Susan: dat meen je niet, meid. Ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid hebben en dat je je katje niet hoeft te laten inslapen.
Susan, wat verschrikkelijk.......................................................... Heel veel sterkte...... DIKKE KNUFFEL
Oh Suus Wat sneu! Ik ga heel hard voor de kat duimen. Knuffels Ciara, ik mail je wel eff mijn babysite. Ik heb vandaag nieuwe foto's geplaatst. Hier op ZP wil het gewoon niet lukken. Enne..het zit er dik in dat we het huis gaan kopen. Eentje met een puntdak. ik kom er net vandaan en het is echt heel mooi!!!! We hebben ook gehoord dat de prijzen omlaag gaan...dus we zijn net op tijd
Meiden, dank je wel, wat ontzettend lief zijn jullie! Wij zijn inmiddels net terug van de dierenarts. Jari blijft daar vandaag nog en dan wordt hij morgenochtend geopereerd. Zijn staart wordt dan geamputeerd en hij zal verder gaan met een klein stompje. Dat is het minst erge van alles... Zijn staart is precies gebroken waar het ruggenmerg ongeveer eindigt. Het eindigt als het ware als een soort sliertjes en die kunnen beschadigd zijn. Dat zorgt voor de verlamming. Ook rectaal heeft hij hierdoor problemen maar die vonden ze van ondergeschikt belang. Na morgen is het intensieve zorg en duimen en hopen dat zn blaas het weer gaat doen uit zichzelf. Gelukkig hoef ik dinsdag pas te werken en heeft mn zus vakantie vanaf vandaag dus er kan intensieve opvang geregeld worden. Ben nu nog wat verdoofd en ga zo maar wat slapen op de bank. Voorlopig kan ik toch nog nix doen; morgen weten we pas meer. (ga wel ff op internet zoeken naar prognoses etc.) Lelie, jij zou me ook je babysite pb-en maar heb nix ontvangen. Kan je dat alsnog even doen? Ben benieuwd naar jouw megabuik.
susan heel veel sterkte meid bah Lelie ben ook benieuwd na je site ik heb er ook 1 -=] beebiesite.nl [=-
Oh Susan, ik zit helemaal te shaken op de bank. Wat vreselijk zielig. Bij je eerste berichtjes dacht ik, oh gelukkig, het valt allemaal wel mee. Maar arme Jari zonder staart. Maar ik duim heel erg dat het daarmee opgelost is en dat na jullie extra veel liefde, Jari weer helemaal opknapt. En een heel knappe, vrolijke staartloze lieve kater wordt. Lief dat je nog ff aan mij dacht toen het gebeurde. Ik weet precies wat je voelt. Ik was zo verdrietig twee weken geleden toen het telefoontje van de dierenarts kwam. Ik heb geprobeerd zo weinig mogelijk te huilen, omdat ik inderdaad van huilen heel erg moet spugen en overstuur wordt. Ik mis mijn poesie ook zo vreselijk. Morgen gaan we weer naar huis (zijn we 2 weken niet geweest) en ik zie er tegenop, want het is daar zo leeg. Gelukkig ga jij dat niet meemaken, daar heb ik echt alle vertrouwen in. De dierenarts is gelijk met een goed plan gekomen en schuwt niet om goed in te grijpen. En dan doet Jari (en jullie natuurlijk) de rest. Heel veel knuffelen helpt vast. Ik hoop dat je 'm snel op mag halen.
Esser, wat een prachtige uitslag. Kun je lekker mee vooruit. Sabrien, Jewel, ik had ook veel buikkrampen en ook een soort menstruatieachtige buikpijn. Niet zo raar natuurlijk, want zeker die eerste weken weet die baarmoeder niet wat haar overkomt. Ze moet echt hard werken en daar komt af en toe natuurlijk even wat pijn bij kijken. Melek, goed doorzetten he. Met positief zijn. Het mag echt. Je bent echt zwanger, dus nu proberen een beetje te genieten van je veranderende lichaam. Het moet hard werken, dus pijntjes horen erbij. En sommige mensen hebben heel veel mazzel en voelen nauwelijks iets. Ieder lichaam is anders. Ciara, ik ga Ouzo zo even bekijken. Ben heel benieuwd. Ik moet elke keer denken aan hoe hij zijn pootjes om je nek legt. Dat moet echt de hemel zijn. Enise, wat spannend, heb je al nieuws? Of heb ik het over het hoofd gezien? Mooie wagens die jullie hebben uitgezocht hoor! Zowel de Maxi Cosi als de Bugaboo. Die Bugaboo Bee lijkt me wel heel handig, we hebben nl een mini-auto. Ik ben natuurlijk weer de rest vergeten, maar jullie schrijven ook zoveel. Leuk trouwens!!!
Oh Ciara, wat een plaatje. Wat een mooi katje, met dat witte befje. Net een slabbetje, om in babytermen te blijven. Is zijn buikje ook wit? Caruli, is de brief al binnen?
