Gelukkig gaat het met jullie ook allemaal goed. Ik heb geen kwaaltjes , voel helemaal niks, net of er niks gaande is. Gelukkig bewijst de test dat er wel iets aan de hand is haha hopelijk blijf ik me zo goed voelen. Ik heb 10 april de 1e echo dan ben ik 7 weken ongeveer. Zou je dan al een hartje kunnen zien kloppen? En vanaf wanneer tellen ze dat je zwanget bent (ik heb ivf gedaan) vanaf de punctie of de terugplaatsing?
Herma, Vanaf de punctie en dan krijg je nog 2 weken cadeau. Enise: heel veel plezier met de kleine wup maandag! Ik hoop dat je je gauw weer wat fitter gaat voelen. x
Enise, wat heerlijk dat je zoveel echo's krijgt! Ben jaloers! Enne, met 7 wkn zou je wel een knipperend lichtje moeten zien hoor volgens mij! Die misselijkheid is wel weer een goed teken, ook al is het verschijnsel zelf niet zo fijn natuurlijk... Herma, ik voel ook niet heel veel, alleen wat gevoelige borsten, 's nachts vaker plassen en erg moe, maar 's ochtends wel vroeg wakker op vrije dagen! Typisch toch! Oh ja, en ook heel stevig dromen, alsof het echt gebeurt zeg maar. Heb jij ook zoiets? Even kort ego... Vanavond volleybaltraining gehad en ik ging er zo vrolijk naartoe en kwam strontsjaggie thuis. Al die wijven die lopen te zeiken....... Kan er niet zo goed tegen hoor! Er is ook eentje die aan de medicijnen zit vanwege een versnelde schildklier maar die kan kennelijk dus heel weinig want ik moest alles weer doen. En dat terwijl ik er tijdens de gehele ICSI non-stop geweest ben, zelfs 2 dgn na de punctie stond ik daar! Had juist gemaild dat ik het rustiger aan wilde doen vanwege dit enorme wondertje in mn buik maar ja, op deze manier......... Zat ik in de auto op de terugweg naar huis, belde ik mn mannetje om alles eruit te gooien, nou dat eindigde in een jankpartij! Belde ik daarna 1 van mn beste vriendinnetjes (hier ontmoet op ZP), zat ik weer meteen in jankbui... Lekker die hormonen... Had daar tijdens de behandeling niet zo'n last van eigenlijk. Wat vinden jullie er eigenlijk van? Ik mag nu toch best een beetje ego zijn? Moet tenslotte ook denken aan die kleine in mn buik waar we zoveel moeite voor hebben moeten doen. Meiden, ik ga nu ff douchen en dan slapen. Vanavond nog gebeld door Moeders voor Moeders maar ja, was aan het trainen. Morgen maar even terugbellen om een afspraak te maken. Lijkt me heerlijk om weer op een staafje te mogen plassen! Tot morgen!
Hoi Susan nee ik heb niet van die dromen. Ik droom wel maar niet anders dan anders zeg maar. En heeel verevelend op mn vrije dagen ben ik om 7 uur wakker en kan niet meer slapen wat jij ook hebt. Vervolg dat ik om 15.00 op de bank voor pampus lig...
Hey meiden, Ook ik kom me hier voorzichtig melden! Heb woensdag de uitslag van de bloedtest gekregen en die was positief omdat het nog heel vroeg was moest ik vanochtend één thuistest doen en ook die is positief! Maandag terug om bloed te prikken om te checken hoe de waardes zijn gestegen! Heb 13 maart TP gehad van 2 cryo's en had zaterdag 21 maart bloed gegeven, het duurt bij ons in de kliniek altijd 2 dgn voordat we de uitslag krijgen! (dat ivm het opgestuurd moet worden, prive kliniek. Het blijft vreselijk spannend want het is al 2 keer rond de 6 a 7 wk mis gegaan en ben dus blij als we over twee weken een echo krijgen. Want denk dat ik het dan pas ga geloven.....! Kwaaltjes..... geen idee, heb sinds 2 dagen dat ik bepaalde dingen vies vindt reuken, licht gevoelige borsten, moe en eerder wakker! Ojaa en rare dromen......!
