Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    leli dat goeit ook lekker, ik zal van de week ook weer eens een pica maken.

Caruli had al gereageerd in het andere topic haha.

Hier vandaag een lekker hang dagje beetje klungelen in huis en straks gaan we samen even een stukje fietsen

2. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Zo, de meeste meiden hier vandaag en gister aan de relax ;)
    Groot gelijk! Caruli, fijn dat de echo goed was! Zal je nog een pb'tje sturen ;)
    Danjo, fiets ze vanmiddag! Hopelijk houd je het een beetje droog. Hier valt het er nl met bakken uit zo nu en dan, poeh!

Gister wezen shoppen voor de beeb. Heb een geweldige, stoere luiertas gekocht van Oilily. Ben d'r helemaal blij mee. Ook het eerste kledingsetje voor ons kereltje. Een stonewashed jeans, een wit shirtje met lange mouwen en daarover heen een gestreept polo'tje. Zo gaaf! We konden het niet laten ;)

Vandaag ook weer een stapje verder met het opruimen en ordenen van het babykamertje. Morgen gaan de grootste stukken er nog uit voor opslag of de stort, en manlief heeft onze ingebouwde kledingkast al voorzien van 2 verflagen. Druk in de weer maar 't vordert wel zo. Fijne zondag nog allemaal.
    liefs

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Heerlijk esser he dat shoppen ik ben eigenlijk wel uitgeshopt haha.

Hebben heerlijk gefietst en drog gehouden dat scheelt weer

4. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Zo, wat was het hier rustig dit weekend, iedereen zeker in de relaxstand?

Esser: leuk, de eerste jongetjeskleertjes, snap het goed dat je het niet kon laten hangen;)

Wij gaan vanmiddag nog ff lekker shoppen, wil toch ook wel wat leuke roze dingetjes, ipv alleen maar neutraal. Ach, van het meeste kun je toch niet genoeg hebben:)

Fijne dag verder allemaal!

5. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Hoi meiden, vanochtend bij vk geweest.
    Bloeddruk heel mooi 110/60. En hartje klopt heel mooi.
    (toch wel weer een opluchting, dat je dat hoort).
    Enne groei van de baarmoeder prima.
    Heb de afgelopen dagen een paar plopjes gevoeld op dezelfde plek. Kan volgens vk de baby zijn.
    Wie weet!?! Zou leuk zijn, zo'n eerste contact.
    Zal het lijstje even opzoeken.

Hebben jullie al nagedacht over evt vaccinatie tegen Mexicaanse griep als dat ter sprake gaat komen de komende tijd?

6. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Gefeliciteerd he Caruli, heb net snel je PB gelezen :) Heel erg leuk. En fijn dat je niet meer je druk hoeft te maken over de 20 wk echo!!!

7. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Het verlengde wachtbankje
    Uitgerekende datum
    17-10-09: Danjo: meisje
    21-10-09: Waterlelie: meisje
    31-10-09: Nightelf: meisje
    09-11-09: Enise: meisje
    19-11-09: Ciara: meisje
    24-11-09: Susan: meisje
    17-12-09: Sooner: ?????????? ik kan niet meer wachten :)
    18-12-09: Caruli: (denkt een meisje)
    21-12-09: Pekske:
    28-12-09: Esser: Jongetje
    04-01-10: Deesjuhh:
    04-02-10: Jewel: wil het niet weten
    19-02-10: Melek:

Afspraken bij gyn of vk
    21-07-09: Caruli controle gyn
    22-07-09: Enise controle vk
    28-07-09: Caruli GUO
    30-07-09: Suus controle vk
    30-07-09: waterlelie pretecho:)
    04-08-09: Waterlelie controle VK
    05-08-09: Sooner 20 weken echo
    05-08-09: Jewel controle vk
    05-08-09: Suus pretecho 3D/4D echo
    16-08-09: Nightelf controle gyn
    17-08-09: Sooner controle vk

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Die hele mexicaanse griep hou ik me niet mee bezig.
    iedereen is in rep en roer erover er zijn vaak zat griepjes wat ook fatale afloop kan hebben.

Sooner heerlijk weer een goeie apk

9. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    ach ja, danjo, je hebt ook wel gelijk. Dan kunnen we ons overal wel druk over maken. Komt denk ik omdat ik de hele dag thuis zit, dan lees je er net iets te veel over.

Ja, fijn he, zo'n goeie apk. ben nu wel heel erg aan de 20 wk echo toe.

Ongelooflijk hoe jij al opschiet he? Of vind je het juist langzaam gaan?

10. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Daaag meiden,

Ik ben weer terug...heb echt een heerlijke vakantie gehad!!! :)
    Wat valt er een hoop bij te lezen zeg!! Ik zie dat ons eerste jongetje zich heeft aangemeld :D........ik reserveer alvast een date!! @Esser: van harte gefeliciteerd meid!!
    @Sooner: Nog steeds ups en downs lees ik...bah, terwijl het net beter ging. Ik duim weer voor vooruitgang..en wat leuk dat je nu de baby voelt.
    @Caruli: Gefeliciteerd met je goeie echo!! Ik ben nou wel heeel nieuwsgierig :D
    @Nightelfje: Nog lekker aan de relax?

Ik zal later uitgebreid op iedereen reageren maar moet nu heleboel wasjes draaien en boodschappen doen voordat morgen het werkende leven weer begint :(........mannetje is al naar Z-Limburg vertrokken voor zn nieuwe job dus een hoop te doen zo alleen. Donderdag is ie gelukkig weer terug.

Italie is echt een superland voor zwangere vrouwen. Iedereen is hartstikke lief voor je en het weer en eten zijn verukkelijk. Ik zit nu ook in een heerlijke energieke fase (wat natuurlijk heel makkelijk is op vakantie ;)) en merk dat ik alle moeite van het zwanger worden ook een beetje los kan laten. Ik kan heerlijk genieten van een lekker schepijsje en zelfs zo nu en dan een slokje wijn (jaja, straf me maar) uit glas van vriendje zonder me schuldig te voelen of te stressen.
    Ik kan ons meisje ook echt voelen en dat is altijd weer een gelukzalig gevoel. We hebben de vakantie dan ook weer druk zitten bomen over de perfecte meisjesnaam en hebben nu in iig een top 3.

Relatie gelukkig ook weer helemaal gezellig.
    Alhoewel ik het moeilijk blijf vinden dat hij zo ontzettend ambitieus is, werk boven alles, en dat onze agenda's altijd overvol zijn met weinig tijd voor elkaar. Maar goed..niet zeuren en genieten van wat we wel allemaal hebben :).
    Mijn buik is flink gegroeid deze vakantie, ik heb direct wat nieuwe foto's in mn album geplaatst. Oh ja...als enige kwaaltje heb ik dat ik 's nachts de hele tijd uit bed moet springen met enorme kuitkrampen, iemand van jullie daar ook last van?

@Lelie: Wat fijn dat je geen zw suiker hebt!! Ik ben net gebeld door de makelaar dat bouwnr 119 vrij is en vrijdag ga ik samen met vriendje kijken. Ik twijfel nog wel overde bereikbaarheid, werk nl in oud-zuid maar ik hou je op de hoogte of we nou buren worden of niet :) en tja...ons Bugaboo wordt hoogstwaarschijnlijk ook dezelfde kleur :D

Ik hoop dat Suus ook lekker genieten is van haar vakantie.

Ik moet me zelf nog ff op het lijstje aanvullen, moet as woe weer naar de VK.

Ik ga weer wasjes ophangen.
    Tot gauw spreeks iedereen!!!

Dikke kus Ciara

11. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    NIIIIIEEEEETTT!!
    Je bent toch niet alweer terug Ciara??
    Dat is echt voorbij gevlogen.

Maar als ik het zo lees, dan is het voor jou echt een lange en geweldige vakantie geweest. Je had het ook verdiend hoor!
    Wat fijn dat het daar zo heerlijk was. En over die wijn; you go girl. Dat kan echt geen kwaad hoor, af en toe een 'zipje'.
    Word je lekker ontspannen van. Ik kan er in ieder geval niet mee zitten.
    t' is wat anders als die meid die ik met een enorme buik zag zitten kettingdrinken en kettingroken in een restaurant een jaar geleden. Ik wilde toen bijna haar baby gaan stelen (maar ja, zat nog in de buik, dus ging niet zo makkelijk).

Maar Ciara, ik vind het fijn dat je weer helemaal in je up zit. Hartstikke lekker. Wel sneu dat je gelijk alleen zit, maar heb je ook lekker de tijd aan jezelf. En vrijdag huisje kijken. Ook weer iets leuks om naar uit te kijken.

