Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Esser, zie dus nu pas je berichtje...
    Heerlijk weer door de keuring dus! :) en maandagavond alweer de echo! Gaat snel he? Ben dan met vakantie maar ga via mn telefoon toch even spieken dan hoor! Ben te benieuwd...

2. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Zoo gaat goed hier met die mooie echo's, echt geweldig dames! Ben zo blij dat iedereen het goed heeft!!

Lelie, mooie foto's meid, echt prachtig!

Danjo, jouw buik groeit echt lekker door hihi, super!!

Ik had tot nu toe nergens last van, maar begin te lijden aan zwangerschapsdementie, echt erg :( Op werk en thuis begin ik dit te merken. Het ergste is dat het op werk gebeurd, pff.. das niet leuk..

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Join the club enise vreselijk, ik heb dit dus al heel lang eigenlijk vanaf mn eerste mk lijkt niet over te gaan haha

4. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha Danjo bedankt! Hoop dat het snel over gaat, is niet goed voor mij. Sta iedere keer voor paal hahaha :D

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Enise, jee, zo erg met die dementie? Op je werk lijkt me idd ook niet prettig... Nog niet tot ernstige situaties geleid?

Hier vanmorgen de 20 weken echo gehad... Tuurlijk lag onze kleine helemaal niet goed voor de echo, lekker eigenwijs, en bewoog de hele tijd. Volgens de echoscopiste vond ze het wel lekker daar in mn buik :)
    Alles zag er verder goed uit, ook qua ontwikkeling e.d. Het enige is dat de placenta erg onderop ligt (momenteel voor de uitgang als het ware)... Ik moet dus een extra echo bij 32 weken (vind ik natuurlijk niet erg) zodat ze nog ns kunnen checken of die placenta door de groei wellicht al wat omhoog is gegaan. Zoniet, dan wordt het sowieso een keizersnede. Ach, ik vind dat geen probleem eigenlijk. Herstel duurt wel iets langer maar ja, als het er maar gezond uitkomt. Heb liever dat ik het van tevoren weet, dan dat ze er tijdens het persen achterkomen... Al die ellende en pijn voor nix geleden. Nog even afwachten dus hoe dat zich gaat ontwikkelen.
    Nogmaals gevraagd naar het geslacht (deed net alsof we van nix wisten) en ze kon het niet met zekerheid zeggen maar ze vermoedde een meisje. Tuurlijk lag onze meid lekker met de beentjes bij elkaar, over elkaar gekruist (daar kan ze niet vroeg genoeg mee beginnen ;)).

Nu ff snel de administratie doen op werk, dan nog 3 uurtjes werken, administratie, opruimen etc. en dan heb ik officieel VAKANTIEEEEEEE :):):)

Meiden tot ltr!

Liefs Suus

6. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hallo Meiden!!

Suus, fijn dat het goed met jullie meisje ging!! En idd benen over elkaar kan ze niet vroeg genoeg mee beginnen ;) :D hihi
    Vaak hoor je wel dat de placenta nog naar boven schuift, en dan maar een keizersnee. Wat je zegt, als het maar gezond is!!
    Lijkt mij ook niet leuk om geopereerd te worden aan je hand als tandarts zijnde, ik hoop dat het alsnog nog meevalt. Maar eerst maar lekker van jullie vakantie genieten, zal vast wel lukken!! :)

Lelie, wat een mooie echo's zeg! Kun je echt al een beetje zien hoe ze eruit ziet. Nu elke dag de DVD te bekijken? ;)

Nightelf, ICSI is volgens onze vk geen reden meer voor medische indicatie, vorig jaar nog wel, maar dit jaar niet meer. Tenminste dat zei ze. Ik kan volgende week nog wel even navragen in het zkh.

Sooner, goedzo!! Al een stukje gelopen!! Hurray!! Nu hopen dat de misselijkheid ook snel wat beter wordt!!

Danjo, wat een mooie buik zeg! Ben jaloers...;) Ik moet nog even wachten

Esser, fijn dat de apk weer goed was :) Volgende week de echo....ben echt benieuwd wat jullie krijgen, zou het het eerste jongetje worden op dit topic?

Enise, hmmm dus last van zwangerschapsdementie. :D Niet leuk als je steeds voor paal staat ;) Komt vast wel weer goed!

Melek, nog lekker aan het genieten van julile echo?

Gister naar de vk geweest. Helaas geen echo en geen hartje gehoord. Ze zei dat met de doptone je het nu nog niet kon horen, en net zij mocht nog geen echo's maken. Maar ik was er al vanuit gegaan dat het niet zou gebeuren. Bloeddruk was goed: 130/70. Ook nog bloedgeprikt, maar ze had niet genoeg voor het ijzer en de suiker. Kwam geen bloed meer uit de ader.....Kan je merken dat ze het niet heel vaak doen, in het zkh is het altijd zomaar klaar. Over 4 weken moet ik weer en dan zou ze het via een vingerprikje doen. Ik vind het wel best :)

Ik ga morgen een dagje naar Scheveningen met mijn moeder, het weer lijkt iig wat beter dan vandaag...het is hier echt pokkeweer! Misschien dat ik alvast een zw-broek koop, al mijn spijkerbroeken zitten niet meer lekker, ben nog niet aangekomen, maar mijn buik is echt opgezet. Dus de meeste kleren zitten niet meer lekker.

