Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Sooner, van dat zout, dat wist ik ja. Maar heb jij dan ook een lage(re) bloeddruk? Ik moet idd ook bouillonnetjes drinken en mag zoute drop in overvloed eten om die bloeddruk iets hoger te krijgen zodat ik niet onderuit ga. Mijn bloeddruk is 100/55... en bij jou?
    Heeft de acu niet ook ergens wat naaldjes ingezet om je energieniveau omhoog te krijgen? Meestal krijg je er dan toch eentje precies bovenop je schedel?
    Het klinkt iig wel alsof hij er verstand van heeft en weet wat hij doet.

Lelie, leuk dat je ook wil bevallen in de VU! Als je wat namen van (leuke) verpleegkundigen wil, moet je me maar op tijd een seintje geven; ik ken er dus wel een paar! Zou trouwens grappig zijn als je mn zus zou treffen... :) (als die er dan nog werkt --> heeft gesolliciteerd voor de poli aangezien ze die wisseldiensten meer dan zat is) Jij bent uitgerekend half oktober he?

Trouwens, in ons mooie schema staat er dat iemand op 1 juli een 20 wkn echo heeft maar...er staat geen naam bij! Wie oh wie is dat?? Ciara wellicht??

Mn zus heeft me meegenomen naar Alkmaar waar een officiele Lief-winkel is! Heb me een klein beetje uitgeleefd: lakentje, spijkerbroekje, shirtje, sokjes en een muts. Dat alles voor 'maar' Euro 92,- !! En dan was dat lakentje al Euro 45,- dus kun je nagaan. Mochten jullie het je afvragen, de wintercollectie van Lief komt ongeveer rond september :)
    Strax ga ik ook nog bij mn zus en haar vriend eten, heel lief van ze! Ben wel ontzettend moe zeg... Nu eerst maar even mn spulletjes uitpakken (ook nog voordeelverpakking rompertjes gekocht bij H&M) en opbergen, met hondje lopen en de andere kat te eten geven.

Liefs Suus

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh ja Sooner, tuurlijk duim ik voor je vriendinnetje. Volgens mij kan zwangerschapsvergiftiging idd heel heftig zijn, heb ik wel ns van mn zus begrepen...

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Dames, heb foto's van de babykamer gemaakt, zoals hij er nu uitziet. Staan in mn fotoalbum!

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Het is een echt "lief" kamertje geworden!!! Ik herken de opbergmandjes en het lakentje/dekentjes:D leuk hoor Suus!

Ja, ik ben op 21 oktober uitgerekend. Dus wie weet:p
    Ik weet wel dat mijn verloskundige samenwerkt met het OLVG...maar het hangt toch ook vanaf waar er plek is????

Ik heb helaas niet iets om te laten zien. Tja..wel een kast vol met spullen...die met de week voller wordt.
    Ik heb vandaag ook een hoop kleren gekregen wat van mijn nichtje is geweest. Alleen maar in maat 68 en 74...is wel groot he;)
    Maargoed, het is mooi meegenomen.
    De cadeautjes bestonden uit 7 stuks kleine truitjes, washandjes, hydrofiele doeken en een groot boxdeken met daarop een knalroze kop van een koe.

Binnenkort koop ik een 3 ladekast wat ik als commode ga gebruiken. Zodra ik die heb zal ik wel foto's maken. Deal?:p

Er komt zo een noodweer hier! In Limburg en Brabant is het al een chaos las ik op nu.nl

xxx

5. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Lelie: leuk, zoveel cadeautjes! En ook handig, al wat grotere maten.

Susan: wat een mooi, 'lief' kamertje! Zie een aantal bekende dingen (zelfde MaxiCosi-dingen als ons, Fantasy Green).

Sooner: tuurlijk wordt hier geduimd voor je vriendinnetje. Mn zusje heeft bij haar beide dochtertjes ook beide keren zwangerschapsvergiftiging gehad en dat is ook beide keren weer helemaal geodgekomen. Ze hebben het bij haar wel weten te rekken tot week 37 en 38, dus mn nichtjes waren wel wat groter als de kleine van je vriendin. Maar 32 weken is een veilige tijd om de kleine te halen, hoor.

Het is hier nog zo drukkend warm, bah, van mij mag er wel een buitje vallen.

6. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    He Suus,

Wat een mooi kamertje!!!
    Ik ben idd vergeten mn naam te zetten bij de 20-weken echo op 1 juli.

X Ciara

7. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Is het bij jullie ook nog zo ongelooflijk warm?

8. Deesjuhh

Deesjuhh Actief lid

24 nov 2008
    205
    0
    0
    het is hier broeierig warm, heeft een klein beetje geregend

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden,

Wat is het toch rustig hier dit weekend! Wellicht door die enorme hitte? Idd broeierig warm Deesjuhh!

Vandaag zijn wij iig weer even naar Prenatal geweest. Badje gekocht (Bebe Jou, en dan de Tigger), box besteld, borstvoedingskussen gekocht, hoeslaken en kledinghangers. Zo langzamerhand komen we dr wel :)

Vanavond zijn we vervolgens gaan kijken bij een nestje kittens en we hebben er eentje uitgekozen!! Zo'n scheetje! Is vandaag 4 wkn en 6 dgn dus we halen m op, de dag nadat we zijn geland op Schiphol. Mannetje is dan 8 wkn en 3 dgn (mooie leeftijd dus om weg te gaan bij zn moeder). Heb hieronder even een foto geupload van hem.

Nu gaan we lekker naar bed, met airco hard aan, anders is het geen doen!

Liefs Suus

10. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ow Suus, hij is echt om op te vreten!!!! Wat een lekker ding:D

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hier nog wat foto's van het moppie!

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Dit is de laatste!

13. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Hoe is het hier? Met mij gaat het wel prima, de verhuizing is helemaal achter de rug.. alleen ben ik nog steeds erg moe. Blijkbaar al mijn energie gebruikt :( Hoop dat mijn vermoeidheid snel overgaat, want dit is echt niks :( Gelukkig gaat het met de kleine goed, voel haar elke dag schoppen hihi, mijn dag is dan helemaal goed..

Jullie hebben echt veel geschreven, ga zo alles bijlezen :)

14. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Goedemorgen!

Suus, wat een schatje zeg!! En idd verstandig dat jullie hem na de vakantie ophalen. Waar gaan jullie ook al weer heen?
    Wat een mooi kamertje zeg! Heel erg leuk. En een mooie buikfoto, wat een verschil dan met die andere. Ik zou mij niet zo druk maken over je gewicht hoor, de een komt nou eenmaal meer aan dan de ander.
    En ik heb dat ook gezien bij SOS sonja!! Pfff 50 kilo, ik moet er niet aan denken! Die gebruikte de zwangerschap idd als excuus....

Sooner, al lekker aan de dropjes? ;) Heb je dan een hele lage bloeddruk dan? En wat raar van het zkh dat ze je niet op controle oid willen zien. Jij bent nu ook heel belangrijk, het kindje groeit bij jou in de buik!
    Hoe gaat het met je vriendinnetje? Gelukkig komt alles dan wel goed met het kindje. Ze kunnen tegenwoordig zoveel!

Lelie, leuk al die cadeautjes en kleertjes, en grote maten zijn ook wel handig hoor, heb je die maar alvast. Ik durf nog helemaal niets te kopen, over 3 weken hebben we weer een echo, en als dan alles goed is kopen we een pakje oid.

Kregen jullie de keus ook om in het zkh te blijven of naar de vk te gaan? Wij mogen kiezen, en mijn voorkeur gaat ook uit naar het zkh. Ze kennen me daar en de hele voorgeschiedenis en dan heb ik dat gedoe met de bevalling ook niet thuis...
    Het enigste wat misschien wat minder is, dat ze de afspraken 's ochtends doen. Dan kan mijn vriend helaas niet mee. Misschien doen ze 's middags ook wel, maar dat moet ik nog even navragen. Als het lukt wil ik ook graag borstvoeding geven.

Is het bij jullie ook zulk mooi weer? Wij hebben het hele weekend mooi weer gehad, geen regen helemaal niets! Heerlijk, ga zometeen ook nog even lekker in het zonnetje zitten. Als je zwanger bent wordt je sneller bruin zeggen ze :)

Fijne dag nog allemaal!

15. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Enise, fijn dat de verhuizing achter de rug is. Je vermoeidheid kan daar van komen hoor. Verhuizen gaat nogal wat energie in zitten. Straks voel je je vast beter! Geniet lekker van jullie nieuwe huis!