Stef, wat heerlijk dat je je ook lekker bij ons kunt voegen! We begrijpen allemaal je angsten...maar ga lekker genieten van al je klachtjes! Gebruik jij ook extra lang Utrogstan-bolletjes door je eerdere miskramen? Ciara heeft dat nl wel... Ik had nog bolletjes over dus maak ze gewoon lekker op. Gisteren, vandaag en morgen de laatste en ik doe nu 2x2 (ipv 3x2). Trouwens, hebben jullie dat ook dat die borsten tijdens het (niet eens zo hard) rennen wel errug gevoelig zijn? Of komt dat door de combi zwanger en utrogestan? Vandaag gebeld met Moeders voor Moeders. Volg wk donderdag komt ze langs en vanaf dan kan ik gaan verzamelen voor ze Ze zei trouwens dat ze erg weinig aanmeldingen hebben! Zeg het voort!
He Stef, welkom hier! Ik zie dat jij ook zo lang in de medische molen zit... Probeer toch positief te zijn en geniet van de kwaaltjes Susan, ik heb het ook een beetje hoor wat betreft zwaar gevoel in mijn boobs als ik moet rennen (rennen voor de bus ) Pffff...het is eindelijk weekend! Morgen uitslapen als het lukt tenminste en daarna bij mijn zusje eten en spelen met haar nieuwe puppie Zondag naar mijn schoonfamilie. Ik krijg als het goed is van mijn schoonzusje een mand vol met cadeautjes! Nou...dat laat ik niet TE lang liggen hhaahah Vanavond X factor kijken. Mijn broertje zit met vriendin in de studio. Ik ga dus goed opletten waar ze zitten hihi Fijne avond meiden!
Ja ook ik zit aan die lekkere bolletjes!(eerst 1x2, maar nu omdat het te laag was 2x2 daags) en ik probeer tuurlijk te genieten maar de angst blijft! Maar ben gelukkig niet de einigste hier.....! Ik ren niet dus weet het niet....hihihhi! Maar bij zijn mijn borsten ook pas sinds 2 dgn licht gevoelig! Ik wacht maandag en woensdag even af en dan meld ik me ook bij moeders voor moeders!
Lelie, een pup? Wat ontzettend leuk! Wat voor hond hebben ze? Ik kan me zo goed herinneren toen mn eigen hondje (labrador) nog klein was. Dat is maar 1.5 jr geleden dus redelijk kort nog En idd cadeautjes moet je nooit te lang laten liggen! Zijn het al babycadeautjes? Stef, 1x2 is ook wel erg weinig zeg! Gelukkig nu een hogere dosis maar hoelang moet je die nu nog gebruiken dan? Wel spannend hoor, maandag weer bloedprikken en dan woensdag de uitslag neem ik aan?
Welkom hier, Stef! Zag dat je ook erg lang bezig bent geweest. Ben ik trouwens de enige die mbv Clomid zwanger ben geworden hier? @Herma: bij 7 weken zou je bij een inwendige echo in principe al een kloppend hartje moeten kunnen zien! Het klopt idd dat er de laatste weinig aanmeldingen voor MvM zijn, in mijn dorp (+ nabijgelegen dorpen) zijn er op dit moment maar 2 ofzo die mee doen. Ik denk dat bij ons ook een van de redenen is dat het niet thuis opgehaald wordt, maar dat je het zelf ergens heen moet brengen. Op de meest bizarre plaatsen, ik mag het bij de Welkoop (agrarische/ dierenwinkel) afleveren! Morgen lekker shoppen met mn man. Gaan gezellig naar Hengelo, daar zit voor ons de dichtsbijzijnde Ikea en ook een Prenatal warenhuis. Heb er zin in, heb dringend nieuwe kleren nodig! Fijne avond verder iedereen!
Jeetje Nightelf, moet je nu al positiekleding kopen bij 9.5 wk? Pas ik dan nog wel in mn trouwjurk strax (ben dan 10.5 wk)? De prenatal eindelijk inlopen, is echt ge-wel-dig! Heeeeeeeeeeeel veel plezier
@Susan: ben het echt al nodig. Heb zelfs al 1 broek gekocht, 2 weken geleden. Ben van mezelf vrij tenger gebouwd met een plat buikje, maar heb nu echt al een rond buikje, waar door mn broeken niet meer dicht kunnen en mn shirtjes te kort zijn. Enne, leuk dat je gaat trouwen, probeer van die dag te genieten het is zo voorbij (spreek uit ervaring).
