Pekske, gefeliciteerd en welkom hier!! Kwam je naam vaak tegen bij het wachtbankje topic dus super dat ik je eindelijk hier zie!! Ook al is het nog heel vroeg, probeer er maar voorzichtig van te genieten Sooner, je hebt idd promotie gemaakt hoor, hahahaha. Helemaal super toch!!
haha, ik heb er ook heel hard voor 'gewerkt' toch, Susan?! Hee pekske, ik ga het ook morgen vertellen aan ouders/schoonouders hoor. Ze weten precies wanneer ik de iui heb gehad en ik heb vrijdag al straal gelogen toen mijn moeder expliciet naar de uitslag vroeg. En dat ga ik niet nog weken volhouden.
nee precies, dat was hier dus ook het geval.. nu heb ik dan wel eerder positief getest. maar als je zo lang al wacht...hou dan maar es je mond hahahhahahh.. mijn borsten worden niet echt pijnlijk..heb jij dat wel... ik was om 6 uur al wakker...misselijkmakend gevoel in mijn maag en zo nerveus pffffffff zou willen dat ik een paar weken verder was....
Sooner, je/jullie hebt/hebben er zeker keihard voor gewerkt dus meer dan verdiend!! Ik kan me zo goed voorstellen dat je je mond niet kan houden... Ik kon dat dus ook absoluut niet en bijna al onze vrienden weten het nu. Ook mijn ouders, die voor het eerst opa en oma worden, zijn door het dolle heen. Mijn vader zei vorige week tegen mn moeder voordat ze visite krgen dat ze nix zouden zeggen, maar wat denken jullie...toen de visite er eenmaal was, kon hij toch echt zijn mond niet houden! Helemaal leuk toch? Jullie ouders/schoonouders zullen ook wel 1000 gaten in de lucht springen!! Pekske, ken het gevoel dat je weken verder wil zijn en geloof mij maar, het gaat echt sneller dan je denkt hoor! Aangezien wij allemaal in de MMM zitten, krijgen we gelukkig ook sneller de 1e echo. Normaal is dat pas rond 8-10 wkn bij een VK, nu is dat dus echt eerder. Heb je daar al iets over gehoord?? Hier vannacht wakker geworden (moest weer ns plassen) met onwijze zin in (mini)pizza. Manlief wilde m alleen niet in de oven zetten; vreemd om 04.30 uur 's nachts, hahaha. Zit er dus nu lekker op te wachten Kan niet wachten om m te eten!! Ben wel bang dat ik moddervet ga worden tijdens deze zwangerschap want ik geef toe aan elke hongerbui... Meiden, tot ltr he!!
Gefeliciteerd en welkom Sooner en Pekske!! Het wordt nog gezellig druk hier. Ff een leuk berichtje, mn zusje is gisteren bevallen van een gezonde dochter, Julia. Zo'n mooi meisje! Het zijn tot nu toe alleen nog maar meisjes van beide kanten in de familie, dus ben benieuwd of mn man en ik er verandering in brengen.
@nightelf, gefeliciteerd! wat leuk. Je hebt haar ook gelijk al gezien, dus. Wat een lieve naam zeg. Wil je zelf ook vooraf al weten of het een meisje of een jongen wordt? Of laat je je over 198 dagen verrassen? @pekske, nee sinds 2 dagen zijn mijn borsten weer helemaal rustig en zacht. Maar wel HUGE! Echt enormous zijn ze. Volgens mij kan iedereen daar al aan zien wat er aan de hand is. Daarvoor dus de afgelopen week waren ze heel pijnlijk, maar dat had ik elke keer na de pregnyl. Enne grappig dat jij ook zo vroeg wakker was, ik ook helemaal nerveus en onrustig, tegelijkertijd vreselijk happy, dus al om half zeven wakker. Waar slaat dat op he?! haha, normaal ben ik er niet uit te krijgen. @susan; echt raar dat je lievie niet even die pizza in de oven wilden gooien voor je. . Mijn vriend vroeg zich deze week al af of hij nou elke keer 's nachts naar de snackbar moet voor ijs voor mij. Ik heb 'm natuurlijk direct duidelijk gemaakt dat hij daar wel op kan rekenen. Mijn schoonmoeder gaat morgen mee naar mijn ouders. Dat is de eerste keer, dat zouden we al een jaar doen, maar kwam er steeds niet van. Nu doen we net alsof we ons verveelden tijdens Pasen en dat we daarom maar ff naar ze toe wilden gaan (ze wonen anderhalf uur rijden van ons vandaan) en omdat schoonmoeder sneu was dat ze dan alleen zou zijn, moest die ook maar mee. Een heel verhaal hebben we er van gemaakt. Alledrie hebben ze echt geen idee dat we dit bekokstoofd hebben. Oh morgen rond 11.00 kunnen we het er eindelijk uitflappen. HEERLIJK. Nou maar hopen dat hij/zij wel blijft zitten tot in december.
