hai dames, welkom terug susan!!! zo te zien heb je een lekkere vakantie gehad aangezien dat je toch nog een beetje ziek was. met mij gaat het nu goed. heb al een paar dagen een goed gevoel. blijf denk ik maar eens van de thee af misschien dat het daardoor komt dat het er weer uitkomt geen idee eigenlijk. en zo te zien je nieuwe aanwinst!! leuk koppie!!! gister de nieuwe box gehaald!! een ronde hebben we aangeschafd met een woezel en pip kleed. gister zijn we met de overbuurtjes naar harderwijk geweest en leuke dingen gekocht in een winkeltje in het stadje. die van bambam echt leuk!!! @caruli mooi buikfoto!!
Suus, fijn dat de vakantie geslaagd is! Jammer dat je je even niet goed voelde, maar gelukkig was het snel weer over. En wat een schatje is Ivo zeg!! En al helemaal verliefs op je Tja die hond van ons heeft zo nu en dan van die streken....Hij kwam kwispelend op mij af met de bril z'n bek en met een blik, kijk eens vrouwtje...hahaha, kan er nu ook wel om lachen, maar op dat moment niet. Caruli, wat een mooie buik zeg! Ben benieuwd hoe je er op het eind uit ziet! Ciara, wat stom van je mannetje! Snap dat je helemaal genoeg van de douche hebt. Hopenlijk houdt hij voortaan wat meer rekening met je! En hier mag je lekker klagen hoor! Al wat gehoord van het kdv? Lelie, heerlijk straks niet meer werken! Behalve je massage salon dan, maar dat is aan huis neem ik aan? En anders kun je altijd nog bij Suus werken. Gezellig! Sooner, pfff gelukkig was jullie poes er weer (of nooit weggeweest) Ik snap wel dat je nu de deur dichthoudt. Helemaal niet streng hoor! Je moet ook aan jezelf denken hè al zal de poes dat wel niet snappen... Oh ja Suus, mooie buik zeg! Is alweer een stuk gegroeid, leuk om het verschil te zien!
@Caruli: Prachtig buikje hoor!!! @Jewel: Fijn dat je mooie nieuwe bril hebt nu....en er zelf ook om kan lachen .....nu niet meer op tafel laten liggen he! @Deesjuh: Gelukkig voel je je weer wat beter....mijn vriend wordt ook altijd misselijk van thee....en die's niet eens zwanger. ....en lekker gewinkeld zo te zien da's vooral goed voor de ziel! @Sooner: Wat een toestand met je katje zeg!! Waarschijnlijk lag ie gewoon onder jullie bed, maar kan me heel goed voorstellen dat de schrik er goed in zat . @Nightelf: lekker rustig aan vandaag na gisteren, hoop ik. Ik zou lekker met een DVD-box binnen blijven, weer is vandaag niet veel beter. @Suus: Wat fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie, heerlijk he al die luxe. Tja en die horrormonen zijn niet fijn he, dat kan je zo ineens overvallen. Hoop dat je er weer ff tegenaan kan en wellicht krijg je strx goed nieuws van je verzekering. En wat een lief verhaal van Ivo!!! Oooooh, eigenlijk ben je gisteren al een beetje moeder geworden. Mooi zomers buikje heb je!!! @lelie: Had ik al verteld dat ik ook 1.64 ben (vriendje wel 1.94) en dat ons meisje vlgs dr P hele lange benen heeft (en klein hoofdje, da's fijn voor de bevalling). We zijn vanochtend voordat vriendje weer aan t werk moest samen bij het huis gaan kijken. Hij was ook erg enthousiast. Qua huis (en buren ) vinden we het perfect maar de twijfel is dus nog ff de buurt dus moeten we dit weekend maar goed de voor en tegens afwegen. Jullie hebben overiegns wel het mooiste huis uit de hele rij. Vraag is een beetje of als het ons financieel weer wat beter gaat we dan ook voor dit huis zouden kiezen. Aan de andere kant is het ook fijn om een beetje op safe te spelen. Ik mis een beetje gezellige cafeetjes in de buurt..........of we moeten er samen eentje beginnen, een Franse wijnbar genaamd Zitandre . Raar weer, ik zou graag ff willen shoppen in de uitverkoop, wie weet...of ik er nog uitga.. Alle andere meiden geniet van jullie weekend strx!!!! X Ciara
Deesjuh: fijn dat je je weer wat beter voelt. Misschien dat het toch aan de thee ligt.... Leuk, een woezel en pip-boxkleed (hebben wij ook, maar dan de vierkante) Sooner: ze hebben helemaal geen pony's meer in Slagharen, anders had ik het misschien nog wel gedaan ook Gelukkig dat je eigenwijze kat weer lekker thuis is, wat een streek om jullie zo te laten schrikken. Ciara: lastig huizendilemma hebben jullie zeg. Hopelijk komen jullie eruit. Van mn relaxdagje komt weinig, helemaal vergeten dat er vandaag toch echt boodschappen gedaan moesten worden. Das gelukkig weer binnen, maar was ik ook nog eens vergeten dat we vanavond een verjaardag hebben. Maar ff zien hoe lang ik het volhoud...
