Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Sooner: geweldig dat je je nu steeds een beetje beter gaat voelen. Hopelijk lukt het nu ook om echt te gaan genieten van je zwangerschap!

Susan: balen dat je niet meer mag sporten. Zwemmen is trouwens heerlijk als je rugklachten hebt.

Melek: het schiet al op naar je echo, spannend!

Mn man heeft gisteren een zwembad opgehaald voor in de tuin. Heb er ongeveer de hele dag ingedobberd en ben ook nog met een stel vriendinnen en de kids naar een buitenbad in een bos hier in de buurt geweest. Heerlijk, dat geeft pas verkoeling! Ben alleen erg verbrand, terwijl ik mee een aantal keren met factor 40 in heb gesmeerd. Normaal gesproken verbrand ik al snel, maar sinds ik zwanger ben is het wat dat betreft echt feest:(

2. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Sooner, nou dat moet maar mooi zo doorzetten dat je je beter voelt! Hoop zo voor je dat het niet lang meer duurt....

Melek, nog heeeeeel eventjes en dan de echo ;)

Nightelf; klinkt heerlijk zo'n zwembad.......het is ook zo warm en benauwd, bah. Dobber je ook een beetje voor ons? Hihihihi
    Terwijl ik dit typ zit ik met mijn voeten in een voetenbadje met koud en zout water.....lucht echt op want ik heb zo'n last van mijn voeten..... Maar las dat ik dus echt niet de enige ben die dat heeft...

Ciara, dat is niet fijn om te lezen dat je een mindere week achter de rug hebt.........Hopelijk gaat het langzaamaan wel weer wat beter/fijner?

Dacht ik morgen eindelijk van mijn weekend kon gaan genieten, moet ik morgen nog werken.......... bah...... Is een flinke crisis in een van mijn zaken dus moet er toch echt zijn. Dan maar hopen dat ik er niet volledige dag mee kwijt ben...
    liefs

3. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Esser: das balen meid. Reken je erop dat je weekend begint, moet je alsnog een dag werken:( Hopelijk heb je je werkzaamheden snel af en kun je dan gaan weekend vieren. Een voetenbadje helpt idd ook tegen die vochtpootjes (en 's nachts maar plassen hihi).

4. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Lieve meiden,

FF kort want ben druk aan t pakken en morgen ochtend in alle vroegte weg. Heerlijk 2 weekjes Toscane!

Het ga jullie goed, ik zal strx een hoop bij te lezen hebben. Geniet van t mooie weer!!!

Dikke kus aan jullie allemaal & tot over 2,5 week!

x Ciara

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ciara hele fijne vakantie meid. geniet dr van

Nightself heerlijk he dat dobberen haha ik doe ook niet anders en ik verbrand ook met factor 40 niet normaal meer

Esser dat is flink balen hoop dat het een kort dagje voor je word.

Hier komt vandaag de babykamer,mannetje werkt een halve dag dus ik hoop dat ze op tijd komen
    maar ik zal wel weer pech hebben

6. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ciara, fijne vakantie meid!! Geniet er lekker van.

Nigtelf, ohhhh lijkt me echt heerlijk!! Wel idd oppassen voor het verbranden.

Esser, vervelend dat je moet werken op je zaterdag. Is nooit leuk. Soms moet ik ook werken, en die ene keer is altijd erg rottig. Zeker met dit mooie weer.

7. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Nightelf, ik rij even naar je toe, dan plons ik ff in je zwembad o.k.? Zie ik je over 1,5 uur!

8. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Sooner: het regent en onweert hier nu, is dus jammergenoeg niet meer veilig om te zwemmen:(
    (Zo groot is het zwembadje ook weer niet, 2,5 meter doorsnee en 70 cm hoog, dus echt zwemmen lukt niet, maar dobberen is heerlijk).

Ciara: hele fijne vakantie, meid! Hopelijk kom je lekker tot rust en krijgt je relatie ook weer een flinke boost.

9. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Danjo,

is de babykamer goed gelukt??