@: Ach Suus wat vreselijk!!!!!! Ik ga al mijn posi krachten jullie kant opsturen dat Jari goed de operatie doorkomt. veel sterkte!! @Lelie: Leuk PB me ff! Ben wel benieuwd naar het huis misschien toch maar weer eens met een frisse blik bekijken. Zin in kopje koffie doen morgen? Ben overdag vrij. Moet nu gauw mn werk afronden, later meer! Liefs, Ciara
Ciara, ik heb je al een pb'tje gestuurd vanmiddag. We hebben het voorlopig koopcontract getekend We hebben het huis bouwnummer 118!!!!! Voor 322.00 euro hebben we een big house met een tuin!!!!!! Ik ben helemaal trots dat we de knoop hebben doorgehakt. Voor de kerst is het klaar!!!!! Eindelijk toch een verlaat babykamertje voor de boeg... Ik moet morgen helaas werken! Ik ben op de dinsdag en de donderdag altijd vrij Of anders een keer in het weekend. Suus, jou heb ik ook al een tijd geleden een pb'tje gestuurd. Ik zal het nog een keertje doen. Danjo voor jou ook
Sooner, wat ontzettend lief je berichtje. Krijg/kreeg er tranen van in mn ogen. Dank je wel. Ik wil je ook heel veel succes wensen als je weer thuiskomt want dat lege huis, dat gevoel komt me wel bekend voor in de oren helaas. Ik heb dan nog wel een andere kat en hond maar ja, het is toch anders. Heb trouwens vanmiddag 1.5 uur geslapen op de bank, leek heel kort, maar keek op de klok na afloop en was verbaasd. Toch best moe dus. Ga vanavond wrs toch maar volleyballen, al is het om mn gedachten te verzetten. Wat mn dag wel opvrolijkte, is dat de Lief-spulletjes binnenkwamen zojuist. Leuk roze-aankleedkussen (hoes), roze lakentjes, 2 rieten manden, 2 zuigflesjes, een felgroen wippertje en 2 paar sokjes (zo schattig). Voelde me wel iets beter daarna maar ja, even knippen in de vingers en ik ga weer... Meiden, ik houd het even hierbij. Zit even in een paar ego-dagen......sorry, komt vanzelf wel weer goed! (Danjo, heb je babysite gezien, leuk hoor!) (nu jij nog Lelie! PB-en he!)
Ciara, ik heb je al een pb'tje gestuurd vanmiddag. We hebben het voorlopig koopcontract getekend We hebben het huis bouwnummer 118!!!!! Voor 322.00 euro hebben we een big house met een tuin!!!!!! Ik ben helemaal trots dat we de knoop hebben doorgehakt. Voor de kerst is het klaar!!!!! Eindelijk toch een verlaat babykamertje voor de boeg... Ik moet morgen helaas werken! Ik ben op de dinsdag en de donderdag altijd vrij Of anders een keer in het weekend. Suus, jou heb ik ook al een tijd geleden een pb'tje gestuurd. Ik zal het nog een keertje doen. Danjo voor jou ook
Dames, voel me nu wel misselijk... Het is niet zoo dat ik echt moet kotsen maar heel licht! Ben hier wel blij mee Morgen ben ik lekker 5 weken! Susan meid leef helemaal met je mee! veel sterkte!! Liefs Melek
Speciaal even voor Suus; heel veel sterkte meis! Bah, wat een naar bericht............... Heb zelf 2 poezen en een (jeweetwel) kater en zou ze voor geen goud willen missen. Denk aan je en aan Jari en hoop dat er vanaf morgen beter nieuws komt! liefs
Enise, hoe was de echo? Waterlelie, jee wat spannend dat voorlopig koopcontract! Gaaf! Begint voor jullie meiden het weekend ook al? Of hebben jullie nog 1 dagje werken te gaan? Hier wel al weekend en een lange ook (tot en met maandag vrij) Oh, gister de angelsound binnen gekregen en 't hartje lekker thuis kunnen horen! Hoe geweldig! liefs
Lelie, ik ga zo even je babysite bekijken. Wat leuk van jullie huis trouwens, gefeliciteerd! Melek, fijn dat je misselijk bent. Hopelijk nu wat meer gerust gesteld. Ik heb vanavond toch gevolleybald, was wel fijn om even mn gedachten op wat anders te zetten. Moet zeggen dat ik het prima volhield! Baal nu dus wel dat er geen trainingen meer zijn want ik had dit nog een tijdje kunnen doen. Heb inmiddels wel megahoofdpijn (van al dat huilen natuurlijk) en mn lenzen zijn wat pijnlijk (ook door het huilen). Snel maar uitdoen dus. Klein pizza'tje zit in de oven want heb vandaag nauwelijks gegeten. Moet toch die kleine een beetje bijvoeden, met iets lekker gezonds Morgenochtend dus de operatie. Had vandaag zoiets, operatie gaat vast goed, maar nu begin ik toch weer te twijfelen... Aan elke operatie zitten natuurlijk risico's vast en strax bepaalt de operatie al zijn lot... Vind het ook een vervelend idee dat hij nu moederziel in de dierenkliniek zit en dat daar niemand is. Hopelijk mag hij morgen mee naar huis, als de operatie dus goed gaat, en dan ga ik elk vrij uurtje aan hem besteden. Het zal iig niet aan mijn/onze goede zorgen liggen dat het misgaat. Meiden, ik houd jullie op de hoogte, ben er morgen pas weer dus. Liefs Suus