oh deesjuhh, gelukkig voel je je weer beter. Wat een ellende he? Had je gewoon griep of was het het zwanger zijn? Hier ietsje beter, wel sinds een paar dagen last van bandenpijn. Tenminste ik denk dat het bandenpijn is. Een beetje zeurderig gevoel links onderin mijn buik. Het is niet echt menstruatiepijn, maar wel een beetje zo'n soort gevoel Ben vandaag weer een 1,5 uur buiten geweest, nog wel in de rolstoel. En nu heb ik last van een bui van zelfmedelijnen en sjacherijnigheid. Is morgen vast wel over. Fijne avond allemaal.
Hey hier ben ik weer!!!! Heb een drukke maar een oh zo leuke dag gehad. Wij waren qua kleur van de bugaboo al uit toen we 'm zagen: het wordt toch de kleurencombinatie off white/grijs Heb daarbij nog een aantal accessoires erbij besteld zoals een luier/voedingstas en adapters voor de maxicosi. Wij kunnen voor ons in de auto Isofix vastzetten zodat de maxicosi er opgeklikt kan worden. Geen gedoe met gordels etc. Ook heb ik een wit wiegje besteld wat later als bankje gebruikt kan worden Ik ben helemaal blij!!! Ik ben dus klaar met de spullen hihi Zo, dit moest ik even kwijt... Oja..en over de droom. Ik weet ook wel dat er niets gevaarlijks kan gebeuren. Bij ons is het pitje ook erg laag Ik heb geen zin, voel me niet lekker met mijn buik enzo. Gelukkig begrijpt mijn mannetje het wel Hij zegt zelf van dat hij het ook eng vind haha meiden, hele fijne avond!!!!
Sooner, kan best bandenpijn zijn hoor! Je zal merken dat je ook ineens best stevig gaat groeien. Lelie, goed geshopt zo te horen! Kan me voorstellen dat je helemaal een blij ei bent. Hier net weer bij de dierenarts geweest. Nog steeds geen anusreflex zoals dat heet dus dat is nog steeds niet zo mooi. Wel voelde hij meer van het katheteriseren dus dat zou wel weer een goed teken kunnen zijn. Ook kan hij zijn achterpootjes weer redelijk krijgen zoals normaal, dus lekker de lucht in tijdens het schoonmaken op zn buik. Dat was een goed teken, echter de blaas wil nog steeds niet. Morgen dus weer naar de dierenarts, net als dinsdag (dan gaat mn zus want ik moet werken). Woensdag blijft hij vervolgens de hele dag daar want ook dan moeten wij beiden werken en donderdag is hij weer de hele dag thuis, met een bezoek aan de dierenarts natuurlijk, want dan neemt manlief de hele dag vrij. Vrijdag ben ik weer vrij, net als het weekend. We hebben wel een beslissing genomen over hoe nu verder en wanneer we de knoop doorhakken. We willen hem deze week nog aan bepaalde medicijnen hebben (gaat de dierenarts zich nu in verdiepen), dan vanaf volg wk maandag 3x pw dierenfysiotherapie (dan gaan ze met shocktherapie kijken of de zenuwen zich weer herstellen), en als dat allemaal geen soelaas biedt dan wo 8 of 9 juli laten inslapen. Wij gaan 11 juli met vakantie en dan kan ik daar evt herstellen van dit allemaal, ipv dat ik daar zit en me helemaal druk maak over mn zieke katje. Maar goed, dat inslapen doen we alleen als er helemaal geen herstel in zit qua blaas of darmen. Qua motoriek enzo gaat hij nl echt met sprongen vooruit, alleen dat andere moet het nog doen. Dierenarts vond dit ook een goede beslissing. Meiden, ik ga eindelijk de deur ns uit, met manlief naar de Desigual-winkel. Kijken wat ik nog aan kan qua normale kleding... Liefs Suus
oh waterlelie, klinkt allemaal zo leuk. En handig! Nu kun je zeker niet meer wachten tot het binnenkomt? Susan, het klinkt veelbelovend, vind ik. Heb er natuurlijk geen verstand van, maar het klinkt als een heel behandelplan. Goed van je!
Ik ben een beetje zenuwachtig. Morgenochtend vroeg gaan we hartje luisteren. Ik heb in het zkh het hartje twee keer mogen luisteren, maar mijn vriend heeft het nog niet gehoord. Ik vind het echt heel spannend. Ben benieuwd hoe mijn bloeddruk nu is, zal ze ook wel meten denk ik.
Sooner, het is echt heel bijzonder om samen met je mannetje naar het hartje te luisteren Veel plezier morgen! Wat is het trouwens rustig hier..