Hier hartstikke droog...geen regen te bekennen:D

Ik vrees dat het zondag slecht weer is. We gaan dan varen op de Vecht GGGRRR

10. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Hier ook geen drup gezien (midden van het land). En de zon schijnt nog steeds en blauwe lucht. Wat een raar land he Nederland?
    Haha, nightelf, nou dan toch maar niet he? ;)

11. Deesjuhh

Deesjuhh Actief lid

24 nov 2008
    205
    0
    0
    hoi dames,

alles goed met sooner?
    hier ook geen druppel gehad wel even flink waaien en een dichte lucht, maar later de zon was er weer en lekker warm
    geen druppel gehad.

omaas belde nog om te zeggen dat ze flinke buien had gehad en flinke slagen en ook flinke rukwinden. ze woont in nunspeet.

mocht zomaar vanmiddag eerder naar huis van me werk.
    dus had om 1 uur al vakantie lekker hoor!!!

@ciara je zal het wel niet meer lezen maar nog een fijne vakantie geniet ervan zoalng het nog kan!!

@nightelf ben je niet voor die zwangerschapsvlekken?
    waar ze je zo voor waaarschuwen??

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Alles is binnn maar mannetje zet hem zondag in elkaar het was veelste warm vandaag en morgen hebben we kinderverjaardag en daarna nog een bbq

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden,

FF een dagje niet gereageerd (wel alles gelezen) maar kon dat natuurlijk niet lang volhouden ;)

Esser, balen dat je zo plotseling moest werken. Nu dan lekker genieten van je weekend! Hoe gaat het eigenlijk met jou? Voel jij je prima?

En Sooner die met (kleine) stapjes vooruit gaat! Helemaal geweldig! Laten we hopen dat deze stijgende lijn zich voort zet.

Danjo, wat leuk he dat de kinderkamer er is. Helemaal als manlief deze morgen voor je in elkaar gaat zetten. Dan begint het er echt op te lijken he. :) Zet je dan wel wat foto's in je album hier? Ben wel erg benieuwd!

Nightelf, dat kleine zwembadje klinkt heerlijk! Baantjes kun je idd niet trekken maar lekker dobberen is toch ook super! Koel je heerlijk af!

Waterlelie, ik ga voor je duimen dat het morgen mooi weer wordt. In de regen varen op de vecht lijkt me ook nix...

Melek, uit mn hoofd nog 2 daagjes en dan heb je je 1e echo! SPANNEND!! Hoe laat mag je? Hoop een beetje vroeg op de dag, dan hoef je er niet de hele dag op te wachten.

Jewel, hoe gaat het bij jou? Voel je je nog goed of erg moe etc.?

Deesjuhh, vakantie! Heerlijk joh! Je hebt het vast al geschreven maar hoe lang heb je vakantie en gaan jullie nog ergens naartoe?

Ciara, dit lees je allang niet meer want je bent al lekker vertrokken, maar geniet van de vakantie, en vooral van elkaar. (die kids slapen echt wel een keer) Hopelijk ben je een stuk positiever als we je weer hier zien.

Nou volgens mij heb ik wel iedereen gehad dacht ik zo...
    Hier gaat alles nog prima. Nog steeds erg moe (door Jari, al 6 mnd geen vakantie, werkstress etc. etc.?) dus slaap best veel 's nachts. Vandaag gaan we naar mn ouders in Friesland. 's Middags wrs met het kleine bootje varen op het water en dan 's avonds gourmetten in de tuin. Wel gezellig want mn zus en haar vriend zijn er ook. Zijn dan dus met 6 man en 2 honden :) Wel maar op tijd richting huis vanavond want manlief heeft morgen weer ns dienst dus ik zit helemaal alleen dan. :( Mn zus is ook al niet in de buurt dus dat is niet echt gezellig.
    Volgende week om deze tijd zitten we wrs al op Gran Canaria! Wat een heerlijk vooruitzicht zeg! Nog 3 daagjes werken (ma, di en vr), vrijdag de 20 wkn echo en dan 2 wkn vakantie! Is natuurlijk meteen onze huwelijksreis, zeker omdat we onze beestenvriendjes uitbesteden dus we zijn echt met zn 2tjes. Kan niet beter!

Trouwens wat me opvalt...steeds meer mensen zien nu dat ik zwanger ben! Enne, dat vinden jullie wellicht ook, maar wat ontzettend leuk als ze dat aan je vragen en je de vraag positief kan beantwoorden!!! Gisteravond ook weer iemand, bood me een stoel aan want ik was zwanger. Nou, ontzettend lief toch!