Hai Stef, Welkom! Je angst is heel begrijpelijk hoor, ik heb er ook last van maar laten we een pact sluiten, dit keer gaat het GOED ! Maar ik zal ook blij zijn als in iig de eerste 9 weken voorbij zijn. @Suus (en de andere dames) Heb je al uitgezocht welk cadeautje je wilt van MvM? Mijn borsten voelen aan als ballonnen, als ik 's avonds mijn BH uitdoe zitten er dikke striemen van het uitpuilen . Bij het rennen moet ik ze echt ondersteunen omdat het anders te pijnlijk is. Morgen zijn ook mijn utrogestanballetjes op. Ik hoefde geen nieuwe omdat mijn HCG gehalte mooi hoog in de curve ligt, dus strx ben ik verlost van de pillenterreur en de matrasjes Van dat vroege opstaan (vooral op vrije dagen!) heb ik helaas ook last, ik was er om 05:00 uit vanochtend maar heb vanmiddag nog een lekker dutje gedaan. Verder zit ik onder de pukkeltjes, voel me net een puber! Iemand van jullie daar ook last van? @Lelie: Wat lief! een pupje! PB jij me nog even? Kom ik wellicht bij je langs. @Nightelf: Is er al een klein buikje zichtbaar? Zo ja, plaats even een foto, dan kunnen wij ons alvast verheugen op wat ons te wachten staat. Woensdag heb ik de eerste echo ben dan 7 weken zwanger. Als we een hartje zien kloppen durf ik ook eindelijk een banner te plaatsen. Ik zit met een half ook naar de Breakfast Club te kijken (jeugdsentiment!) Fijne avond allemaal! xx Ciara
hey meiden, super gefeliciteerd allemaal! Zeker als je er zoveel moeite voor hebt moeten doen en er zo naar toegeleefd dan is het zo geweldig om zwanger te mogen zijn. Ik ben ook na bijna 2 jaar (dmv kid) eindelijk zwanger . Hoop dat we allemaal onbezorgd kunnen genieten nu! @Enise wat fijn dat je bruinverlies gestopt is en dat je 2e echo weer zo goed was. Bij mij is het bruinverlies gelukkig ook gestopt dus heb er nu ook vertrouwen in. Heb me ook aangemeld voor MvM, maar vind het best een gedoe. Vind die plaskan veel te groot en word misselijk van de geur van de bus. Maar goed is het is voor een goed doel! Ik heb trouwens in het bevallingslijst forum een topic geopend: late november 2009 mama's. Is wel gezellig: een knus topic met meiden die allemaal even ver zijn. Leuk als ik jullie daar ook zie. Hoop dat we allemaal de 9 maanden mogen halen! liefs lot
Lotje, ik heb je topic (geen enkele zaadcel gevonden) ook een tijdje gevolgd, alleen de laatste tijd even niet meer, maar jeetje meid, is het eindelijk gelukt?! Wat geweldig voor je! Ik ga me meteen ook even bij de late novembermama's aanmelden, helemaal leuk! Heb je al veel klachten? Geniet er maar lekker van; je hebt er lang op moeten wachten
Ik heb gisteren samen met mijn moeder mama broeken gekocht bij de H&M Een spijkerbroek en een witte zomerbroek wat ik aan kan doen tijdens werk.. Ik heb normaal maat 36 maar mijn buik is gewoon echt te groot, kreeg ook echt geen knoop meer dicht Ik zal wel volgende keer foto's plaatsen! Ik ga nu verder X factor kijken
He Lot, van harte! We zijn precies even ver Ik zal ook even op je andere topic kijken. (kan je een linkje sturen, ik kon het zo snel niet vinden) x Ciara
Ja, gezellig als jullie erbij komen! Begin langzamerhand steeds meer vertrouwen te krijgen in mijn zwangerschap! zoo leuk! heb eigenlijk niet zo veel symptomen. alleen af en toe wat misselijk en constant zeurend gevoel in mijn buik. Maar ik ben blij met alle kwaaltjes!
@ciara, weet niet zeker of dit de link is maar probeer dit eens http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... &start=210