Zoe: enenenen? (lekker nieuwsgierig al die dames hier) Susan: mannetje weer tevreden! Goed gedaan. Hier komt er weinig van, de mijne vindt het eigenlijk maar een raar idee en ik heb toch eigenlijk ook wel erg veel last van mn bekken. Gelukkig zijn er ook nog andere manieren.... Ciara: op een krukje staan is niet meer zo verstandig (ik doe het ook nog hoor). Goed dat jullie eindelijk met de badkamer bezig zijn, baddert toch wat fijner dan in die cementrommel. Esser: joepie, 20 weken!! Gefeliciteerd! Caruli: flink aan het shoppen geweest zo te lezen. Leuk! Succes morgen bij de gyn. Jewel: lekker he, die roze/blauwe wolk. En ook al flink aan het zoeken naar een babykamer etc. Marktplaats dus maar goed in de gaten houden, dat verandert echt per dag. Sooner: ik heb echt wat aan die tips, heb al 2 nachten geen last gehad. Heb nu mn hoofdeinde een flink stuk omhoog gezet en eet 's avonds na 8 uur niks meer. En het helpt, heerlijk! Vandaag mn eerste werkdag weer gehad, viel eigenlijk best wel tegen. Maar kan gelukkig ook al aftellen.
Nightelf, wat goed dat die tips helpen! Lijkt me een stuk prettiger nu voor je. En idd, klussen kan ook op andere manieren Oh, kan nu richting huis gaan vanaf werk dus dan ga ik thuis wel verder met mn verhaaltje (was pas net begonnen zoals jullie zien ).
Ben emo nu Mijn appartement staat morgen te koop! Ik heb het er echt moeilijk mee. Ik woon er al zo lang, sinds mijn 20e. Het is echt mijn huisje. Ik vind het heel lastig om afstand van te nemen ook omdat de locatie fantastisch is...zoiets krijg ik nooit meer terug...ik ben er serieus kapot van Nu komt het allemaal zo dichtbij. Een gloednieuw leven, we belanden in een heel nieuw fase...pfff Ik hoop dat ik straks tijdens zwangerschapsyoga mijn frustraties er uit kan gooien. snik snik
Oh Lelie, kan me voorstellen dat je heel erg verdrietig bent. Die plek heeft natuurlijk veel emotionele waarde. Gelukkig heb je ook een mooi vooruitzicht, een mooi, nieuw huis waar je lekker met zn drietjes in kunt wonen.
Oh Lelie, dat is inderdaad heel raar en naar. Toch een soort afscheid nemen van je 'jeugd' ook nog eens. Maar precies als nightelf zegt, gelukkig is er ook wat leuks aan de horizon. Nightelf, wat lekker dat het helpt, kan ik ook eindelijk eens wat met mijn praktijk-kennis haha.