Oh oh oh ciara, wat hou jij het weer spannend Hebben we echt het mooiste huis van de hele rij? Ik vind juist met dat hout heel erg leuk hihi Het zijn ook ontzettende leuke en zeer sfeervolle huizen! De buurt heeft inderdaad wel een opknapbeurt nodig maar dat gaat zeker gebeuren. En anders ben je zo in het centrum. Wel lekker gratis parkeren...bij mij waar ik nu woon betaal je 5 euro per uur daarom hebben wij mijn auto voor mijn lief zn kantoor staan in Noord. Wel een goed plan over een cafeetje. Ik heb toevallig mijn cafebedrijf papieren op zak dusse wie weet haha Wat grappig dat jij ook zo klein bent hihi Ons meisje krijgt volgens dr. P dus ook lange benen met een klein koppie. Ik begin het nu wel eng te vinden hoor Ik weet dat je bruin haar hebt maar wat voor kleur ogen heb jij?? Toch niet blauw/groenig hè Ik ben erg benieuwd naar jullie besluit. cadeautje voor zusje is geslaagd! Meteen de eerste winkel haha Moet me gauw omkleden. Heb vanavond een etentje in Delft bij mijn stiefpapa. Mijn stiefpaps is (tennis) fotograaf en wil graag van mij een mooie fotoreportage maken over een paar weekjes, LEUK!!
Nou Suus, je vakantie klinkt heerlijk! Goed verkleurd ook? En jullie katje........wat een schatje......so cute! Bleven ze maar erg lang zo klein, vind ik altijd erg schattig. Nou, nightelf balen dat je relaxdag wat tegenvalt. Hopelijk valt de verjaardag vanavond mee. Waterlelie, eet ze voor straks, klinkt gezellig! deesjuh, oh leuk jullie box! Foto? Jewel, verder alles okay met je? Sooner, hoe is het nu met je misselijkheid e.d.? Nog aan het afnemen? @alle meiden, nog plannen voor het weekend staan? Hier vandaag mijn manager gesproken en we hebben komende week eens een gespekje samen en dan ook waars de inzet van de Arbo daarbij. Mijn werk is dusdanig zwaar met hoge werkdruk en flink stress gevoelig dat het mijn manager ook wel beter leek als ik b.v. voor de helft minder zou gaan werken...... Klinkt wel gek want ben altijd van de harde werk geweest maar denk dat wel zoveel beter zou zijn. Ben benieuwd....... liefs
Goed idee hoor Esser, kijk maar 'ns wat de mogelijkheden zijn. Ik ben vandaag weer ff heel misselijk geweest, maar over het algemeen gaat het echt de goede kant op. Ik wil ook eigenlijk heel graag nu een poosje slapen, maar als ik nu (met net het eten op) ga liggen, dan komt het denk ik niet goed. hee deesjuhh, ik laat de thee ook al weken staan hoor, terwijl ik normaal een vreselijke theeleut ben!
