Heey meiden Sooner gelukkig elke keer weer een stukje verder ik duim voor je vriendin Enise nu ff rust pakken hoor meid het verhuizen kost teveel energie en dan nog niet over het week spreken. Suus wat een skeet zeg. eerst lekker op vakantie las ik nou geniet dr maar lekker van meid. jwel hier geen zh meer die keuze kreeg ik ook niet maar wou ik zelf ook niet doe mij maar lekker de vk. Maar doen waar jij je goed bij voelt meid. Hier dus bekkeninstab en isias en afgelopen vrijdag bij de arbo geweest het werken is hier dus gestopt Ik moet tot mn verlof zon 16 weken nog thuis zitten maar ja wat moet dat moet alleen had ik het liever anders gezien. Nu ga ik even waggelend na de winkel en wat te eten halen mannetje heeft een bbq op het werk dus ben alleen
oh wat een lievie susan!! gizmo is zeker een leuke naam!! word zo weer verliefd op die kleine beestjes. maar goed we hebben besloten dat we er geen bij nemen. oh heerlijk nog 3 dagen werken en dan vakantie!!!! het is echt warm buiten en ook voor de beestenboel hiero is het niet leuk misshien ff met de hond vanavond naar de lek toe ff lekker laten zwemmen en misschien neem ik zelf ook wel een duik. heb vorige week zo een steek in me bil gehad. als ik een verkeerde beweging maakte dat zakte ik zowat in mekaar. weten jullie wat dat betekent? over bevallingen gesproken, wil zelf ook in het ziekenhuis bevallen.
Danjo: balen dat je nu al niet meer mag werken, die 16 weken zullen vast lang duren. Ik ben blij dat ik iig nog halve dagen mag werken met mn bekkenklachten. Hoe lang ik het nog volhoud is een 2e.... Susan: Kan me voorstellen dat je moe bent na 2 van die heftige weken. Heb je wel een beetje kunnen bijslapen. Zwangerschapsgym is idd vroeg, maar in de regio waar ik woon, wordt maar 4 x per locatie een cursus gegeven per jaar. Zou ik eentje later gaan, dan zou ik pas in september moeten beginnen en dat vonden zij geen optie. De groep is nu ook wel erg gespreid qua zwangerschapsduur, van 22 weken zwanger tot 32 weken. Ik heb onze meid idd al vaak gevoeld (meerdere keren per dag). In het begint voelde het een beetje alsof je buik aan de binnenkant geaaid weerd, maar nu voel ik hele duidelijk schopjes en duwtjes. Zelfs aan de buitenkant is het al te voelen. Een paar dagen geleden was ze zo druk aan het doen, toen zag je gewoon een golfbeweging vanaf mn maagstreek naar onderen, zo grappig Ik heb het geluk dat mn placenta aan de achterkant/bovenkant ligt en dat mn baarmoeder wat naar voren geklapt is, daarom voelde ik het ook al zo snel (volgens de gyn).
Nightself ik heb het te lang gedaan halve dagen maar toen de isias de deur om kwam steken was het klaar zoveel pijn is niet leuk meer
Danjo: te lang ermee door lopen is ook niet verstandig, op een gegeven moment moet je toch aan jezelf denken (en aan de kleine0. Merk je nu ook dat het wat beter gaat, nu je meer rust neemt. Ik merk zelf wel aardig wat verschil tussen hele dagen en halve dagen, maar na die halve dag ben ik ook eigenlijk wel kapot. Probeer het iig nog tot mn vakantie (nog 3 weken) hele dagen vol te houden. Mn laatste dag voor de vakantie moet ik toch weer naar de gyn, kijken hoe het dan nog vindt gaan. Zo, stap nu maar ff op de fiets, moet nu toch echt naar de pufclub. Is gelukkig maar 5 minuten fietsen.
Haha, lees net dat ik hierboven over hele dagen werken heb. Hoezo zwangerschapsdementie, werk al voor de 4e week halve dagen!
