Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Suus,

even een dikke knuffel voor jou!

2. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    #922 Ciara, 19 jun 2009
    Laatst bewerkt: 19 jun 2009
    Daag meiden,

Was de hele dag op pad....heb weer wat jurkjes gescoord van King Louis waar ik in pas ;) en met vriendje bij de Burgelijke Stand de vrucht erkend. Daarna kwam mn vader op bezoek helemaal uit Groningen, hij kwam de dikke buik bewonderen, helemaal trots op zn meissie.

@Suus: Jeetje wat een eerste opluchting dat Jari goed uit de operatie is gekomen. Nu blijvenb we hier met zn allen heel hardduimen voor zn herstel zodat jullie strx lekker zonder zorgen op vakantie kunnen.

@Lelie: Wat een mooie site!!! En wat een joekel van een buik al :). Leuk om alle foto's van Vlie te zien. Het tentje bij de jachthaven ken ik nog niet. Wat leuk dat je strx helemaal je huis naar eigen smaak in kan richten. Heb je al stapels woonbladen gekocht?

@Danjo: wat een mooie indrukwekkende buik!!

@Nightelf: Wat vervelend dat je zwangerschapssuiker hebt. Heb je daar zelf ook last van? Als enige voordeel lekker veel echo's maar de reden is natuurlijk niet leuk.

@Enise: Fijn dat alles goed was met jullie eigenwijsje!!!

@jewel: de 1e 7 weken alweer voorbij! Op naar de 12!

Alle andere meiden alvast een heel fijn weekend!!!

Ik ben dit weekend vrij druk en heb veel op stapel staan. Ga morgen heerlijk uit eten (Toscanini voor de A'dammers onder ons) dus zal weinig online zijn.

Geniet van jullie weekend!

X Ciara

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, Jari is weer thuis! Het viel reuze mee hoe hij eruit zag. Had een half kale kat verwacht dus eigenlijk was alles beter dan dat natuurlijk. Alleen zn achterkantje is wat kaal en natuurlijk geen staart maar dat went vast heel snel! Nu ligt hij lekker in zijn bench te slapen, heel lief, en zit natuurlijk onder de pijnstillers. Morgen moeten we om 13.00 uur voor controle naar de dierenarts, net als zondag (terwijl ze eigenlijk geen dienst heeft maar hem wel graag wil zien --> waar vind je zo'n meelevende dierenarts), en dan krijgen we uitleg over katheteriseren van de blaas. Vanaf morgen ook 1x pd pijnstiller en 2x pd antibiotica. Als het goed is, heb ik een foto zojuist geupload van Jari, hoe hij er nu uitziet, waarbij je dus kan zien hoe dat eruit ziet, zonder staart (en nog even kaal).
    Hij wilde hier thuis trouwens al meteen lopen maar we hebben hem opgetild en in de bench gelegd. Heb nog zeker 10min naast hem op de grond bij de bench gelegen zodat hij heerlijk rustig was. Ga dat denk ik vaker doen vanavond :)

Ciara, heel veel plezier dit weekend en we zien je erna wel weer verschijnen!

Nightelf, vervelend die zwangerschapsdiabetes. Het is wat...

Oh ja, had mn moeder net al nog aan de tel. Wij gaan natuurlijk over 3 wkn met vakantie (ook dat nog), 12 dgn vliegen, vrij luxe etc, maar ja nu hebben we dit erbij. Heb al geinformeerd of we zouden kunnen annuleren maar dat gaat helaas niet op in dit geval. Wrs wil mn moeder hier wel 12 dgn intern om voor mn katje te zorgen. Lief he?! Die was ook compleet overstuur toen ik haar belde gisteren, net als ik natuurlijk...

Ik ga even bij manlief op de bank zitten. Jari ligt lekker in zn bench en is volgens mij dolblij dat hij weer thuis is!

Liefs Suus

4. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Oh Susan, Jari ziet er nog steeds hartstikke mooi uit. Wat een lievie. Ik kan me voorstellen dat je de komende dagen bijna op de bench woont. Praat maar veel tegen 'm. Het gaat vast goed komen, zijn haren glanzen nog zo mooi. Het is wel heel belangrijk dat hij heel goed drinkt en voldoende plast inderdaad. Maar dat komt met jullie zorg helemaal goed.
    Onze lieve poesie (nu dus stiekem al weer ruim twee weken dood) was ook een koetje (zwart/wit dus). Alleen wel de helft zo groot.
    Ik kreeg even een schokje toen ik de foto zag.

Waterlelie, wat cool zeg, een nieuw huis. Wat leuk!! Heb je al foto's?

Enise, wat fijn dat de echo helemaal goed ging. Staan de foto's er al op?

Hee Ciara, wat vertel je nou, heb je weer kleren gekocht???? Veel plezier dit weekend

Alle andere zwangere meisjes, wat hebben we veel te vertellen zeg.

5. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ciara: het is nog niet zeker hoor, dat ik zwangerschapsdiabetes heb, ze vermoeden het alleen, vandaar alle onderzoeken. Zelf heb ik er niet zoveel last van, heb alleen veel dorst en veel vruchtwater. maar ja, we zullen zien dinsdag.

