Oh Suus, wat erg! Lijkt mij ook zo moeilijke beslissing als hij nog zo monter is....Sterkte meid! Geniet nog maar lekker van hem zolang het nog kan! Nightelf, echt een leuke kamer zeg! En idd jammer dat hij nog even leeg blijft... Advocaat is zeer handig lelie Maar we wachten even af. Heb mijn vader gebeld (werkt bij het kadaster) of die tekening die wij hebben nog veranderd kan zijn door de jaren heen, maar dat is niet zo. De buurman wil zelf ook het kadaster erbij hebben, en dan gaat hij dat lekker zelf maar betalen. Kost ong € 600!!! Wordt vervolgd....
Idd jammer dat we nog zolang moeten wachten tot ons dametje er lekker in mag slapen. Jewel: spannend, morgen je echo, laat je ff weten hoe het gegaan is?
hoi hoi, jeetje suus wat een rot bericht allemaal weer. hopelijk krabbelt hij er 1 dezer dagen weer gauw op. wat een weertje he dames. echt heerlijk. nog 1,5 week werken en dan lekker vakantie!! heb dit jaar 4 weken genomen en maar goed ook. kunnen we lekker genieten van de a.s kleine. helaas gaan we dit jaar niet naar het buitenland. maa rwe gaan wel dagjes weg enzo. @sooner dank je dat je me erbij gezet hebt. toedels en sterkte suus!!!
@suus, ik dacht echt dat het goed ging komen. Maarreh ik hoop natuurlijk dat het er morgen anders uitziet. Je weet maar nooit. Ik snap zo goed hoe je je voelt. Heel veel sterkte morgen!! En we 'spreken' je vast nog wel even voor vrijdag? Ik weet heus wel dat er twee kanten zitten aan het verhaal, maar als ik je zus zou zijn, dan zou ik 'm er vanavond nog uittrappen. Wat een flauwekul zeg. Die jongen moet 'ns volwassen worden. Zeg dat maar van mij @ciara, he wat een zorgen. Gatsie. Ik hoop dat je vriend snel een nieuwe baan heeft, dan heb je daar tenminste weer een gezellige kerel aan. En eentje die weer wat positiviteit brengt en vooral hulp. @waterlelie, spannend hoor; tekenen enzo @Jewel, mijn opa en oma hebben dat gedaan bij hun buren. Een heel gedoe, maar kwam achteraf doordat mijn oma beginnend dement was en mijn opa zich door haar liet opjutten. Mijn ouders hebben wel geprobeerd te bemiddelen en hen te laten inzien dat het helemaal nergens over ging. Maar dat lukte toen niet echt. Nou was die buurman ook een zak hoor, want die wilde er voor zorgen dat mijn opa en oma niet meer bij hun huis konden komen, mijn opa lukte het haast niet om de auto de oprit op te krijgen. Bah, vervelend voor je. Maar laat het vooral zijn probleem zijn en je niet te veel druk te maken erover. Laat anderen het maar een beetje voor je oplossen, straks krijg je nog een hoge bloeddruk. Ik ben benieuwd morgen! @nightelf, fijn dat het nog niet zover is en als je goed oplet houd je het vast goed tegen. Succes met het terugdringen van fruit en zoetigheid. Ik ga zo even je foto bekijken van het kamertje @deesjuh; graag gedaan @Enise, ja ik snap 'm nog hoor, maar vond het wel erg grappig. @all; sneu he voor sabrien. ik had zo met haar te doen. Enneh nog bedankt voor jullie verzekeringverhalen, dan weet ik tenminste dat ik niet opgelicht ben Sorry dat ik de rest vergeten ben
Jee Suus, wat ontzettend moeilijk en verdrietig met Jari zo..... Zorg idd dat je samen nog veel tijd doorbrengt. Geef je 'm ook extra knuffels van ons? Sterkte...... Jewel, wat een gedoe met jullie buurman zeg! Daar zou ik ook voldoende frusties van krijgen........grrr.... Nou, laat hem maar van alles opvragen, die 600 euro zijn dan voor zijn rekening plus hij krijgt van een "onafhankelijk" persoon/orgaan te horen dat het klopt --> wat jullie hem natuurlijk ook al aangegeven hadden... En voor morgen natuurlijk; heeeeeel veeeeel plezier en geniet ze meid! Zal zooooo voor jullie duimen! Nightelf, kamertje lekker op orde! Ziet er netjes uit..... Deesjuh, oh...nog 1,5 week en heb je lekker vakantie! Super!! Hopelijk blijft het weer in NL ook lekker..... Ciara, hoe is het nu met je? Zo vervelend dat je gister een slechte dag had. Bah........ Dan is alles ineens teveel en is die donkere wolk wel erg aanwezig. Hier de laatste weken bijna iedere dag last van ineens enorme moeheid en last van mijn maag, darmen en buik in zijn geheel. Soort zeurend, trekkend gevoel....heel vervelend. En dat begint zo rond 16.30u. en duurt tot 19.00u. ongeveer. Daarna zakt alles en is het grotendeels weg. Wat dat kan zijn? Moeheid en gevoeligheid ofzo die er dan uitkomt? Herkennen jullie iets hiervan? liefs
Heej Esser, moeilijk te zeggen. Ik denk dat je misschien wel gelijk hebt, ook als je normaal ziek bent, dan is dat meestal eind van de middag het ergst. ENNN, vergis je niet, je gaat als het goed is nu echt behoorlijk groeien, dus je krijgt ook echt nu last van bandenpijn. Als je dat al niet had. Dat zit meestal of in je liezen en anders aan weerszijden van je buik, dus iets hoger rechts en links. Die moeheid is ook heel logisch, al die groeispurten gaan je natuurlijk ook niet in de koude kleren zitten. Hoe laat eet je meestal? Weet je, als je je er niet helemaal lekker bij voelt, moet je wel even je vk bellen hoor. Gewoon voor je eigen gevoel.
Esser: die moeheid komt me bekend voor, heb er ook 's avonds last van, overdag niet gelukkig. Kan die buikpijn en dat trekkende gevoel geen bandenpijn zijn? Deesjuh: heerlijk, bijna vakantie. En dagjes weg zijn ook leuk. Moet hier nog 3 weken, maar die lijken nog eindeloos te duren. Susan: hoe is het met Jari? En wel rustig aan doen he, verwen en knuffel hem maar goed.
Esser, wellicht heb je al last van harde buiken. Daar krijg/heb je last van als je teveel doet op een dag. Als je dan even wat rust neemt, trekt het wel weg... Ik herken t wel hoor. Zou nu zo graag naar de wc willen (weet zeker dat ik me dan beter voel) maar ja, obstipatie he... Sooner, wat ontzettend lief je berichtje (van iedereen trouwens). Het is gewoon erg jammer dat er 0 vooruitgang in zit, niet dat hij achteruit gaat hoor, maar er moet wel verbetering in zitten en dat is dus niet zo. Hij is nu weer thuis, ligt lekker op het aanrecht (zoals altijd) en hij mag alles doen wat hij wil. Afgesproken met dierenarts dat hij morgenochtend om 08.00 uur weer gedropt wordt, dan weer kijken met ons, manlief haalt hem rond het middaguur weer op (ik werk tot 4uur) en dan vrijdagochtend weer naar de dierenarts. Dan nemen we de beslissing of we het weekend doorgaan ja of nee. Wrs dus niet en dan laten we hem pas in de middag ergens inslapen. Kunnen eerst mn ouders nog even afscheid nemen, Jari nog lekker in de bench (uiteraard) in de tuin en nog allerlei lekkers eten. Ook al hebben we nog een katje en een hond, ik denk wel dat er heel snel een nieuw katje komt; dat is voor mij altijd de beste manier om over mn huilbuien heen te komen (die heb ik tenslotte al een week). Wil natuurlijk niet zeggen dat ik dan niet verdrietig ben want niemand kan Jari vervangen. Geen enkele kat is hetzelfde. Jewel, zeker spannend morgen!! Hoe laat moet/mag je?? Ik zal misschien niet meteen op je berichtje reageren maar zal zeker aan je denken. Als we even uitgaan van het beste (kloppend hartje), verwacht je zelf dan dat het 2 knipperlichtjes zjn of 1?? Wel irritant met die buurman. Zoals Sooner idd al zei, laat het vooral zijn probleem zijn (wat het ook is). Lekker negeren die handel; jullie weten dat jullie goed zitten dus geen zorgen over maken. Laat hem maar (onnodig) kosten maken. Deesjuhh, lekker joh, 4 wkn vakantie!! Ook al ga