Sooner: raar dat je dat ineens zelf moet betalen, misschien dat dit onderzoek op naam van je vriend is geboekt, terwijl de IUI en de medicijnen daarvoor op jouw naam zijn geboekt. Ik zou anders gewoon ff naar de verzekeringsmaatschappij bellen, misschien dat zij het kunnen verklaren. Susan: hoop dat je thuis een heleboel poepjes en plasjes van je patient aantreft.
nou ik denk dat ik er al uit ben. Ook iui valt onder eigen risico. Dus de eerste 155,- betalen we allemaal zelf. Ik krijg de rekening van mijn verzekering dus ook nog. Helaas pindakaas.
Oh, das balen. Vind het wel raar, voor de Clomid hoefde ik niets te betalen. Of zal de rekening nog komen....
Ik weet inmiddels weer hoe het bij ons ging... (en dat was heel typisch en niet echt fijn eigenlijk) Toen wij begonnen aan de ICSI, dat was 1 dag na onze intake want toen zat ik op CD 1, ging ik met mijn receptenlijstje naar de apotheek. Daar aangekomen bleek dat ik alles eerst moest voorschieten want mijn verzekeraar wilde per se een machtiging van het zkh hebben alvorens tot vergoeding over te gaan (ook al zit het gewoon in de basis). Ik heb dus bijna Euro 1200,- moeten voorschieten (uiteindelijk had ik het geld ook pas terug in maart ofzo, kun je nagaan, toen was ik al zwanger). Volgens mij is het toen meteen verrekend met mijn eigen risico want ik kreeg niet alles vergoed. Wellicht daarom nu 0 rekeningen ontvangen........... Denk dus Sooner dat het het totaal is, dus medicijnen en behandeling, en daar dan Euro 155,- eigen risico. Toch vreemd dat het bij jouw vriend/man van de verzekering afging. Hier ging het volgens mij volledig op mijn verzekering! Helaas geen poep of plas toen ik thuiskwam maar dat had ik eigenlijk ook niet echt verwacht. Dat nieuwe medicijn heeft hij net achter zn kiezen (ca. 5.5 uur) en dat zal ook niet meteen wonderen verrichten. Toch, als ik m zo zie, vrees ik het ergste. Nu weet ik ook wel dat hij momenteel onder de drugs (--> medicijnen) zit maar als het zelfs daar niet mee werkt................ Zoals ik al eerder zei, ik zal binnenkort weer ff een buikfoto maken en een foto van de babykamer. Die is echt al redelijk af nl! Mn zus heeft ook nog een probleem joh! Die is al 6.5 jr samen met haar vriend en zij werkt al die tijd al... Hij is echter nog, na de HES, aan een WO-studie begonnen (wrs wegens aandringen van zn moeder) en daar is hij nu nog mee bezig! Hij is nu 31 jr oud...(mn zus is trouwens ook 31, word 32 in januari) HIj hoeft alleen nog maar zn scriptie en 1 tentamen dus bijna klaar zou je denken. Nou niet dus, hier is hij nl al 1 jr mee bezig en de laatste 3 jr moest hij nog 4 tentamens en de scriptie. In al die tijd dus 3 tentamens gehaald...... Nu heeft hij geen geld want werkt niet en ze hebben samen een hond (ook een labrador) en zij betaalt alles van een verpleegkundige-salaris. Kan dus net rondkomen elke maand! Ze komt vaak thuis van een dienst keihard werken (ze werkt op de verloskamers dus dan schiet op tijd eten er wel ns bij in) en dan zit hij te niksen voor de tv, heeft nix gedaan in huis (behalve troep maken) etc. etc. Ze is al 2 jr niet met vakantie geweest en volgende zomer wordt pas de eerste keer! Allemaal erg sneu dus... Heb al 2 dgn uitgebreid met haar gesproken dat ze maar ns aan zichzelf moet denken want hij denkt niet aan haar, maar is alleen met zichzelf bezig want hij is zielig want hij heeft geen motivatie meer. Maar ja, solliciteert ook niet ofzo! Weet vaak niet welke dag het is want ja, ze lijken allemaal op elkaar (laat opstaan, relaxed aankleden, tv kijken, halverwege de middag al te laat voor de scriptie dus dan maar internetten, en dan is het avond). Echt frustrerend dus voro mn zus. Heb haar maar gezegd dat ze hem een ultimatum moet stellen; gewoon het huis uitschoppen en hij mag pas terugkomen als hij een baan heeft (waar dan ook) of klaar is met zn studie. Als zij vervolgens een ander heeft, is ie te laat. Tja, hard maar het is niet anders, toch? Ik vind het zo sneu voor dr... Al 2 jr geen vakantie! Wel 6 wkn vrij per jaar maar dan altijd thuisblijven. Is toch ook niet leuk?! Nou meiden, Will en Grace begint zo... en maar lekker bij mn patientje liggen Hij is zo lief... Liefs Suus
