Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hallo Meiden!

Even ego hoor....
    Vanochten de echo....en alles was goed!!! Ik ben precies 11 weken en 1 dag. Het groeit precies volgens schema. Het deed even een dansje voor ons, heel grappig om te zien. Armpjes en beentjes gezien, en je kon ook al de hersentjes zien. Zo mooi!! En het hartje klopte ook mooi! Vanaf nu dus echt genieten.
    Heb meteen allemaal positiekleding gekocht, want mijn broeken zaten voor geen meter. Heb een mooie skinnybroek gekocht :D Ja ja, moet er natuurlijk wel een beetje hip bij blijven lopen ;) hihi
    Vanavond zal ik de echo's even uploaden.
    We hebben meteen een afspraak voor de 20 weken echo (GUO) gemaakt, dus is dat ook geregeld.

Ik ga even lekker nagenieten! :)

Liefs Jewel

2. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jewel: zit je lekker op je roze/blauwe wolk? Super dat de echo helemaal goed was! En ook nog leuke kleren gescoord, heerlijk.

Vanmorgen dus bij de gyn geweest, hoef me dus echt geen zorgen te maken, gelukkig maar. Heb wel een grote kans dat ik de uitgerekende datum niet haal, maar zal iig niet idioot vroeg zijn, volgens hem. Ws met 30 weken nog wel weer een groeiecho, om te kijken hoe groot de kleine dan is en hoeveel vruchtwater ik dan heb.
    Hopelijk kan ik vannacht dan ook weer goed slapen, was om half 5 al klaarwakker en had toen nog maar een uurtje of 3 geslapen. :(

Kreeg nog wel een preek over mn gewicht, zit nu 13 kilo bij, terwijl ik eigenlijk maar 2 boterhammen en een beetje warm eten meer eet. Mn eigen gyn (dit was een vervanger) maakt er geen probleem van, die heeft zoiets van als je gezond eet, niet teveel snoept en genoeg beweegt is er niets aan de hand. De een groeit ook meer in de eerste 20 weken van de zwangerschap en de ander in de laatste 20 week. Volgens hem dan. Gelukkig de volgende controle mn eigen gyn weer!:)

Enneh: IK HEB VAKANTIE (sorry, maar ben hier echt aan toe)

3. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Het verlengde wachtbankje
    Uitgerekende datum
    17-10-09: Danjo: meisje
    21-10-09: Waterlelie: meisje
    31-10-09: Nightelf: meisje
    09-11-09: Enise: meisje
    19-11-09: Ciara: meisje
    24-11-09: Susan: meisje
    17-12-09: Sooner: ??
    18-12-09: Caruli: (denkt een meisje)
    21-12-09: Pekske
    28-12-09: Esser: Jongetje
    04-01-10: Deesjuhh
    04-02-10: Jewel: wil het niet weten
    19-02-10: Melek

Afspraken bij gyn of vk
    17-07-09: Jewel 2e echo
    18-07-09: Caruli pretecho
    20-07-09: Sooner controle vk
    21-07-09: Caruli controle gyn
    22-07-09: Enise controle vk
    28-07-09: Caruli GUO
    30-07-09: Suus controle vk
    30-07-09: waterlelie pretecho:)
    04-08-09: Waterlelie controle VK
    05-08-09: Sooner 20 weken echo
    05-08-09: Jewel controle vk
    05-08-09: Suus pretecho 3D/4D echo
    16-08-09: Nightelf controle gyn

4. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Hoe is het hier?? Lees leuke en niet leuke berichten.. Met mij gaat het goed, bandenpijn is weer helemaal over. Kan dus weer normaal mijn dingen doen. Beetje druk op werk en heb eindelijk thuis weer internet, kan ik weer alles een beetje bijhouden :)

Jewel, gefeliciteerd met je echo!! Echt een geweldig gevoel he?