Sooner, fijn om te horen dat het wat beter gaat. Morgen veel succes en plezier bij het luisteren naar 't hartje. Is zo bijzonder! Waterlelie, nou jullie zijn inderdaad goed geslaagd! Super! Plaats je eens foto's van het babyspul? Is altijd zooo leuk! Suus, oh die poezel van jullie. Wel fijn om te horen dat het stap voor stap vooruitgaan kent. Ga zo duimen dat die stijgende lijn doorgaat! Oh, genoeg kunnen shoppen? (Ik pas niets meer aan normale kleding, alles is al positiekleding....) Hier tot nu toe een druk weekend gehad. Vier vrienden van ons kwamen gezellig eten, super gezellig en een latertje geworden Maar morgen nog een dagje vrij dus dat is wel erg lekker. We gaan trouwens deze week het mooie weer tegemoet hier in NL, heerlijk! Hebben dames nog controles e.d. deze week staan? liefs
Daaag allemaal, @Lelie: Goed geslaagd! Mooie wieg heb je gekocht! Wij wilde de Leander hangwieg maar ik vind die van jou ook een hele goed keuze, hmmm brengt me weer aan t twijfelen net als t huis @Suus: T lijkt iedere dag een beetje beter met poesie te gaan. Fijn! Nou hopen dat ze reflexen weergaan werken. Wij duimen hier mee. @Esser: Heb nog een goeie tip voor je qua kleding ....van King Louis rekt alles mee, kan je na de zwangerschap ook nog aan en zijn erg leuke jurkjes of online kijken, scheelt ook een hele hoop in de kosten. Vooral Topshop UK heeft mooie dingen. @Sooner: Spannend, heel veel plezier morgen! Ga je je inmiddels al een beetje beter voelen? @Deesjuh: Wat naar dat je zo ziek was. Hopelijk ben je nu weer een beetje opgeknapt en de magische 12 weken grens heb je bijna bereikt!!! Mijn vader kwam dit weekend ff langs. Ik heb van mijn moeder een hele mooie BH gekregen die past! Heb inmiddels een E-cup en wordt helemaal gek van mn borsten. Zou ze er het liefste afschroeven, ze jeuken zo verschrikkelijk en puilen overal uit! Mn vader was zo trots op zn meisje (ben enig kind) was heel lief om te zien. Bleeeeh. morgen weer werken...zometeen nog ff lekker Tatort kijken in bedje. Trusten, Ciara
goedemorgen meiden heb niet terug gelezen sorrie... morgen mogen we weer naar de gyn toen, ben benieuwd hoe groot ons ukkie nu is. ik krijg nu ineens heel sterk het gevoel dat het een meid gaat worden,, dus helaas denk ik niet dat ik hier een jongen aan het lijstje toe zal gaan voegen nog 4 weken wachten.. en dan hopen we het te weten hoe is het met jullie allemaal? hier gaat het goed, buik begint echt al flink te groeien... verder weinig klachten meer, behalve moe moe moe... fijne dag meiden
Hey meiden, Hoe gaat het hier? Met mij gaat het goed, nog steeds druk druk druk met nieuwe woning.. Zaterdag hebben we wel de babykamer gekocht en kregen daarbij de maxicosi en box erbij Kan 'm alleen niet op internet vinden, anders wilde ik 'm laten zien. Hij is in ieder geval wit hoogglans En ben vandaag 20 weken Echt geweldig hihi @Waterlelie, mooie combi voor Bugaboo, wilde ook graag die, maar mannetje vond het een beetje 'saai' vandaar dat wij rood hebben gekozen hihi @Ciara, zoooo jouw borsten zijn dan echt groot geworden. Ik heb nog steeds cub B hahaha, draag dus nog steeds eigen bh's @Sooner, spannend hoor en het is zeker speciaal, veel succes @Susan, lijkt me niet makkelijk zo'n keuze maken. Hoop dat jullie niet zover hoeven te komen en dat het herstel goed gaat!! @Caruli, het is echt meiden maand, dus wie weet dat die van jou ook een meid is. Veel succes morgen bij de gyn!! @Deesjuh, ohh wat vervelend dat je ziek was. Hoop dat het nu beter gaat met je!!
Sorry, ik kom even een egoberichtje plaatsen. Ik zal voorlopig niet meer zoveel online zijn....... heb even wat tijd nodig..... Gisteren in de middag kreeg ik plots wat bruin bloedverlies en ik had er een heel slecht gevoel bij. Ik kon meteen komen voor een echo, en er was niets van een zwangerschap meer te zien in de baarmoeder........... Ik heb nog bloed laten prikken voor het HCG gehalte en dat was laag gelukkig dus hoeven we niet bang te zijn voor een BBZ. A.s. donderdag moet ik nog eens terug voor controle. Waarschijnlijk is het al vroeg misgegaan......................... We zijn er kapot van, we hebben 2 weken in zo'n droomwereld geleefd. Ik denk aan jullie en we gaan er zeker weer voor vechten maar nu even niet. Ik voel me nu leeg............heel leeg. Kus Sabrien
Oh Sabrien............nee zeg........ Grootste nachtmerrie Wat verschrikkelijk om te lezen.... Heel veel sterkte, kracht en rust toegewenst aan jou en je partner. liefs
Ach Sabrien, Wat een verschrikkelijk nieuws! Ik weet helaas hoe je je voelt. Probeer troots te vinden bij elkaar en er niet voor weg te lopen. Ik hoop dat jullie gauw met z'n tweetjes er even tussen uit kunnen, op vakantie wellicht om het samen te verwerken. Ik heb destijds overigens best steun gehad aan dit forum, op een ander topic helaas maar waar je bij lotgenoten je verhaal kwijt kan. Heel veel sterkte!!! Knuf & X Ciara
Sabrien, idd wat verschrikkelijk is dit! 2 wkn in een droomwereld en dan nu dit! Neem alle tijd die jullie nodig hebben om dit te verwerken. Ik wens jullie heel veel sterkte. Liefs Suus