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Enise, kan me voorstellen dat je kapot bent na zo'n verhuizing! Dat sloopt je gewoon... Ga goed uitrusten en een schoppend meisje in je buik is toch geweldig!!! Ik heb trouwens nog nix gevoeld, of tenminste, dat denk ik... Voel af en toe wel wat maar dan denk ik dat dat een steekje is of zoiets. Misschien is dat wel schoppen??

Jewel, kan me goed voorstellen dat je nog geen kleertjes koopt hoor! Wij hebben dat pas gedaan toen we het geslacht wisten, dus pas bij 16+ wkn. Nu weet ik dat jullie dat niet willen weten dus dan kan het eerder maar ik begrijp je voorzichtigheid.
    Ik vind het wel goed en begrijpelijk dat je hebt gekozen voor controles bij de gyn. Wilde ik eigenlijk ook maar was helaas geen medische indicatie :(

Hebben jullie trouwens ideeen voor een (jongens)naam voor het katje?? Alle input is welkom!! :)

17. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Haha Suus, moet je ook nog namen bedenken voor een kitten ;)
    Wat een vreselijk eigenwijs moppie zeg. Wat heerlijk om die straks in huis te hebben. Wij durven ff niet een nieuwe. Te bang dat die ook weer persé de tuin uit wil.

Enise, nu relaxen dan he? Enne veel vitamientjes en veel zon pakken. Maar vooral accepteren!

Jewel, nee geen lage bloeddruk; namelijk netjes 70/120. Maar af en toe dipjes denkt hij...

Maar inmiddels voel ik me iets beter. Ja echt waaaaaaarrr!! Ik geloof het zelf haast niet, maar ineens zaterdag voelde ik me wat anders en ook zondag. Vandaag weer ietsje minder. Maar misschien gaat het dan echt gebeuren en wordt het vanaf 16 weken echt iets beter... HOOOOP, HOOP, HOOOOOPP

Met mijn vriendinnetje gaat het ook redelijk. De baby zit nog in haar buik, morgen is ze 32 weken. Al haar organen werken goed en de bloeddruk is onder controle. Elke dag is een dag. Ze is in het LUMC in Leiden, mag misschien naar A'dam dichterbij huis.

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Sooner, ik hoop enorm met je dat het vanaf de 16 weken beter gaat! Dat heb je nl ook echt wel verdiend; even lekker genieten van de zwangerschap! :)

19. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Sooner: super dat je je wat beter voelt, echt geweldig! En nu doorzetten. Gelukkig gaat het ook goed met je vriendinnetje en de kleine. Elke dag langer is weer mooi meegenomen.

Susan: wat een droppie, je bent vast helemaal verliefd. Heb ff gebrainstormd over namen: Rambo, Frodo, Igor, Gizmo,Tijgertje
    Hoe gaat het verder?

Enise: wel rustig aan doen he, maar zeker blij dat de verhuizing voorbij is?

Jewel: wij mochten idd ook kiezen of we naar de vk wilden of bij de gyn. Wij hebben voor de gyn gekozen, mede omdat ik toch in ziekenhuis wil bevallen en omdat mn moeder en zusje beide 2x zwangerschapsvergiftiging hebben gehad. Hoefde dus niet perse op medische indicatie.

Hier erg veel last van de hitte, vind het nie grappig meer, zlrefs in huis is het 26 graden. Dan vanavond ook nog naar zwangerschapsgym, lekker met 8 zwangere meiden zitten puffen in een veel te klein zaaltje.

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ja hier helemaal verliefd op de kleine naamloze... Bedankt voor de input! Gizmo vind ik wel een leuke (heb al een tijgertje gehad nl :)). Verder gaat het prima hoor. Was zo gigantisch moe dit weekend joh! Natuurlijk van alle emoties en zorg. Gelukkig over 2 wkn met vakantie.

Pfff, moet er ook niet aan denken nu, met andere zwangeren in een klein zaaltje zitten puffen in deze hitte. Heb je al lang zwangerschapsgym? Volgens mij begint die van mij pas eind augustus ofzo?

Maarre, hoe voelt het schoppen van de baby nou eigenlijk??? Heb jij al gevoeld toch, Nightelf?

Deel Deze Pagina