ook voor langere mensen geschikt. Maar de Mura is ook prachtig, wilde ik eerst ook maar hij schijnt vrij zwaar & groot te zijn als je m opvouwt en dat is in een stad als A'dam met veel trams niet zo handig.

Fijne dag allemaal!

X Ciara

16. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Dames bedankt voor julli lieve berichten! Ben echt blij dat jullie dr zijn... Heb net twee steken gehad :)
    meteen naar de wc gerend maar niks :) Dames dit is echt erg hoor!
    maar ik ga dr niet veel aandenken, en ga ook afleiding zoeken...

Wil me bezig houden met school maar dat lukt ook niet meer :(

17. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Danjo, smelt..................... wat lieffffffffffffff!

Jewel, ik heb ook echt last van mijn darmen en heb daarbij ook echt krampen!! Heb het weekend bijna de hele tijd op het toilet gezeten, werd er niet goed van daarna is het iets beter gegaan maar het is wel nog aan de dunnige kant zeg maar (sorry voor de onsmakelijke details tijdens lunchtijd hihihi). Heb ook nog wel van tijd tot tijd dat menstruatie-achtige gevoels soms ook een trekkend gevoel laag in de buik maar heb dit al vaker gelezen.

Ik merk ook echt dat ik weinig eetlust heb, normaal hield ik wel van snoepen maar ik moet er nu niet aan denken......avondeten gaat wel goed dan heb ik ook echt honger. Overdag eet ik niet echt veel een crackertje, 2 stukken fruit en een krentebol dan heb ik 's avonds wel honger.

Ik maak me nu gelukkig minder druk en kan er meer van genieten nu!

Ciara, inderdaad als het misgaat dan gaat het mis en kun je er niets meer aan veranderen..........

DUS GENIETEN NU!

18. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ciara: de stang is idd wel verstelbaar, maar dan zit de bak erg laag. Zelfs met de stang op de hoogste stand is ie voor mn man nog aan de lage kant (hij is 1,90m). De Maxi Cosi is idd wat zwaarder, maar waar ik woon heb je toch geen trams, in mn dorp zit zelfs helemaal geen openbaar vervoer. Voor in het bos en veen wandelen lijkt hij me wel erg geschikt en bos en veen hebben we hier genoeg en we houden ook van wandelen, dus dat scheelt.

De garage staat inmiddels vol met dozen met bayspullen, had niet verwacht dat het zoveel dozen zouden zijn. Alleen al 11 dozen met alleen het kamertje erin. Zijn gelukkig wel handzame paketten. Nu wachten tot mn man thuis is, kan haast niet wachten tot ik mag gaan inrichten.

Gaan jullie trouwens ook iets van zwangerschapsgym ofzo doen. Ik heb me opgegeven voor gym, moet maandagavond voor het eerst heen, ben erg benieuwd of het wat is.

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ik ga strax jullie berichtjes wel lezen. Ben nu compleet overstuur. Gebeld door dierenarts. Staart gebroken tussen 1e en 2e staartwervel met beschadiging ruggemerg. Blaas en anus zijn momenteel verlamd. Staart wordt vanmiddag wrs nog geamputeerd en dan afwachten of blaas en anus weer herstellen. Zoniet, dan uiteindelijk in laten slapen.

Nu dus snel naar dierenarts. Heb alles gecanceld hier want ben een emotioneel wrak nu. Sowieso vragen wat kans van slagen is en of hij nog een normaal leven kan leiden. Dat is natuurlijk het allerbelangrijkst want anders moeten we hem meteen al laten inslapen maar... Oh god, wat is dit erg zeg! Heb ook al gekotst.

20. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Susan, Ohhh meid meen je niet.. veel sterkte!! Hoop dat je met goed nieuws terug komt!

Deel Deze Pagina