Susan: hij ziet er nog goed uit hoor. Gaat vast helemaal goedkomen. Wij hebben ook een zwartwitte (jeweetwel) kater, lijkt we een beetje op hem, is alleen wat kleiner. Zal wel ff een foto in mn album zetten.

6. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Nightelf, misschien valt het wel mee. En ga je nu gewoon hard. Daar duim ik voor o.k.!

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ja Jari is best een grote kat. Had voor zn castratie ook echt enorme ballen! Nog nooit zulke grote gezien bij een kat :)
    Hij woog eerst (in okt) ook nog ns 8.3 kilo en inmiddels dus afgevallen naar 6.3kilo. Zijn buikje is al een stuk minder maar zijn lijf blijft groot natuurlijk! De dierenarts vond hem bijvoorbeeld nu al mooi op gewicht.
    Enne, hij is idd echt ontzettend lief. Nog nooit zo'n lieve kat gehad; hij zou nooit naar je uithalen. Sommige katten doen het ook nauwelijks maar als ze het zat zijn, krijg je wel een knal...nou niet bij mijn Jari dus. Echt de goed- en liefheid zelve. Hij ziet er ook niet ziek uit en zn staart vind ik dus ook meevallen. Daarom kan ik het ook niet geloven dat zn blaas het nooit meer zou kunnen doen en dat ik hem zou moeten laten inslapen. Hij is nl nog best fief, zo vlak na de narcose! Ik blijf hoop houden...

Nightelf, hoop niet voor je dat je zwangerschapsdiabetes hebt maar goed, eerst dinsdag maar afwachten!

8. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Jari ziet er ook uit als een heel lieve kat!
    Dit is ons doodgereden katje. Wat een schatje he?

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ah Sooner, wat een moppie!!! Echt een klein lief katje zeg... Ongelooflijk toch dat zoiets kan gebeuren he, iemand die een onschuldig beestje aanrijdt.

10. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Ja he..

11. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ahh...wat een poepie

12. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    @Sooner: Wat een droppie!! Mijn vriendje vond het ook heeel zielig en wenst je ook veel sterkte.
    Denken jullie al na om misschien een ander poesje te nemen? Niet ter vervanging maar omdat het zo gezellig is in huis.

Hoe voel je je verder?

Ik zal ook even een babyfotootje van Ouz bijvoegen.

Hahaha zo wordt het nog een poezetopic :D

@Suus: Wat fijn dat het zo goed lijkt te gaan met Jari!!!! Wat een opluchting. Geef m een dikke knuf van mij voor het slapen gaan.

Liefs,
    Ciara

13. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He Suus, heb je een beetje kunnen slapen? Hoe gaat het met Jari?

Wens jullie allemaal een leuke dag toe! Ik ben de hele dag op pad:)
    Ik ga dadelijk naar babyplanet voor de Bugaboo!!!! Ben nog aan het twijfelen of de kap wit/zand wordt hihi
    Ze geven namelijk korting op de Bugaboo. Normaal bijna 1000 euro en nu 775 euro...
    Daarna meteen door naar mijn mamsa die mijn broek gaat inkorten EN daarna bij mijn zusje eten druk druk druk dus...

Ahh...ik ben nog steeds ril van ons nieuwe huis. Hij is zo mooi. Echt zo eentje met een klokgevel met daar in het midden een witte belijning:D
    Wij gaan morgen weer even gluren en foto's maken.

Ik heb vannacht gek gedroomd: dat ik na sex enorm ging bloeden, bah!!!! Werd met een heel vreemd gevoel wakker.

Nouja...hopelijk blijft het bij een droom...

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, hier best oke geslapen, was natuurlijk kapot! Uiteraard wel 's nachts naar de wc (logisch..) en toen even gaan checken bij Jari die beneden slaapt in de bench (we mochten hem niet mee verplaatsen naar de slaapkamer). Ik heb hem toen een paar brokjes voer gegeven en dat at hij op! Ook probeerde hij te lopen wat nog best goed ging (ik was verbaasd) en hij ging daarna lekker snorren op zijn ouderwetse manier (en dat is heel hard).
    Daarna ben ik weer verder gaan slapen (het was tenslotte 4 uur ofzo) en nu dus weer wakker vanwege een plasje. Uiteraard weer naar beneden gegaan en toen stond hij op de kattenbak! Kattenbak was niet vies helaas maar de drang is er kennelijk wel om daarin te gaan. Daarna zijn AB gegeven, pijnstiller in de vorm van vloeistof en toen weer eten en drinken. Nu ligt hij prinsheerlijk te genieten op zijn dekentje. Deurtje van de bench staat open dus als hij wil, mag hij lopen van mij. Voelt hij zich ook minder opgesloten wellicht.
    Strax om 13.00 uur voor controle naar de dierenarts en dan krijgen we de katheter-instructies.

Lelie, idd een gekke droom! Weet je hoe je ervoor kan zorgen dat je dat nooit zal krijgen tijdens de zwangerschap? Geen sex meer hebben! (wij hebben dat hier al nauwelijks, ik blijf het wat eng vinden)
    Kan me voorstellen dat je nog steeds helemaal in de wolken bent over je huisje. Het kan jou zeker niet snel genoeg december worden zodat jullie er met zn 3-tjes in kunnen!
    Heel veel plezier iig vandaag!