Suus, een hele fijne vakantie!!

Liefs Jewel

7. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    He Jewel, klinkt allemaal goed. Wel balen dat je niet ff kon luisteren. Maar ja, als je schijnbaar dan toch niets zou horen. Toch wel irri, he?!

Suus, VAKANTIE!!!!!
    Ik gun het je erg, je hebt zo hard gewerkt de afgelopen weken. En dan nog met al dat gedoe erbij. Spannend die uitslag van de verzmij, maar dat duurt lekker nog even. EERST VAKANTIE!!
    Leuk he om je meisje weer te zien?

Lelie, ik ga zo direct je foto's bekijken!!! Ben heel benieuwd.

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Af en toe zakt de moed me in de schoenen. Ik was gisteren doodop, ben om half elf gaan slapen en heb mijn vriend nog weg horen gaan vanochtend. Heb toen wat gegeten en toen weer geslapen tot 11.30 uur. Moet nu nog gaan douchen. Zie ik zo tegenop, kost zoveel energie.

Oh ja,niet vergeten.
    Ik vertelde toch dat mijn vriendin met 31 weken zwangerschapsvergiftiging kreeg. Gistermiddag is ze met 33 weken en 2 dagen bevallen. Eerst probeerden ze het op natuurlijke wijze, maar de baby had geen zin. Dus toen keizersnee. Het lieve meisje is gezond, ademt zelf maar wel in de couveuse, ze is 1720 gram. En met mijn vriendin gaat het nu ook direct beter.
    Ik moest heel erg janken toen ik haar aan de telefoon had. Zo leuk en zo opgelucht!

8. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Sooner, fijn dat het goed gaat met je vriendin en haar dochtertje!! Kan mij voorstellen dat het echt een opluchting is.

En doe zelf nog maar lekker rustig aan hoor. Slapen is heel goed voor je :) Het gaat met kleine stapjes vooruit. Succes met douchen, ik moet ook nog....(ook geen zin in) ;)

9. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    oh haha Jewel, jij ook nog douchen. Haha, voel me ineens niet meer zo alleen en zo schuldig!
    Voel je je wel o.k.?

10. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Ja voel me goed. Wel heel moe en lusteloos, maar daar mag ik niet over klagen vind ik. Heb je al gedoucht?? :D

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Suus bijna vakantie meid heerlijk.

Sooner lekker rustig aan doen meid

Sooner en jewel schaam jullie niet ben ook pas sinds een uur actie aan het ondernemen hoor , ik was ook zo lui bah.
    Maar goed nu de boodschapjes binnen en ook al gestoft en was aanstaan

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jaaaaaaaaaaa VAKANTIE!!! Wat heb ik hiernaar verlangd zeg!!

Net even gegoogled op placenta praevia lateralis (wat ik dus heb met die placenta) en moet vooral goed letten op bloedverlies. Heb veel gelezen over vrouwen die in zkh zijn opgenomen en daar weeenremmers krijgen en corticosteroiden om de longetjes van de kleine flink te laten rijpen. Hmmm, moet maar niet teveel van dat soort verhalen lezen en rustig aftellen tot iig 26 wkn. Gelukkig over 4 wkn een echo (de pretecho, 3D/4D) en zal daar ook ns vragen nog ns te kijken naar die placenta. Pfff, wat een gedoe zeg die placenta! Las trouwens dat je beter geen sex kunt hebben omdat dat bloedingen kan veroorzaken dussssssssssss duidelijk verhaal: voorlopig geen sex voor mij. Alles voor die kleine :)

Ik ga nu maar snel mn koffer inpakken want we vliegen over een uur of 10 richting Gran Canaria. Nu maar hopen dat daar nix gebeurt maar goed, daar heb ik zeker rust. :)

Liefs (van een toch ietwat bezorgde) Suus

PS. Nog geen druppel bloedverlies gehad dus iedereen moet maar voor me duimen dat dat zo blijft...

13. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Esser: spannend meid, maandag weet je of je het eerste verlengdewachtbankjejongetje (mooi woord voor scrabble) mag aankondigen of dat het een meisje is. Heb je zelf een bepaald gevoel?

Susan: balen dat je placenta voor de uitgang ligt, maar trekt misschien nog wel omhoog. Vriending van mij had het ook, de ok voor de keizersnee was al bijna geregeld en bij 37 weken kreeg ze nog een extra groeiecho waarbij bleek dat ze placenta toch omhoog getrokken was, dus ze moet het nu zelf doen. Gelukkig was verder alles goed met de echo, maar je hebt dus nu al een eigenwijze dochter, met haar beentjes over elkaar:)
    Een hele fijne vakantie en geniet ervan!!