He Meiden, @Linda: Voor jou ook spannend meid, nog een paar daagjes aftellen geblazen! @Zoe: En??? Hoe is het gegaan? @Nightelf: Nog een paar weekjes volhouden he! Kan je ivm je bekken niet wat extra % in de ziektewet? @Danjo: leuk he dat turen op marktplaats! Bij de Ikea hebben ze ook heel veel leuks voor weinig geld. @Sooner: Zo'n box wil ik ook! Wat fijn dat je weer een goeie dag hebt vandaag!!! Die moet je niet verspillen met stofzuigen hoor......kan je beter nog wat leuks met je mannetje gaan doen @Caruli: Veel succes & plezier morgen bij de VK! @Lelie: Ach lieverd, ik kan me je gevoel heel erg goed voorstellen. Je woont daar ook op een prachtige plek! Maar wat zul je strx genieten van je kleine meisje en de ruimte die je hebt en 's zomers lekker in je tuin aan het water. Je sluit en fase af maar je krijgt er ook weer heel veel voor terug. Het hangt kennelijk in de lucht....had net ook een enorme huilbui. Heb tot laat doorgewerkt omdat ik morgen iets eerder weg moet omdat de makelaar komt. Door de regen naar huis gefietst, gauw alle was binnen gehaald en toen zag ik dat alle losse plantenbakken van de gezamelijke binnentuin onder het afdak waren geplaatst. (dus geen water!) Nu ben ik daar verantwoordelijk voor (tuincommissie!) en kon ik weer met grote zware gieters in de weer. Met mn dikke buik zwikte ik vervolgens door mn enkel die ik gisteren al bezeerd had...kortom...janken geblazen ...en daarna mn eigen potje nog koken omdat ik door de week alleen thuis ben....... Sorry voor mijn geklaag..........maar heb het voor vandaag ff gehad. Misschien maar ff internetshoppen om het humeur op te vijzelen Fijne avond allemaal!!! XX Ciara
Ciara meid, het zit ook niet mee he. Kan me voorstellen dat je het eruit moest gooien. Vanavond dus rustig aan verder he en (internet)shoppen helpt altijd! Ga je nu niet meer op krukjes etc staan?? Sooner, wat fijn dat je weer een goede dag had! Ben het helemaal eens met Ciara... Niet stofzuigen dan he!! Lekker genieten met je mannetje (of was hij op werk?). Lelie, ik herken je gevoel. Had het ook toen ik mijn app verkocht; mijn zelf gekochte en bij elkaar verdiende app (en ik had er maar 2 jr in gewoond)!! Probeer idd te bedenken dat jullie nu naar de volgende fase in je leven gaan en dat het voor jullie kleine veel leuker is om een eigen kamertje te hebben en een tuin om in te spelen. Hopelijk doet dat je weer glimlachen! Jewel, lekker aan de shop zo te horen! Leuk is dat he!!! Oh enne, wij zijn redelijk uitgeshopt hoor inmiddels volgens mij. Ga nu vnl dingetjes op mn babyverlanglijstje zetten Iig qua speeltjes, knuffeltjes etc. Wil nog wel 1 setje kleding 50/56 kopen Vandaag trouwens een lange dag gehad. Van 9 tot half 5 met patienten en maar 30min pauze... Ging pas weg uit de praktijk om half 6 met een pijnlijke rug helaas. Ik doe uiteraard de hele avond nix en ga zo maar lekker mn Twix icecream pakken (nieuwste verslaving ). Ik zal ns kijken of ik Zoe kan vinden op het forum. Miss heeft ze al ergens anders gepost... Liefs Suus
Suuuuusss, ik doe met je mee maar dan met een Mars-ijsje Jij ook rustig aan he.....zijn we alle2 niet zo goed in he Zit je ook lekker voor Private Practice? XX
Hehe Ciara, nee idd, we nemen wrs beiden teveel hooi op ons vork Enne Mars-icecream ook jammie!! (tip: volgens mij zijn ze vanaf morgen in de aanbieding bij de Makro ) Ook ik kijk Private Practice (nu pauze)... Zoe, heeft geen berichten gepost sinds haar laatste hier dus helaas nog geen nieuws dus. We zullen nog even geduld moeten hebben...
jammie....een dubbele aflevering zelfs.....ik ga lekker de 2e helft in bedje kijken.........hmmmm ijsje, Net 5 en lief telefoontje van vriendje dat maakt weer een hoop goed. Trusten allemaal voor strx! XX
Ciara en Suus hebben de ijsjes gesmaakt? Hier ook altijd lekkere trek in iets zoets! Ciara, waarom komt de makelaar weer dan? Laat je het door een andere kerel taxeren?? Net 1e les zwangerschapsyoga gehad. Iedereen is ongeveer rond dezelfde tijd uitgerekend. Best grappig om al die verschillende buikjes te zien. De ene is groter als de ander hihi Ik heb er dus geen spijt van dat ik me heb aangemeld voor deze cursus. Ik merk dat ik dit nodig heb...mijn lijf is zo stijf als een plank!!! Ben nog steeds niet bijgekomen van mijn verdriet. Het moet er nog uit. Morgen ben ik vrij en ik denk dat ik een potje ga janken ofzo. Ciara..je weet mijn adres toch? , kan je mijn huisje zien op makelaarsland Tjuuuuusss
Lelie, ik wil ook wel je huisje zien. Stuur je me ff een pb? Hier gaan we langzamerhand richting bedje toe. Had trouwens voor morgenochtend bijna een kerel met griep laten komen. Helemaal niet over nagedacht dat dat wrs niet zo verstandig is, nu ik zwanger ben... hahaha. Net maar even gemaild nog om de afspraak te cancellen. Slaap ze iedereen! Liefs Suus PS. Fijn dat de zwangerschapsyoga goed is bevallen Lelie! En een potje janken lucht vaak enorm op.
