Goeiemorgen meiden, Dank voor jullie lieve berichtjes... @Stef: Wat een goed nieuws! En nu genieten! Even een enorm ego berichtje, sorry hiervoor. Ik heb vanochtend mijn eerste echo gehad. Had de hele nacht verschrikkelijke nachtmerries en vanaf 05:00 klaarwakker maar om 11:00 was het dan zo ver.. Was uiteraard doodzenuwachtig nadat het hartje vorige zwangerschap niet meer klopte bij de 1e echo, grapte nog tegen de gyn dat hij geen 1 aprilgrapjes mocht uithalen over 5-lingen of erger geen vruchtje. Maar goed, het vruchtje was in eerste instantie niet te vinden, ik ging door de grond......maar die kleine wup bleek zich lekker tegen mijn baarmoederwand genesteld te hebben en toen zagen we ook het hartje kloppen. Het vruchtje was moeilijk zichtbaar maar het hartje klopte duidelijk, het was volgens de gyn allemaal prima en het lag alleen maar aan de ligging dat het niet zo makkelijk te zien is. Meiden, wat een opluchting Ben zooooo blij! Op naar 10 april, dan mag ik voor de volgende echo (mocht eigenlijk pas vanaf 15 april maar die week hadden ze geen plek ) Ik blijf voor iedereen hier duimen op goed nieuws en op prachtige eerste en vervolgecho's! x Ciara
ik ben blijer dan ooit Ons kindje is ontzettend bewegelijk en zwaaide en duimde! Hij/zij heeft wel elke hoek van mijn baarmoeder gehad, zo druk was ie Ik en mijn moeder schoten helemaal vol. Wat was het prachtig en ook zo duidelijk! Ik heb weer foto's meegekregen dus die zet ik er wel op vanaaf. Het grappige was dat na de meting van het kindje 11 weken er op stond en niet 10 weken en 5 dagen haha Lekker groot dus Nu kan ik eindelijk genieten van mijn zwangerschap! Heb het op hyves ook al geschreven bij WWW hihi Ik ben benieuwd naar de reacties. iedereen heeft ook zo lang met ons meegeleefd. Caira: heerlijk gevoel is dat he...een mooi kloppend hartje Ik ben heel blij voor je! Ik ga gauw verder met liggen...was kapot van de stress! Liefs, lelie
Lelie, Wat Super! Gauw die foto (en van je buik!) plaatsen, we willen het wupje zien! PB je me nog even je webadres voor de massages? (en je hyves Geniet er van! (dat ga ik vanaf nu ook iets meer doen ) X Ciara
Ciara, wat geweldig meid! Kan niet wachten dat wij onze eerste echo hebben! Lekker genieten meid het is je gegunt! Liefs Stefanie
Wat fijn dat jullie echo's er goed uitzagen. het lijkt me zo geweldig nieuws als je een hartje ziet kloppen. Ik moet nog anderhalve week wachten. Mn moeder en zus gaan mee want mn vriend is op reis. Groetjes
He meiden, hoe gaat het hier? Genieten jullie ook zo van het mooie weer? Of moeten jullie werken? Ik ben net terug van Maastricht. Het was er heerlijk. Lekker geshopt en gegeten op het terras 8) Hotel was ook prima te doen, ik heb super geslapen. Wordt eens tijd voor een nieuw bed Ik zit nog steeds zo na te genieten van de echo Ik heb nu al zo'n zin in volgende week donderdag hehe Ik heb met vriend afgesproken dat we nog vòòr de 20 weken echo eentje laten doen bij zo'n echo centrum. We willen zo graag weten wat het wordt EN we willen heel graag zoveel mogelijk dvd films van ons ukkepuk Nou meisjes...ik ga weer lekker de zon in 8) Ben benieuwd hoe het met jullie gaat... Liefs, Lelie
Hoi meiden, Ik wil graag bij jullie komen zitten. Ik heb nu drie avonden achter elkaar positief getest en ik begin het te geloven. Ik ben zwanger Het was onze 6e iui en de laatste voordat we aan ivf zouden beginnen. Ik was daar al helemaal aan bezig en had geen moment het idee dat ik zwanger was. Ik ging dinsdagavond een test doen omdat ik al voelde dat de ongi er aan kwam en ik drie drukke dagen voor de boeg had en ik geen verrassing wilde onderweg in de vorm van een plotselinge ongi. Dus meer een formaliteitje. We waren bijna verbijsterd toen er zwanger in het schermpje kwam. En woensdag weer en donderdag weer. Nog steeds zijn we een soort van blij verdoofd. Herkennen jullie dat? Ik dacht dat volledige euforie zou losbranden, maar we zijn helemaal verdwaasd. Wel heerlijk. Het is nog heel vroeg, nog maar 4 weken, dus de spannende weken komen nog. Hadden jullie in de 4e week ook spanning in de spieren van de onderbuik en lage onderrugpijn? Of nog andere verschijnselen? @waterlelie, leuk dat ik hier weer bij je kan komen zitten!!! @houda, jij loopt toch ook in het meander? P.s. alle berichten van deze week zijn door een foutje bij de systeembeheerder gewist. Staat bovenaan een bericht van.
