Hihi Ciara Je ziet er echt prachtig uit Geniet er lekker van Danjo, jaaaa hihi, jij mag straks als eerste je bevallingsverhaal doen Ik denk toch dat jij als eerste gaat
Caruli, nu je daarover begint. Ik heb nog geen scheuren e.d. moet dat nu al gebeuren als je dat gaat krijgen?? Of gebeurd dat veel later in de zwangerschap. Ben echt blij dat ik nog niks heb, maar wat er nog niet is kan nog komen natuurlijk.. Vanmiddag moet ik naar de VK. Mijn afspraken verlopen altijd zo saai haha, hebben jullie dat ook? Ze vraagt of ik vragen hebt, zeg nee hoor alles gaat wel goed. Oke, bloeddruk opmeten, naar buik kijken, hartje luisteren en voor ik het weet sta ik weer buiten
ik heb ze nog van de zwangerschap van casey ik kreeg bij haar ineens met 6 maanden zo'n grote buik.. tja dat kon mijn huid niet aan maar je hoeft ze niet perse te krijgen hoor ja afspraken saai idd, bij de gyn is het niet anders hoor hihi even wegen, bloeddruk, urine en echo van een paar tellen en dan hop weer naar huis toe
ik heb het ook heel erg. mn vriendin daarintegen kreeg ze pas bij 35 weken maar zit nu wel helemaal onder. enise we wachten af de meeste denken dat ik eerder beval ik daarin tegen hou me maar voor dat het later komt
Ik moet ook weer eens foto's maken. Merk dat ik bijna geen zwangerschapsfoto's van mezelf of samen met mijn man heb. Straks ben ik bevallen en kan ik niet meer terug naar deze tijd.. we zijn te druk met andere dingen bezig.
wel doen hoor enise ik vergeet het ook vaak en met mannetje heb ik nog helemaal geen fotos maar dat komt 3 aug wel haha
Jaa zeker, ga gelijk als ik thuis ben de camera pakken Spannend meid, je zult die dag echt mooie foto's krijgen.. prachtig met een dikke buik
Ha Enise, ik moet vanmiddag ook naar de VK, zijn bij mij ook altijd saaie flitsbezoeken maar vind het toch altijd fijn het hartje weer te horen. Veel succes vanmiddag! @Danjo: Jij zult op 3 aug echt prachtige foto's hebben! En je kan later altijd zeggen dat ze erbij was Wie was er 2 ons afgevallen????????? (sorry de dementie ) dat wil ik ook!!!!! Ik ben inmiddels 8 kilo aangekomen! Toch heb ik het gevoel dat het vooral in buik en borsten zit. Is 8 kilo veel te veel? Ik heb mij bij mijn 1e zwangerschap die eindigde in een miskraam direct ingeschreven bij verschillende kinderdagverblijven gezien de enorme wachtlijsten in A'dam. Ik heb dit maar zo gelaten omdat ik hoopte gauw weer zwanger te zijn. Van een aantal (die van mijn voorkeur) had ik nog helemaal niets gehoord en heb ik dus zelf even gebeld over het hoe & wat. Bleek dat ik me nu weer helemaal opnieuw moet inschrijven . Kreeg accuut een hormonale huilbui dat ik zo dubbel gestraft word voor mijn miskraam, ze vond me toen zo zielig dat ze het probeert toch bij mijn inschrijving van juli vorig jaar te laten en dan heb ik hopelijk een plekje in maart. Pfffff waar huilen al wel niet goed voor kan zijn . Zo, hup....en nu weer aaan te werk! X ciara
We gaan niet in jurk maar we gaan wel leuke fotos maken tenminste mn gasten gaan dat doen haha. dus komt helemaal goed Ciara das mooi balen zeg met het kdv Mijn mams woont ook in amdam bij de dappermarkt (....buurt bah) ik heb dr zelf ook een aantal jaren gewoond
Joehoe, heb ik toch nog een voordeeltje met dat gekots en niet eten van mij. Ik zit nog steeds op -4 kg. Maar als ik zie dat ik me nu echt moet inhouden (zondag 12 koekjes binnen een half uur) dan denk ik dat ik jullie nog wel ga inhalen. 't is wat met die kdv's he? Ik krijg ook alleen maar nare wachtlijstverhalen. Wel lief van die dame dat ze je toch gaat proberen te helpen, Ciara.
Oh ja oh ja oh ja (ik sta nu met m'n vingertje omhoog aandacht te vragen aan de juf).... wat ik helemaal vergeet te vertellen. Vanochtend lag ik ff op mijn rug toen ik net wakker was. En toen kreeg ik ineens een trapje tegen mijn hand. Ik schrok er zo van dat mijn hand omhoog vloog. Het leek me zo raar en veel te vroeg in de zwangerschap. Maar mijn darmpjes gaan me toch niet trappen?
ciara: dat was ik 2 ons afgevallen maar goed we zijn er nog niet he.. als het straks weer echt warm word komt er vast nog een hoop bij
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 17-10-09: Danjo: meisje 21-10-09: Waterlelie: meisje 31-10-09: Nightelf: meisje 09-11-09: Enise: meisje 19-11-09: Ciara: meisje 24-11-09: Susan: meisje 17-12-09: Sooner: ?????????? ik kan niet meer wachten 18-12-09: Caruli: Jongen 21-12-09: Pekske: 28-12-09: Esser: Jongetje 04-01-10: Deesjuhh: 04-02-10: Jewel: wil het niet weten 19-02-10: Melek: Afspraken bij gyn of vk 21-07-09: Caruli controle gyn 22-07-09: Enise controle vk 28-07-09: Caruli GUO 30-07-09: Suus controle vk 30-07-09: waterlelie pretecho 04-08-09: Waterlelie controle VK 05-08-09: Sooner 20 weken echo 05-08-09: Jewel controle vk 05-08-09: Suus pretecho 3D/4D echo 11-08-09: Caruli controle gyn 16-08-09: Nightelf controle gyn 17-08-09: Sooner controle vk 18-08-09: Deesjuhh 20 weken echo 12-09-09: Caruli 3D/4D echo
Sooner dat kan zeker weten wel hoor heerlijk he ik weet nog heel goed dat eerste plopje geweldig gevoel. Nu schud mn buik soms alle kanten op haha Caruli mag iedereen het nu weten haha
Ciara: succes zometeen bij de vk. Volgens mij is 8 kilo nog niet te veel hoor, anders gewoon navragen. Hopelijk dat het kdv een plekje voor jullie kleine in maart heeft.