Oeh Linda, ik heb die bolletjes niet gehad, dus dat zou kunnen. Afscheiding komt veel voor bij zwangerschap, soms is het zelfs een candida-bacterie-infectie. Die moet dan behandeld worden, maar daarbij heb je ook veel jeuk en ruikt het ook niet zo vries. Gelukkig is dit nog aan mij voorbij gegaan, maar lijkt me erg vervelend. In ieder geval katoenen ondergoed dragen, niet te veel wassen, zeker niet met zeep en proberen zo weinig mogelijk inlegkruisjes te gebruiken. Als het over een paar dagen niet over is en het gaat zeer doen, zou ik zeker even de gyn of vk bellen. Gewoon ff voor de zekerheid.
Jullie merken zeker wel dat ik me vandaag verveel Sorry voor de overdosis Sooner. Ik ga nu direct de computer een poosje wegzetten (minimaal 5 minuten) en wat nuttigs doen. Haha. Tot later
Deesjuhh, ja het zijn dezelfde maten Toen ik een geslachtsbepaling liet doen was ik 16 weken. Hij kon het al overduidelijk zien dat het een meisje zou worden. Ik ben reuze benieuwd wat er bij jou uit gaat komen hihi Haar kamer (nouja, nu nog even bij ons in de slaapkamer) is wit met witte meubeltjes. De accenten zijn zacht en fuchsia roze, rood en grijs. Als we verhuisd zijn en onze meid heeft haar eigen kamer kan het heel goed zijn dat het totaal anders gaat worden...
@sooner, zou je mij ook op de lijst kunnen zetten? op 19 aug. 20 weken echo tja de kleuren vind het misschien wel een beetje meisjes achtig de kleuren die ik heb uitgekozen dan he. vind lichtblauw ook bij een meisje passen hoor.
Verdorie, ik had echt een enorm verhaal getypt wordt ik eruit gegooid. :x :x :x @Linda: Ik had ook nog tot een week na het inbrengen van die vieze bolletjes gelige afscheiding. Later in de zwangerschap kreeg ik het weer (met 10 weken) maar vlgs de gyn was dat normaal. FF in degaten houden of het geen schimmelinfectie is idd. @Lelie: Nou moet je ophouden hoor!!!! Wij hebben de babykamer ook in fuchsia & grijs bedacht (maar ipv rood, wit) . Ik durf de babykamer alleen nog niet aan te pakken omdat ik dus niet weet hoe lang we nog ik ons huidige huis blijven wonen. Had ik al verteld dat we momenteel ook een witte hooglans greeploze keuken hebben @Danjo: Goed dat je zo nuchte blijft! Sinds de zgn spannende weken over zijn ben ik dat ook hoor, zwanger zijn is tenslotte geen ziekte (behalve voor Sooner & Deesjuh) . Ik vind het alleen wel leuk om er over te lezen wat me ongeveer te wachten staat. Twijfel nog over een zwangerschapscursus, mijn verzekering vergoed het wel maar hoor van veel vriendinnen dat ze het onzin vonden. @Sooner: Mooie combi zachtgroen en lichtblauw, kan ook prima voor een meisje! Lichtblauw en zachtgrijs vind ik ook een goeie combi. Zwanger zijn is idd een geld-uit-de-zak-klopperij-aangelegenheid geworden. Wat een hoop centjes allemaal ! Ik struin ook marktplaats af hoor. Ik wil een Leander wieg en die koop ik gewoon 2e hands, veelste veel centjes anders voor die paar maanden. Meiden goeie tip van die kruiken! ga ik in de saaie maanden van t verlof allemaal kopen!! Nou....moet echt weer aan het werk...krijg teveel mail binnen. X Ciara
ciara fijn om te weten, eerlijk gezegd denk ik ook niet aan een infectie maar zal geen inlegkruisjes meer dragen in ieder geval