Hey meiden, Suus, wat een scheetje! Oh.....dat kleine spul is altijd zooo lief! Onze kater was ook zo klein toen we hem ophaalde, maar nu... Hij is een noorse boskat en dan ook nog een kater dus hij is echt huge! Sooner, hoe voel je je nu? nog steeds een stijgende lijn? danjo, jee zit echt niet mee zo. Denk goed aan jezelf en jullie kindje hoor! Deesjuh; ikke is jaloers.......nog 3 daagjes en jij hebt gewoon vakantie. Heerlijk! Ciara, hoe is 't? Hebben jullie het ook zo warm? Poehee........aan 't einde van de werkdag was ik nog wat moe maar door die warmte nu heb ik echt langer nodig om bij te komen....... leuk nieuwtje; manlief heeft een etentje geregeld voor ons twee voor a.s. zaterdag en daarna een concert van de Dijk in de heineken music hal. Helemaal super, en dat om samen onze 1e trouwdag te vieren! oh, wat betreft 't ZH. Wij mochten van het ZH gewoon bij hun onder controle blijven maar dat wilde wij zelf liever niet. Al zoveel in het ZH geweest dat we het 'gewone' bij de verloskundige nu wel een verademing vinden.
met mn bekken wel maar mn isias niet dat gaat met de dag zeerder doen helaas esser hier ook last van de warmte hoor bah leuk ff met zn 2en weg geniet dr van
Danjo, wat een tijdstip!!! Kon je niet slapen vanwege de hitte ofzo? (ben nu zo blij dat wij airco hebben in de slaapkamer )
haha nee ik heb elke nacht wel dat ik een 2 uur wakker ben bah bah.dan weer sochtends vroeg dan midden in de nacht.Maar was wel lekker heb met lappie in de tuin gezeten. Airco is lekker maar word ik al snel verkouden van
Wat een rust hier! Volgens mij is of iedereen druk aan het werk of iedereen ligt lekker in de tuin uit te puffen.
Hoi dames, Hoe is het hier allemaal?? Met mij niet zo goed, ben zooo misselijk wil graag overgeven maar het lukt niet En nog 6 dagen en mag ook mijn baby zien
hoi hoi, vnamorgen bij de vk geweest en alles wat goed!! ook mijn bloedonderzoeken zijn goed gelukkig. de steek in me bil had te maken met je zwangergeschap. omdat alles gaat groeien en doen gaat de kraakbeen in je botten ook meedoen. is net een soort spierverrekking noemde ze het zo. dus over 4 weken mag ik weer terug komen en dan vanaf de 16de week mag ik bellen voor een pretecho. het zwaaide en toen ze de echo op me buik stortte draaide het gewoon met de rug naar ons toe zo van bekijk het maar hahahahhahahah. en het is een lekker druk ding... hahaahaha @danjo heb je vannacht in de tuin gelegen?? zal wel lekker koel geweest zijn.
deesjuh fijn dat alles weer goed was meid ja het was heerlijk vannacht nu niet meer haha ppfff maar heb een zwembad erneer gezet
Deesjuh, goed nieuws! Fijn om te horen dat alles in orde was. Danjo, helemaal een nachtbraker......hahaha, fijn dat je met 't zwembad in de weer bent geweest. Melek, jee....dat is nu echt aftellen geblazen. Op naar fijn nieuws!
Hoi meiden, hier niet veel nieuws. Ik heb het druk druk en nog eens druk. Ik kwam even kijken hoe het met jullie gaat....maar ik zie dat het rustig is geweest Morgen werken, bah!!! (maar wel 24 weken!!!)
Hey meisjes, ja iedereen heeft last van de warmte, maar het is ook wel lekker he? Esser, wat heerlijk zaterdag, lekker uitrusten overdag he? Zodat je er helemaal tegenaan kunt 's avonds! Deesjuhh, fijn hoor, kun je weer even van genieten Danjo, zet 'm op he! Ik ken dat van het wakker zijn, heb wel 'ns geprobeerd tv te kijken, maar er is alleen sex 's nachts en teleshopping haha. Dus in de tuin zitten is dan beter. Melek, heb je al cola geprobeerd? misschien moet je toch eens proberen om heel af en toe een klein slokje cola te drinken. Heel rustig en heel kleine slokjes. En niet te veel en te vaak hoor.
Je mag best 1 of 2 glazen cola als je dan bvb koffie laat staan maar goed als je zo beroerd bent drink je toch geen koffie haha. Ik drink nu vaak savonds een heerlijk groot glas cola jammie