Hier gaat het best wel o.k. weer de laatste dagen hoor. We hebben zelfs een beetje kunnen klussen aan wat uiteindelijk de babykamer moet worden. Dat is een heerlijk gevoel. Ik kan dan vooral alleen maar wijzen en kleine dingetjes sorteren. Maar dat maakt niet uit. Kan mijn vriend mooi het zware werk opknappen ;)

12. Deesjuhh

Deesjuhh Actief lid

24 nov 2008
    205
    0
    0
    hallo dames,

zal me eens wat van me laten horen
    op het moment lekker verkouden en af en toe nog van die spuug dagen er tussen.
    jeetje wou dat het eens over was.
    maar goed moet het er maar voor over hebben he.
    voanmorgen gebeld voor een pret echo.
    pas met 24 weken kunne we terecht snik snik.
    dat is in week 38...
    dus we mogen nog even wachten eerst volgende week dinsdag naar de vk voor controle
    dan zal ik maar eens vragen over het spugen of ze daar wat voor hebben.
    het is niet leuk meer.
    zo genoeg van mijn ego berichtje.
    verders allemaal goed hiero...?

groetjes deesjuh

13. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hoi meiden, kom mij hier ook voorzichtig aan melden.
    heb gister positief getest, ben dus zwanger

x lisa.

14. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    He Lisa,

Wat een supergoed nieuws!!!! :D:D:D
    Ga er ontzettend van genieten meid, spannende tijden breken aan!

@Sooner: ThnX voor je gezellige lieve berichtje, wat fijn om te horen dat het toch alweer iets beter gaat.
    In Italie zag ik ontzettend veel zwangere vrouwen roken & drinken, Yeghhh :$ wat ziet dat er uit zeg!! Ik ben zelf voorafgaand aan de behandeling gestopt met roken en daar ben ik nog ieder dag blij om.....nou mn vriendje nog...maar die heeft beloofd echt te stoppen als beebje er is.

x Ciara

15. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Ciara, weer terug van vakantie meid!
    Jeeeee dat gaat hard! Zo te lezen hebben jullie een erg relaxed en fijne vakantie gehad. Fijn om te horen.
    En dan nu weer terug in het kikkerlandje, moet ik zelf altijd zo erg aan wennen. Hopelijk kun jij nog wel even nagenieten en vasthouden aan dat vakantiegevoel. ;)

Lisa, had ook op andere topics gereageerd maar wat een geweldig nieuws! Zeker goed dat je je hier komt melden ;)
    Sluit lekker aan hier meid!

Deesjuh, balen dat je er nog van die 'spuugdagen' hebt tussen zitten. Niet fijn...... :( Hopelijk kan de vlos je wat tips geven?

Vandaag ook weer even geshopt bij de Hema. Heb hydrofiele doeken/luiers- en washandjes gekocht. Een flinke aantal. Kreeg van vriendinnen de tip om aardig wat te kopen omdat je die hydrofiele doeken erg veel gaat gebruiken. Ook hadden ze een leuke spanner voor op de maxi cosi, dus die heb ik meteen mee gebietst........... ;)
    Nu stop ik voorlopig met kopen............echt....... ;)
    liefs

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    #1356 Nightelf79, 20 jul 2009
    Laatst bewerkt: 20 jul 2009
    Ciara: je bent al weer thuis! Heerlijk dat je relatie een flinke opfrisbeurt heeft gehad, waar zon en vakantie al niet goed voor is:)
    Je buik heeft ook een groeispurt zeg, duidelijk verschil met de vorige foto's.
    Balen dat je man alweer naar zn werk is, ben je net thuis en zit je al weer een paar dagen alleen thuis. Maar ja, is niet anders, tegenwoordig mag je blij zijn wanneer je een goede baan hebt. En dat mannen ambitieus zijn komt me bekend voor. De mijne is ook zo'n geval, wil steeds weer een stapje hoger en, zo raar, het lukt ook nog steeds.

Deesjuhh: vreselijk meid dat je je nog steeds niet goed volet en nog zo veel moet spugen, bah! Hopelijk heeft de vk een oplossing.

Sooner: wat lees ik nu, voel je je al een paar dagen wat beter? Geweldig en zelfs al wat kunnen klussen in de babykamer. Is zulk leuk werk:)

Esser: Lekker, babyshoppen! Hoeveel van die hydrofiele luiers heb je eigenlijk gekocht? Ik heb er nu 12 en vraag me af of het genoeg zal zijn...
    Heb ook al zo vaak gezegd dat ik ga stoppen met kopen...

Lisa: super gefeliciteerd!! Gezellig dat je mee komt kletsen.

Ben vanmiddag gezeliig met mn mannetje naar het dorp geweest om te shoppen. Bij de Prenatal zo'n mooi pakje gekocht voor onze meid. Een hele stoere donkerpaarze polo met wit met paars gestreepte mouwtjes en een heel lief wit broekje. Verder hadden ze nog maar weinig voor de nieuwe wintercollectie en was het in bijna alle winkels een rommeltje, de opruimingsspullen hingen er allemaal nog.