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 17-10-09: Danjo: meisje 21-10-09: Waterlelie: meisje 31-10-09: Nightelf: meisje 09-11-09: Enise: meisje 19-11-09: Ciara: meisje 24-11-09: Susan: meisje 17-12-09: Sooner: ?????????? ik kan niet meer wachten 18-12-09: Caruli: (vertelt nadat de fam is ingelicht) 21-12-09: Pekske: 28-12-09: Esser: Jongetje 04-01-10: Deesjuhh: 04-02-10: Jewel: wil het niet weten 19-02-10: Melek: Afspraken bij gyn of vk 21-07-09: Caruli controle gyn 22-07-09: Enise controle vk 28-07-09: Caruli GUO 30-07-09: Suus controle vk 30-07-09: waterlelie pretecho 04-08-09: Waterlelie controle VK 05-08-09: Sooner 20 weken echo 05-08-09: Jewel controle vk 05-08-09: Suus pretecho 3D/4D echo 11-08-09: Caruli controle gyn 16-08-09: Nightelf controle gyn 17-08-09: Sooner controle vk 12-09-09: Caruli 3D/4D echo hoi meiden heb het lijstje even aangevuld met de komende controle datum enzo vandaag was alles weer goed bij de gyn weer een mooi fototje erbij bloeddruk : 105/70 urine : goed gewicht : - 2 ons beebje flink aan het bewegen hihi op naar de 20 weken echo linda: super gefeliciteerd meid welkom hier melek: fijn dat de echo goed was geniet ervan meid
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 17-10-09: Danjo: meisje 21-10-09: Waterlelie: meisje 31-10-09: Nightelf: meisje 09-11-09: Enise: meisje 19-11-09: Ciara: meisje 24-11-09: Susan: meisje 17-12-09: Sooner: ?????????? ik kan niet meer wachten 18-12-09: Caruli: (vertelt nadat de fam is ingelicht) 21-12-09: Pekske: 28-12-09: Esser: Jongetje 04-01-10: Deesjuhh: 04-02-10: Jewel: wil het niet weten 19-02-10: Melek: Afspraken bij gyn of vk 21-07-09: Caruli controle gyn 22-07-09: Enise controle vk 28-07-09: Caruli GUO 30-07-09: Suus controle vk 30-07-09: waterlelie pretecho 04-08-09: Waterlelie controle VK 05-08-09: Sooner 20 weken echo 05-08-09: Jewel controle vk 05-08-09: Suus pretecho 3D/4D echo 11-08-09: Caruli controle gyn 16-08-09: Nightelf controle gyn 17-08-09: Sooner controle vk 18-08-09: Deesjuhh 20 weken echo 12-09-09: Caruli 3D/4D echo Je staat er bij hoor Deesjuhh!!
Fijn Melek, valt een last van je schouders zeker? Was leuk he? Heeey Lelie en Ciara, weten jullie zeker dat jullie geen tweeling zijn die bij de geboorte per ongeluk uit elkaar zijn gehaald? Caruli fijn dat jij ook weer door de baby-apk bent! Nette bloeddruk hoor!
Ciara, als je even terug gaat op pagina 121 kan je lezen wat voor een keuken wij hebben uitgekozen voor ons nieuwe huis gaat lekker zo Ik ben echt bang dat wij dezelfde naam hebben voor de meisjes8)
Caruli: ook weer goedgekeurd bij de vk! En 2 ons eraf! Hoe doe je dat? Melek: supergefeliciteerd meid met je goede echo! En nu niet meer gaan twijfelen en echt gaan genieten he! Sooner: verveel je je? Is niet te merken hoor Enneh, volgens mij heb je gelijk met Lelie en Ciara, wordt gewoon eng hoor!
Hey meiden, Hoe is het hier?? Tijdje niet bijgehouden en jullie hebben weer volop geschreven. Ga nog even alles teruglezen. Hier gaat alles goed!! Linda, gefeliciteerd!!!! Welkom hier, ben zo blij voor jullie Geniet er lekker van..
Hahaha Lelie, ik had je berichtje over je nieuwe keuken al gelezen...vandaar.. Ik had het ook over onze huidige keuken (=2 jaar oud) om maar ff aan te geven dat we ook daarin dezelfde smaak hebben. Hou jij ook zo van sparkling rose ??? X Ciara
ThanX Enise, dat een middelaged girl goed zo op de woensdagochtend! Voel me soms net een kamerolifantje! Wat een prachtige babykamer hebben jullie zeg! Heel mooi strak! Zo zou ikm ook wel willen. X Ciara (die nog steeds werkvermijdend gedrag vertoond )
mooie buik meid ik zit helaas helemaal vol met striemen van de 1e zwangerschap nog... dus ik hou het bij foto's met shirt aan hihi
Linda welkom meid gefeliciteerd nu proberen te genieten. Melek super meid mooi gezicht he. Ciara jij moet doen waar jij je goed bij voelt meid. als jij je wilt nlezen doen,wil jij een pufclubje doen. ik heb er gewoon niet veek mee. hier verder weinig nieuws : zie gewoon dat ik als eerste op de kijst sta haha zal ik dan ook als eerste mama worden?? mn gevoel zegt van niet