Nou Lelie, ik zal wel blind zijn (of niet zo bekend met hyves) maar zie nergens aangeboden staan!! Doe deze dombo dus maar een simpel pb'tje
Goedemorgen, Even een hele snelle reactie, zit op mijn werk, dus het kan niet te uitgebreid.... De echo was goed, we hebben een mooi knipperend stipje gezien. Verder was er eigenlijk weinig van te maken...maar dat is ook wel logisch met 7 weken... We zijn zo opgelucht deze echo goed was, heerlijk!! Over 2 weken mogen weer kijken naar ons wondertje, en daarna mag ik de afdeling verlaten en door naar verloskunde, echt super leuk... Nogmaals, sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar ik heb niet de tijd om alles te lezen... Tot snel XXX
zoe: gefeliciteerd met de goede echo meid jewel & sooner: ja het zal nog wel even duren voordat de kamer komt van casey de zolder moet eerst nog verbouwt worden, dan geschilderd, nieuwe vloerbedekking en pas als dat klaar is gaat casey naar boven (hopelijk eind sept) en dan kunnen we pas beginnen aan haar oude kamer wat dan babykamer word ben benieuwd zal blij zijn als het eenmaal af is, kan ik lekker babyspulletjes gaan halen en inrichten op het kamertje over anderhalf uur vertrekken we naar de gyn.. zal een lange zit gaan worden maar goed alles voor het goede doel he hopelijk zijn we rond half 3 3uur weer thuis fijne dag meiden
Goeiemorguh, @Zoe: Van harte gefeliciteerd!!! Wat fijn om te horen dat ales goed zit!! @Lelie: Wat een mooi huisje heb je!!! Mooi ingericht ook! Kan me heel erg goed voorstellen dat je dat met pijn in je hart verlaat. Ook goed om te horen dat yoga zo prettig is. Ik had dit weekend met een vriendin afgesproken die 17 weken zwanger is en daar was het ook nog niet echt zichtbaar terwijl ik destijds al een dikke plof had. Ik begin de 24e augustus met zwangerschapscursus, kijk er ook naar uit want ben ook een en al stijfheid. Vandaag komt makelaar nr 3 en dan hebben we 3 verschillende taxaties gehad en kiezen uiteraard de hoogste vraagprijs met de laagste courtage . Ik denk dat het in ons geval wel verstandiger is echt een makelaar in de hand te nemen willen we het evt. nog op tijd verkopen. Hoe voel je vandaag? Iets minder verdrietig? @@Caruli: Heel veel succes bij de gyn strx!!! Er valt nog een hoop te klussen bij jullie zo te lezen , niet teveel hooi op de vork nemen he, lekker je mannetje laten doen. @Suus: Jaaah, goed oppassen met griepgevallen hoor! Werk ze vandaag!! Ik heb weer een drukke werkdag voor de boeg dus ga gauw weer aan de slag. Veel liefs, Ciara
Zoe: gefeliciteerd! Goed nieuws dus. En over 2 weken mag je weer, heerlijk! Caruli: succes bij de gyn! Voor iedereen die moet werken: werk ze, ik probeer de ochtend ook door te komen