Daag Dames, Wat zijn jullie druk met schrijven idd. Ik heb een paar enorme K*T dagen achter de rug met een megalekkage in huis. De hele badkamer liep over, hebben uiteindelijk het hele bad er uit moeten slopen. Vriendje vind maar geen nieuwe baan en wordt een beetje depri waardoor ik de hele tijd de kar moet trekken in huis en alles moet regelen. Nu moeten we dus naast dat alle centjes opraken omdat er minder binnenkomt ook nog een hele nieuwe badkamer bouwen in een huis waar we uit groeien. Maar ja...een nieuw huis kopen op 1 inkomen is ook geen optie. Ben heeeel erg blij dat ik zwanger ben maar had het toch soms wat anders voorgesteld.............mn hormoontjes lopen geloof ik een beetje over.en moe van drukke baan, dikke buik en puinruimen :x Maar eens lekker naar bedje...morgen hopelijk vrolijker. Sorry voor mijn egoberichtje. X Ciara
Ciara, wat naar allemaal. Sterkte! Hier net weer katje weggebracht naar de dierenarts. Blijft daar nu de hele dag ter observatie ook. Denk alleen dat het einde deze week voorbij is...en anders ergens volgende week. Ik kan dit hem ook niet langer aandoen en er zit weinig/geen verbetering in. De poep loopt er nu uit, vanwege de laxeer, en niet omdat hij het er dus zelf uitperst ofzo. Het komt gewoon zn kont uitzetten dus allemaal erg zielig. Ik trek het ook bijna niet meer... Nu maar even gaan werken Liefs Suus
Hey meiden, @Sooner, haha, dat kamertje is ook hetzelfde wat we besteld hebben, alleen de inrichting niet. Volg je het nog? @Ciara, meid echt vervelend zeg. Altijd als het niet goed gaat, komt er weer eens wat bij. Pff, dikke knuff meid. Hoop dat je man snel aan werk komt en jullie weer als de oude zijn. @Susan, kan me voorstellen dat je het niet meer trekt. Voor jou ook een dikke knuff!! Hier gaat het wel prima, hoop nog dat ik het allemaal volhou en straks niet instort.. maar vanaf morgen kan ik weer 4 dagen uitslapen, dus dan kan ik weer goed uitrusten. Even vandaag de dag doorkomen..
Daag dames, Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Weer een slapeloze nacht achter de rug maar het mooie weer draagt wel bij aan een beter humeur. @Suus: Aaah t leek zo goed te gaan met Jari, ik blijf nog even doorduimen dat het goed komt. Maar ik begrijp dat je de vreselijke beslissing moet nemen als het niet meer gaat. Heel veel sterkte meid! @Lelie: We gaan dit weekend toch ook nog maar een keertje kijken in Noord. Alle huizen staan al in optie maar je kan kennelijk nog op de reservelijst. Het rode huis naast juliie heeft onze voorkeur Ik las dat je soms last hebt van hyperventilatie, wat vervelend voor je....altijd zorgen dat je een plastic zakje in je tas hebt waar je rustig in kan in -en uitademen. @Enise: Nog ff volhouden meid...nog een dagje!! @Sooner: Wat een gedoe he met die rekeningen, ik moest net de combietest zelf voorschieten, hahahaha daar heb ik helemaal geen geld meer voor na alle tegenslagen (en nieuwe kleren ) Doeiii doeiii Ciara
Ciara, wat een vervelende situatie zeg! En net nu lekkage erbij, komt altijd wanneer het nu juist net niet goed uitkomt. Sterkte meid! Suus, wat erg dat er nog niet heel veel verbetering is met Jari. Snap dat je er even helemaal van af bent. En dat gedoe met je zus nog. Bah...Heel veel sterkte meid!! Wij moesten ook 2x € 155 betalen aan eigen risico. Het is allemaal wel wat vaag. Want moesten betalen voor het bezoek aan de gyn, terwijl in de voorwaarden staat dat dat in het basispakket zit.... Pff moet even stoom afblazen hoor! We liggen momenteel in onmin met onze buren. De buurman denkt dat wij op zijn grond ons hek neergezet hebben terwijl dat niet zo is. Wij hebben de papieren met de erfgrens bij het kadaster opgevraagd, maar nog wil hij ons niet geloven! Hij is ong 90 jaar, dan zou je zeggen dan heb je wat fatsoen, maar niet dus! Gister de hele tijd met hem gepraat maar hij luistert niet. Ik was op een gegeven moment zo kwaad, ben boos weggelopen en heb geroepen dat hij maar naar het bejaardentehuis moet gaan.... Nu staat hij alles op te meten en te ouwehoeren dat het niet klopt. Ik ga er maar niet heen, want ik kook alweer! Sorry moest dit even kwijt hoor. X Jewel
Suus, tjeeminee...wat een ellende allemaal!!! Hele dikke knuffel voor jou. Ciara, welke huis? de 119???? de 120 is volgens mij verkocht of het is oranje(optie..net als bij ons) Zou wel leuk zijn haha...worden we buren.. De rosè staat altijd koud bij mij Wij hebben morgen een financieelgesprek bij de bank! Maar het gaat vast wel door hoor. Dan as. maandag tekenen!!!!!!!! jihoe Nightelf, heb je al uitslag van je bloedtest? Ik zie het totaal niet zitten om nuchter naar het ziekenhuis te gaan. Het licht gaat bij mij al uit als ik niets eet ofzo..