Jewel: geslaagd met shoppen voor een zw. broek? Als je er eenmaal een aan hebt, wil je niet meer anders. Het zit heerlijk.

Enise: hier ook al iemand met zwangerschapsdementie, vreselijk, wordt er niet goed van. Merk het in zoveel dingen, bij het boodschappen doen, op het werk en schrijf tegenwoordig alles op om maar niets te vergeten.

Sooner: hoe gaat het meid? Gelukkig is het met je vriendin en de kleine allemaal goed. Wonderbaarlijk hoe snel iemand met HELLP opkanpt na de bevalling he? Zag het ook bij mn zusje en was daar zo verbaasd over.

14. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Voor Suus zeker nog even een berichtje hier; ;)
    een hele fijne en ontspannen vakantie meid! Geniet er van.....
    liefs

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, thanx! We gaan zeker genieten!
    Hondje is al weggebracht naar zn logeeradres (mn zus) en de bank is ingepakt voor de kat (die wil er wel ns uit protest op gaan plassen). Nu nog even douchen etc. en nog even 3 uurtjes slapen voordat we weer op moeten... Pffff. Heb trouwens nog wel even onze 3 echofoto's van vandaag in mn fotoalbum gezet, voor de geinteresseerden. ;)

Nou, ik ben er donderdag de 23e weer. Esser, ik kom wrs ergens volg wk even spieken om te kijken of je het 1e jongetje aankondigt hier :) Zal dan geen berichtje neerzetten denk ik, tenzij we gratis WLAN hebben in het hotel, dan is het geen probleem :)

Tot snel en dan is Ciara er ook weer! Meid, hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad.

Liefs Suus

16. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Nou Suus, je bent al weg, maar heel veel plezier.
    Enne ook mijn nichtje had hetzelfde probleem met de placenta, maar vorige week bij een nieuwe echo (29wk) bleek die ook netjes weer omhooggetrokken te zijn. Dus gelijk geen centje pijn meer. Komt vast helemaal goed, maar doe inderdaad maar voorzichtig.

Nightelf hoe gaat het met jou?

Hier weer een rotdag, veel pijn in mijn maag of eigenlijk lager dan mijn maag, maar ik weet niet wat daar direct onder zit. Buik? Heel leeg gevoel, maar ik probeer elke twee uur iets te eten, dus kan niet leeg zijn. Maar ik ga gewoon door! Met klungelen. Haha.
    Fijne dag allemaal vandaag, schijnt mooi weer te worden vanmiddag!

17. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Sooner: balen dat je je nog steeds niet echt happy voelt. Blijft je eten nu wel binnen? Met je vriendin en de kleine ook nog steeds alles ok?

Heb vandaag ook een baaldag, voel me gewoon echt niet lekker, duizelig, moe, Bah! En echt mooi weer is het hier ook nog niet, het regent dat het giet

18. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    In mn album staat weer een nieuwe buikfoto, vandaag gemaakt met 24 weken.

19. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Prachtige buik heb je nightelf!! Ik hou het ook netjes bij hiihii..elke week eentje maken.

sooner, bah wat vervelend dat je je rottig voelt! Ik hoop echt een keer dat het ophoudt..

Ik moet zeggen dat ik ook een off week heb gehad, behalve op de echo na dan.
    Ik kwam gisteren huilend thuis van mijn werk! Mijn lichaam schreeuwde om pijn en mijn voeten waren zoooo moe. Ik nam snel een warme douche en heb flink lopen janken. Op zich lucht dat wel op. Daarna snel wat gegeten en toen mijn bed ingekropen. Heb uiteindelijk 13 uur geslapen!!!!! Had ik dus blijkbaar nodig. Net terug van voetenmassage:)
    was ik ook aan toe;)
    De hele week was best zwaar voor me en ik ben supertje emotioneel denk dat het gisteren de laatste druppel was..
    Dinsdag ga ik het maar eff bespreken met de verloskundige.

Wil jullie nog bedanken voor de lieve reacties van mijn echo. Ik ben ook super trots op onze kleine dondersteen haha.

Esser, had jij nou as. maandag een geslachtsbepaling??? Zo ja...breng je ons dan wat blauw mee:D of roze natuurlijk;)

Suus ligt waarschijnlijk al op het strand haha

Liefs,

lelie

20. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Lelie: die hormonsters die doen wat met je. Werk je nog hele dagen? Anders is het misschien een goed idee om wat minder te gaan werken, misschien voel je je dan wat beter en ook wat minder moe. Zou het ff met je vk bespreken.Hier nog iemand die ook zo benieuwd is of Esser na de bevalling op blauwe of rose muisjes gaat trakteren;)

Hier wordt ook elke week trouw een buikfoto gemaakt. Vind het ook zo leuk om te volgen hoe hard het groeit. Zelf zie ik het verschil niet echt tussen een paar weken, maar als ik dan naar die foto's kijk, dan zie je gewoon verschil per week. Zo grappig:)

Deel Deze Pagina