He meiden, Alles goed met iedereen? Het is wel wat rustig hier de laatste aantal dagen! Iedereen zal het wel druk hebben denk ik zo... Hier vandaag en morgen vrij en dat het met het lekkere weer! Helemaal goed dus! Momenteel wacht ik tot de schoonmakers er zijn en dan ga ik met het hondje lopen. Daarna op de fiets naar de bushalte en met mn zus naar de stad (Amsterdam dus) om te shoppen. Vanavond maar ns kijken of ik kan hockeyen Ben erg benieuwd hoe lang en vooral, of ik het volhoud! Morgen naar de vk (mn bloeddruk zal wel nog steeds laag zijn) en daarna naar de dierenarts om de hond en kat in te enten tegen kennelhoest en niesziekte. Ze zitten natuurlijk vanaf volg wk vrijdag in een dierenhotel dus ze moeten goed beschermd zijn! (vrijdag dan weer werken, bah!) Ciara hebben we idd al een tijdje niet gezien en volgens mij heeft ze vandaag haar 20 wkn echo?? Hoop toch dat je even van je laat horen hoor! We zijn natuurlijk reuze benieuwd hier allemaal! Danjo, wat balen dat je helemaal niet meer mag werken. Denk dat je je op een gegeven moment wel zal vervelen thuis??? Met dit mooie weer kan je wel een kleurtje opdoen! Jewel, pas jij op in de zon? Je kan een zwangerschapsmasker krijgen he... (tenminste, ik dacht dat jij het was die zei dat je ff lekker ging bruinen omdat dat vlotter gaat als je zwanger bent, of zoiets dergelijks) Sooner, hoe voel jij je vandaag? Heb je inmiddels al het idee dat het echt beter gaat??? Ik hoop het iig voor je! Melek, misselijk........ Goed teken!! Minder onzeker nu daardoor? Volgens mij heb jij toch ook ergens volgende week je 1e echo? Tijd is nog best snel gegaan, niet? Deesjuhh, mag jij bij elke vk-controle de kleine zien op een echo?? Oh meiden, moet er vandoor! Tot ltr! Liefs Suus
Hoihoi, het is idd rustig hier, iedereen aan het werk denk ik (of uitpuffen in de tuin). Melek: het schiet al op naar je echo, spannend. Hoe voel je je verder? Sooner: zit er bij jou nog steeds een stijgende lijn in (hoo het zo)? SUsan: zo actief zeg, vanavond poging doen om te hockeyen. Ik kom zelf niet verder als zwemmen. Weet iemand trouwens wat je aan vocht in je benen/voeten kunt doen? Kan geen schoenen meer aan, alleen nog maar slippers en het brand en jeukt ongelooflijk. Ik drink genoeg water en lig bijna de hele middag met de beentjes omhoog, zelfs 's nachts, maar als ik 's ochtends wakker wordt zit er nog weinig verbetering in.
Daaag meiden, Sorry voor de radiostilte, ik had even niet zo'n leuke week op het privevlak en wilde jullie niet met mijn verdriet vermoeien. Wat een hitte he! Slapen jullie ook zo slecht daardoor? Vanochtend de 20-weken echo gehad en alles was helemaal prima gelukkig! Vriendje had beloofd het te regelen met z'n werk dat ie mee zou kunnen maar durfde dit uiteindelijk toch niet te vragen dus ik hoorde gisteravond pas laat dat ik er alleen voor zou staan. Het was helaas te laat om nog mijn ouders of iemand anders mee te kunnen vragen. De arts vond het zo sneu voor me dat ze extra veel uitleg en foto's heeft gemaakt dat was dan weer heel lief!! En het allerbelangrijkste is natuurlijk dat ik mn meisje weer heb gezien!! Morgen heb ik mn laatste werkdag en dan vertrekken we