Nou daar kom ik dan, heel voorzichtig mezelf aanmelden. We zijn zwanger!!! Allemaal nog heel eng, pril, maar zo ontzettend gelukkig. Vandaag hebben we de 2e bloedtest gehad en het HCG was onder de 50 naar boven de 280 gegaan, dus zwanger.... Ik heb al een tijdje meegelezen met jullie (je weet maar nooit hè) Fijn dat het bij iedereen zo goed gaat.... XX
Zoe, jij zat toen toch ook in februari in het ICSI-topic? Toen niet gelukt maar nu wel dus met je cryo!! Gefeliciteerd en op naar de 12 wkn grens (gaat sneller dan je denkt) Op de rest reageer ik strax wel ff, zijn nu eten aan het koken (heb nog wat leuke Ivo-dierenartsverhalen) Oh ja, Sooner, bij ons mogen de katten na 11-en 's avonds sowieso niet meer de deur uit dus nix strengs aan hoor!
hai dames, @zoe1976, gefeliciteerd meis!!!! en welkom hiero.... hebben jullie toen ook zo een hoofdpijn gehad? had twee dagen echt een koppijn niet normaal gewoon.. of ik flink aan het feesten bent geweest met veel drank op (en drink niet eens) ja denk toch dat ik de thee eens laat staan. vond het wel erg lekker aangezien ik koffie al vanaf het begin nie tmeer kon verdragen ben ik overgegaan op de thee. maar ja als dat de oorzaak is van het ziek zijn dan ben ik daar gauw vanaf gestapt. zal eens kijken of ik er fotoos op kan zetten van de box dan en vanmezelf de buik dan en als het kamertje binnen is en ingericht is dan ook. zie allemaal die mooie buiken en mooie kamertjes. vanmiddag verf gehaald (me mannetje dan) voor de muur aan 1 kant en dan schilderen maar!!! nog mooie gordijntjes gaan zoeken en dan mag het kamertje voor mij part komen na bijna 9 weken. was een levertijd van 12 weken goeie dag zeg. duurt wel erg lang nu. was dat bij jullie ook? @susan hoe is het met de kleine ivo? alles goed gegaan bij die da? zag dat je een heel verhaal had hiihihihh?
ik zag nog een leuke site met verschillende thema's zoals woezel en pip. www.badbed.nl kijk maar eens echt leuk
Zoe, ook jij van harte welkom hier! Proficiat! Zo fijn om ineens weer een 'bups' nieuwe meiden te zien! liefs
Lelie, je bent echt van alle markten thuis he!! Tda-ass, massagesalon, papieren voor cafe... Heb je nog meer in de aanbieding (behalve de beste baan in de wereld: mama zijn ) Ciara, dat zou wel echt heel grappig zijn hoor als jullie echt buren zouden worden! Dit weekend maar even goed over nadenken. Vaak worden die nieuwe wijken, zeker in deze omgeving, uiteindelijk echt goed bereikbaar gemaakt hoor dus ik zou me daar geen zorgen over maken. Nightelf, hoop dat je de verjaardag hebt overleefd. Het klonk nl wel als een erg vermoeiend dagje gisteren... Deesjuhh, miss idd die thee maar ns laten staan als je je daardoor zo beroerd voelt Enne, wij willen die foto's idd wel ff zien als alles eindelijk binnen is Bij de DA ging alles goed. Alle medewerkers waren natuurlijk dolenthousiast en onze kleine kerel liep daar lekker vrolijk los rond, langs de computers etc. De assistente had nog de vertegenwoordiger van Hills op bezoek gehad en toen hadden ze het over Jari... Hij vond dat ook zo'n tragisch verhaal dat ook hij vond dat ze er iets mee moesten doen. Nu komt Jari's verhaal op de website (van Hills of DA, dat weet ik dus niet); dat hij zo dik was, enorm is afgevallen waardoor hij actiever werd en naar buiten ging en dat toen het noodlot gebeurde en hij werd aangereden. Ik zal ns in de gaten houden als het verhaal erop staat. dan kan ik de link ff doorsturen naar jullie. Daarna natuurlijk de algehele check-up van de kleine man. Alles was helemaal goed, 2 balletjes (altijd fijn) en verder ook geen problemen. Toen moest hij natuurlijk zn 1e prikje... DA zei dat hij vast wel even zou krijsen maar wat gebeurde er: hij gaf geen kik!!! Ze was zelf ook enorm verbaasd! hahaha En toen, zo lief, liep hij naar me toe, keek me aan, mauwde, begon te klimmen op mn buik en toen moest ik m dus vasthouden, thv mn borsten (ligt kennelijk lekker ) en viel hij in slaap. Ahhhhhhhhhhh, te schattig toch!! (daarna nog even kort op bezoek geweest bij mn schoonmoeder met de kleine man en ook daar stal hij nog even de show ) Ook nog vanmiddag de box opgehaald en die gaan we nu in elkaar zetten dussssss, ik spreek jullie ltr!! (heb trouwens nog wat foto's van Ivo gemaakt, zet ik nog wel ff in een berichtje, morgen ofzo) Liefs Suus
@susan, gelukkigdat het goed was met je kleine man dat hij gezond verklaart is. lekker van hem gbaan genieten. en zo te lezen heeft hij zijn plekje gevonden bij je hahahhahaha heerlijk zo een buik denkt tie hoog en droog en warm.