@Sooner: dankjewel!! Ik werk in het ziekenhuis waar mn zusje is bevallen, mocht dus gelijk ff komen kijken, lekker handig. Wij willen heel graag weten wat het wordt (vooral mn man is erg nieuwsgierig), kan niet nog 198 dagen wachten haha. Veel plezier morgen met vertellen
hallo meiden... dat ijsjes gedoe s`nachts enz kijk ik al naar uit hahahaha ik heb altijd op mijn snoepen gelet en nu mag ik wat meer van mezelf he.... oww sooner over die boobs he... ik had daarstraks de gyn uit dusseldorf aan de lijn en als je pregnyll 5000ie spuit dan heb je in je bloed tussen de 1000 en 2000 hcg. dus eer we zo ver zijn dan zullen die zere boobies vanzelf komen...hahahahah blijf het spannend vinden hoor.. woensdag bloed prikken op hcg en progesteron...
Daaag meiden, Tis een heel druk Paasweekend dus ik kom er maar niet aan toe even gezellig bij te lezen en mijn verhaal te doen. Effe heel kort dus..... @Petske: Jij heel erg gefeliciteerd!!!!!!!!!! Wat een goed nieuws!!! Ik heb je vorig jaar ook al gevolgd en nu zitten we samen op t bankje, ga heel erg van dit goede nieuws genieten. Ik hoop dat je woensdag een mooie HCG stijging hebt. Wij hebben vrijdag een prachtige echo gehad. Hartje klopte stevig en de frummel was 1,53 cm wat mooi overeen kwam met de zwangerschapsduur. Ik was heel erg opgelucht en ga vanaf nu alleen nog maar genieten en mijn continue reserves achterwege laten. Mijn buik is overigens al zo opgezet dat het niet meer te verbergen valt, leve de A-lijn jurkjes! Meiden, geniet allemaal van het mooie paasweer!!! Tot gauw spreeks!! x Ciara
fijn ciara dat je een mooie echo achter de rug hebt... lekker genieten nu.... het is mooi weer dus lekker genieten van het paasweekend en de hcg hormoontjes hahahhaha
Ciara, heerlijk meid je echo. Het is zo je gegund... Idd maar lekker genieten want het klinkt allemaal erg goed! Hier helaas wat buikpijn, harde buik zeg maar, dus zit al op de wc maar ja, stoelgang gaat wat lastiger he, nu je zwanger bent Denk nl wel dat het zou helpen maar er wil echt nog nix uit... Manlief zet nu een glaasje warme melk voor me op; hopelijk helpt dat! En, misschien toch iets teveel gegeten vanavond?? Hopelijk komt er toch snel iets uit... (sorry voor het ietwat vieze praatje )
Suus, weet je wat helpt gebroken lijnzaad!!! Die kan je kopen bij oa De Tuinen. Doe je 2 goede schepjes in je yoghurt en eten maar. Het helpt echt!!!!! Ik heb nu geen last meer van lego blokjes hahaha Ciara, wat fijn van je echo!!! vanaf nu genieten he en niet meer piekeren Pekske, jij ook van harte met je zwangerschap!!! Jij hebt al zo veel dingen meegemaakt. Dit is een ware verassing. Ik heb voor het eerst uitgeslapen! Ben net 2 uurtjes wakker. Gaan jullie nog gezellige dingen doen vandaag? Ik niet speciaals, beetje fietsen denk ik. Morgen een Paasbrunch bij mijn moeder. Verder gaat het wel 's avonds beetje buikpijn/kramp alsof het brand van binnen en nog steeds last van moe zijn. Ik hoop echt dat het in de loop van de week beter gaat worden ( ik zit tenslotte in het 2e trimester!) Nou meiden, ik ga weer verder.. Liefs, Lelie
Hoi, ik ga me bijna verheugen op de legoblokjes, haha. Ciara wat fijn van je echo! Ik kan me er ook al zo op verheugen. Ik snap wat je bedoelt over je reserves. Ik geloof het ook pas echt als ik het zelf met eigen ogen gezien heb. Geniet er lekker van he! Gisteren hebben we het aan alle (schoon)ouders verteld. Dat was echt leuk. Dat maakt het al wat echter. Mijn vader moest echt een brok wegslikken. Heel ontroerend. Nu lekker luieren de hele dag. Ik heb net een kwarktaart gemaakt, die staat te stijven in de koelkast. Mijn vriendje en ik zitten te lezen op bank. En elk uur hebben we wel een ander grapje bedacht over onze zwangerschap. Begin wat misselijk te worden, en heb een hongergevoel. Dan is het het beste dat ik kleine hapjes gedurende de hele dag eet, toch?
Nou dames ik ben van het verlengde wachtbankje afgedondert. Veeg mij maar op. Bij de echo afgelopen donderdag was geen hartje meer te zien. Het vruchtzakje groeide gewoon door. Bij 6 weken was het gestopt. Ik was nu 8 weken. Ik krijg een miskraam maar mn lichaam stoot het maar niet af. Donderdag moet ik terug en dan wordt het curretage. Ik vraag me af of het ooit goed komt. Een gelukte ivf is tenslotte zo'n geluk hebben. Wordt ik ooit weer zwanger? Hebben meer dames een miskraam na ivf gehad? Ik heb er weinig vetrouwen meer in in ieder geval. Thanx.
Wat een vreselijk bericht, Herma! Heel veel sterkte de komende tijd. Volgens mij is dit de nachtmerrie alles nachtmerries, wanneer er een echo gemaakt wordt en er blijkt niets meer te zien te zijn.