op vakantie. Twee weekjes Italie met o.a. mn stiefkindjes, dus rustig een boekje lezen zit er helaas niet in . Ik ga met mixed feelings, vakantie is uiteraard heerlijk maar de drukte van 4 kleine kids en een relatiedip zijn ook niet de ideale ingredienten voor een geslaagde vakantie. Verder voor mezelf wel allemaal leuke dingen gedaan. Aanbetaling op de Bugaboo Cameleon gedaan. Babykleertjes gekocht van Petit Louie, zooooo schattig! En heleboel 2e hands babykleertjes van een vriendinnetje gekregen, heb dus al een hele babykast ingeruimd. Was dan ook wel blij dat vanochtend nog ff 100% bevestigd werd dat het toch echt om een meisje ging. Anders moest die door het leven als een roze homootje in spe, ook lief! Nou meiden, als ik jullie niet meer spreek wens ik jullie de komende 2 weken het allerbeste!! @Lelie: Na de vakantie moeten we toch echt een terrasje pakken!! Sterkte met je dikke buik en het warme weer! @Suus, jij ook een hele fijne vakantie en verheug je maar op je kleine dropje dat je daarna mag ophalen. @Sooner: Ik kan alleen maar voor je duimen dat het vanaf nu iedere dag een stapje beter gaat. Het begin is gemaakt, you go girl!! @Nightelf: Veel drinken en de voetjes omhoog!! @Danjo: Hoop dat je gauw weer lekker slaapt, je hebt strx nog genoeg gebroken nachten . Sterkte met je Ischias! @Melek: Heel veel suc6 met je echo! Ik hoop dat je een prachtig knipperlichtje ziet. @Esser: Heel erg gefeliciteerd alvast met je 1e trouwdag!! De Dijk is helemaal super!! Ik heb ze 2 x live gezien en vond het iedere keer weer een groot feest! Ga genieten zaterdag! @Deesjuh: Fijn dat alles weer goed was met de kleine!! @Jewel: Nog terugkomend op jouw vraag. Ik wil graag thuis bevallen. Ik woon heel vlakbij het ZH, dus mocht er iets zijn ben ik er zo. Ik vond de hele weg naar het zwanger worden al zo medisch dus vind het fijner het nu juist binnen de prive sfeer te houden. Als ik iemand vergeten ben.....heel erg sorry Heel veel liefs X Ciara
Ciara: super dat je echo helemaal goed was, maar wel #$$% dat je helemaal alleen moest. Gelukkig is je meid niet 'veranderd' in een jongetje, zou wel een grote schok zijn geweest! Is je vriend al begonnen met zn nieuwe baan? Heel veel plezier in je vakantie, hopelijk kom je een beetje tot rust en verdwijnt het dipje weer. Vaak doen zon, strand en lekker vakantie een boel goeds Oja, ook hier gaat het slapen hopeloos
Ciara, wat fijn dat de 20 wkn echo goed was, en ook wel prettig de bevestiging dat het echt een meisje wordt anders kon je idd nu al uitkijken naar een leuk homo-vriendje voor je kleine, hahaha. Wel sneu dat je alleen moest! Je had altijd mij kunnen pb-en en dan was ik wel meegeweest. Wel fijn dat je nu extra uitleg hebt gehad enzo. Een relatiedip? Hoop dat jullie er snel uitklimmen. Wellicht helpt de vakantie daaraan mee, ook al zijn de (stief)kids mee. Jullie hebben dan toch wat 'rust' en zijn weg van het werk e.d. Vanaf hier iig een enorm dikke knuffel jouw kant op! (trouwens, mocht je iets kwijt willen, mag dat natuurlijk altijd, voel je niet bezwaard, tenzij jij je er niet prettig bij voelt natuurlijk) Hier geslaagd in de stad met gewone kleding trouwens. 