Gisteren wel met de post de brief en rekening gekrgen van de DUC (dierenuitvaartcentrum). Jari is meteen die vrijdag opgehaald en zaterdag gecremeerd. Ik las het en moest natuurlijk meteen weer huilen. Ook al ga je door met je leven, het verdriet is en blijft aanwezig en is nog steeds erg groot...

Meiden, ik ga maar ns douchen etc want manlief is er al over 30 min. Dan gaan we lunchen, Joep uitlaten en richting Lemmer.
    Ik zou zeggen, geniet nog van deze mooie zomerse dag en tot ltr!

Liefs Suus

14. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Deesjuhh: ik heb hooguit 15 minuten in de zon gezeten, met een factor 60 sunblock op mn gezicht. Die gebruik ik zomers dagelijks, heb nl een ontzettend witte huid van mezelf en verbrand over het algemeen zelfs in de schaduw. Het is nu alleen nog maar erger sinds ik zwagner ben. Maar heb gelukkig nog geen enkel teken van een zwangerschapsmasker (gelukkig).

Susan: super is dat, als onbekenden kunnen zien dat je zwagner bent :)
    Geniet van het dagje Friesland, hopelijk werkt het weer een beetje mee.

Sooner: Hoe gaat het met je? Nog steeds een stijgende lijn?

Danjo: staat de babykamer al inelkaar?

15. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Hoi meisjes, wat lief dat jullie zo meeleven. Het gaat nog steeds beter. Fijn he? Ik heb zelfs gisteren een worstje van de bbq gegeten. Verder had ik zelf een k&k maaltijd mee, terwijl de rest zat te schransen. En op een gegeven moment heb ik me discreet teruggetrokken en een uur liggen snurken op de bank in de woonkamer van mijn schoonvader. (ik dacht ik ga ff 10 min liggen, dat merken ze niet, maar dit hebben ze dus wel gemerkt haha).

Vandaag ben ik ook alleen thuis susan, want mijn vriend is ook werken. Daar moest ik wel ff van slikken vanochtend. Op zondag hoor je samen in huis te rommelen. Nu ik wat meer energie heb, begin ik ook weer meer tijd voor piekeren en verveling te krijgen. En ik begin ons lieve poesje nu ineens ook heel erg te missen. Het is nu een maand geleden. Wat doet dat zeer he, Susan? Was het wel lekker in Friesland?

Maar verder gaat het echt beter, dus over het algemeen ben ik best positief.

Trouwens, ik ben nog maar 16 weken, maar ik heb echt een megabuik. Het lijkt wel alsof ik al op de helft ben. Het is echt niet normaal. Dat komt denk ik omdat ik zoveel rust heb gehad, dat de baby enorm is gaan groeien...

Danjo, is je man al aan het klussen? En Nightelf lekker aan het dobberen?

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Heey meiden in mn album staan alvast wat fotos. de kamer moet nog aangekleed worden etc maar het begin is er.
    Ben nu druk met wassen pfff

17. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ziet er super strak uit danjo!!!! Wat mooi:)

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ja ben dr ook erg blij mee nu nog de plafond plinten, rose ass en een antra rolgordijn en dan nog even kijken na gordijnen en een lamp maar goed dat kan allemaal op zn tijd.
    Ben nu de kleren aan het wassen en schaam me werkelijk dood heb zoveel kleren gekregen pffff

19. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Hoe gaat het met jullie? Met mij prima, lekker weekend gehad. Beetje uitgerust en beetje gestudeerd. Moet weer de draad oppakken. MOET echt voor mijn bevalling klaar zijn, anders maak ik het nooit af denk ik. Heb alleen geen zin echt erg dit :(

Danjo, ziet er echt super uit!! Wil ook dat mijn kamertje snel komt, nog 1.5 maand geduld hebben hihi :D

Sooner, lekker hoor een groot buikje. Iedereen vindt die van mij nog heel klein. En schrikken als ik zeg dat ik 5.5 maand ben.

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Enise ksn ik me voorstellen meid zo leuk de kamer gereed maken.
    Enise je bent best tenger van bouw dus het kan best dat je straks ineens een buik gaat krijgen hoor komt goed.

Sooner ik groei ook als een gek , krijg alleen maar opmerkingen nog even he en als ik dan zeg nog 15 weken zeggen ze oh een tweeling zucht

Deel Deze Pagina