je niet 4 wkn 'weg' (naar het buitenland), je kan wel lekker relaxen en helemaal uit je werkritme komen. Ben wel jaloers... Heb maar 2 wkn vrij maar ga wel naar het buitenland! (vandaag de vluchtgegevens ontvangen: vertrekken 05.45uur 's ochtends en 12 dgn ltr weer aankomen 03.15 uur 's nachts) Nightelf, je bent iig zeker over de helft en vandaag vertelde een patient mij nog dat de 2e helft (dus na 20 wkn) erg snel gaat Laten we het hopen voor je/ons! Ciara, gelukkig voel je je vandaag beter maar een fijne situatie is het natuurlijk niet, zeker niet nu je zwanger bent natuurlijk! Hopelijk heeft manlief snel een baan! In welke sector zoekt hij eigenlijk werk? Meiden, wij moeten nog eten hier. Eerst even jari verplaatsen naar de bank zodat hij de hele avond bij ons kan zitten Liefs Suus
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 17-10-09: Danjo: meisje 21-10-09: Waterlelie: meisje 31-10-09: Nightelf: meisje 09-11-09: Enise: meisje 19-11-09: Ciara: meisje 24-11-09: Susan: meisje 17-12-09: Sooner: ?? 18-12-09: Caruli 21-12-09: Pekske 28-12-09: Esser: ?? 04-01-10: Deesjuhh 04-02-10: Jewel 19-02-10: Melek Afspraken bij gyn of vk 25-06-09: Jewel 1e termijn echo 01-07-09: 20 weken echo 02-07-09: Suus controle VK 06-07-07: Melek 1e echo 09-07-09: Waterlelie pretecho 4D 09-07-09: Esser controle vk 10-07-09: Suus 20 wkn echo 13-07-09: Esser pretecho & geslachtsbepaling 14-07-09: Waterlelie controle VK 16-07-09: Nightelf groeiecho 17-07-09: Nightelf controle gyn 18-07-09: Caruli pretecho 20-07-09: Sooner controle vk 28-07-09: Caruli GUO 05-08-09: Sooner 20 weken echo 05-08-09: Suus pretecho 3D/4D echo
Deesjuhh, heerlijk zeg 4 weken vakantie!! Er zijn genoeg leuke dingen te doen in NL. Kunnen jullie ook mooi shoppen voor de kleine Esser, kan idd bandenpijn zijn. Als je het niet vertrouwd dan even bellen met vk hoor! Gelukkig heb je het niet constant. Doe dan maar lekker rustig aan en laat je vriend alles maar doen, mag jij op de bank hangen... Ciara, hoe is het met jou? Al weer wat uit je dipje gekomen? Gaan jullie morgen het huis nog bekijken? Sooner, he vervelend van die situatie van je opa en oma, zijn ze er nog uit gekomen? In onze situatie heeft hij helemaal geen last van dat hek, dat stond er ook al 2 jaar, maar we hebben hem iets naar voren gezet zodat ons terras wat groter is, en sindsdien ligt hij dwars. Met de andere buren heeft hij al ruzie, dus het is wat een oud zeur. We wachten af wat hij doet. Ik probeer mij er niet meer druk om te maken...ik wil geen hoge bloeddruk door hem... Suus, ik hoop toch echt nog dat het goed gaat komen met Jari. En anders verwen hem maar goed, geniet van hem. Een nieuw katje vervangt natuurlijk Jari niet, maar helpt wel in het rouwproces. Heel veel sterkte meid! Wij hebben morgen de echo om 10.50. Maar we gaan daarna de stad nog even in, dus wordt ook pas laat in de middag dat we weer thuis zijn denk ik. En ik heb geen idee of het er nou 1 of 2 zijn. Het hele zwanger zijn is soms nog zo onwerkelijk. 1 of 2 ze zijn allebei even welkom!! Een hele fijne avond nog allemaal! Liefs Jewel
Heb een foto van mijn giga buik (23 weken)! Foto uploaden van toen ik 5 weken was lukt helaas niet. Bestand is te groot. Ik was best dun en nu tjeeminee
Ha Waterlelie, wat een mooie gigabuik. Hoe gaaf. mmm, die verstop je niet meer onder een wijd shirt he? Ik kan me niet voorstellen dat ik over zo'n 8 weken ook zo'n buik heb. Nu denkt iedereen nog dat ik gewoon teveel heb gegeten (denk ik, want ik ben natuurlijk al weken niet meer buiten geweest en die paar keer dat ik wel ben buiten geweest was in een rolstoel, dus dan ziet niemand het sowieso). Je bent vast trots?
