Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    OOk zo'n leuke zwart-witte!!! Wat een knapperd met zn zwarte snorretje ;)
    Doet me ook wel denken aan Jari door die kleuren, vandaar ook dat we niet weer diezelfde kleurencombi nemen/willen.

Ga trouwens proberen om van die andere kat een schootkatje te maken... Ga langzaamaan zijn slaapmandje verplaatsen naar de bank :)

2. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    DIe van ons is echt een knuffelkont. ALs ik bij de computer hang, ligt of zo voor de monitor of lekker op schoot. Het is ook echt een binnenkatje. Nou ja, katje, hij is al 3,5 jaar en weegt krap aan 4 kilo en dat voor een kater.

Enneh, dit was eerst absoluut geen schootkatje, door hem steeds op schoot te pakken en lekker te knuffelen is ie zo geworden (kostte ongeveer een 3 maanden). Dus dat gaat met Homer (zo heet ie toch) ook vast lukken.

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ja zo heet hij. Hij ligt nu ook lekker in het mandje bij mij op de bank en ik mag aan hem zitten! Vindt hij fijn... :)

4. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Komt vast helemaal goed! Binnen no-time is het een echte schootkat :)
    Ga nog ff lekker in de tuin zitten, de zon schijnt nog steeds, kan er nu nog van genieten, morgen schijnt het slechter te worden.

Hopelijk kun je vannacht een beetje slapen.

5. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Susan, als er een kattenhemel is dan kan Jari misschien op ons poesie passen. Die is nog zo jong, die kan zich nog niet helemaal redden, ben ik bang. Zullen we dat maar afspreken dan?

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Sooner, dat lijkt me een heel goed idee! Jari zal zeker heel lief voor hem zijn... :)

Voel jij je inmiddels al wat happier, voor zover dat kan, gezien de omstandigheden?

7. Deesjuhh

Deesjuhh Actief lid

24 nov 2008
    205
    0
    0
    jeetje wat een verhalen allemaal weer.

heb met tranen in mijn ogen alles gelezen

8. Deesjuhh

Deesjuhh Actief lid

24 nov 2008
    205
    0
    0
    oh oeps ging iets niet goed.

maar goed...
    heb met tranen in me ogen alles gelezen:(
    vind het zo rot voor je susan.
    heb zelf ook 2 katten ook een zwart/witte.
    en een schildpadpoes.
    en ook nog een hond.

dus voor jou een dikke cyber KNUFFFFFFF!!!

9. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Meiden,

wat vind ik het ontzettend tof hoe we hier met elkaar omgaan in goede en slechte tijden:)
    We zijn in een korte periode met zn allen zo'n hechte groep geworden!!
    Alle ellende en mooie momenten kunnen we hier delen!!

Uiteraard hoop ik dat de groep nog aangevuld wordt met andere meiden.

Ik wilde dit even kwijt:D

Liefs,

Lelie

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, ik ben het helemaal met je eens!!! En het hoogtepunt ervan zou natuurlijk zijn als jij en Ciara en buren worden :)

Hier gaat het inmiddels wat beter. Gisteravong nog wel wat gehuild maar ik merk dat ik er maar niet over moet praten. We hebben iig wel besloten voor de vakantie geen nieuw katje erbij te nemen. We vinden het nl zielig voor het kleine katje als hij 2 wkn in ons huis en dat wij daarna 12 dgn weg zijn. Waar hij dan ook gaat logeren, het blijft een 3e nieuwe omgeving voor hem binnen korte tijd. Het ene enorm leuke katje dat ik had gezien, gaan we dus ook niet doen. Als we hem na de vakantie ophalen (wat mocht) is hij al 11 wkn en ik wil natuurlijk meteen vanaf 8 wkn van de kleine kater genieten. Ook kan ik zo even op adem komen zonder me meteen op een nieuw katje te storten.

Meiden, zie nu dat ik moet opschieten! Over 30min moet ik weg om in het bos te zijn met mn zus en de hondjes en ik moet ook nog douchen! Wil ook nog even buikfoto voor jullie maken ;)

Tot later van een iets beter voelende (maar nog steeds verdoofde) Suus

11. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja dat zou zeker leuk zijn! Als het goed is had zij gisteren een afspraak om te kijken..ik heb nog niets van haar gehoord:)

Ik vind het een verstandig besluit. Eerst genieten van je vakantie en daarna weer alle liefde geven aan een nieuw klein poezemuis;)

Vandaag komen mijn schoonouders.
    Ze zouden veel cadeautjes meenemen voor de kleine jihoeee
    Ik hou van cadeautjes hihi

xxx

12. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Susan: zoals Lelie schrijft, goed besluit om eerst even lekker van je vakantie te genieten en je dan pas helemaal op een nieuw katertje te storten. Blij te lezen dat het iets beter met je gaat.