Liefs Suus

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Fijn dat alles goed gaat met Jari nu duimen we zo dat het alleen nog maar vooruit gaat.

Lellie drukke dag maar wel leuk

sex wij hebben gewoon nog sex hoor waarom niet.
    Ik heb in het begin veel bloed gehad maar niet als we sex hadden gehad en nu hoef je je al helemaal geen zorgen meer te maken kan hooguit een ader knappen.

16. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    @Suus: Dat klinkt hoopvol!!! Fijn!

@Lelie: Rare droom!! P.S. Ik heb een adresje voor je waar de Bugaboo E 695,- kost. PB je wel ff.

Hahaha ons sexleven staat ook op een laag pitje, durfde al niet te vragen hoe het bij jullie zit. Vind het niet eng maar heb gewoon minder zin en voelt met die dikke buik niet altijd ff prettig. (zijn vast de hormoontjes) We knuffelen wel veel en af & toe maak ik zin. ;)

Dames, fijn weekend!!!

X ciara

17. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Sex? Haha wat is dat? We hadden het ook niet nodig toen we een kindje gingen maken. Dus waarom nu nog sex hebben... Haha.

Maar serieus, het komt er hier ook niet echt van. Heb niet heel veel zin, tussen al het hikken en misselijk zijn door. Gelukkig snapt mijn vriend het heel goed. Maar zijn zin is er gelukkig niet minder om (ondanks mijn veranderende lichaam). Dus zodra ik me weer wat beter voel gaan we de schade vast wel inhalen. En anders over 8 maanden wel weer (oeps dat zal ik nog niet tegen hem zeggen ;) )

Als kleintje is Ouzo ook schattig zeg, Ciara! Het is inderdaad net een poezentopic. Tsja surrogaatkindjes he. Wij hebben er gelukkig nog eentje, een wat oudere poes. Ze is niet zo heel erg van het knuffelen normaal, maar gelukkig de laatste twee weken wel.

Ik denk dat je heel goede tekens hebt gezien vannacht, Susan. Ben benieuwd wat de dierenarts nu zegt (het is nu 13.05 nl).

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Sooner, wij doen er ook nauwelijks aan hoor, aan sex. Af en toe dus en ja idd, ook ik maak af en toe zin. Maar als ik dan eenmaal bezig ben, denk ik, wat zeur ik nou, het is best leuk! ;)

Net terug van de dierenarts. Ze kon helaas nog nix zeggen over de tekenen die wij gezien hebben vannacht en vanmorgen. Vraag blijft of zijn blaas het wil doen. Hij is iig gekatheteriseerd door haar en ze heeft ons uitgelegd hoe wij zijn blaas leeg moeten drukken. Dat gaan we vanavond proberen. Sowieso morgen om 13.00 uur weer terug.
    Ze zei wel dat we ons al af moeten vragen hoe lang we op deze manier doorgaan want we zullen elke dag naar de dierenarts moeten de komende week/wkn. Ikzelf wil het 2 wkn proberen en dan kijken of een dierenfysiotherapeut ons evt nog kan helpen.
    Het katheteriseren voelde hij trouwens wel dus dat vinden wij persoonlijk een goed teken; er zit dus wel gevoel! Alleen kunnen de spieren zich dus nog niet ontspannen en samentrekken. Ik ga nu ook weer op internet kijken of er een dierenneuroloog bestaat... Ik heb alles over voor mn beestje. Het is gewoon dat hij verder nog zooooo goed is en niet zo oud dat ik echt alles wil proberen om hem te redden. Het ziet er nl ook niet uit alsof hij pijn heeft, vandaar.

Nou meiden, ik ga googlen. Tot ltr!

Liefs Suus

19. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ook hier is de zin in sex ver te zoeken, maar ik ben dus niet de enige.... Vindt het gewoon een beetje eng.

Susan: Jari is iig de eerste nacht goed doorgekomen, dat scheelt! Nu hopen dat ie uit zichzelf begint met plassen.

Lelie: veel plezier met uitzoeken van de Bugaboo.

We hebben hier straks buurtbbq in de stromende regen :( Hopelijk klaart het straks nog wat op.

20. Deesjuhh

Deesjuhh Actief lid

24 nov 2008
    205
    0
    0
    hoi ladies,

zo eerst even alle verhalen gelezen.

jeetje wat sneu zeg susan79
    issie er weer van opgeknapt na de zware operatie?

hoe is het met sooner?
    je mocht weer naar buiten las ik?

en met de andere dames ook alles goed?
    heb een week geleden op de bank gelegen en ziek dat ik was.
    eg nie normaal.
    heb alles eruit gegooid wat er binnen kwam.
    durfde zelfs bijna nie tmeer te eten en te drinken maar uiteindleijk is het allemaal goed gekomen.
    voel me weer prinsheerlijk en ben bijna 12 weken wat gaat de tijd toch hard.

Deel Deze Pagina