Daaag meiden, @Jewel: Ik ben zooooo benieuwd, laat je ons snel weten???? De eerste twins op het verlengde wachtbankje zou zo leuk zijn!! En dan een jongetje & een meisje ! @Suus: Ga Jari maar heel erg goed verwennen, hopelijk knapt ie daar zo van op dat ie met sprongen vooruit gaat. Ik krijg de tranen in mn ogen als ik je verhaal van afscheid nemen lees, ik hooop zoooo ontzettend dat het niet nodig is. @Lelie: Jeetje, wat een dikke buik ! Wij gaan vrijdag in Noord kijken. Zijn gister bij Waterwoning West gaan kijken, heel mooi maar een veel te dure grap. @Nightelf: Wat leuk dat je de kinderkamer al zo op orde hebt, super! @Sooner: Hoe gaat het met je duizeligheid? Heeft de arts eigenlijk aangegeven hoe lang dit ongeveer gaat duren? Ik hoop dat je je gauw wat beter voelt. @Esser: Ik daar ook heel last van gehad voornamelijk in de 14e week toen ik in Cannes zat en heel druk was. Probeer zo nu en dan rust te nemen dat helpt vaak wel. En je buik lekker insmeren met Weleda Zwangerschapsolie. @Sabrien: Mocht je dit nog lezen, nogmaals heel veel sterkte!! Mijn positieve energie is een beetje op, slaap al een week bijna niet en voel me beetje lam geslagen, bleeeh, rotgevoel , hoop dat het snel weer overgaat! Ex-vrouw van vriendje zit voor de verandering weer eens te zieken en de badkamer ziet er niet uit maar we kunnen tenminste douchen in de puin en over een weekje gaan we lekker 2 weken op vakantie naar de Toscane die gelukkig al geboekt was. Sorry voor mijn geklaag , ik kom vast weer heel vrolijk en vol energie terug uit Italie. Ik word overigens nog steeds helemaal gek van de mijn jeukende borsten. Mentholpoeder, mentholzalf niets helpt! Is dat normaal? Heb inmiddels een cup F het is niet leuk meer voel me een soort van Pammy A. X Ciara
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 17-10-09: Danjo: meisje 21-10-09: Waterlelie: meisje 31-10-09: Nightelf: meisje 09-11-09: Enise: meisje 19-11-09: Ciara: meisje 24-11-09: Susan: meisje 17-12-09: Sooner: ?? 18-12-09: Caruli: (denkt een meisje) 21-12-09: Pekske 28-12-09: Esser: ?? 04-01-10: Deesjuhh 04-02-10: Jewel 19-02-10: Melek Afspraken bij gyn of vk 25-06-09: Jewel 1e termijn echo 01-07-09: 20 weken echo 02-07-09: Suus controle VK 06-07-07: Melek 1e echo 09-07-09: Waterlelie pretecho 4D 09-07-09: Esser controle vk 09-07-09: Caruli controle gyn 10-07-09: Suus 20 wkn echo 13-07-09: Esser pretecho & geslachtsbepaling 14-07-09: Waterlelie controle VK 16-07-09: Nightelf groeiecho 17-07-09: Nightelf controle gyn 18-07-09: Caruli pretecho 20-07-09: Sooner controle vk 21-07-09: Caruli controle gyn 28-07-09: Caruli GUO 05-08-09: Sooner 20 weken echo 05-08-09: Suus pretecho 3D/4D echo
Lelie: mooie buik hoor! Ciara: hier komt een hele hoop positieve energie je kant op *STRAAL* Ik gebruik van Zwitsal borstencreme, helpt redelijk tegen de jeuk. Susan: hoe is het met Jari? Heb je een beetje kunnen slapen? Jewel: heel veel succes en plezier zometeen! Caruli: je denkt een meisje? Leuk! Hopelijk houdt je gevoel je niet voor de gek. Sooner: hoe voel jij je? Kun je al wat beter je eten binnenhouden? En met de duizeligheid? Ga me lekker in de tuin verschansen met een tosti, heb honger!