2 jurkjes van Desigual waarvan er 'rek' zit in de stof dus die kan ik nog mooi aan natuurlijk! Ook nog een witte legging gekocht voor onder een leuk tuniekje dat ik van mn moeder heb gekregen (wat ik ook gewoon aan kan). Handig dat je nu allerlei kleding hebt die 'in' is maar je ook in je normale maat kan kopen ondanks een zwangerschap! Helemaal super dus. Vandaag een brief ontvangen van mn arbeidsongeschiktheidsverzekering. Ze willen me keuren tav die ganglion op mn pols. Ganglion zit er nog, alleen doet geen pijn meer... hahaha. Volgende week donderdagavond moet ik er naartoe dus ga m wel ff flink belasten en dan doet ie vast wel weer pijn Ik moet natuurlijk meer dan 20% arbeidsongeschikt worden verklaard want dan loopt mn eigen risico-termijn gewoon door, krijg ik misschien wel eerder uitbetaald en een volledig uitbetaald zwangerschapsverlof! Een geluk bij een ongeluk in dat geval dan. Nou ik ga maar ns As the World Turns kijken (gaat zo beginnen) dus ik spreek jullie later wel! Het is echt niet te houden buiten trouwens, ook geen zuchtje wind, pffff. Heb medelijden met mn husidiertjes, die hebben altijd een jas aan natuurlijk... Liefs Suus
Hey meisjes, nou jullie duimen helpt hoor. Het gaat nog steeds echt beter. Ik ben op dit moment weer even kotsmisselijk, maar mijn maag is echt bijna pijnloos. En dat is dus al 10 weken nietmeer voorgekomen. Ik vind het bijna een beetje eng. Maar mijn buik groeit volgens mij nog wel door, dus het zal toch wel goed zijn. Ciara, fijn dat je nog even wat liet weten voor je op vakantie gaat. Maakte me een klein beetje zorgen. Maarreh je moet alleen energie in ZP steken als je daar zin in hebt hoor, ik kan me heel goed voorstellen dat je dat even wilde missen deze week. Ik vind het wel heel vervelend voor je. Ik hoop net als Suus zegt dat de vakantie ervoor zorgt dat je je wat beter gaat voelen en dat het tussen jullie ook weer wat soepeler gaat lopen. Wel heel stom dat hij je zo in de steek liet met die belangrijke echo. Watje. Probeer lekker te genieten van de zon en het lekkere eten en die mooie taal en de mooie omgeving etc etc. En ook van de kindjes en van elkaar. HAVE FUN!! Susan, wat was ATWT weer leuk he. Dat lieve hondje. En Sofie die het kindje misschien wel aan eh (altijd namen vergeten) gaat geven. Ik ben alleen even die Bonnie kwijt, die heb ik de afgelopen weken even gemist, wie is dat nu weer? En blijf weg bij Holden...!! Nightelf; vocht in je benen/voeten. Lijkt me heel naar. Geen idee wat te doen. Tip van Ciara lijkt me een goeie! p.s. mijn vriendin is naar een gewoon zkh overgebracht en het wordt nog weer een paar dagen gerekt (ze is nu 32 weken). Ze heeft meer energie en alle waardes zijn ook ietsje beter!
Sooner, wat fijn dat je minder maagpijn hebt! Weet je weer hoe dat voelt, om een normale(re) buik te hebben Die Bonnie is een nichtje van Dallas (die politieagent) en regelt de scheiding tussen Holden en Lily. Hondje is idd een schatje, ook zo'n moppie! Enne, Sofie wil dat kindje geven aan Will en Gwen. Zo, meteen de zwangerschapsdementie van jou een beetje geholpen. Ik ga maar ns mn eigen hondje uitlaten. Die is echt helemaal knock-out door het warme weer, zo zielig!