@Jewel : Dit lijkt me typisch gevalletje voor de Rijdende Rechter, laat je ons weten wanneer het uitgezonden wordt . Maar zonder gekheid, erg vervelend die verzuurde oude mensjes. Probeer er boven te staan en die negatieve energie te vermijden. @lelie: Jaaah nr 119, (is die oranje? ) Zou wel gezellig zijn, wij aan de rose, ik als vaste klant op jouw massagetafel en onze meisjes ook vriendinnetjes. We hebben net weer de brochure uitgeplozen maar we moeten nog op de locatie kijken dit weekend. We vinden beide de ruimte prachtig maar twijfelen over de locatie...tja het is een wijk in aanbouw maar dat kan ook positief uitpakken. Doen jullie incl afgekochte erfpacht? En zit er eigenlijk een keuken + badkamer incl de prijs, kan ik nergens vinden? Doeiiiiii
hai, nee die is nog niet verkocht naast ons! Sanitair plus de badkamer is inclusief. Project werkt samen met harry de vries keukens van Siematic. Je krijgt dus een bedrag voor de keuken. Het is idd nog een triest omgeving maar het wordt echt leuk!!! Veel natuur en nieuwe bassischool komt er ook..wij gaan dit weekend ook kijken. Misschien afspreken haha oja..we hebben geen erfpacht afgekocht. De prijs is dus voor ons 322.500 euro
Ciara: wat een rotsituatie, kan me voorstellen hoe je je voelt. Hopelijk vind je vriend/man snel een nieuwe baan, dan heb je iig weer wat zekerheid. Zou wel grappig zijn als jij en Lelie buren worden. Susan: ik duim hier dat het toch nog goed komt met Jari. Jewel: succes metje buurman. Enise: de dag is al weer half om, dus bijna weekend! Kon vanmorgen bellen voor de bloeduitslag. Heb gelukkig nog geen zwangerschapssuiker, maar het hing er tegenaan, zat steeds net 0,1 onder de waarde of gelijk aan de waarde wat het mag zijn. Heb wel een aantal 'leefregels' meegekregen, zoals max 2 stuks fruit op een dag, 1 zoet beleg, zo min mogelijk frisdrank. Hoop dat dat helpt. De babykamer is nu helemaal af, ga zo ff foto's in mn album zetten.
Nightelf, net je foto's bekeken. Leuk joh! En echt al helemaal af! Goed bezig geweest Ciara en Lelie buren, dat zou echt leuk zijn! In ieder geval hebben de 2 buurmeisjes elkaar al als vriendinnetje Hier vanmiddag gebeld met de dierenarts. Jari is van de Valium af en van de laxeer. Valium had niet het beoogde effect (hij werd er half comateus van dus maar mee gestopt) en de laxeer werkt prima en dus dat mag ook stoppen nu. Verder haar advies gevraagd tav hoe en wat. We wachten af hoe het morgen met hem gaat en als het niet verbetert, laten we hem vrijdag inslapen. Heb al mn beste vriendinnetje gesmst die helemaal gek is van m om vanavond afscheid van m te nemen en mn ouders, die morgenavond terugkomen van vakantie, om te zeggen dat als zij afscheid willen, ze vrijdag moeten komen. Heb al geregeld dat mn zus vrijdag en zaterdag de hele dag vrijhoudt voor mij. Manlief heeft nl zaterdag 24-uursdienst dus dan zou ik helemaal alleen zitten. Lijkt me niet zo verstandig. Zit dus weer de hele dag, tussen de patienten door, te huilen en voel me zo ontzettend rot... Als hij zelf nou had aangegeven niet meer te kunnen of te willen, was het wellicht iets makkelijker geweest om deze keuze te maken. Nu hoorde ik ook van de dierenarts dat hij lekker monter om zich heen aan het kijken was, nieuwsgierig naar wat zij allemaal aan het doen waren. Nou, ik ga maar alvast opruimen hier zodat ik snel Jari op kan halen. Uiteraard neem ik hem mee naar huis vanavond (hij mocht ook daar blijven maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Ik wil elke minuut bij hem zijn.) Liefs Suus
Aah suus, wat is dit jammer zeg!! Jullie hebben wel iig alles gedaan wat er gedaan moest worden... Denk aan je... En als je advies nodig hebt wat je tuin betreft kan je het altijd vragen. Mijn vriend is advocaat