@Sooner: Een knufje van mij!!! Ik vind het zo naar voor je dat je zo ellendig voelt. @Lelie: Wat fijn dat alles goed gegaan is bij de bank!! Gefeliciteerd!! Ik heb morgen een afspraak in Noord, ze zijn nog niet allemaal verkocht maar ze staan in optie, meestal gaat de helft daarvan niet door. Maar we zien wel hoe het loopt. Momenteel baal ik zo dat ik ff niet eens weet of ik wel een ander huis wil kopen. @Petske: Wat fijn en wat een opluchting dat je je weer beter gaat voelen. @Suus: Hoe is het vanavond met Jari? Nog geen vooruitgang? Geef m een aaitje van mij Vriendje heeft waarschijnlijk weer een klus en wordt gedetacheerd in f***ing Heerlen (Z-Limburg) of all places!!! Zit ik de eeste helft van mijn zwangerschap met een depri vriendje die niets aanpakt in huis omdat ie niet lekker in zn vel zit en op zoek moet naar werk. De tweede helft van mijn zwangerschap is ie er vervolgens niet omdat Heerlen-A'dam natuurlijk niet te forensen valt en ze hotel vergoeden. Kortom kan ik weer alles zelf regelen. Waar hadden we mannen ook alweer voor nodig? Nou meiden, hoop dat jullie fijne avond hebben, het was zulk heerlijk weer vandaag en Jewel, jij bent vast helemaal in de wolken, geniet ze! X Ciara
Ciara, we hebben mannen nodig vanwege hun zaad haha, nee hoor grapje Kan me zo voorstellen dat je enorm baalt! Aan de andere kant is het natuurlijk voor hem ook wel fijn dat hij nu een baan heeft. Helaas wel aan de andere kant van NL Een nieuw huis is trouwens wel erg leuk en echt iets om naar uit te kijken dus wie weet... Sooner meid, je hebt het echt zwaar en ik gun je het allerbeste. Laten we hopen dat er na slechte tijden, heeeeeeeeeeeeele goede voor je aanbreken! Ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Het duurt nu al zo lang en je bent het gewoon helemaal zat (terecht). Nogmaals, een hele dikke knuffel voor jou. Wat Jari betreft, ik had me er helemaal bij neergelegd dat het morgen gaat gebeuren, loopt hij vanavond naar zn kattenbak om erop te gaan! Alleen, hij stond op zn grit maar wist niet wat hij ermee aan moest. Erg zielig. Daarnaast, ook al mankeert hem verder nix, hij slaapt wel echt non-stop. Denk toch dat hij dit ook niet fijn vindt (ook al dacht ik eerst van wel). Morgenochtend maar overleggen met de dierenarts maar denk toch dat het einde verhaal is. Merk nu ook aan de andere kat dat hij toch wat uit zijn doen is. Bemoeit zich niet met Jari maar eet niet zoals altijd (normaal veelvraat, nu laat hij zijn brokjes staan)... Ook de hond hunkert naar aandacht en denk dat manlief het ook wel fijn vindt als ik hem op zn minst af en toe een kusje geef. Vooralsnog zijn die alleen nog aan jari besteedt nl... Als we over 2 wkn met vakantie brengen we de hond naar een retrieverhotel en wat blijkt, de kat (de gezonde dus) kan ook mee! Helemaal fijn! Die kat wil nog wel ns in huis plassen als wij er een tijdje niet zijn, soort van protest ofzo, dus nu doet hij dat iig niet hier Scheelt weer schoonmaken van de bank etc. als we terugkomen. Ook heeft die vrouw een nestje kittens, geboren op 5 mei, dus dat is ook wel handig! Kunnen we 10 juli kijken, als we alle kinders wegbrengen, en dan na de vakantie meteen meenemen! Kan gelijk de gezonde kat (die heet trouwens Homer --> zo heeft mijn ex hem genoemd) aan hem wennen... Ook zijn vandaag hier onze 2 maxi-cosi's autozitjes binnengekomen van Babypark! Echt helemaal super! We hebben ze dus even in de maxi-cosi zelf gezet, er een pop in gezet, en een klein rondje gereden in de kinderkamer. Ik zal dit weekend wel even foto's daarvan maken want het begint er ook al wat op te lijken... Ik ga Jari zn pilletjes weer geven en hem dan mee naar bed nemen, met manlief die nu half is ingestort op de bank. Jari moet vannacht gewoon bij ons zijn, ook al verliest hij nog steeds poep. Dit is 99.9% zeker zijn laatste nacht bij ons en dan moet hij niet alleen in de bench liggen... Meiden, tot morgen! Liefs Suus PS. Jewel, nog steeds in jubelstemming??
