Enise, Wat een goed nieuws! Van harte! En wat fijn dat je over 2 weken alweer je kleintje mag bewonderen Wat was ook al weer de reden van al die extra echo's? Dat wil nl ook! x Ciara
@Stef, dan moet je zeker even wachten Geniet er lekker van @Ciara, nouuuu dat wil je niet hoor hihi Ik had last van bloedverlies, mocht daarom 2 x komen. Gister had ik mijn 1e termijn echo, alleen zit er een verschil met de eerdere echo's, daarom moet ik over 2 weken nog een keer komen zodat ze alles opnieuw kan opmeten. Dan is het vruchtje wat duidelijker.
He Enise, Je hebt helemaal gelijk . Bloedverlies kan deze oude stresskip er niet ook nog eens bij hebben, dan ga ik volgens mij helemaal door het lint. Nog een nachtje slapen...en dan mag ik ook! Duimen jullie morgen voor mij op een mooi stevig kloppend hartje? x
Enise, heeeeeerlijk zoveel echo's! Dat wil ik ook maar helaas nog 2 weken wachten Fijn dat alles zo goed gaat trouwens, zeker na dat bloedverlies wat je hebt gehad! Stef, krijg jij morgen te horen of je HCG is gestegen? Gisteren toch een bloedtest gehad?
Zeker fijn Susan! Zo zie je dat bloedverlies niet altijd een miskraam is Hoop dat de tijd snel vliegt en jij ook snel je echo mag krijgen.
He ciara, ik wilde je even heel veel succes wensen morgen! Ik ben ook erg zenuwachtig voor mijn echo Ik ben terug uit Groningen, ben kapot! Ga mijn bed maar ns opzoeken...
He Lelie, Jij ook veel succes vandaag! Ik had vanacht de meest gruwelijke nachtmerries.........ik hoop dat ze niet uitkomen. X Ciara
Ik moet nog tot vanmiddag wachten Hoe laat heb jij m? Mijn moeder gaat met mij mee omdat vriend moet werken. Vind het ook bijzonder als zij het een keer ziet.. Toi toi toi
11:00, vriendje gaat gelukkig mee. Ben echt een beetje bang , hoop zoooo dat alles goed zit. Jij gezellig met Mams, da's ook leuk! x
Hey meiden hier ook ik weer even, vanochtend uitslag bloed! HCG is mooi gestegen zat maandag op 162.....! Maandag afspraak met gyn. en opnieuw bloe prikken! Spannend.....! Ciara, en hoe is het gegaan?
@Stef, super meid! Ik heb net de huisarts gesproken.. krijg medicijnen voor mijn darmen, want heb echt pijn in mijn buik de laatste dagen.. roosvice laxo heeft ook niet geholpen
Stef, wat heerlijk dat je HCG is gestegen! Helemaal goed! Waarde was ook helemaal oke dus? Lelie en Ciara, en en en? Hoe was de echo? Ciara, hopelijk ben je vandaag wat gerustgesteld als je een goede echo hebt... Hier gaat alles nog prima. Geen andere/nieuwe klachten dan ik al had (en dat was ook niet zoveel eigenlijk). Slapen 's nachts gaat stukken beter, droom minder over vervelende dingen...