Hier ook geen puf meer door de hitte en ik heb gloeiende vette voeten!!!! Ze zijn echt dik, bah! Ciara, wat super dat je meisje helemaal in orde is!!!!Maar wat k*t van je vriendje lijkt me idd ook niet erg gezellig. Lieverd, probeer toch een beetje van te genieten op je vakantie. Als je terug bent wil ik alles horen onder het genot van een drankje! Oja, en in welke kleuren combi heb jij de Bugaboo?? All, Ik moet gauw verder. Heb nog een heleboel huishoudelijke taken te doen8) Fijne avond! xxx
Bonnie is de dochter van Jessica (ook advocate) en Duncan (is inmiddels uit de serie). En idd Stay away from Holden!!! En Jack....ga pleasssse weer terug naar Carly en laat die stomm Katy voor wat t is. Hahaha die hard fan hier!!! Dank voor al jullie lieve woorden, doet me goed, voelde me erg eenzaam afgelopen week maar kruip juist dan nog meer in mn schulp. Komt wel weer goed we zijn volwassen mensen tenslotte. @Lelie: Ik heb nu de wagen aanbetaald en hoef pas eind juli te beslissen welke kleur. Twijfel nog steeds tussen grijs/offwhite en grijs/zand of bruin/zand. Ik vind als ik heel eerlijk ben de kleurenkeuze bij bugaboo een beetje magertjes. Ben trouwens nog bij Elzenhagen wezen kijken. De huizen zijn prachtig van binnen en die van jullie ook van buiten....moet nog wel echt wennen aan de omgeving maar het kan zeker heel erg mooi worden. Heb een optie geplaatst maar we zijn er nog niet helemaal uit en de vraag is of we uberhaubt aan de beurt komen. Ik ga nu gauw naar Mad Men kijken, geweldige nieuwe serie!!!!! Liefs, Ciara
Meiden, hier net terug van hockey... Heb alles volgehouden maar denk toch dat ik bekkeninstabiliteit heb. Heb nl nu gigantische pijn in mn onderrug, bij elke stap ook die ik neem Ook als ik wat onderuit zit en til mn linker been omhoog, pijn! Morgen maar ns vragen aan de vk. Ciara, je berichtje komt binnen terwijl ik dit typ (dus wel nog ff gelezen). Doe rustig aan. Jullie zijn idd volwassen mensen maar dan nog... Het blijft moeilijk als het (hopelijk even) niet lekker loopt. Oh enne, ik vind Katie wel leuk en Carly maar stom. Heb trouwens vandaag ff gelezen op internet wat er allemaal gaat gebeuren met ATWT (heel kort en snel hoor) en er komt een bruiloft aan (over 1.5 jr ofzo) die we nu nooit zouden verwachten!!! Ik ga het hondje maar ns uitlaten en dan lekker naar bed. Hopelijk is die rug morgen hersteld. Liefs Suus
nightelf: idd veel drinken en met de benen omhoog... balen is dat he daarom heb ik nu crocs vreselijke dingen om te zien maar super om te dragen zeker nu.. ciara: super dat alles goed is met jullie meid balen joh dat je vriend niet mee kon
Hallo meiden! Suus, oeh jakkes, klinkt niet zo fijn van je rug...Hopenlijk valt het allemaal mee. Doe je wel rustig aan? Je moet nog wel een tijdje Over het zonnebaden. Ik zit niet met mijn gezicht in de zon hoor, en anders smeer ik mij heel goed in. Je hebt nu meer pigment als je zwanger bent, daardoor wordt je ook sneller bruin..tenminste dat heb ik ergens gelezen....Maar ik zit momenteel meer onder de parasol hoor, het is niet uit te houden in de zon! Ciara, wat vervelend dat je in een dipje zit...En je mag hier gewoon lekker klagen hoor, hoeft natuurlijk niet Geniet straks lekker van jullie vakantie!! Ik hoop dat jullie lekker kunnen uitrusten, 4 kids is niet niks. Hoe oud zijn ze? Sooner, wat fijn dat het iets beter met je maag gaat!!! Jippie! Het gaat de goede kant op! Nightelf en Lelie, wat vervelend dat julile voeten al zo opgezet zijn. In een teiltje of emmer met koud water moet ook een beetje verlichting geven heb ik gelezen, en wissel douchen; warm en koud afwisselen. Ik weet niet of het helpt, maar kan het altijd proberen Caruli, hahaha, die crocs zijn idd niet om aan te zien, maar nood breekt wet! Hoe gaat het verder met jou? Wat is het toch heerlijk weer hè! Ik leef al dagen buiten, dit is voor het eerst dat ik weer eens achter de computer zit. Moet mijn mail zo nu en dan toch eens even checken... Vanavond gaan we met mijn schoonfamilie op de foto, we zouden al jaren een familie portret maken, maar het kwam er steeds niet van. Ben benieuwd, ik ben niet zo heel erg fotogeniek.... Een fijne dag nog allemaal!! Liefs Jewel