Meiden, het is rustig hier... Dan maar even een ego-berichtje: om 13.30 uur moeten we bij de dierenarts zijn (dus over 35 min) en dan dus Jari in laten slapen. Nog steeds 0 vooruitgang en hij eet nauwelijks (door overvolle darmen) en drinkt ook niet. Ik ben nu nog vrij rustig maar ja, dat zal strax anders zijn... Weet niet wanneer ik weer wat ga schrijven. Misschien vanavond pas ergens... geen idee. Liefs Suus
Sooner, meid ik vind het zo erg dat je je zo voelt! Kon ik je maar helpen...Ik kan je alleen een virtuele knuffel geven dus bij deze: *KNUFFF* Er komt een tijd dat je je wel weer goed voelt. Wat zegt het zkh eigenlijk of de vk eigenlijk? Ciara, fijn dat je vriend werkt heeft, maar is wel minder dat hij helemaal naar Limburg moet!! Juist in deze tijd heb je hem ook wel nodig....Maar het gaat allemaal goedkomen hoor Vrouwen kunnen wel even zonder mannen, andersom vaak niet hihi Ik hoop dat er nog huizen zijn voor jullie! Heb je nog veel last van jeukende borsten? Anders kun je ze misschien ook wel insmeren net zoals je buik, of deed je dat al? Suus, moeilijke tijden voor jullie zeg! Jullie maken de juiste beslissing wel, hoe moeilijk die ook is. Sterkte morgen! Leuk dat de maxicosies zijn gekomen, hahaha dus ook al even geoefend. Zie het al helemaal voor me Ben heel erg benieuwd naar de foto's ! Melek, hoe is het met jou? Nog even wachten en dan krijg jij ook zo'n mooie echo!! Komt helemaal goed! Hier nog steeds in de wolken ja Zo klein en dat hartje dat slaat maar. Natuurlijk kan er ook nog wat mis gaan, maar daar gaan we niet van uit! Gister heel wat boekjes e.d. van mijn schoonzusje gekregen, die is over 2 weken uitgerekend, dus heel erg spannend! Die heeft ook zo'n mooie buik! Dan moet ik nog even wachten.... We hebben morgen een feest van mijn schoonouders, er komt aardig wat familie, maar ik wil het nog niet vertellen aan hun dat ik zwanger ben. Ik vind het nog net wat te vroeg, maar ja als ik weer aan de fris zit, hebben ze het toch wel door. Maar we hebben er wat op bedacht.....dubbelfris in een wijnglas, dan is het net of ik een wijntje drink... hihihi, je moet creatief zijn Iedereen nog een hele fijne dag!! Liefs Jewel
Suus, je was net eerder met je berichtje... Heel veel sterkte vanmiddag!!! Zal aan je denken....*KNUFFFF*
Lieve meid, we leven allemaal met je mee. Ik vind het zo erg. Maar je doet er goed aan! Laat je tranen de vrije loop en krop niets op. Dat is niet goed voor je en je mag echt heel hard huilen!!!! HEEL VEEL STERKTE!!!!!!