Sooner welkom! Gefeliciteerd meid! Toen wij positief getest hadden waren we ook super verbaasd. Geloofde mijn ogen niet en begon zelfs aan die test te twijfelen. Zo erg dus haha.. maar echt geweldig, net voor IVF is het met IUI gewoon gelukt! Hoop dat alles goed gaat en geniet er lekker van. Wat je klachten betreft, ik heb het ook gehad. Vooral veel buikpijn, kwam er pas na weken achter dat het door mijn darmen kwam. Gebruik nu medicijnen en gaat veel beter.. en nu begint de misselijkheid hihi Dames, Hoe is het met jullie? Er waren veel berichten geschreven, maar helaas is alles weg.. we moeten dus opnieuw elkaar updaten hihi Vandaag ben ik 9 weken, echt super! Krijg alleen mijn banner er niet op, echt irri.. maar gaat vast goedkomen..
Sooner, wow! Gefeliciteerd meid! Probeer het maar lekker tot je door te laten dringen en ervan te genieten... Ciara, al terug van de echo?
lieve sooner, wat fijn dat het bij jou ook is gelukt!!! Ik kan me nog goed herinneren dat wij vaak samen op het bankje zaten... Gelukkig is het gelukt met IUI!!!! Hier alles goed! Gisteren nekplooimeting gehad en dat was netjes. 1 mm was het... nou en dat is helemaal fantastisch. Ik heb ook 6 buizen bloed moeten afgeven blehhh Al met al gaat het dus zn gangetje. De 3 maanden zijn voorbij en hoplijk krijg ik meer energie want moe zijn is echt geen pretje. Hoe gaat het met jullie en de echo's??? Suus, had jij niet gisteren eentje??? Geniet van het mooie weer vandaag. Ik zit helaas binnen, bah! Liefs, Lelie
Lelie, ik zit ook binnen dus we kunnen elkaar een hand geven. Had gisteren idd een echo en had hier een verhaaltje neergezet en de foto's in mn album maar ja, nu is alles dus weg. Even kort dus maar, echo was perfect! Een mooi duidelijk kloppend hartje Wat een speciaal gevoel is dat zeg! Onbeschrijvelijk! Wat een goede nekplooimeting! Jullie laten alleen deze onderzoeken doen?? IK ga snel weer verder want volgens mij is de volgende er al wel (maar wel zeker 15min te laat). Ik ga ff kijken...
WHAAAAHAAAAHAA fijn he Suus een kloppend hartje horen Het is echt iets heel bijzonder. Ik kijk nu al uit naar de volgende echo op 7 mei hihi Nee, dit is de enige test wat we laten doen. Definitieve uitslag krijg ik volgende week thuisgestuurd. Maar als ik de arts mag geloven is alles goed. Was inderdaad heel naar om de hele dag binnen te zijn haha Gelukkig had de laatste patient geen echte "pijnklacht" dus ik kon meteen alles opruimen en naar huis jeahh Fijne paasweekend!!! Lelie
Heeej Enise, je bent hier ook! Wat leuk. Ik ben zo blij dat ik hier nu ook ben. Het voelt alsof ik promotie heb gemaakt
hallo dames.... ik ga me hier ook maar melden dan hahahha ik heb vanaf woensdag positieve testen die met de dag duidelijker werden en vandaag een positieve digitale van clearblue.. ik vind het nog allemaal heel spannend.. zit nog voor mijn nod eigenlijk...maar een oplopend streepje dat moet toch goed zijn he... ik hoop dat de weken een beetje voorbij willen vliegen want ik vind die eerste weken zo spannend... ik hoop nog lang mee te mogen kletsen hier...