Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Susan, weet niet tot wanneer dat hebben ze me nog niet verteld! Vraag er maandag even naar, dan moet ik er toch heen om opnieuw bloed te prikken! Denk en mee dat ze toen zeiden dat ik sowieso tot aan de eerste echo aan die bolletjes moet blijven! Ze zijn vies maar heb het er wel erg voor over, ook de rest kom maar op met de kwaaltjes!

Hey Lotje, ook ik kom even bij dat andere topic!

2. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Nou meiden, heb een buikfoto in mn album geplaatst!
    Vandaag heerlijk geshopt met mn mannetje, allemaal leuke dingetjes gescoord en leuke kleding. Ben nu echt bekaf, ga me lekker op de bank nestelen en kom er vandaag niet meer vanaf denk ik.

3. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Jeetje Nightelf,

Dat is echt al een buikje! Leuk hoor :)
    Bij hoeveel weken begon het zo snel te groeien?

x Ciara

lekker op de bank hangend.......

4. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    @Ciara: het begon bij mij bij ongeveer 6 weken echt explosief te groeien. We dachten eerst dat het er misschien ook wel meer als 1 zouden zijn, omdat ik 3 ongeveer even grote eitjes had, maar het blijkt er toch gewoon 1 te zijn. Volgens mij zijn het vooral nog darmen die nu zo opbollen, want ik merk pas sinds een paar dagen dat mn onderbuik ook boller wordt. Je ziet de vorm echt veranderen, zo grappig.

Vandaag een heerlijk rustig dagje, hebben we zo naar uitgekeken..

X

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nightelf, jeetje dat is ook vroeg bij 6 wkn, toch? Dan zou dat bij mij al over 2 dgn zijn! Daar heb ik me psychisch nog niet op ingesteld...

Ciara, volgens mij is het ook afhankelijk van de ligging van je baarmoeder, hoe snel je je buikje ziet ontstaan. Ligt deze wat meer naar achter gekanteld dan duurt het wat langer voordat je aan de buitenkant echt iets kan zien, dan als deze meer naar voren gekanteld is. Dacht dat ergens gelezen te hebben.

Nightelf, geniet van je relaxdagje!

6. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Klopt Susan, mn baarmoeder ligt helemaal naar voren geklapt, vandaar dat je het sneller kunt zien. En ik heb ook maar een kort en tenger bovenlichaam, dus eht heeft ook niet veel plaats om ergens anders naar toe te gaan als naar voren(haha)!

7. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    he, wat jammer nou, die van mij ligt naar achteren gekanteld, ik vind het wel leuk zo snel een buikje.
    Ik ben nogal van de skinny jeans en die zitten inmiddels niet lekker meer, dus het isiedere dag weer een gevecht....wat moet ik aan vandaag?

Lekker zonnetje vandaag....geniet er van!
    @Suus: Have fun met de wedstrijd en de afterparty (alcoholvrij biertje?)

X Ciara

8. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ciara: als je een elastiekje aan het knoopsgat vastmaakt en die om je knoop wikkelt, heb je net wat meer ruimte, misschien dat ze dan beter zitten? Het werkt voor mij bij een aantal broeken nog wel!

9. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Hahaha :) wat crea!

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nightelf, wat een idee zeg! Hoe kom je erop?! Idd zeer creatief! Gelukkig heb ik het nog niet nodig (ook bij mij een naar achteren geklapte baarmoeder) en ik draag thuis sowieso altijd een joggingbroek en op mn werk moet ik me toch omkleden in werkkledign dus daar ga ik ook geregeld naartoe in joggingbroek. Heerlijk!

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Susan, ideetje van mn moeder en het werkt geweldig! Ik heb gelukkig ook kleding van mn werk (werk in het ziekenhuis) en dat zijn toch van die rare wijde broeken, dus daar zit nog ruimte genoeg in.

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ik heb een eigen tandartspraktijk dus kleed me daar altijd om in witte (hoe kan het ook anders) joggingbroek van Bjorn Borg met vrij wijde polo dus dat gaat voorlopig ook nog wel goed! :)

Handig die moeder van je! Heeft ze nog meer tips voor je/ons? ;)

13. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hallo dames...hoe gaat het hier?

Ik ben deze week vrij en wat ben ik toch blij dat het mooi weer is :p

Ik ga morgen een dagje baby shoppen in Groningen en donderdag overnachten in Maastricht, wel leuk 2 uitersten ;)

Ik probeerde gisteren extra foto's te plaatsen maar dat lukte niet, iig niet van mijn fotocamera. Nu moet ik foto's maken van mijn mobiel..
    Vanavond laat ik mannetje een paar maken :D

Liefs, Lelie

14. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Leuke uitjes zeg! Heerlijk en dat met dit weer! Zalig....

15. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    He Lelie,

Ik kom van oorsprong uit Groningen, super leuke stad! je kan er vooral erg goed stappen maar dat is nu niet zo van belang :)

Have fun!

X Ciara

16. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Piep hier even tussendoor voor Stef1978:
    hier dus gevonden op ZWP naast onze ferti hyves... ;)
    liefs

17. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Ester? van de ferti hyves?

18. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Yup, onder de naam: Esther79 place.....

19. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

FF een ego berichtje van mij.. gister heb ik mijn echo gehad, alles zag er goed uit. Alleen bij het meten gaf de echocopiste aan dat ik al 8 weken zwanger zou zijn. Maar waarschijnlijk klopt dat niet. Heb dus eerder al 2 echo's gehad en die waren goed gemeten. Krijg dus om die reden (alleen maar lekker hihi) over 2 weken nog een echo. Dan is het kindje wat groter en kunnen ze opnieuw meten..

20. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Enise, wat heerlijk zeg.....lekker hoor om nog één echo te krijgen! Volgens mij kun je er geen genoeg van krijgen...echooooos!

Ik moet nog even wachten, maar wil eigentlijka al maar ja er is nu nog niks te zien/.......!

Liefs

Deel Deze Pagina