Dank je Jewel, voor je digi-knuf. Dat doet me heel goed. En ook de rest; hartstikke lief. Het wordt er niet anders van, maar ik voel me weer even niet zo eenzaam als jullie zo lief zijn. p.s. Jewel, dat is het rare. Zkh daar ben ik uit ontslagen en dan besta ik daar ook niet meer. Ik heb niet eens een contactpersoon of een behandelend gyn ofzo (elke dag stond er een ander aan mijn bed en kon ik opnieuw mijn verhaal vertellen). Alleen van de dietiste heb ik een nummer gekregen en die mag ik altijd bellen zei ze. De vk is alleen gericht op de baby, niet op mij. Zo lang ik maar eet en drink en de bloeddruk is goed, dan is alles goed met de baby (hoe ik me voel boeit niet zo, denk ik, nou ja ze vinden het wel vervelend, maar kunnen er niets mee). Alleen van de huisartspraktijk krijg ik als ik bel alle medicijnen die ik wil, alleen is er niets, en nee die kunnen er ook niets meer mee. Er is gewoon te weinig bekend over HG in Nederland. Als je ook googled is er zo weinig te vinden, alleen dat het bestaat en wat het is. Maar niet wat ze er echt aan kunnen doen. Je staat er echt alleen voor.
Meiden, superlieve berichtjes. Jullie voelen echt aan als vriendinnetjes. Jari is inmiddels ingeslapen, heeft heel wat tranen gekost, ook van de dierenarts en volgens mij ook stiekem van manlief (terwijl hij nooit huilt). Nu voel ik me slap, leeg en kapot. Merk nu echt goed hoe inspannend alles was, qua verzorging, het koesteren van hoop etc. etc. Mn ogen voelen heel droog aan terwijl ik zo zou kunnen huilen... Denk dat het nog niet echt tot me door is gedrongen dat Jari er niet meer is. Ben echt wat versuft/verdoofd. Het zal vast wel overgaan maar Jari blijft in mn gedachten als een ontzettend lieve, mooie en speciale kater. Speciaal voor jullie, hieronder een hele grappige foto van hem, toen hij klein was.........
Och nee toch Suus..............wat een verdriet. Heel veel sterkte en knuffels jou kant op meid! liefs
Tis echt een scheetje! Zit hier met de tranen in mn ogen, vindt het zo erg voor jullie. Heel veel sterkte meid. X
Ik heb net 1,5 uur geslapen; ik was echt kapot! Kan nu weer slapen trouwens... Heb trouwens een hele leuke advertentie gezien van een klein katje. Wij hebben nl heel veel eisen aan zo'n nieuw katje: - moet een mannetje zijn - moet oud genoeg zijn om weg te mogen bij de moeder - moet zijn opgegroeid met de moeder - moet zijn opgegroeid met een hond - moet een speciaal en mooi uiterlijk hebben - mag niet de volgende kleuren hebben: zwart, zwart/wit, wit, rood (bij voorkeur zo'n tijgertjesprint) - bij voorkeur niet te ver weg van Amsterdam (dus niet Limburg of Drente/Friesland of nog hoger) - geen boerderij kitten Wat een eisen he...er valt dus heel wat af. Deze valt dus wel binnen alle eisen. Nu maar hopen dat hij niet al vergeven is. Daarnaast hangt het er ook vanaf of mijn nichtje (die zwanger is middels IUI trouwens, nu 10 wkn ver ofzo) de katten in huis wil nemen. Ik wil nl niet de kleine kitten mee laten gaan in het Retrieverhotel waar de hond ook zit, waar heel veel andere katten zitten en hij niet veel persoonlijke aandacht krijgt. Mn nichtje zelf vond het geen probleem, 2 loge's (ze hebben zelf ook 2 katten), nu alleen nog wachten hoe haar vriend daarover denkt. (Net meteen even gevraagd aan die vrouw van marktplaats wat voor soort type kat de moeder van het katje is: schootkatje of niet etc. Daarnaast ook de leeftijd van de moeder. Jari's moeder was nl al 11 dus dat is heel oud maar hij is perfect door haar opgevoed. Mn andere kat had een moeder die niet zo oud was en te jong weggehaald van het nestje en die geeft ook vaak wat meer probleempjes, vandaar ook al die eisen.) Ik ga even bij manlief zitten meiden. Kan er nog steeds niet bij dat mijn Jari er niet meer is. Als je me dat dinsdag 1.5 week geleden had gezegd, had ik het nooit geloofd.......... Liefs Suus