Zo nog weer ff naar de pufclub, lekker kletsen.

FIjne avond allemaal!

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik zit ookhele dagen thuis maar ben denk ik nogal een nuchter persoon kwa dat soort dingen werk zelf in het zh da speelt denk ik ook wel mee.

De tijd gaat enorm hard al bijna weer 30 weken

Ik heb eigenlijk helemaal niet na de 20 weken echo toegeleeft hm heb met 18 weken nog een echo gehad... totaal voor de 20 weken al een stuk of 10 echos gehad..Maar toen ik er lag werd ik wel een beetje zenuwwappig;)

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ciara heerlijk meid dat je zo heb genoten en heerlijk dat je nu nog vol energie zit ( hier begint het weer af te nemen dus neem het ervan).

Deesjuh beterschap meid

Lisa welkom hier en van harte gefeliciteerd meid.

esser heelijk he dat shoppen. hydrofile luiers mag je er zeker wel 15 van hebben.

Nighself ook lekker wezen shoppen haha

19. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ciara, you're back!!!! wat gezellig!!! Super dat je lekker uitgerust bent en dat je relatie weer op orde is:)

Ik ben helemaal hyper van jou verhaal over dat we misschien buren worden:D Tering, wat zou dat leuk zijn zeg....(ik ken je nog niet persoonlijk maar daar komt gauw verandering in) Binnenkort terrasje?

Lisa,

ik had jou ook al in je eigen topic gefeliciteerd. Welkom hier!!!! Wordt een spannende tijd voor je tot aan je 1e echo.

All,

ik heb zin in deze week! Alleen woensdag werken en dan 8 dagen vakantie!!!!!!!

ben het werken echt helemaal zat haha:D

20. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hallo meiden!!

Allereerst welkom Lisa, GEFELICITEERD!! Geniet er lekker van meid, en leuk dat je hier komt meekletsen!

Ciara, klinkt idd als een heerlijke vakantie!! En helemaal niet erg hoor, een paar zipjes wijn! Het was tenslotte ook vakantie hè ;) En wat een mooie buik zeg!! Fijn dat het tussen jou en je man ook weer beter gaat. Straks als de beeb er is dan is zijn werk niet meer belangrijker hoor! Dan zijn jullie dat gewoon! Let maar op.

Esser, wat klinkt dat geweldig die kleertjes voor jullie vent!! Er is ook zulk mooi spul te krijgen!! En hydrofiele luiers heb je idd veel van nodig zeggen ze. Ach is weer een mooi excuus om te shoppen :D

Nightelf, dus jij ook lekker geshopt...Nog een paar weken en dan hangt de hele wintercollectie er wel. Kun je dan weer even shoppen ;)
    En wat gek dat je zo'n preek kreeg over je gewicht. Als je veel vruchtwater hebt, dan kom je toch ook meer aan? Van die extra boterhammen en wat meer warm eten kom je echt niet zoveel aan hoor!

Deesjuh, beterschap meid! Ik hoop dat het snel beter gaat, lijkt mij ook niks aan...

Sooner, fijn dat alles goed was bij vk! En dat kan idd je beeb zijn geweest die je geschopt heeft ;) Rond deze tijd moet je het ongeveer kunnen voelen!!
    Mooi dat je toch wat kon doen in de babykamer, delegeren is ook een vak hè ;)

Danjo, alweer 30 weken zeg! Gaat snel of niet?

Caruli, jammer dat de beeb niet de hele tijd in mooie positie lag...Maar toch nog mooie foto's hoor! Ik ben wel erg benieuwd naar het geslacht...ik pb je even...

Zo, volgens mij heb ik iedereen gehad....Anders sorry!

Hier gaat alles goed. Ik heb het nog niet van de daken geschreeuwd....Ben niet echt een persoon die graag in de belangstelling staat ;) We hebben het al wel aan een paar verteld. En we wonen in een klein dorp, dus de tamtam zal wel snel in werking worden gesteld..haha, zo gaat het hier altijd...Misschien dat ik een blogje schrijf op hyves, weten al mijn 'vrienden' het in één keer :)

Morgen een nieuwe bril uitzoeken. De hond heeft mijn bril vernield. We waren even weg en we hadden de tussendeur naar de kamer dichtgedaan, maar blijkbaar niet goed dus, en toen heeft meneer mijn bril van tafel gepakt en helemaal vermoerd...Ik hoop dat ik het uit de verzekering kan krijgen, daar gaat weer €250....Die konden we ook wel ergens anders voor gebruiken...

Een hele fijne avond nog allemaal!
    Liefs Jewel

Deel Deze Pagina