Lelie, wat een enorme buik joh! En dan te bedenken dat het alleen nog maar groter wordt! Volgens dr. P groei je vooral heel erg vanaf 28 wkn...dus dat wordt dan nog wat! Ciara, rustig aan he... Die vakantie zal je zeker goed doen. Nog 2 weekjes wachten en dan lekker op je kont in de zon Geen zorgen, alleen even genieten... Nightelf, heerlijk zeg! Jij een vrije dag zo te horen? Ken dat gevoel van mega honger. Probleem bij mij is alleen dat ik na een paar happen alweer klaar ben en/of geen zin meer heb. Caruli, hoezo denk je eigenlijk een meisje?? Hier vanmorgen Jari weer weggebracht naar de dierenarts. Zijn (goed gevulde) blaas was iig minder hard maar nog steeds niet uit te duwen helaas. Wat dat betreft dus nog steeds geen verbetering... Manlief gaat hem einde van de dag weer ophalen want dan kunnen ze daarvoor nog een keer zn blaas leeghalen. Vanavond is hij dus thuis, morgenochtend weer naar de dierenarts en dan besluiten of we hem die middag laten inslapen of het nog een paar daagjes aankijken. Ik vrees echt voor het eerste omdat het in 7 dgn al niet vooruitgaat. Mn moeder belde gisteravond ook nog. Die rijden vandaag terug vanuit Knokke naar huis en dan komt zij morgenochtend naar mij toe om mij te helpen/steunen met Jari. Het blijft zoiets raars he met ouders...ik moet altijd janken als ik ze spreek als er iets vervelends is (gebeurd). Ook al ben ik daarvoor best rustig, zodra ik de telefoon hoor zeggen wie belt en ik hoor dat, vooral, mn moeder het is, huil ik al bij voorbaat. Ook bij de dierenarts vanmorgen weer gehuild... De assistente die we normaal altijd zien voor de gewichtscontrole (beide katten waren te zwaar en dik; Jari woog 8.3 kilo, nu 6.2 na 7/8 mnd dieet) was er vandaag voor het eerst na haar vakantie en wist niet wat ze hoorde toen manlief haar vertelde wat er was gebeurd. Ik kon het zelf ook niet zeggen want ik voelde mn tranen al komen. Later zijn die er wel uitgekomen... Ook de dierenarts moest huilen toen we weggingen en hadden afgesproken over het hoe en wat tav morgen. Ze zei dat ze wat labiel was vandaag maar volgens mij vindt zij het ook echt heel erg. Zeker omdat zij hem nu een paar daagjes daar hebben meegemaakt en hij lekker om zich heen aan het kijken is wat er allemaal gebeurt daar achter de coulissen. Ik zit al wel te kijken op marktplaats naar een nieuw katje; dat leidt gelukkig mn gedachten wel af maar zodra ik weer aan mn Jari denk, voel ik de tranen weer opkomen. Ik wil nou wel eens klaar zijn met dit gevoel want het lijkt me ook niet echt goed voor de kleine in mn buik. Die voelt inmiddels natuurlijk ook al aan wanneer mama zich goed voelt, en wanneer niet. Ook aan dat kleine meisje moet ik denken maar ja, verdriet kan je ook niet wegstoppen... Ik ga maar ns wat nuttigs doen hier. Had honger maar het eten smaakt me niet echt Jewel, ik hoop dat je ons goed nieuws komt brengen; volgens mij zijn er meerderen hier die dat wel kunnen gebruiken... Liefs Suus
Susan: idd een vrije dag, ben altijd vrij op donderdag. Krijg hier echt de tranen in mn ogen als ik je stukje lees, gatsie. En dat gevoel met ouders ken ik idd, vooral met mn moeder, die weet ook altijd precies als er iets aan de hand is. Volgens mij heb je ook een schat van een dierenarts, daar mag je echt gelukkig mee zijn. Zo zie je ziet niet vaak. Enneh, je verdiret niet opkroppen he, dat maakt het er niet beter op. Je moet ook aan je kleine meid denken.
Ja volgens mijn moeder moet ik juist rustig blijven, goed eten en slapen omdat dat beter is voor die kleine meid... Tja, makkelijker gezegd dan gedaan