Lelie: cadeautjes voor de kleine zijn idd altijd heel leuk, wij worden hier ook heel erg verwend. Onze meid heeft nu al een aardig voorraadje kleren en speelgoed. Ben benieuwd hoe dat straks gaat als ze er is.:)
    Zou idd erg leuk zijn als Ciara en jij buren worden, kunnen de meiden ook gezellig met elkaar opgroeien en spelen.

Het is hier wonder boven wonder nog steeds mooi weer, als het zo blijft gaan we vanavond denk ik maar ff de BBQ aan steken, jammie.

Enneh, het is hierecht een hechte groep geworden in zo'n korte tijd, heerlijk.

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, echt iets om naar uit te kijken dus vandaag!
    Veel plezier!

Ik heb zojuist mn buikfoto geupload dus die staat in mn fotoalbum. Ik vind mezelf enorm gegroeid maar mn gewicht........ Nog steeds maar 2 - 2.5 kilo aangekomen.

Moet nu gaan!

Liefs Suus

14. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Mooie, ronde buik, is hard gegroeid sinds de vorige foto. Wat er qua gewicht niet aankomt, hoeft er straks ook niet af!

15. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Mooie foto hoor! Jeetje nog maar 2,5 kilo?????
    Ik zit nu op 8 kilo. Woog eerst 59. Haha vond dat eigenlijk ook best veel, wilde ook voor mijn zwanger zijn afvallen!!!

Nightelf,

je bent vandaag 22 weken!!! Joepie!!!! Hier schijnt er geen zonnetje, tis veels te benauwd. We gaan morgen ook bbq'en..jam jammie

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Lelie: 22 weken al, ik vind dat het nu echt snel gaat. Veel sneller als tot aan de 12 weken, die duurden voor mn gevoel eindeloos.

Ik ben eigenlijk benieuwd of jullie al weten waar je gaat bevallen (thuis, ziekenhuis, kraamhotel) en of jullie fles- of borstvoeding gaan geven. Ik ga iig in het ziekenhuis bevallen (moet, omdat ik bij de gyn loop, maar anders had ik het ook gedaan, woon nl bijna een half uur van het dichtsbijzijnde ziekenhuis af en geeft me dan toch een 'veiliger' gevoel) en wil graag borstvoeding geven.

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, ja ik ben zelf ook verbaasd dat ik zo 'weinig' aankom. Moet wel eerlijk zeggen dat ik mijn begingewicht niet echt weet omdat het al een tijd terug was dat ik me voor het laatst gewogen had (denk 2 mnd ervoor ofzo). Ik zat toen rond de 63.5 - 64 kilo. Ik kwam nl steeds aan dus wilde er niet meer opstaan (en door drukte ook vergeten). Zat vanmorgen op 66.2 kilo dus ja, het gaat in langzaam tempo omhoog. Had wel ergens gelezen dat je in week 13-20 25% van het totaal aankomt, week 20-30 50% en week 30-40 ook weer 25%. Dat zou dus betekenen (ervan uitgaande dat ik op 3 kilo extra zit bij 20wkn) dat ik 12 kilo aan zou komen in totaal. Dat is dus eigenlijk best netjes...

Hadden jullie trouwens deze week SOS Sonja gezien?? Daar was een vrouw, vorig jr bevallen van een tweeling, en die was toen in totaal 50 kilo aangekomen!!! JEZUS!! Die gebruikte de zwangerschap ook als excuus om te eten.

Nightelf, ja gaat snel he, die wkn nu! Ik vind ze ook voorbij vliegen! Wij hebben over 2 wkn al de 20 wkn echo bijv, echt ongelooflijk en 6 wkn later is je kindje buiten de baarmoeder levensvatbaar (hoewel je dat niet wil hoor dan). Elke keer weer die mijlpalen he in de zwangerschap!