Daaaag, FF kort...zo lekker naar bedje toe. @Zoe: Van harte gefeliciteerd!! Wat ontzettend spannend, de eerste weken kruipen voorbij maar voordat je het weet ben je al over de helft. Op naar je eerste echo. @Esser: Wat fijn dat er een gesprek voor je geregeld wordt. Wat doe je eigenlijk voor werk? @Suus: Oooohhh, wat een lief poesje...zie je wel...je bent al mamma @lelie: Jij bent idd een spreekwoordelijke duizendpoot, van alle markten thuis. We zijn nog steeds erg positief over het huis dus de kans dat we buren worden is erg groot . Mijn ogen zijn groen/grijs dus ook dat komt weer in de buurt ...wel ben je 7 jaar jonger dan ik.........anders was je wellicht mijn lost twin . Oh ja....ben vanavond naar de meest domme film allertijde geweest..BRUNO...echt te erg!!!!! Trusten allemaal X Ciara
Goede nacht dames, wij zijn net thuis. We hebben heerlijk gegeten bij de Italiaan. Ook weet ik wanneer ik mag komen voor de fotoreportage! 4 september. Ben benieuwd wat hij er van gaat maken. Ik hou best van zwart/wit. Nu lekker zo slapen, ben kapoetos Zoe, welkom hier!!! En gefeliciteerd met je positieve test meid. Zoals de anderen ook hebben gezegd, de tijd vliegt voorbij Suus, bravo, Ivo is door de apk-keuring heen!! Wat ontzettend lief dat ie zo aanhankelijk is.. Ik ben inderdaad van alle markten thuis...als ik toch door mag gaan Ik speel lang piano en componeer ook zelf liedjes. Goed hè van Lelie Ciaraaaa, (my lost twin) Jaaaaa, ik weet het..ik ben nog maar een guppie Maar hoe lang hebben jullie bedenktijd gekregen? Wij moesten het al snel doorgeven.. We hopen as. maandag iets van de bank te horen. Vind dat we nu wel genoeg in de spanning hebben gezeten8) Ik ga maar eens naar dromenland.
nou ik zit sind gisteren toch weer behoorlijk in angst, heb dus weer bruin/bloed verlies. gisteren met ziekenhuis gebeld voor een bloedtest, maar mag niet komen. gisteravond heeft mijn vriendin toch ziekenhuis gebeld en mochten we komen voor echo. m'n baarmoedermond was doorbloed, was wel gesloten. en op de echo was een zwangerschaps rind te zien. het zegt niks, maar maak me nu toch wel weer ernstige zorgen iemand hier ook meegemaakt??
Oh Lisa, nee toch meid.........Daar krijg je idd weer helemaal de bibbers en grote onzekerheid van Heb je ook krampen e.d.? Of verder geen gekke gevoel? Volgens mij was het sloppyslayer die (na IVF) zwanger is geraakt en tot heel erg veel weken in haar zwangerschap met bruin/bloedverlies te kampen had. Weet niet of Enise dit niet ook had gehad? Ik weet dat er i.i.g een aantal meiden hier op 't forum zijn. Lisa, het is super slopend maar probeer vast te houden aan positieve gedachten. Ik heb met ong. 8 weken bruinverlies gehad en werkelijk, schrok me de t*ring....... liefs
Lisa ik had het ook alleen niet zo vroeg in de zwangerschap pas vanaf 8 weken ong. en meende enise ook zoiets maar dat kan zei je wel vertellen. Bij d eoktober mamas zijn dr genoeg meiden die wat rose verlies hadden. Ik weet het is moeilijk maar afwachten meid met dit termijn is er helaas weinig te zeggen.