Nightelf, meid hoop dat de kleine lekker blijft zitten. Fijn dat wel de rest goed was. Niet te veel zorgen maken ;) En wat je gewicht betreft, blijkbaar heb je aanleg om snel aan te komen. Maar nog minder gaan eten lijkt mij ook niet goed. Zo te zien is dat al niet veel. Geniet lekker van je vakantie :)

5. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Gefeliciteerd Jewel! Goede berichten!! En een dansje speciaal voor papa en mama. Wat een lief kindje nu al!
    Geniet er lekker van!!!!

Enne Nightelf, hartstikke mooi. Zal vast goedkomen en een beetje extra boterhammen is echt niet erg. De een wordt inderdaad zwaarder dan de ander, soms zonder aanleiding.
    En wat dacht je dat dat extra vruchtwater weegt!

Enise, fijn dat je die bandenpijn niet meer hebt. Dat lijkt me zo vervelend. Ik heb het maar af en toe en dan vind ik het al best naar.

6. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Enise: gelukkig de bandenpijn is weer over! En ook weer lekker thuis internet.
    Eigenlijk wel raar, voor mn zwangerschap had ik altijd moeite om op gewicht te blijven, ik viel heel makkelijk af, woog ook maar 62 kilo, terwijl ik 1,75m ben en nu vliegt alles wat ik in mn mond stop er dubbel en dwars aan. Dat je van die 2 boterhammen en wat warm eten extra zoveel aan kan komen.

Sooner: hoe gaat het de laatste dagen met jou? Nog steeds zo'n maag- en buikpijn? Blijft je eten een beetje binnen? Hoop het zo, wordt ook voor jou tijd om op die mooie roze (of blauwe) wolk te gaan zitten.

7. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Hoi Nightelf,

Nou nee, was niet m'n week deze week. Zondag was echt een ramp. Maandag zo zo. Ik was wel misselijk en had ook nog een soort na-pijn. Maar ik voelde me echt iets beter.
    Dinsdag en woensdag ging het wel aardig.
    Gisteren weer echt puur ellende. Zo vreselijk misselijk. Ik kan het niet omschrijven hoe je je dan voelt. Puur machteloos.
    Niet gespuugd gelukkig.
    Vandaag een beetje hetzelfde, ietsje beter.

Weet je wat ik er zo lastig aan vind? Ik heb geen idee wat ik moet doen om verlichting te vinden. Soms is het niets eten, soms is het wel wat eten, soms is het een snoepje, soms iets drinken. Maar hetzelfde kan de volgende dag ineens juist voor een heel ander effect zorgen. Gek word ik er van ;).
    't is niet anders.

8. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Sooner: das dus gewoon echt balen! Raar dat je er ook geen pijl op kunt trekken en dat er ook niet echt een stijgende lijn in zit. Lijkt me zo frusterend dat het de ene dag redelijk gaat, de volgende dag sta je met frisse moed op en dan heb je weer een ongelooflijke k*tdag.
    Heeft de vk of gyn of evt dietist geen adviezen of weten die ook niet wat je beste kunt doen?

Je bent dan ook vast en zeker in de ziektewet? Lijkt me geen pretje om nl zo aan het werk te moeten.

Maar je geniet vast van het vooruitzicht dat je straks een klein jongetje of meisje in armen hebt, daar doen we het per slot van rekening voor:)

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Jewel super meid heerlijk genieten nu.

Nightself super nieuws niet te druk maken lekker genieten.
    en kwa kilos als jij niet de hele dagen snaait en alleen dat meer eet zie ik het probleem ook niet ( kan ook vocht zijn).

Enise fijn dat je bandenpijn weg is maar ga nou niet meteen weer alles geven zit je van de week weer.

Sooner vervelend meid dat je weer zo misselijk was, ik vind wel in de zwangerschap je hebt je dag of je hebt je dag niet pfff haha

Hier al 2 bagger dagen ben moe moe en nog eens moe
    snachts slaap ik beroerd vaak plassen en vroeg wakker ( vroeg 5 uur) ga om 7 uur vaak wel weer even liggen maar ja je slaapt zo gebroken.

10. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Danjo: en dan zeggen ze nog wel dat het tweede trimester geweldig is! Je schijnt plenty energie te hebben, voelt je super, nou dat valt soms wel tegen!

Ga nu zelf ook maar ff op de bank liggen, mn dopjes vallen bijna dicht.

11. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Jewel,

skinny jeans zijn cool hè! Ik heb er ook een:D Ben er verzot op hihi Is ook altijd super leuk te combineren!!!!

Nightelf,

maak je niet druk om je gewicht meis. Ik heb het ook een beetje. Ik eet precies hetzelfde als voor ik zwanger was: Brinta drinkontbijt, fruit, 4 boterhammen, soms nog iets tussendoor en dan nog eens warm eten.
    Ik merk het vooral aan mijn rug en billen hiihi
    En ik voel me net een oude oma! Ik heb zelfs moeite met trappenlopen terwijl ik zo'n spinning fanaat was!!!
    Tja...zwanger zijn hè! Ach...het gaat wel weer over:)

Ik zal morgen wel weer nieuwe foto's plaatsen MAAR dan met de I phone van mijn lief....blijkbaar accepteert ZP deze wel;)

Nog spannende plannen voor dit weekend???

Liefs

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nightself het 2e trimester waren de kwalen wel wat minder maar ik heb echt eens in de week een zware offday.
    Maar goed het hoort er nou eenmaal bij denk ik maar.

Hier vanmiddag met mn vriendin kijken na een trouwjurk zei gaat trouwen op 9 9 09 en is net 3 weken geleden bevallen van een meid Fajah

13. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Veel plezier danjo!

Hier dus een baaldag. Wat een rotweer zeg! Weet niet wat ik moet doen haha

14. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Veel plezier met jurken kijken, Danjo!

Hier ook echt prutweer en ik verveel me! Mn man is bij zn ouders aan het klussen, die zijn net verhuisd. Ik heb al met de Playstation gegamed en de Nintendo en weet toch echt niet wat ik nu moet doen. :(

15. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He nightelf,

ik zie dat je vandaag precies 25 weken bent! Klinkt toch goed in de oren hè:)

Hier komt zo direct nog een bui aan denk ik...
    Hopelijk gaat het snel voorbij zodat ik naar de Hema kan gaan voor babybroekjes:D

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ja, klinkt goed he? Vind dat het nu ook echt snel gaat. Jij bent ook al weer over de 26 week, al een half jaar zwanger dus!

Alweer lekker babyshoppen? Ik zag trouwens op de webshop van de Prenatal zulke leuke kleertjes van de nieuwe wintercollectie, veel paars met grijs, zo mooi! Ben benieuwd wanneer het in de winkel hangt.

17. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He maar dat klinkt interessant...dan wacht ik nog liever even voordat ik al alles heb.. het is waar dat nu nog alles uit de zomercollectie te koop zijn:)

18. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Heb een nieuwe buikfoto van vandaag;)

zoals jullie kunnen zien zit ik nog in mijn jogging thuis haha

19. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Je hebt echt al een dikke toeter! Mooi hoor!

X, Nightelf (die ook alweer in haar relaxkleren op de bank hangt)

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hoi meiden
    hier ben ik dan eindelijk he hihi

gisteren was leuk
    helaas lag de kleine met zijn gezicht naar binnen gedraaid
    en wat we ook probeerde we kregen hem niet terug
    heb zelfs even tussendoor moeten touwtje springen :$
    maar ook dat hielp niet
    uiteindelijk op het eind heeft de kleine even zijn gezicht laten zien dus hebben we gelukkig nog snel wat foto's kunnen maken...
    hier een daarvan
    http://i27.tinypic.com/esm5h4.jpg

in mijn album staan nog een paar foto's

ook het geslacht heeft even op zich laten wachten
    steeds lag de beeb met de benen gekruist in foetushouding ;)
    maar we weten het nu wel :D
    ook net op het eind hihi
    dus wie het wil weten mag me pben ;)

verder gaan we half september terug voor een 3d pakket.

Deel Deze Pagina