Enne, ik wil per se in het zkh bevallen, en dan ook gewoon per se in het VU Amsterdam. Ik heb het inmiddels al 20x gezegd tegen de vk, dat het me niet eens uitmaakt wie erbij staan (ook al is zij het niet), als ik daar maar beval. Het is een academisch zkh dus alles is ('s nachts) voorhanden (dwz ok-team, anaesthesist etc.), mn zus werkt daar op de verloskamers en iedereen zal dus mijn achternaam kennen en (ik denk dan) extra hun best doen voor me, en ons kindje is natuurlijk verwekt in de VU. Ook is het maar 10min rijden ofzo...
    Ik wil trouwens zr wrs een ruggenprik. Hoe staan jullie daar tegenover? Ik ben nl echt een enorm mietje! De punctie bijv vond ik echt een ware hel!! Heb 30 min lang non-stop gejankt (ook na afloop) en dat ondanks de zware pijnstilling. Qua napijn trouwens totaal geen last. Heb 2 dgn erna gewoon gevolleybald en diezelfde ook gewoon gezogen in huis...
    Ik wil wel borstvoeding proberen te geven, tenzij het niet lukt natuurlijk.
    Ben ook wel benieuwd hoe de anderen er tegenover staan!

Ga nu ff snel eten, lekker aardbeien op brood, jammie! Mn zus neemt me nl zo ergens mee naartoe, ter afleiding van Jari, en dat is een verrassing maar schijnt leuk te zijn. Ben erg benieuwd!

Liefs Suus

PS. Lelie, hier idd rotweer... Nog geen zonnetje gezien!

18. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Susan: ik hoop dat dat rekensommetje niet klopt, zou betekenen dat ik 40 kilo zou aankomen.
    Ik werk in het ziekenhuis waar ik ga bevallen, alles is lekker bekend, dus dat scheelt een hele hoop. En als het echt nodig is, vraag ik ook zeker om pijnstilling, waarom zou je onnodig pijn leiden?

Lekker, brood met aardbeien! Heel veel plezier vanmiddag, is trouwens wel erg lief van je zus.

19. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Dag lieverds, bedankt voor jullie steun. Ik ben weer een beetje bijgekomen van al dat zelfmedelijden. Ben gistermiddag weer bij de acupunctuur geweest.

Hij was nog niet zo erg tevreden jammer genoeg. Ik had al verder moeten zijn qua energie-niveau. Hij wijt het aan de hoeveelheid progesteron in mijn lichaam. In de normale hormoonhuishouding was dat al niet goed bij mij (volgens hem merk je dat aan bijv een onregelmatige cyclus, soms wel tot 47 dagen bij mij) en dan hebben ze er natuurlijk in het zkh nog een hele zooi progesteron bijgespoten (althans ikzelf natuurlijk). Ook al kun je er niets mee, maar het is wel fijn om te weten dat hij weet waar hij mee bezig is.
    Voor de duizeligheid moet ik veel bouillon drinken, ik heb een zouttekort, kwam er uit. En als ik een flauwte heb, even een zoute drop, omdat je bloeddruk soms ineens even keldert.
    Nou misschien hebben jullie er wat aan.

Suus, hoop dat je een leuke avond hebt en je gedachten even kunt verzetten. Heel slim dat je een nieuw katje even uitstelt. Weet je wat leuk is. Als je vakantie dan voorbij is, dan is het niet erg om naar huis te gaan, want dan heb je weer iets nieuws om naar uit te kijken. Nl een ander katje vinden. En die zijn er dan in overvloed. Dan wel een foto weer maken en hier neer zetten he?

Lelie, ben benieuwd hoe het met de huistoestand gaat? Is alles rond? Nou Ciara nog. Ciara, gaat het weer een beetje?

Deesjuhh, wat veel geschreven he, als je ff niet oplet? Gaat het o.k.? En Pekske en Esser, ook alles o.k.?
    Pekske, bij de walvissen is het zo rustig, is dat altijd zo?

Nou nu nog even ander nieuws. Ik werd gisteren gebeld door mijn vriendinnetje. Mijn andere vriendinnetje is met bijna 32 weken plotseling met zwangerschapsvergiftiging opgenomen. Ze moet nu binnen een week bevallen, anders gaat het met haar niet goed. Haar (en ons) is beloofd dat het met het kindje heel goed gaat en het wordt wel een couveusekindje/prematuurtje, maar het komt allemaal goed. Ik hoop zo dat het allemaal goed komt, ook met haar. Ik wist niet dat dit zo gevaarlijk was. Moet je nagaan, het is nog maar 32 weken... Duimen jullie mee?

Op zkh en fles/borstvoeding reageer ik volgende keer o.k. anders wordt het zo'n lang verhaal.
    Oh ja nog een knuf voor Nightelf.

20. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik wil ook absoluut in het zh bevallen..liefst VU (ook omdat ik daar bekend ben) en anders het OLVG.
    Ik wil ook borstvoeding geven. Lijkt mij zoiets moois!

Deel Deze Pagina