Hee meiden, Nou net bij VK geweest. Alles gaat nog goed. Mag niet meer sporten (lees hockey/volleybal) en moet toch, zoals de huisarts ook al zei, naar mensendieck. Ze was helemaal verbaasd dat ik nog ben gaan hockeyen! hahahaha. Verder was mijn bloeddruk nog steeds erg laag (105/50); onderdruk dus nog lager dan de keren ervoor. Zij weer tevreden daarover, ik niet. hartje klopte nog goed en de groei ging ook prima. Jewel, vanavond gewoon je beste glimlach opzetten en het schijnt dat als je zwanger bent, je sowieso meer straalt dan normaal dus dat komt helemaal goed met die portretfoto! Ik ga ff onze afsprakenlijst weer opzoeken... Liefs Suus
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 17-10-09: Danjo: meisje 21-10-09: Waterlelie: meisje 31-10-09: Nightelf: meisje 09-11-09: Enise: meisje 19-11-09: Ciara: meisje 24-11-09: Susan: meisje 17-12-09: Sooner: ?? 18-12-09: Caruli: (denkt een meisje) 21-12-09: Pekske 28-12-09: Esser: ?? 04-01-10: Deesjuhh 04-02-10: Jewel 19-02-10: Melek Afspraken bij gyn of vk 06-07-07: Melek 1e echo 09-07-09: Waterlelie pretecho 4D 09-07-09: Esser controle vk 09-07-09: Caruli controle gyn 10-07-09: Suus 20 wkn echo 13-07-09: Esser pretecho & geslachtsbepaling 14-07-09: Waterlelie controle VK 16-07-09: Nightelf groeiecho 17-07-09: Nightelf controle gyn 18-07-09: Caruli pretecho 20-07-09: Sooner controle vk 21-07-09: Caruli controle gyn 28-07-09: Caruli GUO 30-07-09: Suus controle vk 05-08-09: Sooner 20 weken echo 05-08-09: Suus pretecho 3D/4D echo Dames, heb m weer gevonden!! (op pagina 104!!)
Hallo allemaal Met mij gaat het prima, ben lekker misselijk af en toe.. en voor de rest geen klachten! Jaaa heerlijk nog 4 dagen en mag ook mijn babytje zien Ben zooo zenuwachtig! Hoe is het hier allemaal?? het is wel rustig geweest! Liefs
Jewel, bedankt voor de tip! Ik heb net mijn voetjes in een badje gedaan...en ik voel me als herboren haha Sooner, Yeahhh 16 weeks!!!!! vanaf nu wordt het alleen mar beter!!!! Suus, He wat flauw dat je niet meer mag sporten maar ik begrijp het wel. Ik stond ook eerlijk gezegd raar van te kijken toen ik gisteren las dat je nog even ging hockeyen Melek, Joehoeee nog 4 daagjes. Ik hoop echt dat je een mooi kloppend boontje gaat zien!! Ik was vandaag in Den Bosch bij een vriendinnetje. Wilde ik even op de valreep in het lief winkeltje kijken was er een stroomstoring!!!! GGGGRRRRR alles had zeker 30 of 50% korting. Balen!! Ik had zo graag de kapstok molentjes willen hebben.. xxx
Hey meiden, Trekken jullie het nog in dit warme weer? Ik heb ook last van opgezette voeten en ze staan helemaal in brand @Susan, wel rustig aan doen he? Ik vind het ook knap dat je nog steeds je sport doet. Ik zou zelf echt niet durven!! @Melek, spannend meid! Hoop dat die 4 dagen heel snel gaan voor jou @Sooner, super dat het beter gaat! Zo kan je er alleen maar meer van genieten he? @Waterlelie, wat balen meid! Misschien snel nog een keer dat winkeltje bezoeken om alsnog gebruik te maken van de korting.
Ja tof he? Ik bedoel ik voel me nog steeds heel zwak en de hele dag misselijk (leve de slokjes cola), maar het is zo'n verschil!!! Ik jubel er bijna van. Ben heel ff thuis geweest, om wat te eten (mijn eigen eten) en even te slapen en ga nu weer naar de bruiloft. Jubel jubel, de bbq daar is bijna over, dus dan kan ik weer veilig naar binnen. Ongelooflijk dat het me gewoon lukt om naar de bruiloft van mijn vriendinnetje te kunnen. Sorry ff egobericht dus. Haha. Jubel de jubel de jubel. Groetjes van Sooner p.s. goed van je Susan dat je onze lijst hebt teruggevonden!!